
Mogu da proverim koliko je kredita ostalo,ali ne mogu da pozovem i ne mogu da me dobiju. Automatska sekretarica javlja da je pre paid kartica privremeno iskljucena. Napisao sam reklamaciju na portalu, i poslao zahtev preko e-maila na service@telenor.rs napisan rukom na papiru i sa licnom kartom uslikan telefonom ( jer nemam skener ).Tako su mi savetovali na 063-9863 jer oni nisu znali zasto je blokirana kartica a vide na kompjuteru blokadu. Nisam stigao jos da odem do korisnickog servisa jer sve ocekujem, javice se, pa resih da pitam :
1.Koji je rok da mi odgovore na zahtev? - napisah da zelim odgovor preko e-maila.
2.Koji bi mogao da bude razlog za privremeno iskljucenje? - kartica regularno dopunjena i bilo je oko 180 dinara kredita na njoj, plus broj je registrovan na moje ime na portalu i verifikovan sa licnom kartom na prodajnom mestu Telenora u novom Merkatoru.
Hvala,Vlada
