Telenor podržava Mikser Design Expo
Od dolaska na ovo tržište Telenor je prepoznao kreativni i stvaralački potencijal srpskog društva. Jedna od strateških odluka koje se tiču naše korporativne odgovornosti bila je i ulaganje u taj potencijal, s obzirom da smo uvideli koliko je teško domaćim umetnicima da žive od svog rada i na taj način potpuno se posvete stvaranju i usavršavanju.
U tom smislu veoma smo svesni značaja manifestacija poput Mikser Design Expo-a, koje srpsku umetničku scenu čine vidljivijom i na regionalnim nivou, ali i svake godine na inovativan i prijemčiv način približavaju je svima onima koji žele da se sa njom upoznaju i usput nauče mnogo toga korisnog.
Iz svih ovih razloga već nekoliko godina smo partneri i zajedno preuzimamo deo odgovornosti za poboljšanje položaja savremene srpske umetnosti.
Osim dobrih partnera važno je da svaka kompanija i organizacija pronađu svoj način i doprinos u rešavanju ovih važnih pitanja:
TELENOROVA KOLEKCIJA SAVREMENE SRPSKE UMETNOSTI je najveća korporativna kolekcija u Srbiji i predstavlja referentan pregled srpske savremene umetnosti. Nalazi se u poslovnim prostorijama Telenora i trenutno broji više od 160 radova, 55 domaćih stvaralaca. Kolekciju čine slike, skulpture, prostorne instalacije i fotografije poznatih ali i mladih neafirmisanih umetnika. Na ovaj način trudimo se da pružimo podršku domaćim, posebno mladim umetnicima i ohrabrimo ih da nastave da rade i usavršavaju se u našoj zemlji. Kolekcija putuje kroz Srbiju, kako bi umetnost svima bila dostupna a na ovaj način želimo o da doprinesemo decentralizaciji kulturnog života i produkcije. Ono što će još biti zanimljivo posetiocima Miksera je da će slanjem SMS poruke sa tekstom DELO (i broj rada iz legende) na broj 6363 dobiti sve detalje o umetnicima i delima.
U ovom svetlu najboljem mladom dizajneru Mikser Design Ekspo-a koji će biti izabran ove godine Telenor dodeljuje Telenor Internet modem sa besplatnim saobraćajem na godinu dana.
KONTAKT je Telenorov besplatni mesečni magazin. Čitaocima donosi miks revijalnih tema (kultura i kalendar kulturnih dešavanja u celoj zemlji, multimedija, internet, putovanje, intervju, aktivnosti Telenora na planu korporativne odgovornosti, sport, uživanje i deo u kome su opisani Telenorovi tarifni paketi, usluge, ponuda telefona, gde takođe dajemo korisne savete korisnicima, testiramo telefone i sl. Obraća je najširoj mogućoj čitalačkoj populaciji.
Majski broj Kontakta je za nas poseban jer tada izlazi prvi redizajnirani broj, za koji verujemo da smo znatno unapredili i da će od sada biti još zanimljiviji. Redizajnirani Kontakt je inovativniji, svežiji i još bolje komunicira sa čitaocem što izgledom što sadržajem. Sa novim dizajnom, korišćenjem inovativnog preloma, tipografije i vizuelnih elemenata, možemo s ponosom da kažemo da Kontakt izgleda potpuno drugačije od svih magazina na tržištu.
Do sada se Kontakt magazin mogao naći samo u Telenorovim prodavnicama širom Srbije. I ovde uvodimo neke novine, od narednog broja izlazimo iz ovih okvira. Kontakt će moći da se nađe u kafićima, kozmetičkim salonima, fitnes centrima i na svim mestima na kojima se javi potreba za ovakvim sadržajem.
Ono što je najvažnije, osnovna ideja ovog magazina ostaje ista – bolja komunikacija sa korisnisnicima. Umesto velikog broja brošura i lifleta koje smo do sada imali na prodajnim mestima, sada na jednom mestu uz puno drugog korisnog i zabavnog sadržaja, mogu se naći informacije o kompletnoj Telenorovoj ponudi.
Kompletan tekst:
http://www.personalmag.rs/it/it-events/ ... sign-expo/