
MTS novosti
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Opet sam bio do poslovnice, i pitam jel moze zamena za mikroSIM - kazu moze... E posle 2 min, izvinjavamo se, jos uvek sistem ne radi... Sad mi vec dodje da uzmem makaze i sam da odradim sta treba...
Stvarno, ko radi u tom Telekomu? Pa dace Bog, kupice ih neki truli kapitalista koga zanima samo profit i sve te basibozuke ce da najuri, i da kompanija proradi na opstu radost.
Stvarno, ko radi u tom Telekomu? Pa dace Bog, kupice ih neki truli kapitalista koga zanima samo profit i sve te basibozuke ce da najuri, i da kompanija proradi na opstu radost.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Sta sam ti rekao? Nema sanse da to bude "samo" iz dva-tri odlaska do poslovnice. Narocito ono sto ne rade odavno i cesto.
Nego, da ih i malo pohvalimo, izgleda da je provera stanja pocela ranije da radi, nego prethodnih meseci, vec negde oko treceg, i da je malo azurnija nego ranije.
Takodje, aktivirao sam dodatke "mt:s omiljeni broj" i "WAP dodatak" preko servisa *797# i izgleda da su mi odmah aktivirani, jer ih koristim, a stanje se ne povecava. "Omiljeni broj" sam aktivirao jos proslog meseca, tako da sam siguran da je odmah aktiviran, a "WAP" sam aktivirao 1.1.2011. i vidim da mi se stanje ne povecava, iako surfujem (naravno, minuti i poruke se smanjuju).

Nego, da ih i malo pohvalimo, izgleda da je provera stanja pocela ranije da radi, nego prethodnih meseci, vec negde oko treceg, i da je malo azurnija nego ranije.
Takodje, aktivirao sam dodatke "mt:s omiljeni broj" i "WAP dodatak" preko servisa *797# i izgleda da su mi odmah aktivirani, jer ih koristim, a stanje se ne povecava. "Omiljeni broj" sam aktivirao jos proslog meseca, tako da sam siguran da je odmah aktiviran, a "WAP" sam aktivirao 1.1.2011. i vidim da mi se stanje ne povecava, iako surfujem (naravno, minuti i poruke se smanjuju).
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Uspesno odradjena zamena kartice - ali - tek su mi danas uvece kad sam otisao 4. put rekli da to oni ne mogu, nego da idem u Bulevar Kralja Aleksandra 84 (kod ETF) jer tamo imaju sve. I tamo sve zavrsio za 10 min. Stvarno su retardi. To su mi mogli jos juce prepodne reci pa da sve sredim...
Nema veze, srecom sve je reseno na obostrano zadovoljstvo.
Nema veze, srecom sve je reseno na obostrano zadovoljstvo.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
Moja sestra je pre par dana prešla sa prepaida na postpaid, uzela paket "MIX 400" i aktivirala "Najdraži broj". Ova kombinacija je po računici trebalo da joj mesečno uštedi oko 500 dinara, od 1200 koliko je trošila mesečno na dopune. Sreća, sreća, radost... E, ali eto ti začkoljice. Posle par duuugih poziva ka najdražem broju, ispostavilo se da više nema besplatnih minuta ka drugim brojevima. Politika je da se prvo troše besplatni minuti, pa tek onda najdraži broj. WTF!!! Bilo je to lepo iznenađenje. Na žalost sada ne može da raskine ugovor jer je uzela telefon na godinu dana i ne želi da plaća penale.
Poenta priče je da je ovo najpodlija prevara korisnika, napisana sitnim slovima na dnu strane. Ja kod Telenora trošim "Omiljeni broj" van paketa, što je i logično jer tu uslugu dodatno plaćam. Ali MTS je lider u glupostima i lošem poslovanju. Zašto onda ne kažu da će prepaid korisnicima prvo trošiti kredit, pa tek onda obračunavati najdraži broj ako je aktiviran? Da li je to normalan redosled stvari?
Ma jedva čekam da ih prodaju, pa bio to i crni đavo. Od ovoga ne može biti gore.
Poenta priče je da je ovo najpodlija prevara korisnika, napisana sitnim slovima na dnu strane. Ja kod Telenora trošim "Omiljeni broj" van paketa, što je i logično jer tu uslugu dodatno plaćam. Ali MTS je lider u glupostima i lošem poslovanju. Zašto onda ne kažu da će prepaid korisnicima prvo trošiti kredit, pa tek onda obračunavati najdraži broj ako je aktiviran? Da li je to normalan redosled stvari?
Ma jedva čekam da ih prodaju, pa bio to i crni đavo. Od ovoga ne može biti gore.

Pa eto, nikome to nije palo na pamet da pita jer smo svi mislili da je logično da se "najdraži broj" tarifira dodatno u odnosu na osnovni paket, jer se dodatno i plaća. Kao što je to slučaj kod Telenora. Tako je i logično da bude. Međutim... Kao što sam gore rekao, po njihovoj logici bi trebalo da i prepaid korisnicima prvo skidaju kredit, pa tek onda da računaju "najdraži broj". Kakva neposlovnost... To može samo kod nas da prođe.
Ja sam još na početku predlagao sestri da pređe na Telenor ali ona nije htela jer je vezana za broj. Da su barem ove naše birokrate iz Vlade ranije dozvolile da se aktivira MNP, mnogo bi se drugačija pesma pevala...
Ja sam još na početku predlagao sestri da pređe na Telenor ali ona nije htela jer je vezana za broj. Da su barem ove naše birokrate iz Vlade ranije dozvolile da se aktivira MNP, mnogo bi se drugačija pesma pevala...
- vlada1970
- Mobil manijak
- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
Stvarno mi nije jasno koja je to pametna glava u mts-u odlucila da se prvo trose minuti iz paketa, a tek onda najdrazi broj, na post paidu. To je necuveno.
Ali bas necuveno i nebulozno. Nikad nisam bio na mts post paidu, nego ranije kod Telenora tj. Mobtela, a sad sam na mts pre paidu, i drago mi sto nisam bio nikada.

