
Oni bi vec sad trebalo da puste neke pakete i da pozivaju korisnike, oni moraju da krenu sa radom od 1. ili ce izgubiti licencu!!

Ja licno sam od jednog Norveskog Telenra ocekivao mnogo vise, recimo da ce prvo ukinuti harac na 0639863, tj. ocekivao sam novi broj teh. podrske koji ce biti besplatan i na taj nacin jos vise pribliziti usluge svojim korisnicima a za potencijane korisnike sam ocekivao neki besplatan broj tipa 0800 123456. Tako da me bas cudi nihov marketing, izgleda ta tamo rade ljudi koji nemaju pojma, neka samo pogledaju okruzenje. Zasto da cekamo novembar da ukinu naplatu call centra, jel oni pisu zahtev u Norvesku pa dok im oni odobre?Lobachewsky napisao:Kada se samo setim kako su neki pljuvali telenor prvih par meseci, te nisu ozbiljni, te nista ne rade, te da ne planiraju da uvode nikakve znacajne pogodnosti. Neki su cak presli na mt:s jer se Telenoru "crno pise"...
Evo otidji na ovu stranicu:Jorgovan napisao:Ma gde su ti telefoni za dinar u okruženju, sa svim uslovima korišćenja da ih navedeš makar jednom?
Sta je sa ostalih 59%? To znachi da mt:s ima vecinu trzista, iz toga sledi da se nece tek tako odreci svog dela kolacha. Jedva cekam i Mobilkom, pa da zaista krene bespostedan rat operatera za korisnike iz cega ce da profitiraju korisnici. A nemojmo se bojati, operateri nece ostati na belom 'lebu, bice tu jos svega.djuice napisao: jakih 41 % trzisnog ucesca Telenora je vise nego odlican rezultat za kompaniju koja je do pre devet meseci bila u haosu.