Ne znam zasto to pismo smatras pretecim, meni to deluje prilicno drugacije i sasvim normalno s obzirom da nije dobila nikakvu informaciju a pogotovu sefa poslovnice koji, kako kaze, nikad nije bio dostupan. Jednostavno se bori za svoje. Zasto bi sve prepustila slucaju? Ni ja ne bih da sam u njenoj situaciji pa je zato i razumem. Ona do servisa moze da dodje samo preko prodavnice tj poslovnice u kojoj je uzela telefon jer ga je i njima reklamirala zbog kvara tako da upravo tim putem i komunicira sa servisom. A sad to sto su azurni u pm jer je telefon u garantnom roku reklamiran je druga prica. Jos jedna stvar mi nije jasna, ti si trgovac, pa me zanima ukoliko se telefon zaista ne moze popraviti, da li novi telefon korisniku daje servis ili prodavnica u kojoj je kupljen? Sreca moja pa nisam imao takvih problema nikada pa bas i nisam upucen ali mi deluje nekako sasvim normalno i logicno da dobijes neku priznanicu od trgovca tj zaposlenog u poslovnici sa nekakvim datumom kada je telefon reklamiran, zar ne?hmmmm napisao: Da li je dobila povratnu informaciju posle onakvog preteceg pisma?
Sta covek moze da dozivi u niskom VIP-u
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
Servis daje novu komponentu, koja god da je u pitanju, jer servis je taj koji ne moze da izvrsi popravku za tu istu komponentu a koja je jos u garanciji.
Na garantnom listu se nalazi tacna adresa i broj telefona servisa koji daje garanciju tako da musterija lako moze stupiti u kontakt sa njima,ako zeli.
Na garantnom listu se nalazi tacna adresa i broj telefona servisa koji daje garanciju tako da musterija lako moze stupiti u kontakt sa njima,ako zeli.
- Daddy Yankee
- Banned
- Postovi: 836
- Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
hmmmm, ma ja samo hocu da kazem da bi se svako od nas ponasao isto tako ako ne i gore nego ona da je u istoj toj situaciji. Pocinjem od sebe, znam da bih haos napravio, prevrnuo ve naglavacke dok ne isteram svoje a neki, kao sto je miodrage, bi preduzeli i malo radikalnije zahvate.
Ne znam odakle si ali ovde u NS-u znam da je bilo toliko neispravnih telefona koje je Telenor prodavao, konkretno N73, i svi do jednog su bili zamenjeni upravo u Telenoru a ne u servisu koji nije mogao da otkloni te greske... To ti je identican slucaj samo sto je u pitanju cela serija.
Ne znam odakle si ali ovde u NS-u znam da je bilo toliko neispravnih telefona koje je Telenor prodavao, konkretno N73, i svi do jednog su bili zamenjeni upravo u Telenoru a ne u servisu koji nije mogao da otkloni te greske... To ti je identican slucaj samo sto je u pitanju cela serija.
U potpunosti se slazem sa tobom,tako i treba da se radi kada je cela serija u pitanju. Oni su posle te telefone vratili direktno uvozniku i dobili nove,naravno.
Mislim da smo se udaljili od teme,jer se gospodja zalila na tretman koji je dobila u Vipu a zavrsili smo do toga da je problem u servisu.
U svakom slucaju,imacemo informacije od nje pa cemo videti gde je zaista bio problem.
Prijatna noc svima!
Mislim da smo se udaljili od teme,jer se gospodja zalila na tretman koji je dobila u Vipu a zavrsili smo do toga da je problem u servisu.

U svakom slucaju,imacemo informacije od nje pa cemo videti gde je zaista bio problem.

Prijatna noc svima!
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
hmmmm, sta se mene kao krajnjeg korisnika tiche gde je problem? Bole me jetra najiskrenije recheno! Ja znam kome sam dao novce, i za svoje novce zahtevam ono sto sam platio. Ako to ne moze da mi se obezbedi, pare na sunce, or else.
Azimuth, nisam ja bas toliko radikalan (ne slazem se sa tom ideologijom), ja sam samo malo prek covek, i imam neke stavove od kojih necu odstupiti pa makar morao istog momenta u grob. Jedan od tih stavova je da me niko nece vuci za nos.
Sa druge strane, mnogo toga se postize lepim, ali odluchnim, i blago agresivnim nastupom. Naravno - markantna pojava je izuzetno znacajna.
Cekamo Marinino javljanje.
Azimuth, nisam ja bas toliko radikalan (ne slazem se sa tom ideologijom), ja sam samo malo prek covek, i imam neke stavove od kojih necu odstupiti pa makar morao istog momenta u grob. Jedan od tih stavova je da me niko nece vuci za nos.
