Cestitka od Telenora

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Spyker
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1699
Pridružio se: Sre, 28. Sep 2005. 11:38
Lokacija: Sabac
Kontakt:

Post od Spyker »

MB maneken, pusti ti vazduh, oni ako hoce da naplacuju, imaju pravo, ako ne zelis da platis, nemoj ni zvati. Ne vidim sta je toliko strasno da se da 10 dinara, toliko das coveku koji prosi na ulici kad se sazalis na njega.

Sto se tice telefona za dinar, jel ti ne mozes da primetis kolike gluposti pricas :lol: Nema veze sto je telefon besplatan, ti placas RACUN! Sam kazes da se placa 20e mesecno, a kazes da je telefon besplatan :lol:

Dalje, niko nije rekao da telenor ima vise korisnika od mts-a, ali je je neverovatno da ti gledas stanje kroz svoj imenik :lol: Moji roditelji u garazi imaju lexusa i audija, pa ja treba da zakljucim da ima vise lexusa nego fordova, zato sto nemam forda u garazi :lol:

I vidim kakvi su ti argumenti, sto bi rekao Akki da li imas veci IQ od broja cipela?

I, da, jesam izlazio iz Srbije :lol: Bio sam na 5 kontinenata, a cesto idem u Ameriku na po mesec dana. A zbog takmicenja u kajaku sam bio u vecini evropskih drzava... Tako da, ne boj se, nisi jedini koji putuje :P

Vidi se da si maneken...
iPhone + CX300

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

To sto ti das na ulici 12 dinara je humanost i to je lepo. A to sto ti oni uzmu da ne kazem otmu 12 dinara to je bezobrazno.

Ako ti das nekome na ulici 12 dinara sto si se sazalio, a neko mu pridje i otme tih 12 dinara ti ces moci to da gledas? Narvno da ces ti mirno gledati i to samo moze da prodje u banana zemljama sa nerazvijenim zakonodavstvom i pravnim sistemom. Ali pocece i taj www.ratel.org.yu da radi i stitice korisnike od takvih prevara.

A sto se tice statistike i proseka u imeniku, ona je takva, ti jedes kupus a ja meso, u proseku zajedno jedemo sarmu (ja sam ti lepo naglasio da je to moj imenik koji se SLUCAJNO pogodio sa stvarnoscu). :D


BTW Kad vec pominjes tu teh. podrsku, da li znas da je NPR. crnogorski RATEL clanom u zakonu propisao da teh. podrska mora da bude besplatna?
Poslednja izmena od MB maneken u Pon, 23. Jul 2007. 18:58, izmenjeno 2 puta ukupno.

batancev
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 390
Pridružio se: Pon, 21. Maj 2007. 20:12

Post od batancev »

chillout momci
nema potrebe za etiketiranjem
do razresenja ovog incidenta sa korisnikom telenora, o kome nam samo on moze javiti ishod
ne vidim poentu nastavljanja prazne rasprave
Remember, remember
The 5th of November

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

batancev napisao:ne vidim poentu nastavljanja prazne rasprave
U pravu si, covek se jutros javio sa najnovijim informacijama

Pozdrav svima

Evo i one malo starije generacije, a pošto kući nema BrackoNe-a malo sam se zadrzao oko uključivanja na forum.
E veoma mi je drago što se prati ovaj naš slučaj i nadam se da će mnogi izvući pouke. Naime najnovije informacije su sledeće. Javljeno mi je na kontakt telefon da mi je reklamacija usvojena i da će (iako sada na call centru i dalje stoji oko 183.000,00 sa PDV-om) račun biti storniran sa izdavanjem početkom meseca. Nadajmo se. E sad, postoji samo još jedan mali problemčić, a to je da ne mogu bez BrackoNe-a aktivirati karticu, ali sam dobio informaciju da ćemo to moći uraditi po povratku iz Švedske. Eto to su nam učinili. Najverovatnije da ostajemo u mreži iako nam je rečeno da limit ne može da se stavi, ali da će uraditi "sve da slučaj ne ponovi". Koliko to meni znači ako se ipak ponovi, hmmm...

