MTS novosti

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Odgovori
miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

I otisao sam, obecali su da ce da me zovu, sistem im ne radi, (danas im je prvi dan kako ga koriste)... Gadovi - uglavnom, docekacu ja moj mikroSIM, a i MNP :D
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

darkonda
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 840
Pridružio se: Pet, 01. Avg 2008. 01:12
:: iphone 5s 32gb
Lokacija: Beška

Post od darkonda »

jednom sam menjao broj zbog njih, i problema sa mts dodacima za postpaid.. Ako mi sad promene kontrolu troskova, a pod ugovorom sam, pa necu u zivotu vise mts broj uzeti.. Konacno pronadjem nesto sto mi odgovara, i oni sad to menjaju :x nece da moze!

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Opet sam bio do poslovnice, i pitam jel moze zamena za mikroSIM - kazu moze... E posle 2 min, izvinjavamo se, jos uvek sistem ne radi... Sad mi vec dodje da uzmem makaze i sam da odradim sta treba...
Stvarno, ko radi u tom Telekomu? Pa dace Bog, kupice ih neki truli kapitalista koga zanima samo profit i sve te basibozuke ce da najuri, i da kompanija proradi na opstu radost.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

Sta sam ti rekao? Nema sanse da to bude "samo" iz dva-tri odlaska do poslovnice. Narocito ono sto ne rade odavno i cesto. :uhuh:
Nego, da ih i malo pohvalimo, izgleda da je provera stanja pocela ranije da radi, nego prethodnih meseci, vec negde oko treceg, i da je malo azurnija nego ranije.
Takodje, aktivirao sam dodatke "mt:s omiljeni broj" i "WAP dodatak" preko servisa *797# i izgleda da su mi odmah aktivirani, jer ih koristim, a stanje se ne povecava. "Omiljeni broj" sam aktivirao jos proslog meseca, tako da sam siguran da je odmah aktiviran, a "WAP" sam aktivirao 1.1.2011. i vidim da mi se stanje ne povecava, iako surfujem (naravno, minuti i poruke se smanjuju).

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Uspesno odradjena zamena kartice - ali - tek su mi danas uvece kad sam otisao 4. put rekli da to oni ne mogu, nego da idem u Bulevar Kralja Aleksandra 84 (kod ETF) jer tamo imaju sve. I tamo sve zavrsio za 10 min. Stvarno su retardi. To su mi mogli jos juce prepodne reci pa da sve sredim...
Nema veze, srecom sve je reseno na obostrano zadovoljstvo.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

Moja sestra je pre par dana prešla sa prepaida na postpaid, uzela paket "MIX 400" i aktivirala "Najdraži broj". Ova kombinacija je po računici trebalo da joj mesečno uštedi oko 500 dinara, od 1200 koliko je trošila mesečno na dopune. Sreća, sreća, radost... E, ali eto ti začkoljice. Posle par duuugih poziva ka najdražem broju, ispostavilo se da više nema besplatnih minuta ka drugim brojevima. Politika je da se prvo troše besplatni minuti, pa tek onda najdraži broj. WTF!!! Bilo je to lepo iznenađenje. Na žalost sada ne može da raskine ugovor jer je uzela telefon na godinu dana i ne želi da plaća penale.
Poenta priče je da je ovo najpodlija prevara korisnika, napisana sitnim slovima na dnu strane. Ja kod Telenora trošim "Omiljeni broj" van paketa, što je i logično jer tu uslugu dodatno plaćam. Ali MTS je lider u glupostima i lošem poslovanju. Zašto onda ne kažu da će prepaid korisnicima prvo trošiti kredit, pa tek onda obračunavati najdraži broj ako je aktiviran? Da li je to normalan redosled stvari?
Ma jedva čekam da ih prodaju, pa bio to i crni đavo. Od ovoga ne može biti gore. :x

mp3mp3
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 664
Pridružio se: Sre, 25. Jun 2008. 17:16

Post od mp3mp3 »

Aleksaboy, slazem se da su podpuno ne fer prema korisnicima. Posebno u prepaidu kada su praznici nemaju promocije i dodatke za SMS.

A za postpaid omiljeni broj pa steta sto nisi pitao jer od kad postoji omiljeni broj prvo su se trosili minuti u paketu pa minuti ka omiljenom broju.

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

Pa eto, nikome to nije palo na pamet da pita jer smo svi mislili da je logično da se "najdraži broj" tarifira dodatno u odnosu na osnovni paket, jer se dodatno i plaća. Kao što je to slučaj kod Telenora. Tako je i logično da bude. Međutim... Kao što sam gore rekao, po njihovoj logici bi trebalo da i prepaid korisnicima prvo skidaju kredit, pa tek onda da računaju "najdraži broj". Kakva neposlovnost... To može samo kod nas da prođe.
Ja sam još na početku predlagao sestri da pređe na Telenor ali ona nije htela jer je vezana za broj. Da su barem ove naše birokrate iz Vlade ranije dozvolile da se aktivira MNP, mnogo bi se drugačija pesma pevala...

mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

Od kako je uveden postpaid extra na mtsu, tako je. Prvo se potrose minuti iz paketa, pa tek onda om.br. Glupo jeste, ali je tako. A Telenor je od skoro uveo postpejd omiljeni br, ako se ne varam?

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

mezzano, Telenor odavno ima Omiljeni broj na postpaidu, samo što je važio pod drugim uslovima. Videćemo dokle će i ovakvo stanje stvari da traje.