Sa druge strane, mnogo toga se postize lepim, ali odluchnim, i blago agresivnim nastupom. Naravno - markantna pojava je izuzetno znacajna.
Cekamo Marinino javljanje.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
Слушај ти Hmmmm, паметњаковићу из сервиса. Ја сам пре годину дан купио фрижидер, који од првог дана није радио како треба. Мотор је правио несносну буку и вибрације, није могло да се спава. Једва сам "намолио" сервисере да га замене. Затим је престајао да хлади. Укупно четири пута. Сваки пут је "сервисер" мењао гас. И ништа. Терао сам га за Београд. И ништа.
сви су прали руке: Продавница, тржишна инспекција, сервисер, главни сервис у Београду, званични увозник, економско представништво. Сви као, хоће да помогну, али немају овлашћења. Нико да констатује, да напише да ми је апарат бар у једном тренутку био неисправан.
На крају, после годину дана муке, нервирања, некоришћења производа који сам платио 500Е, стигне налог за замену у коме пише: Муштерија одбија да се четврти пут допуњује гас?????
Једва су признали. И купио сам нов. Једва....
А сервисери стручни до мојега. И покварени. Не умеју да поправе, не смеју да признају да не знају, још лажу да је фрижидер потпуно исправан, да ја лежем, хоћу други, лепши ваљда....
сви су прали руке: Продавница, тржишна инспекција, сервисер, главни сервис у Београду, званични увозник, економско представништво. Сви као, хоће да помогну, али немају овлашћења. Нико да констатује, да напише да ми је апарат бар у једном тренутку био неисправан.
На крају, после годину дана муке, нервирања, некоришћења производа који сам платио 500Е, стигне налог за замену у коме пише: Муштерија одбија да се четврти пут допуњује гас?????
Једва су признали. И купио сам нов. Једва....
А сервисери стручни до мојега. И покварени. Не умеју да поправе, не смеју да признају да не знају, још лажу да је фрижидер потпуно исправан, да ја лежем, хоћу други, лепши ваљда....
HVALA svima na podršci...
Danas su me zvali da mi je telefon popravljen. Ali dali im verovati ili ne....Sve ovo sam dosad prošla tri puta i NIŠTA. I šta me čeka kad sutra odem po telefon ko to zna. Ponovno poniženje i poigravanje sa mojim strpljenjem.
I da li zaslužuju još jednu šansu posle svega, i trebam li da preuzmem "POPRAVLJEN" telefon po koji već put...
ZAISTA ŠTA URADITI U OVOJ SITUACIJI.....
Danas su me zvali da mi je telefon popravljen. Ali dali im verovati ili ne....Sve ovo sam dosad prošla tri puta i NIŠTA. I šta me čeka kad sutra odem po telefon ko to zna. Ponovno poniženje i poigravanje sa mojim strpljenjem.
I da li zaslužuju još jednu šansu posle svega, i trebam li da preuzmem "POPRAVLJEN" telefon po koji već put...
ZAISTA ŠTA URADITI U OVOJ SITUACIJI.....
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
Marina68, nemas previse izbora, moras da uzmes telefon ukoliko je popravljen. Ili da ga jednostavno prodas kao takvog pa da kupis drugi a novi vlasnik neka vadi oci posle. Jedino sta se moze postaviti kao problem je u principu to da ti da tako mogu vracati iz servisa nebrojano puta sve dok ne istekne garantni rok i tada si obrala bostan, svaku popravku placas a kao sto miodrage rece, kad platis najverovatnije ce ga popraviti u rekordnom roku. Ne znam ni zasto ni kako ali je fakat tako.
Sve u svemu, ako su ga popravili ti nemas na sta da se zalis, objektivno gledano, a da su bezobrazni jesu, toga smo svi svesni a oni najvise...
Sve u svemu, ako su ga popravili ti nemas na sta da se zalis, objektivno gledano, a da su bezobrazni jesu, toga smo svi svesni a oni najvise...
- loki13
- Expert
- Postovi: 3053
- Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
- :: Htc Desire 500 dual
- :: Nokia E71
- Lokacija: Novi Sad
Azimuth, ne moze garancija da isteken tek tako jer se za svaki broj dana posete aparata servisu produzava i broj dana garancije (ekvivalentno trajanju popravke),tako da bi sada trebalo dobiti novu garanciju sa produzenim rokom.
Inace po zakonu garanciju u ovakvim slucajevima daju i uvoznik (proizvodjac) i trgovac...tako da bi to trebala biti olaksavajuca okolnost za Marina68-u...