Evo i jedne simpatične situacije iz ovog slučaja koji mi se juče desio. Nazovem ja call centar i javi mi se operater. Ja da bi proverio dal su mi skinuli račun, pitam kakvo je stanje na tom i tom broju. Kaze dečkić: " Znate na Vašem broju je zaduženje (cca) 15.000,00 dinara." !!!??!!
Kako bi moj jedan poznanik rekao, ja otresem glavom i počešem istu... Šta je ovo sad, pitam suprugu i dobijem samo sleganje ramenima, naravno. Molim !!?!, kažem ja. Dobih odgovor u prepoznatljivom stilu "sačekajte malo molim". Hmmm , dobro. tilu lilu tralala ... Hvala što ste odvojili vaše vreme i sačekali. Vaše zaduženje je 150.000,00 dinara...
Uh dobro je, pomislih, znači nisu mi obrisali samo deo duga...

Pozdravljam sve

Bračko Dalibor

http://www.mycity.co.yu/Mobilna-telefon ... ora_4.html

BrackoNe
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 8
Pridružio se: Sub, 21. Jul 2007. 15:28
Lokacija: Stara Pazova
Kontakt:

Post od BrackoNe »

Aloha momci!
Evo opet mlađeg izdanja Bračka... :)
Čudi me da ćale nije ovde dao isto svoju reč, jer sam mu rekao da dođe, znam da je video temu, ali možda se nije snašao sa registracijom.. :)
Elem, da se i ja dotaknem te podrške...
Ovde sada u Švdeskoj, takođe ima Telenor, i ovde i u Mađarskoj (ostale ne znam) tehnička podrška je besplatna... Verovatno i u ProMonte, ali nisam siguran. E što sada mi moram da platimo..?!
To je isto kao i ovo, danas na bazenu ovde u Jonkopingu, svu hranu ako plaćaš karticom ispod 100 kruna (12€), moraš da platiš dodatne 3 krune... Što? To nije otimanje?!

No, nema veze, ovo se svršilo kako se svršilo, pa ajde idemo dalje, ja se nisam čuo sa ćaletom da vidim šta je bilo sa našim advokatima, ali verujem da mi nećemo ništa da povlačimo (znajući moje)... Mada ja sam po tom pitanju, oko za oko, pasta za zube... Ako oni mogu da kažu da sam ja nabio 183.000 dinara, što da ja ne kažem da su oni meni nabili pritisak 183 sa 160, i da sam plaćao privatnog lekara zbog njih, no nema veze... Videćemo još šta će da bidne...

Pozdrav from Sweden! :)
Lep, pametan, đećeš bolje prilike... :)

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

183 sa 160 je inkompatibilno sa zivotom, tako da je jako dobro da ga ni figurativno dotle ne naguras :) Inace nadam se da ce se sve po tebe i tvoju porodicu dobro zavrsiti.
Elem, moram da se osvrnem i na ovo prepucavanje. Ljudi, aj iskulirajte malo. Ne moramo na svakom koraku da pokazujemo ko smo i odakle smo. Jos je Patrijarh onomad rekao:"Budimo ljudi, iako smo Srbi". Ne vishe voli telenor, neko Telekom, ima i poneki novopeceni ljubitelj Vip-a. Ok, svako ima prava na svoje misljenje. To je demokratski. Nametati bilo kome svoje misljenje, i dokazivati na sve strane da si u pravu, to je sumanuto.
Mozda MB Maneken stvarno ima znacajno vishe kontakata sa Telekomove mreze nego sa drugih, dok neko drugi, recimo djuice ima istu razliku ali u korist Telenora.
Alien, mozda je MB Maneken u pravu sto se tiche tih telefona za dz ili za dinar. Ja se slazem da ga ti otplatis kroz tarifu koju placas, ali razmisli, ti imas sve sto si platio za tu tarifu da potrosis, sve one besplatne minute, poruke, megabajte... A mozes i da zasnujes obican ugovor i da qpis sebi fon za koju stotinu evra. Te akcije sa dz telefonima, ja u svakom slucaju pozdravljam. Steta sto nisu neki do jaja telefoni, tipa IpaQ, HP, HTC... i da se odvali neka pretplata, tipa 3000+ mesecno i dobijes recimo 300 minuta, 300 porukica i 30 MB :) Ko voli, nek izvoli :P
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

BrackoNe
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 8
Pridružio se: Sub, 21. Jul 2007. 15:28
Lokacija: Stara Pazova
Kontakt:

Post od BrackoNe »

@ miodrage

To je namerno tako rečeno, da baš ne bude izjednačeno, tek toliko da vidim kako bi oni izgledali... :)

Ali evo sada jedna istina, recimo, ni baba i deda sa kevine strane ni sa ćaletove ove informacije ne znaju, ali da znaju, zaista bi im zdravlje otišlo u tri lepe... I zamisli stigne račun, i oni otvore kovertu, i šta onda?!

