
Sta sve covek moze da dozivi u niskom Telenoru
- dimi89
- Mobil manijak
- Postovi: 1934
- Pridružio se: Sre, 07. Feb 2007. 09:25
- :: Samsung Galaxy Neo
- :: LG Optimus 4X HD
- Lokacija: Nis
imene su tako zezali za memorijsku karticu RSMMC za 6630 koju sam kupio u pakom shopu i nisu htel ida mi vrate novac pa sam lepo otiso u servis i razdrao se da hocu da vidim idiota koji nema pojma o tome kako se testiraju memorijske kartice da dodao sam da je slepac koji ne ume da je ubaci u card reader.......za 30 sekundi je siso sa sprata i pitao u cemu je problem(ko da ne zna) i jos mu je doso sef pred kim sam mu objasnio kako se testiraju kartice(10 puta je hteo da me prekine jer mu je bilo neprijatno zbog sefa ali svaki put sam mu lepo sarkasticno odgovorio ti da si znao ti bi uradio kako treba i nastavio sa objasnjenjem).nije proslo 3 minuta doneli su mi novi karticu od 1GB-a(inace kupio sam od 512) i dali mi je bez ikakve nadoknade.
>>>Samsung S3 Neo GT I9301I<<<LG Optimus 4x HD<<<LG KS20 <<<....Nokia N76 {Symbian v60 3rd hacked}...
- vlada1970
- Mobil manijak
- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
Danilche napisao:kupio sam TV kinez obichan ,da ne reklamiram,pokvario se posle 6 meseci,servisirali su ga u roku manjem od 48 sati!!!
e to je usluga!!
da je tako bilo i u sluchaju Telenor nebih imao nikakve zamerke
bio sam spreman da oprostim popravku NOVOG aparata!!!
Ovo volim da čujem i jedino kad se ovako budu ponašali naši provajderi, mogu da traže poštovanje korisnika.valdevit napisao:Ja sam uzeo svoj digitalni aparat,U NEKOJ MALOJ FIRMi,posle mesec dana počeo je sam da se gasi.Okrenuo sam ih,rekao im za problem i u roku od SAT vremena,dali su mi novi MODEL tog aparata,koji im je upravo stigao,jer postojeći nisu imali Šmekerski, zar ne? e to je usluga i briga o korisnicima.
- Daddy Yankee
- Banned
- Postovi: 836
- Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13
Jedan nas clan, koji osim na tom odjeljku pise i na ostalim podforumimaDaddy Yankee napisao:
Ko je to osim djuice-a, da stavim na hejt listu odma'?

E sad koji su motivi, da li cisti marketing, ili je covjek odusevljen njihovom uslugom ili nesto trece ne znam....
E sad sto se tice problema koji ima Danilche, ja sam za to da se otvori nova tema i da se naznaci na Djuice, i da se na civilizovan nacin covjek prozove, da razmotri taj problem, da savjet itd, jer ako je vec aktivan kada treba nesto prodati , onda neka bude aktivan i kada prodato treba opravdati..
U suprotnom, sva njegova ativnost nije prodaja i marketing, vec uvaljivanje i zavrtanje