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

Stvarno mi nije jasno koja je to pametna glava u mts-u odlucila da se prvo trose minuti iz paketa, a tek onda najdrazi broj, na post paidu. To je necuveno. :blinky: Ali bas necuveno i nebulozno. Nikad nisam bio na mts post paidu, nego ranije kod Telenora tj. Mobtela, a sad sam na mts pre paidu, i drago mi sto nisam bio nikada.
Samsung P850 , Nokia 8310 (my precious)® - pomozimo zivotinjama oko nas

mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

Aleksaboy, koji su bili to uslovi? Slažem se i ja da je nebulozno i da bi bilo logicno da se to tarifira odvojeno. Ja sam ga aktivirao od prošlog meseca, od kad su promenili uslove za omiljeni broj na pripejdu, jer mi se jeftinije uhvati.

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

mezzano, mesečna pretplata je bila 99 din.+PDV i svaki minut razgovora se dodatno naplaćivao 0,5din. To se tek nije isplatilo. Sada je to promenjeno, hvala Bogu, onako kako treba. Nadam se da će i mt:s i VIP da isprate te novitete. Naročito VIP...

N-tchbl
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 219
Pridružio se: Čet, 13. Dec 2007. 19:54

Post od N-tchbl »

Kupih danas novi identitet za 200 dindzi na trafici (citaj, novi mt:s broj),
Da aktiviram taj famozni Omiljeni broj iako hejtujem mt:s vec dve godine bez prestanka ali rekoh da pristedim malo na svom Telenor racunu,
Prvi slog me udario od povecanja cene uspostave veze,
A drugi, posto je kartica po difoltu na Kul tarifi, udjem u meni da promenim tarifu na Toki
(3 dinara razlike nije mnogo, ali 3 po 3 nije ni malo :lol: )
I zapanjim se glasicem automata koji mi ne daje opciju da promenim tarifu, samo mi izdeklamuje moju trenutnu i eventualno da se vratim u prethodni meni :blinky:
Je li moguce da ne mogu da promenim Kul u Toki?!
I5700 Galaxy Spica w/ CM a8.3 | Kingston 4gb | Sennheiser CX 300

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

N-tchbl, može da se promeni. Prvi put je besplatno, svaki naredni se plaća. Ako to ne možeš iz nekog razloga da uradiš preko govornog automata, uspostavi vezu sa operaterom pa neka to oni urade. Naravno, to će te koštati sitnicu od 10 dinara.
Moram da pohvalim mt:s jer im provera stanja na postpaidu radi dobro od početka godine. Ne ažurira se na svakih 5 minuta kao kod Telenora, ali je sasvim sasvim korektno i tačno. Biće valjda i od njih nešto. Naročito posle prodaje, nadam se...

N-tchbl
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 219
Pridružio se: Čet, 13. Dec 2007. 19:54

Post od N-tchbl »

Aleksaboy, bilo bi previse sumanuto da ne mogu,
Ali je cinjenica da ne mogu to uraditi preko automata (sigurna sam da je ranije moglo, doduse ranije = pre tri godine),
Sad je valjda ta sitnica od 10din ubila tu opciju :roll:

Hvala.
I5700 Galaxy Spica w/ CM a8.3 | Kingston 4gb | Sennheiser CX 300

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

N-tchbl, mislim da su u pitanju novi propisi o zaštiti korisnika, po novom zakonu koji je stupio na snagu od Nove godine. Tako je pre Nove godine moglo da se promeni tarifa preko Telenor portala, a sada ta opcija više ne postoji, već mora da se zove korisnički ili ide u poslovnicu.

N-tchbl
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 219
Pridružio se: Čet, 13. Dec 2007. 19:54

Post od N-tchbl »

Aleksaboy, pozvah - cuh - zapanjih se :?
Na prosto pitanje koje je zahtevalo odgovor Da ili Ne,
Zena je bukvalno sama sa sobom pricala citavih sedam i po minuta :o
U celoj toj zbrci, pored promovisanja, uspeh da shvatim da tarifu necu moci da promenim do izvesnog Aprila ove godine jer je kartica kupljena u sklopu neke promocije pa je Kul tarifa do tada nezaobilazna.
Takodje, rekla mi je da mi je Omiljeni broj svakako aktiviran u roku od 24h,
Sto je upravo isticalo u tim minutima njenog monologa,
A meni OB ni posle 3 dana jos uvek nije aktiviran, jutros zatekoh jos jednu poruku "Uspesno ste se prijavili.. bice aktivno za 24h" :x tako da, cak i ako mi ikada budu aktivirali OB, moj trogodisnji hejt prema mt:s-u ostaje u potpunosti opravdan, kod Telenora je svaka muka gotova za par minuta.
I5700 Galaxy Spica w/ CM a8.3 | Kingston 4gb | Sennheiser CX 300

mp3mp3
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 664
Pridružio se: Sre, 25. Jun 2008. 17:16

Post od mp3mp3 »

Danas ističe prepaid promocije svaki drugi minut besplatan. Nije ni bila neka promocija, šta mi vredi kada prvi 20din. Za vreme NG praznika i VIP i TELENOR su bili bolji u pripejdu a i sada su.

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

N-tchbl, razumem te u potpunosti. I ja sam korisnik mt:s-a 10 godina i dobro znam kakve sam sve gluposti i probleme preživeo od njih za svo to vreme. Danas koristim primarno Telenor postpaid i, hvala Bogu, nisam nikakve probleme imao do sada. Ne želim da reklamiram nikoga, ali to je istina.
Čitao sam pre par dana u novinama neke zanimljive analize koje kažu da je prodaja Telekoma loša za državu (što svi znamo) ali dobra po samu kompaniju. Prodajom će se privući investicije i automatski poboljšati usluge i ponude. Daj Bože da bude tako. Meni, kao korisniku, je to jedino i važno.

Odgovori