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

ja razumem BracoNe-a i BrackoDa-a . ja da sam dobio takav racun , sigurno bih od muke pojeo fotelju . a kad bi se pojavio u Telenoru , sigurno bi mi videli na licu nervozu do j..a 8)

razumem , jer je nemoguce da se u takvoj situaciji bude bas hladan i opusten . a mislim da bi ljudi u Telenoru ili bilo kojoj drugoj firmi trebali to imati u obziru . video bih ja svakog od njihovih zaposlenih , sta bi radili da su u istoj situaciji ? da li bi mogli da budu opusteni i mirni ?

ja te zaposlene u Telenoru gledam skoro svaki dan u novom Merkatoru i stvarno im ne bih bio u kozi . ja kao bus driver , imam slicnu situaciju jer moze posao da mi pocne lepo ali me vec na drugoj stanici na primer iznervira nesto ili u saobracaju ili neki putnik sa reakcijom i dodje mi da zaustavim bus cesto puta i prekinem voznju . zato im stvarno ne bih bio u kozi i znam da oni trpe najveci pritisak kao salterski radnici a da im sefovi u rashladjenim kancelarijama samo naredjuju . a plus i raditi da ljudima je najtezi posao .

ali mislim da treba imati malo obzira prema Bracko-vima , bas iz tog razloga sto im nije bilo lako .

mislim da bi Telenor iz ovoga trebao da izvuce debelu pouku i da preurede taj sistem za kontrolu limita . meni licno ne bi bilo krivo ni da mi , na primer , cim predjem u ovom mesecu vrednost proslog racuna , odmah stigne poziv ili sms , koji bi me obavestio da sam ga presao i da obratim paznju . to bi ja mislim dosta poboljsalo stvari . jer imaju oni dobar sistem , kad mogu da me na tacno 49 dinara odmah obaveste preko sms-a da imam manje od 50 din na pre paidu .

tako da bi to trebalo da urade odmah . ili bar nesto slicno . sto da se ceka , ako ja na primer pravim mesecno 1000 dinara , pa cekaju da ja napravim 3000 ili 4000 dinara , pa da me tek onda obaveste ? cim predjem tih 1000 dinara iz proslog racuna , mislim da bi bilo efikasno da me obaveste da znam , jer bih tad i sam pazio a i mnoge ovakve situacije ne bi bile moguce , bar 99,99 % .
8)

Spyker
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1699
Pridružio se: Sre, 28. Sep 2005. 11:38
Lokacija: Sabac
Kontakt:

Post od Spyker »

miodrage, naravno, i ja te akcije podrzavam, ali ja recimo potrosim 1000din mesecno, a da bih dobio telefon besplatno, treba da pricam toliko i toliko. Akcija jeste odlicna, i ima ljudi kojima odgovara, ali potrosio ti besplatne minute i sta vec, telefon ipak nije besplatan. Ti moras da placas, svidelo se tebi ili ne. Ili, recimo, imas ljudi koji rade u drugoj drzavi, ali su za vikend ovde. Recimo, njima ce propasti vecina besplatnih minuta zbog rominga, a opet ce placati vise nego sto treba.

A, ako ti recimo vec koristis neki paket, mozes uzeti fon uz njega, mada je i to glupo, jer se vezujes na odredjeni vremenski period, a bice mnogo boljih ponuda i paketa dok ti ugovor ne istekne...
iPhone + CX300

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

BrackoNe napisao:Ovde sada u Švdeskoj, takođe ima Telenor, i ovde i u Mađarskoj (ostale ne znam) tehnička podrška je besplatna... E što sada mi moram da platimo... ?
Eto ti ni krivi ni duzan, moras zbog NJIHOVE greske da zoves NJIHOV call centar i jos za to da im platis. Da resis ovaj problem ti ces sigurno pozvati njihov call centa bar sto puta a 100 puta 12 dinara je 1.200 dinara a to nije malo.


Umesto da besplatnim call centrom priblize usluge svojim korisnicima i omoguce im da lakse i besplatno rese nesporazume. Oni pored nesporazuma tebi samo natovare i racun za call centar, sto bi nas narod rekao kako god se okrenes sa telenorom ti je g*za pozadi.

