Danas mi je stiglo pismo iz Telenora sa kodom za E51, ja sva srećna uneh kod jednom, pojavi se info, greška u kodu, pokušam drugi put i pažljivo gledam šta unosim i opet greška u kodu, pronađem dodatne informacije na netu, uporedim IMEI sa telefona sa onim što su naveli u pismu, sve se slaže, pokušam još jednom, proverim šta sam unela, upuredim sa savetima na netu, sve ok, pritisnem # za kraj i ponovo: greška u kodu

Pokušala sam da pronađem na forumu da li postoje slična iskustva, ali nisam ih pronašla pa zato post stavljam ovde, jer je ipak vezan za Telenor usluge. Da li neko ima slično iskustvo ili bar da me uputi na deo foruma gde mogu pronaći informacije (jer nova sam na forumu, pa se jođ uvek ne snalazim

)? U pismu piše da ukoliko se kod 3 puta pogrešno unese otključavanje će biti onemogućeno. Suludo mi je da verujem da su mi dali pogrešan kod, a opet, ja ga definitivno nisam pogrešno unosila... Naravno, stoji i napomena da pismo sačuvam i da ga priložim ovlašćenom servisu u slučaju neuspešnog otključavanja aparata navedenim kodom. To je ok, ali sam želela da "zaobiđem" servis i da to završim u kućnoj varijanti, al očigledno neće da može