Poslednja izmena od kefalo u Ned, 08. Mar 2009. 17:44, izmenjeno 1 put ukupno.
Doktor Foster, krenuo za Gloster u vrijeme strasne kise.... U baru je stao, do pasa propao u Gloster ne ide vise....
SE W950+senheiser sluske, MOto F3
SE W950+senheiser sluske, MOto F3
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
kefalo, podrzavam predlog, samo mislim da nije potrebno da se otvori nova tema, nego da se promeni naslov ove teme u kojoj se od djuice-a trazi savet i reakcija. Mada mislim da ce da izostane bilo kakva pomoc, osim nekog sturog kompanijskog saopstenja, jer ovo nije prvi put da se nesto slicno dogadja a od "sokica" ni traga ni glasa.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
miodrage,
Ne ne, na ovom treba ustrajati dok se ne dobije odgovor koji bi ukazivao na to da se izaslo u susret problemu koji ima Danilche, i da je Telenor na putu, da obezbjedi ono sto je obecao kada je uzimao novac.
Ako se to ne desi, ja cu , a nadam se i ostali, nakon nekog od iducih postova djuice-a, podsjetiti na neprijatnost koju imaju gradjani, i sta znaci interpretacija, termina, "biti pod garancijom" u izvodjenju telenora.
I tako sa svakim njegovim postom, da se odreaguje sa sablon porukom, cisto podsjecanja radi..
Ovdje se trazi korisnicka solidarnost.
Ne ne, na ovom treba ustrajati dok se ne dobije odgovor koji bi ukazivao na to da se izaslo u susret problemu koji ima Danilche, i da je Telenor na putu, da obezbjedi ono sto je obecao kada je uzimao novac.
Ako se to ne desi, ja cu , a nadam se i ostali, nakon nekog od iducih postova djuice-a, podsjetiti na neprijatnost koju imaju gradjani, i sta znaci interpretacija, termina, "biti pod garancijom" u izvodjenju telenora.
I tako sa svakim njegovim postom, da se odreaguje sa sablon porukom, cisto podsjecanja radi..
Ovdje se trazi korisnicka solidarnost.
Doktor Foster, krenuo za Gloster u vrijeme strasne kise.... U baru je stao, do pasa propao u Gloster ne ide vise....
SE W950+senheiser sluske, MOto F3
SE W950+senheiser sluske, MOto F3
Forum nije deo Sluzbe Reklamacija, niti ima povezanost sa njom u bilo kom obliku, is tog razloga nije moguce biti upucen u sve pojedinosti konkretnog slucaja koje su navedene i proveriti njihovu tacnost.
Zato postoje drugi nacini komunikacije preko kojih jedino mogu i biti uzeti u obzir slucajevi poput ovog:
E-mail
service@telenor.rs
reklamacije@telenor.rs
Call Centar
063/9863
Fax:
063/311-311 (za postpaid korisnike)
063/9898 (za prepaid korisnike)
Portal Moj Telenor (deo Reklamacije)
Slanjem zahteva sa http://www.telenor.rs/?section=about&page=5844
Licnim dolaskom u Telenor Prodavnicu
Zato postoje drugi nacini komunikacije preko kojih jedino mogu i biti uzeti u obzir slucajevi poput ovog:
service@telenor.rs
reklamacije@telenor.rs
Call Centar
063/9863
Fax:
063/311-311 (za postpaid korisnike)
063/9898 (za prepaid korisnike)
Portal Moj Telenor (deo Reklamacije)
Slanjem zahteva sa http://www.telenor.rs/?section=about&page=5844
Licnim dolaskom u Telenor Prodavnicu
Poslednja izmena od evolution u Ned, 08. Mar 2009. 18:51, izmenjeno 1 put ukupno.
iPhone 6 Plus
- vlada1970
- Mobil manijak
- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
djuice@rs, ako je čovek već napisao da je koliko puta pisao i bio lično u poslovnici u Nišu i reklamirao i šta već još, zar nije to dosta? Zar treba još jednom da piše reklamaciju?
Ja mislim da jedan poziv poslovnici u Nišu rešava sve.
Verujem da je Danilche već na kraju živaca da bi još jedanput pisao isto. To može interno da se sazna u niškoj poslovnici verujem.
Ja mislim da jedan poziv poslovnici u Nišu rešava sve.
Verujem da je Danilche već na kraju živaca da bi još jedanput pisao isto. To može interno da se sazna u niškoj poslovnici verujem.
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Eto
Jesam li rekao da ce biti u pitanju sturo kompanijsko saopstenje? Bravo ja!!!
djuice@rs, sramota za Telenor!!! Samo cu toliko da kazem. inache voleo bih da vidim da ovo dotichna kompanija dozvoli sebi u bilo kojoj drugoj zemlji gde posluje. Jos jedan dokaz kakvi smo kao narod - ovce!
I jos nesto, iako ovome nije mesto tu, ali se podudara sa mojim postom - Telekom je preko m:tel-a u RS pustio pakete tipa Prenesi. Jedino toga kod nas nema (od strane Telekoma).
So what else to say?
Ova drzava ce da propadne sa ovakvim narodom, jednostavno stanje je vec tragichno!!!

djuice@rs, sramota za Telenor!!! Samo cu toliko da kazem. inache voleo bih da vidim da ovo dotichna kompanija dozvoli sebi u bilo kojoj drugoj zemlji gde posluje. Jos jedan dokaz kakvi smo kao narod - ovce!
I jos nesto, iako ovome nije mesto tu, ali se podudara sa mojim postom - Telekom je preko m:tel-a u RS pustio pakete tipa Prenesi. Jedino toga kod nas nema (od strane Telekoma).
So what else to say?
Ova drzava ce da propadne sa ovakvim narodom, jednostavno stanje je vec tragichno!!!
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
nećemo o tome ovde.
Meni je jako žao što je nas,koji se razumemo u ovu tehniku iole,veoma malo.Takođe mi je krivo što o telefonima i svim njihovim bolestima dosta znam,a ako me konkretno interesuje neki model i planiram da ga uzmem,obiđem net da vidim šta ne znam i kakve bolesti mogu da očekujem
Naravno,uzmem ja uređaj,koji sam detaljno proučio prilikom kupovine,posle par dana se desi neki problem,odma ga nosim,ne zanima me i ako mi kojim slučajem prodavac ili serviser kaže da je to normalno,odma krećem da mu objašnjavam da nisam 1 od onih zatucanih i da znam koja su moja prava,njihove obaveze i šta je normalno za taj uređaj

Meni je jako žao što je nas,koji se razumemo u ovu tehniku iole,veoma malo.Takođe mi je krivo što o telefonima i svim njihovim bolestima dosta znam,a ako me konkretno interesuje neki model i planiram da ga uzmem,obiđem net da vidim šta ne znam i kakve bolesti mogu da očekujem