Samsung P850 , Nokia 8310 (my precious)® - pomozimo zivotinjama oko nas
Kupih danas novi identitet za 200 dindzi na trafici (citaj, novi mt:s broj),
Da aktiviram taj famozni Omiljeni broj iako hejtujem mt:s vec dve godine bez prestanka ali rekoh da pristedim malo na svom Telenor racunu,
Prvi slog me udario od povecanja cene uspostave veze,
A drugi, posto je kartica po difoltu na Kul tarifi, udjem u meni da promenim tarifu na Toki
(3 dinara razlike nije mnogo, ali 3 po 3 nije ni malo
)
I zapanjim se glasicem automata koji mi ne daje opciju da promenim tarifu, samo mi izdeklamuje moju trenutnu i eventualno da se vratim u prethodni meni
Je li moguce da ne mogu da promenim Kul u Toki?!
Da aktiviram taj famozni Omiljeni broj iako hejtujem mt:s vec dve godine bez prestanka ali rekoh da pristedim malo na svom Telenor racunu,
Prvi slog me udario od povecanja cene uspostave veze,
A drugi, posto je kartica po difoltu na Kul tarifi, udjem u meni da promenim tarifu na Toki
(3 dinara razlike nije mnogo, ali 3 po 3 nije ni malo

I zapanjim se glasicem automata koji mi ne daje opciju da promenim tarifu, samo mi izdeklamuje moju trenutnu i eventualno da se vratim u prethodni meni

Je li moguce da ne mogu da promenim Kul u Toki?!
I5700 Galaxy Spica w/ CM a8.3 | Kingston 4gb | Sennheiser CX 300
N-tchbl, može da se promeni. Prvi put je besplatno, svaki naredni se plaća. Ako to ne možeš iz nekog razloga da uradiš preko govornog automata, uspostavi vezu sa operaterom pa neka to oni urade. Naravno, to će te koštati sitnicu od 10 dinara.
Moram da pohvalim mt:s jer im provera stanja na postpaidu radi dobro od početka godine. Ne ažurira se na svakih 5 minuta kao kod Telenora, ali je sasvim sasvim korektno i tačno. Biće valjda i od njih nešto. Naročito posle prodaje, nadam se...
Moram da pohvalim mt:s jer im provera stanja na postpaidu radi dobro od početka godine. Ne ažurira se na svakih 5 minuta kao kod Telenora, ali je sasvim sasvim korektno i tačno. Biće valjda i od njih nešto. Naročito posle prodaje, nadam se...
Aleksaboy, pozvah - cuh - zapanjih se
Na prosto pitanje koje je zahtevalo odgovor Da ili Ne,
Zena je bukvalno sama sa sobom pricala citavih sedam i po minuta
U celoj toj zbrci, pored promovisanja, uspeh da shvatim da tarifu necu moci da promenim do izvesnog Aprila ove godine jer je kartica kupljena u sklopu neke promocije pa je Kul tarifa do tada nezaobilazna.
Takodje, rekla mi je da mi je Omiljeni broj svakako aktiviran u roku od 24h,
Sto je upravo isticalo u tim minutima njenog monologa,
A meni OB ni posle 3 dana jos uvek nije aktiviran, jutros zatekoh jos jednu poruku "Uspesno ste se prijavili.. bice aktivno za 24h"
tako da, cak i ako mi ikada budu aktivirali OB, moj trogodisnji hejt prema mt:s-u ostaje u potpunosti opravdan, kod Telenora je svaka muka gotova za par minuta.

Na prosto pitanje koje je zahtevalo odgovor Da ili Ne,
Zena je bukvalno sama sa sobom pricala citavih sedam i po minuta

U celoj toj zbrci, pored promovisanja, uspeh da shvatim da tarifu necu moci da promenim do izvesnog Aprila ove godine jer je kartica kupljena u sklopu neke promocije pa je Kul tarifa do tada nezaobilazna.
Takodje, rekla mi je da mi je Omiljeni broj svakako aktiviran u roku od 24h,
Sto je upravo isticalo u tim minutima njenog monologa,
A meni OB ni posle 3 dana jos uvek nije aktiviran, jutros zatekoh jos jednu poruku "Uspesno ste se prijavili.. bice aktivno za 24h"

I5700 Galaxy Spica w/ CM a8.3 | Kingston 4gb | Sennheiser CX 300
N-tchbl, razumem te u potpunosti. I ja sam korisnik mt:s-a 10 godina i dobro znam kakve sam sve gluposti i probleme preživeo od njih za svo to vreme. Danas koristim primarno Telenor postpaid i, hvala Bogu, nisam nikakve probleme imao do sada. Ne želim da reklamiram nikoga, ali to je istina.
Čitao sam pre par dana u novinama neke zanimljive analize koje kažu da je prodaja Telekoma loša za državu (što svi znamo) ali dobra po samu kompaniju. Prodajom će se privući investicije i automatski poboljšati usluge i ponude. Daj Bože da bude tako. Meni, kao korisniku, je to jedino i važno.
Čitao sam pre par dana u novinama neke zanimljive analize koje kažu da je prodaja Telekoma loša za državu (što svi znamo) ali dobra po samu kompaniju. Prodajom će se privući investicije i automatski poboljšati usluge i ponude. Daj Bože da bude tako. Meni, kao korisniku, je to jedino i važno.