Inace po zakonu garanciju u ovakvim slucajevima daju i uvoznik (proizvodjac) i trgovac...tako da bi to trebala biti olaksavajuca okolnost za Marina68-u...
D500&E71
- skycouldfall
- Novajlija
- Postovi: 11
- Pridružio se: Čet, 16. Okt 2008. 17:41
- Lokacija: Ispred monitora
I ja radim u prodavnici racunara i znam kako je to kad ti dodje musterija da se zali na nesto. A pogotovo kad je bez razloga. Ne kazem ja da je Marina bez razloga, ali probajte da radite tako negde par godina pa cete videti kakav je to pakao. Garancije daju uvoznici i sve se radi u njihovim servisima ili nekim drugim ovlascenim servisima. Meni lik dodje i kaze pojavio se mrtav pixel na HP notebook-u, i hoce da ga zameni za nov. I sta ja da mu radim. HP ne priznaje to. U ovlascenom servisu su mu rekli da ne moze, cak sta vise da moze da ide i u sediste HP-a u USA ako hoce i lepo pise u garanciji sta ta ista podrazumeva. Ja sam zbog svoje gluposti i radi postovanja kupaca kupio sebi MP3 player x2, HDD, Tastaturu, Zvucnike itd. samo da bi mogao da im dam novo. I sta sad, zasto ja radim, jer sam budala.
hmmmm, devojka je kupila telefon pre 5 meseci, i pošto joj nije telefon popravljen ( a koliko mogu da zaključim da je normalno korišćen ) ima pravo da se žali vipu jer garancija za samsungove telefone je 24 meseca kod roaminga tako da ona može da zatraži nov ukoliko ništa ne preduzmu po pitanjukao što nisu ni preduzimali i to važi za svaku garanciju.
Prvo nije lepo što su joj vraćali telefon sa istim softverom umesto da su stavili noviju verziju ili da ubace adekvatnu koja bi radila. Katastrofa !!!
Prvo nije lepo što su joj vraćali telefon sa istim softverom umesto da su stavili noviju verziju ili da ubace adekvatnu koja bi radila. Katastrofa !!!
Nokia Lumia 630
vip je bre jedno sr.... evo mog prob. mada sam ga resio,reci cu kako na kraju...naime bio sam pospaid korisnik,nisam uzeo mobilni od njih(sva sreca),trebao mi je samo broj na racun. I tako posle 4-5 meseci ja dobijem poziv na put u inost. i odem da raskinem ugovor u vip(novi sad).Sve to ok,propade meni put i ja odem ponovo u vip da obnovim ugovor,sve mozde ok,daju mi ISTI br. koji sam imao i nastavim da koristim.Posle 8 meseci ponovo mogucnost da idem u inostr. odem ponovo u vip da raskinem ugovor,sve moze ok kad posle 20-yak dana zove mene neka nadrk...na iz neke agenc. za naplatu nedospelih potrazivanja da platim neki racun od pre desetak meseci ili ce me oni tuziti kao zastupnici vip,ja joj kazem da nemam pojma i ona rece da zovem vip da vidim o cemu se radi. Zovem,radnica sa centrale kaze da zanemarim poziv. Zovem agenciju da im kazem sta su rekli,ona mi kaze da ce to napisati u izvestaju i vratiti njima. Meni djavo neda mira,zovem ponovo vip,cekao sam operaterku da kopa tamo po racunaru jedno 20-30 min. I saznam da ima neki neplaceni racun od pre osam meseci ,mada je imam sve priznanice.Naravno necu da platim neki izmisljeni racun od pre nekoliko meseci vec trazim SEFA jedno 10 dana da mi obrazlozi,ostavio sam broj operaterki nakoji da me nazove taj neki sef.Posto me niko ne zove par dana ,ja njih nazovem i pitam sta su uradili po pitanju toga-nista. operaterka od pre neki dan nije ni zapisala moje BROJEVE na koje mogu da me nadju,samo je gledala kako da me skine sa k...a. Na kraju me je zvao neki sef,mada mislim da je to bio operater,jer ih znam sve,zvao sam ih sto puta,koji mi je rekao jednostavno-plati,kod nas je zabelezeno da si duzan racun od pre ... meseci za koji nisam dobio ni uplatnicu ni specifikaciju,rekao je da iznosi 1458 a zena iz agencuje mi je rakla 1455. Platio sam ko i sve razne gluposti koje sam ranije placao.kako su samo mogli da mi odobre koriscenje kartice kada sam obnavljao ugovor a bio sam duzan iz prethodnog. oma tu jos puno stvari,nemogu vise da pisem pocinje glava da me boli