Garancija na mobilni uređaj uzet preko provajdera
- loki13
- Expert
- Postovi: 3053
- Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
- :: Htc Desire 500 dual
- :: Nokia E71
- Lokacija: Novi Sad
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Taca089, ti si uradila sta si mogla i jednostavno nemas razloga da se nerviras. Posalji mail zvanicnom uvozniku da ti vip mobile ne odobrava zamena iako su ti oni odobrili.
Takodje u vipu decidno trazi zamenu aparata, jer ne zelis da koristis stvar koja je od samog pocetka koriscenja neispravna.
Takodje u vipu decidno trazi zamenu aparata, jer ne zelis da koristis stvar koja je od samog pocetka koriscenja neispravna.
D500&E71
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Ja sam iskljucivo zamenu trazila, na popravku bih morala da cekam mesec ipo dana minimum jer nemaju uopste rezervne delove za taj telefon, tako su mi rekli u CT-u. Problem je sto sam citala da su nekom tako razvlacili i mesec dana za zamenu, ja necu da cekam duze od nedelju dana. Ili zamena ili povrat novca i raskid ugovora, videcemo kako ce se zavrsiti.
Pojavio se taj mobilni u MTS-u pa mogu da biram.
Pojavio se taj mobilni u MTS-u pa mogu da biram.
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Najbolje je da povedes nekog celavca sa sobom u VIP i da on odigra ulogu i da bude malo agresivniji pa ces da vidis da li ce tada smeti da te zezaju
Note IV N9100 dual
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Pa izgleda da ce morati na silu jer sutra ce nedelju dana od kako su peuzeli telefon, ne kapiram koliko jos moram da cekam niti mi pada na pamet da cekam kao debil a dobila sam papir za zamenu
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
U nasoj zemlji se ne znaju prava potrosaca, a ko zna ne vredi mu to nista ako ne bude veoma drzak i ako ne podigne glas. Za moje pare necu niko da me zeza. To je samo izvovor da mora onaj ko je kupio tel na ugovor kod provajdera da licno odnese tel kod tog istog provjdera pa da ga salju u servis
Note IV N9100 dual
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Datum prijema na servis:
09.08.2013
Status naloga:
Trenutno se popravlja
To je sve sto sam ja mogla da vidim preko vipovog sajta, zvala sam korisnicki servis i oni mi ne mogu nista reci osim toga istog sto sam i ja videla na sajtu - telefon se popravlja?!
Prvo, ja necu da se telefon POPRAVLJA vec hocu ZAMENU ili raskid ugovora.
Drugo, ja sam u ComTrade-u dobila papir za zamenu za DAN a njima treba ko zna koliko dana da ustanove nesto sto je VEC ustanovljeno.
Nisu mi priznali taj papir vec su me naterali da cekam kao ovca kojoj mogu da rade sta hoce.
Njima treba servis da posalje odgovor zvanicno a ne ja da donesem papir?
Pa u cemu je razlika, jel papir sa pecatom nije zvanicni dokument?! Kakve su to gluposti?
Sacekacu do ponedeljka, ako me do tad ne pozovu morace silom. Ovo je idiotski.
09.08.2013
Status naloga:
Trenutno se popravlja
To je sve sto sam ja mogla da vidim preko vipovog sajta, zvala sam korisnicki servis i oni mi ne mogu nista reci osim toga istog sto sam i ja videla na sajtu - telefon se popravlja?!
Prvo, ja necu da se telefon POPRAVLJA vec hocu ZAMENU ili raskid ugovora.
Drugo, ja sam u ComTrade-u dobila papir za zamenu za DAN a njima treba ko zna koliko dana da ustanove nesto sto je VEC ustanovljeno.
Nisu mi priznali taj papir vec su me naterali da cekam kao ovca kojoj mogu da rade sta hoce.
Njima treba servis da posalje odgovor zvanicno a ne ja da donesem papir?
Pa u cemu je razlika, jel papir sa pecatom nije zvanicni dokument?! Kakve su to gluposti?
Sacekacu do ponedeljka, ako me do tad ne pozovu morace silom. Ovo je idiotski.
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Taca089, Vip ti je prodao uredjaj, oni su jedna i jedina instanca sa kojom imas komunikaciju u slucaju bilo kakvih problema sa uredjajem. Tvoja je greska sto odmah nisi otisla u poslovnicu i to tamo resila.
Procedura je sledeca: ti predas uredjaj nazad, oni salju u servis sa kojim imaju ugovor (to mora da bude zvanicni servis, ali zvanicnih servisa ima vise, te stoga normalno da ne priznaju papir iz ComTrade-a), servis njima najcesce u roku od 8 dana salje povratnu informaciju i tek tada mozes da ostvaris svoje pravo na nov uredjaj.