Naravno,uzmem ja uređaj,koji sam detaljno proučio prilikom kupovine,posle par dana se desi neki problem,odma ga nosim,ne zanima me i ako mi kojim slučajem prodavac ili serviser kaže da je to normalno,odma krećem da mu objašnjavam da nisam 1 od onih zatucanih i da znam koja su moja prava,njihove obaveze i šta je normalno za taj uređaj

- Koren
- Mobil poznavalac
- Postovi: 670
- Pridružio se: Ned, 16. Apr 2006. 09:09
- :: Samsung Note 2
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Nije mi jasno sta ocekujete od djuice@rs, osim poruke koju je ostavio. Cak i da ima svoje misljenje po ovom pitanju i da zeli da da odgovor, on to ne bi smeo van zvanicnih kanala komunikacije/reklamacija telenora. Ovo je neformalan forum, namenjen razmeni misljenja itd, i sta god djuice@rs da kaze to ne dotice Telenor ni malo. Npr on je mogao da se izvini Danilche, da kaze da ce biti dat novi telefon i 3 meseca besplatnog koriscenja u znak izvinjenja, ali koji bi sluzbenik to odradio? Kad nigde u sistemu nema nalog za to, nego samo rec sa nekog foruma, od strane nekog zaposlenog... Nadam se da uvidjate sta zelim da kazem, sta ne prodje kroz njihove procedure, kao da se nije ni desilo.
Tako da Danilche budi uporan i istrajan, ne daj im da te nerviraju i bori se zvanicnim/pravnim putem za svoja prava.
PozZ
edit: obratio sam se u zenskom rodu u odnosu na prvi post, sorry Danilche.
Tako da Danilche budi uporan i istrajan, ne daj im da te nerviraju i bori se zvanicnim/pravnim putem za svoja prava.
PozZ
edit: obratio sam se u zenskom rodu u odnosu na prvi post, sorry Danilche.
Poslednja izmena od Koren u Pon, 09. Mar 2009. 03:34, izmenjeno 1 put ukupno.
ono što smo svi očekivali od djuice-a,smo i dobili.
Ja oskreno od njega ne očekujem ništa spektakularno,jer čovek vrlo verovatno nije ni plaćen za to,nije nadležan za to i nema nikakve veze sa tim,al sam očekivao neki iole prijateljski savet (ne,fazon,tuži telenor ili slično),al da mu kaže neku proceduru,kako sve to ide,a ne samo formalni put koji zna svako od nas uz pomoć interneta...
Ja oskreno od njega ne očekujem ništa spektakularno,jer čovek vrlo verovatno nije ni plaćen za to,nije nadležan za to i nema nikakve veze sa tim,al sam očekivao neki iole prijateljski savet (ne,fazon,tuži telenor ili slično),al da mu kaže neku proceduru,kako sve to ide,a ne samo formalni put koji zna svako od nas uz pomoć interneta...

nema nastavka,telefon je kod njih na polici,traze da dodjem i da potpishem da ga nose na servis ja to neci i onda sutra pravo u trzishnu inspekciju!!!miodrage napisao: Nego mene zanima nastavak sage o Danilchetu i telefonu...
a ondak opomena pred utuzenje!!!
djuice@rs
dakle lako je proveriti ko sam i gde sam kupio telefon i ko je menadzer u poslovnici TC Merkator! ocesh broj od choveka? hahaha
dakle sva ona sredstva nisu urodila plodom,dali chitash srpski ,alo ej NISU URODILA PLODOM,jasno i glasno shta ocete bre da nov telefon popavljate ma nije moguce! kako da ne! prsnucu glavu nekom!!!
josh jednu shansu vam dajem!!!ma koju jednu shansu! nema josh jedne shanse!!
iskidacu vas bre!!!
poshto ne radite po zakonu kazna sledi!!!
toliko o tome!!
da josh malo preciziram, odgovor cenjenog Telenora je da nece da mi zamene aparat koji su mi prodali pokvarenog vec me upucuju na ponovni servis,jer kako vidish tel. je vec jednom bio kod servisera i vracen je ponovo u istom stanju!djuice@rs napisao:@Danilche:
Uputite što detaljniji opis Vašeg problema sa sledeće stranice: http://www.telenor.rs/?section=about&page=5844 ili u okviru Portala Moj Telenor.
Nakon popunjavanja traženih informacija, odaberite način na koji želite da Vam se dostavi odgovor Telenora na Vašu reklamaciju.
I svakako nas obavestite o ishodu.
plus kvar ,,je malo specifican,, kako kaze menadzer pa mi kao i malo neveruju!!
ovim treba da se pozabavi sud a i vasha unutrasnja kontrola!
ALO BRE KAKO NEMATE PARE DA ZAMENITE TELEFON KOJI VREDI 35 EURA?