BrackoNe
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 8
Pridružio se: Sub, 21. Jul 2007. 15:28
Lokacija: Stara Pazova
Kontakt:

Post od BrackoNe »

Da kažem ovo što je vlada1970 rekao...
Ovde kada stavim Švedsku karticu od njihovog Telenora, ja čim završim poziv stigne mi SMS koliko imam kredita, i to mi se đasvi, uopšte ne moraš da proveravaš niti zoveš... A čim bi se tako šta desilo, ti bi video, kako odjednom imam 200 dinara manje a telefon mi u džepu?!
Lep, pametan, đećeš bolje prilike... :)

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

jeste BrackoNe . meni drug odavno prica za "preko" , da ima i koliko kosta poziv i koliko ti je ostalo na racunu i koliko imas jos besplatnih minuta ili sms-ova itd . a kod nas jos nisu uveli da u Calls-u imas call costs a ne samo call duration . sramota stvarno .

pa ako racunaju u dinarima , sta im je tesko da u dinarima i izracunaju i da tako kao i u Svedskoj i u mnogim zemljama preko , dostave sms . ne moze niko ali niko , pa ni glavni gazda Telenora , ili ranije Mobtela ili MTS Telekoma , da me ubedi da je to nemoguce uraditi tehnicki . nema sanse . nije to zbog tehnicke strane nego drugo nesto imaju na umu . ( pa zato im se i desavaju ovakve stvari kao sa Bracko-vima ) ,kad nece da poslusaju glas naroda i cistog razuma .

pa zar je moguce da Telenoru toliko treba da uvede mogucnost da se sazna koliko imas preostalih besplatnih minuta ili besplatnih sms-ova na post paidu ? od kad su mi samo govorili da ce uskoro i opet uskoro i nista . neka druga fora je u pitanju , ali ne znam sta , kad nece da uvedu to . i ovoliko otezu . a ja bih im cak pre ovoga rekao , ne uvodite to pregledavanje besplatnih minuta i sms-ova , ako ovakvu stvar kao sto ima u Svedskoj ( " ja čim završim poziv stigne mi SMS koliko imam kredita" ) ne uvedete isto i za pre paid i za post paid . cak i vaznije od proveravanja besplatnih minuta . ima sistem mogucnosti garantovano da to moze da uradi .

drago mi je BrackoNe da imamo informacije od tebe iz Svedske , pogotovo sto imas karticu isto od Telenora , jer vidim kako drugacije posluju ovde gde su Srbi , koji zadnjih 15 godina ne mogu da putuju u svet i gde Srbi ako hoce nesto da saznaju , moraju najvecim delom da saznaju preko neta .

ali to je vec politika .

ovo je bila jedna kritika Telenoru i voleo bih da eventualno neki zaposleni koji posecuju forum i procitaju .

ja imam osecaj da im ovde neki pametnjakovici Srbi , koje su zaposlili kao menadzere itd . savetuju takve stvari , jer Norvezani ne mogu bas tako brzo da udju u mentalitet nas ovde . pa bih zato najvise i aludirao na te nase koji rade u Telenoru da pocnu da savetuju gazde pametnije jer nisu Srbi glupi . vec sta vise vrlo inteligentni i brzo prokljuve sta se radi . samo smo izdvojeni od sveta zadnjih 15-ak godina pa zbog toga u nemogucnosti da dodjemo do informacija ( ali i to se preko neta sad brzo sazna ) . ja sam na primer bio u vreme najvece krize 1995.-te u Belgiji kod druga na tri meseca i kad sam se vratio i poceo da pricam nasima sta videh , nisu mogli da veruju . mi smo jos tada bili zaboravili zbog krize sta znaci normalan zivot .

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

vlada1970 napisao:pa zar je moguce da Telenoru toliko treba da uvede mogucnost da se sazna koliko imas preostalih besplatnih minuta ili besplatnih sms-ova na post paidu ? od kad su mi samo govorili da ce uskoro i opet uskoro i nista . neka druga fora je u pitanju
Problem nije tehnicke prirode to je vec politika kuce, oni sa par klikova misem mogu da podese da ti ne mozes da potrosis vise od odredjenog iznosa ali to bi znacilo da ce oni na kraju meseca imati manje prihode tj. oni se vode logikom da ne postoje oni zbog korisnika nego da su korisnici tu zbog njih.

