ja razumem BracoNe-a i BrackoDa-a . ja da sam dobio takav racun , sigurno bih od muke pojeo fotelju . a kad bi se pojavio u Telenoru , sigurno bi mi videli na licu nervozu do j..a
razumem , jer je nemoguce da se u takvoj situaciji bude bas hladan i opusten . a mislim da bi ljudi u Telenoru ili bilo kojoj drugoj firmi trebali to imati u obziru . video bih ja svakog od njihovih zaposlenih , sta bi radili da su u istoj situaciji ? da li bi mogli da budu opusteni i mirni ?
ja te zaposlene u Telenoru gledam skoro svaki dan u novom Merkatoru i stvarno im ne bih bio u kozi . ja kao bus driver , imam slicnu situaciju jer moze posao da mi pocne lepo ali me vec na drugoj stanici na primer iznervira nesto ili u saobracaju ili neki putnik sa reakcijom i dodje mi da zaustavim bus cesto puta i prekinem voznju . zato im stvarno ne bih bio u kozi i znam da oni trpe najveci pritisak kao salterski radnici a da im sefovi u rashladjenim kancelarijama samo naredjuju . a plus i raditi da ljudima je najtezi posao .
ali mislim da treba imati malo obzira prema Bracko-vima , bas iz tog razloga sto im nije bilo lako .
mislim da bi Telenor iz ovoga trebao da izvuce debelu pouku i da preurede taj sistem za kontrolu limita . meni licno ne bi bilo krivo ni da mi , na primer , cim predjem u ovom mesecu vrednost proslog racuna , odmah stigne poziv ili sms , koji bi me obavestio da sam ga presao i da obratim paznju . to bi ja mislim dosta poboljsalo stvari . jer imaju oni dobar sistem , kad mogu da me na tacno 49 dinara odmah obaveste preko sms-a da imam manje od 50 din na pre paidu .
tako da bi to trebalo da urade odmah . ili bar nesto slicno . sto da se ceka , ako ja na primer pravim mesecno 1000 dinara , pa cekaju da ja napravim 3000 ili 4000 dinara , pa da me tek onda obaveste ? cim predjem tih 1000 dinara iz proslog racuna , mislim da bi bilo efikasno da me obaveste da znam , jer bih tad i sam pazio a i mnoge ovakve situacije ne bi bile moguce , bar 99,99 % .
