Reklamacija na mts-ov račun

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
zeka-peka
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 1
Pridružio se: Ned, 25. Dec 2011. 20:36

Reklamacija na mts-ov račun

Post od zeka-peka »

Uložio sam reklamaciju na visinu računa za mobilni telefon za mesec oktobar 2011. god. u MTS poslovnici u Nišu, koji je iznosio 10.623,53 dinara. Reklamaciju je pisao radnik mts-a i mejlom je poslao odgovornima i nadležnima. Nemam dokaz, potvrdu o tome, a kad sam tražio da mi daju pismeni dokaz o mojoj reklamaciji rekli su da to ne mogu...
Dobio sam odgovor tj, rešenje reklamacije poštom, naravno negativno po mene i da izmirujem svoja dugovanja na vreme. Prekoračili su rok od 15 dana, (u ovom slučaju oko 40 dana) da daju odgovor na reklamaciju....a za tako nešto slede kaznene odredbe koje nisu uopšte naivne...
Predmet reklamacije se odnosio na prenos podataka, kako stoji u listingu, jer su bili ogromni,
primer: 10.15.2011 / 15:03 / 190259 kB ( ~185,8 MB ) - ( i to je novčano iznosilo 3.149 dinara), toliki prenos u datom vremenu za taj dan nisam bio u mogućnosti da ostvarim, jer baterija “dobro drži” i pri znatno manjim prenosima kB se prazni i gasi mobilni, a i šta se prenosilo u toj količini i veličini nije jasno, nudio sam a i dalje nudim mobilni na uvid i pregled. Inače mobilni telefon je kod njih kupljen.
Sve u svemu za mesec oktobar 2011. god na listingu je bilo dodatno preuzetih podataka u količini od 987 MB i dozvoljenih pretplatom 300 MB, znači ukupno 1.287 MB. To je fina količina podataka čak i za personalni računar da ostvari u toku jednog meseca.
No idemo dalje, kad se rešava reklamacija da kažem tehničke prirode, očekuje se i da rešenje bude takvo. Pojašnjeno, razjašnjeno, ovako dobio sam od mts da su pitali “Mikicu i Đokicu”, dve baze podataka u kojima se poklapa vremensko trajanje i time je isključena mogućnost greške u evidenciji…
Znači to je tako i amin. Šta mogu očekivati od mts u budućnosti za predstojeće račune, da strepim i očekujem enormne račune, koji su nepogrešivi i validni za vekova vekov. Ko nama potrošačima, korisnicima mts usluga garantuje bezbednost linije, pretplatničkog broja, da je zaštićen i da nije bilo upada sa strane ili možda iz unutrašnjih redova i da je na taj način pozajmljeno sa mog korisničkog broja par hiljada MB.
Obaveštavaju nas za razne propuštene pozive, da su pretplatnici dostupni da možemo da ih pozovemo i trošimo impulse, zašto me nisu obavestili da je došlo do prekoračenja dozvoljenih MB, jednom, drugi put…kad su “prenosi podataka” bili ovako visoki. Na reklamama su porodica i mi svi zajedno, imamo prijatelja, vode brigu o nama, moralni su, ovo, ono, postoje radi nas, a ne radi njihove koristi i dobiti, što me je podsetilo da je i naša voljena Ceca-pevačica davala izjave da ona peva radi publike-nas, a ne zbog … Šta je od toga istina?
Strahovanje je opravdano za buduće račune, jer sam mts pretplatnik na čak dva post-pejd računa, ali da ne gnjavim dalje, svodi se na isto...

Murinho
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 226
Pridružio se: Sub, 22. Mar 2008. 00:55

Post od Murinho »

koji model telefona imas...to je vrlo bitno u ovoj situaciji,jer vecina smarthpone telefona ima widgete/aplkacije kije zahtevaju internet i sami se kace zbog refresha i updatea
Samsung Galaxy Y Duos + SE k800 + Siemens a50

tomas.hokenberi
Moderator
Moderator
Postovi: 4747
Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
:: Samsung GalaxyNote20
Lokacija: Beograd

Post od tomas.hokenberi »

zeka-peka, istina je da 99.99% GPRS reklamacija nije osnovano, odnosno da su korisnici samo napravili protok, bili oni toga svesni ili ne (a najacesce nisu). Npr. Android telefoni vrlo brzo prave protok ako ga ne kontrolises. Kada sam kupio Android telefon on mi je za prvih 24 sata spucao oko 30 MB tek tako.
Inace ne razumem kakav si tehnicikiji odgovor ocekivao od navodjenja podataka iz baze? Protok se automatski belezi i zatim obracunava na bazi zabelezenog u bazi podataka. Sve sto su mogli da urade jeste da uporede podatke koji su ti dostavljeni na racunu sa podacima iz baze podataka.

*** [off-topic]Za personalni racunar 1287 MB nije neka posebna kolicine, npr. moj mesecni protok je reda 20-30 GB. ***
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB

Murinho
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 226
Pridružio se: Sub, 22. Mar 2008. 00:55

Post od Murinho »

evo meni je na mom racunaru protok minimum 50gb mesecno...a brzina mi je 1mbps....

zeka-peka...ako zelis da nemas protok van tvog znanja,najbolje bi bilo da disablujes sve osim wireless konekcije ako je moguce ili jednostavno obrises sva podesavanja za internet...
Samsung Galaxy Y Duos + SE k800 + Siemens a50

tomas.hokenberi
Moderator
Moderator
Postovi: 4747
Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
:: Samsung GalaxyNote20
Lokacija: Beograd

Post od tomas.hokenberi »

Murinho, sada kada pogledam da sam danas samo preko JDownloadera skinuo ~20 GB, mislim da sam debelo potcenio svoj mesecni protok, mada danas sam se bas "nadownloadovao".
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB

djoxie
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 901
Pridružio se: Sre, 04. Okt 2006. 14:30
Lokacija: Novi Sad

Post od djoxie »

ovakva i njoj slicne teme postoje na mnogim slicnim forumima i na kraju se uvek ispostavi da se radi o android aparatu i neupucenosti korisnika. zao mi je, ali meni ovaj slucaj deluje identicno, tj reklamacija je zaista neosnovana
::luv phonez::

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Slabi ste momci :) Ja mesecno imam izmedju 150 i 230 GB saobracaja, a bilo je i daleko vise. SBB 6 Mbps :D U SU, mnogo manje, oko 50-80 GB mesecno - Telekom ADSL 1.5 Mbps :D
My Precious potrosi oko 200 MB mesecno na Vipu :D
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Odgovori