Njima sa tehnicke strane nije problem da ti omoguce i uvid u potrosnju ali opet ces ti onda trositi manje a to njima ne odgovara.

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

to i meni jedino pada na pamet . ne znam sta bi drugo moglo da bude . da te drze u neznanju da ne bi znao kad prelazis sa besplatnih poziva ili sms-ova na normalne koji se placaju . pa da trosis li trosis .

ali sam hteo jos i to da kazem , sram da ih bude ako je to jedini razlog . za sta nas ovde Srbe smatraju ? za ovce ? znamo mi sve to dobro . kako moraju tamo nekom zapadnjaku da udju u dupe sto se kaze , da bi im bio korisnik , a ovde " mi postojimo zbog njih" . voleo bih da ovo i mnogo toga na ovom forumu procitaju bar neke glavonje od Norvezana iz Telenora , ako od ovih nasih tamo zaposlenih nema vajde . zanima me da li bi bar Norvezanin da mu mnogo toga ovde prevedu tacno , reagovao mangupski kao da ga to ne zanima ili bi uzeo u obzir misljenje korisnika , jer od korisnika i zivi ?

ovakve stvari sto se pisu po forumima , umesto da uzmu kao jednu besplatnu anketu koju ne moraju da placaju i koja moze vrlo lepo da im pokaze sta se misli o uslugama i gde se mnogo toga pametnog predlaze , oni se prave naivni i gluvi i ne zanima ih nista . pa to samo moze da uradi ili mangup nad mangupima koga nista bas ne zanima ili tako zvani "menadzer" koji m ne zna o menadzerstvu . a toliko nazovi menadzerskih fakulteta imamo ovde . sta li ih uce tamo bas me zanima ? kako da se prave gluvi na misljenja korisnika i javnog mnjenja ? to samo u Srbiji moze ja mislim .

izgleda da jos vucemo debele korene iz vremena kad se direktor ili sef postajalo po partijskoj duznosti i kad nisi morao nista da znas o upravljanju preduzecem . samo je bilo vazno da si politicki podoban . a ljude koji ti prave posao i donose novac u firmu su gurali u stranu . a bas ti ljudi su pravi bisnismeni . a malo ih je bilo pravih . kapitalizam tek dolazi kod nas i vreme kad ne mozes da trosis vise nego sto imas para u dzepu . a to je tesko izgleda promeniti u ovoj Srbiji . zato nam i tesko ide da shvatimo da ako hoces da upravljas jednom ozbiljnom firmom kao sto je Telenor na primer , ti moras hteo ne hteo , svakodnevno da slusas sta se govori i misli o tebi i tvojim uslugama ili proizvodima koje prodajes . jer tako znas koliko si visoko rangiran i sta treba sledece da uradis da bi ti firma bila prosperitetna . ja da radim tamo kao neki sef , imao bih bar dvojicu ljudi , kojima bi jedini posao bio da prate ovakve forume , i mnoge druge oblike javnih rasprava . em mnogo moze da se sazna em te brate ne kosta osim plata za te ljude , a koristi 100 % . samo treba saslusati .

ja se raspricah , izvinjavam se . jutro je , a nemam sta narocito da radim . na odmoru sam . pa ne znam da stanem .

pozdrav Vlada
8)

BrackoNe
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 8
Pridružio se: Sub, 21. Jul 2007. 15:28
Lokacija: Stara Pazova
Kontakt:

Post od BrackoNe »

Amen for that.
Slažem se u dosta navedenih Vladinih tačaka.
Naročito mi se svidelo "ja da radim tamo kao neki sef , imao bih bar dvojicu ljudi , kojima bi jedini posao bio da prate ovakve forume , i mnoge druge oblike javnih rasprava . em mnogo moze da se sazna em te brate ne kosta osim plata za te ljude , a koristi 100 % . samo treba saslusati .", mada po meni, to bi trebali da stoji u opisu radnog posla samoj tehničkoj podršci, kada nema posla (naročito ova noćna i jutarnja smena). No mi se tu ne pitamo ništa, atko da nam ne vredi da se nerviramo...
Lep, pametan, đećeš bolje prilike... :)

