
Ja konkretno retko zovem pomenuti CC, samo kad mi nesto bas nije jasno, ili zelim da proverim nesto. REcimo da ih okrenem, max 10 puta godisnje. Sad u poslednjih mestar dana sam ih zvao jedno 4-5 puta, jer sam imao frku sa ovom Laki tarifom i sl. ali se sve sredilo. Ali da su smusheni i smotani to stoji. Postavi im covek neko iole ozbiljnije pitanje - molimo Vas sacekajte na vezi malo, pa cekas par minuta. Stvarno neprofesionalno.
migi, to sto silan narod placa pretplatu, ja im nisam kriv. Da ih je neko terao... pa da razumem. Inace, apropo kupovine i cackanja telefona. Nisam samo u jednoj prodavnici kupovao vec u vishe njih. Osnovni uslov da bih uopste pristupio mogucem pregovaranju o kupovini je da me puste da sednem negde i jedno dobrih pola sata da njakam telefon. Ako sam zadovoljan, zelim tacno taj primerak koji sam imao u ruci, i nista drugo. Ako ne moze tako, ima gde moze. Za svoje pare, imam prava da biram sta cu da uzmem. Kome moje pare ne trebaju, nece ih ni dobiti. I tu sam izuzetno beskompromisan, ili tako ili nikako.
Nisam ja tu zbog prodavaca, nego oni zbog mene. Pa ne treba se postaviti u situaciju da ti nekome cinis sto mu kupujes nesto u prodavnici. Treba ima nastup i stav. I onda obicno i ne bude problema.