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Slazem se sa svime sto ste ovde naveli ljudi, ali moram da Vam kazem da i za ovo postoji vrlo jednostavno resenje, medjutim koliko god bilo lako izvodivo u teoriji, u praksi je to nemoguce. Radi se o tome, da ce na zapadu korisnik jako da kazni ovakvo ponasanje, time sto nece vishe biti korisnik usluga doticne kompanije, i jos ce i svojim prijateljima, i poslovnim partnerima da savetuje da predju kod drugoga. Posto na zapadu cene novac, tamo ce mnogi i da se povedu za primerom svoga prijatelja/kolege. E kod nas Srba, to nazalost nije slucaj, svako misli za sebe da je najpametniji na svetu, i ako bih ja nekome savetovao da predje na mt:s taj bi iz inata (najbolji srpski zanat) ostao kod Telenora.
Jos da dodam BrackoNe, meni da se tako nesto desilo sto se tebi desilo, istog sekunda bih zavrsio sa Telenorom, i od mene vishe ne bi dobili ni dinara.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Post od Azimuth »

miodrage, docice i do toga samo da nam se svest malo promeni i da omoguce ono prenosenje brojeva jer ogromna vecina nas ima iste brojeve godinama koje znaju na desetine i stotine ljudi tako da se tesko odlucijemo na taj korak. Znam koliko sam se napatio i koliko me je kostalo kad sam promeni broj koji sam koristio skoro 10 godina. Telekom je napravio dobar potez kad je uveo 065 post paid i dao mogucnost da korisnik sam bira broj. Verujem da bi ista prica bila i kad bi to VIP uradio kad pusti post paid i da bi isto tako velika vecina presla mada bi bilo mozda jos bolje da su to uradili i sa onih 50 000 kartica koje su pustili pre mesec i nesto u prodaju. Sve je to normano u svetu ali jos puno c vode Dunavom proteci dok to ne zazivi i kod nas..

Spyker
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1699
Pridružio se: Sre, 28. Sep 2005. 11:38
Lokacija: Sabac
Kontakt:

Post od Spyker »

Vlado, dobra je ta ideja za dva coveka koja ce biti po forumima, ali gledaj tek ovo(mislim da je mnogo bolje)

Umesto plate tim ljudima, uzmu reklamu u citanijim casopisima, ali tako da pogode i muskarce i zene, svih uzrasta. Recimo, glorija i top speed. E, onda daju oglas u kom ce svake nedelje ili meseca biti ponudjenih par opcija. Recimo, za septembar bude anketa da li bi zeleli da:

1.Posle razgovora dobijemo ostatak kredita
2.Posle svakog razgovora dobijemo koliko je kostao
3.Dobijemo vap stranicu na kojoj se ulogujes i vidis sve podatke za prethodni mesec.(ona bi trebalo da bude besplatna)

I, ispod daju broj telefona na koji slati poruku, sa velikim slovima ispisanim da je poruka besplatna. Takodje, treba istaci da je to za vase dobro, jer to dosta utice na odziv korisnika.

Sta mislite o tome?

edit:
mislim da je ideja dobra, a ako cita ovo neko iz telenora, telekoma ili vipa, neka mi se prvo obrati na pp pre upotrebe ideje, inace cemo zavrsiti na sudu :P

Sva prava rezervisana, ©2007, kk Zorka-color

:lol: :lol: :lol:
iPhone + CX300

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

vlada1970 napisao: za sta nas ovde Srbe smatraju ? za ovce ? znamo mi sve to dobro . kako moraju tamo nekom zapadnjaku da udju u dupe sto se kaze , da bi im bio korisnik , a ovde " mi postojimo zbog njih" 8)
Ajde sto korinicima vredjaju intalgenciju i prave ih ovcama za sisanje ali sto nam vredjaju drzavu nepostvanjem zakona, zakon o oglasavanju i zakon o zastiti potrosaca su jasni, pisali smo vec o tome:

viewtopic.php?t=11302

viewtopic.php?t=7791


Ostaje nam da se pitamo, kad nam drzavu smatraju ovcom, sta onda da ocekuju korisnici?

@Bracko
Da li si se ti obratio jednim mejlom njihovim nadredjenima u Norveskoj, ili si mozda uspeo da stupis u telefonski kontakt sa pomenutima u Norveskoj, vidis da sa ovima ovde ne vredi razgovarati? Pitanje je da li oni znaju sta radi domaca bagra ovde!

Spyker
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1699
Pridružio se: Sre, 28. Sep 2005. 11:38
Lokacija: Sabac
Kontakt:

Post od Spyker »

MB maneken, ne mogu oni uvrediti nasu drzavu, ona je odavno uvredjena do maksimuma...
iPhone + CX300

Odgovori