Naravno, sa zdravorazumeskog stanovista ti si i vise nego u pravu, ja ti samo pojasnjavam kako su stvari ovde postavljene (naopako). U svakom slucaju, teraj stvar do kraja, jer za tvoje novce niko ne moze da te voza!
Procedura je sledeca: ti predas uredjaj nazad, oni salju u servis sa kojim imaju ugovor (to mora da bude zvanicni servis, ali zvanicnih servisa ima vise, te stoga normalno da ne priznaju papir iz ComTrade-a), servis njima najcesce u roku od 8 dana salje povratnu informaciju i tek tada mozes da ostvaris svoje pravo na nov uredjaj.
Naravno, sa zdravorazumeskog stanovista ti si i vise nego u pravu, ja ti samo pojasnjavam kako su stvari ovde postavljene (naopako). U svakom slucaju, teraj stvar do kraja, jer za tvoje novce niko ne moze da te voza!
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Zvanicni servis za ovaj uredjaj je ComTrade, njihova je grancija.
Koja je onda logika da oni ne priznaju papir zvanicnog servisa za zamenu? (zato sto zvanicnih servisa ima vise? WTF?!)
Nije li to zvanicni dokument sa pecatom i potpisom?
Danas je tacno nedelju dana od kako sam odnela telefon u VIP, sutra ce biti nedelju dana od kako je u servisu.
Pa koliko im to dana treba da utvrde vec utvrdjeno? U ComTrade servisu treba par sati, cemu oni toliki dani? Kakve su to gluposti?!
Koja je onda logika da oni ne priznaju papir zvanicnog servisa za zamenu? (zato sto zvanicnih servisa ima vise? WTF?!)
Nije li to zvanicni dokument sa pecatom i potpisom?
Danas je tacno nedelju dana od kako sam odnela telefon u VIP, sutra ce biti nedelju dana od kako je u servisu.
Pa koliko im to dana treba da utvrde vec utvrdjeno? U ComTrade servisu treba par sati, cemu oni toliki dani? Kakve su to gluposti?!
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Ako su ti u CT-u odobrili zamenu,zasto ti odmah nisu dali nov telefon,nego su te slali u Vip?
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Pa treba valjda operater da mi da novi telefon, a meni je ova devojka iz CT-a rekla da oni nemaju ni tih telefona ni delova na stanju jer je nov model i da u slucju regularne procedure popravke mora da se ceka mesec ipo dana minimum dok stignu delovi
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Meni se cini da mogu maksimalno 40 dana da ti drze tel, a ako prekorace onda moraju da ti daju nov tel. Mozda lupam, ali mi se cini da sam negde cuo ovo
Note IV N9100 dual
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Pa to je taj krajnji rok (mislim od 45 dana) dok im stignu delovi i dok poprave, nista pre toga ne moze da se ocekuje za moj telefon ako ode na redovan servis.
Takodje mi nije jasna jos jedna stvar- kako oni to menjaju telefon ako prijavis kvar samo u roku od 72h? Zar nije po zakonu to malo duze?
Meni na papiru od CT-a (koji nisu priznali) stoji da je kvar prijaveljn u roku od 72h, i oni u Vipu su mi rekli da ce to biti ok jer sam prijavila u roku od 72 ali mi ne priznaju taj izvestaj servisa?! Nigde logike.
Tel je sad 7 dana u servisu bezveze, pa 7x do sad su mogli da ustanove jel je za zamenu ili nije, sacuvaj Boze.
Takodje mi nije jasna jos jedna stvar- kako oni to menjaju telefon ako prijavis kvar samo u roku od 72h? Zar nije po zakonu to malo duze?
Meni na papiru od CT-a (koji nisu priznali) stoji da je kvar prijaveljn u roku od 72h, i oni u Vipu su mi rekli da ce to biti ok jer sam prijavila u roku od 72 ali mi ne priznaju taj izvestaj servisa?! Nigde logike.
Tel je sad 7 dana u servisu bezveze, pa 7x do sad su mogli da ustanove jel je za zamenu ili nije, sacuvaj Boze.
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Kako su mogli da ne prihvate ako si prijavila kvar u roku... To je strasno. Covek mora da bude bezobrazan kad ide u servis, da vice, a to ne moze svako tako da sa sobom uvek treba povesti nekog ko ima tanke zivce
Note IV N9100 dual
- loki13
- Expert
- Postovi: 3053
- Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
- :: Htc Desire 500 dual
- :: Nokia E71
- Lokacija: Novi Sad
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
toda81, nije ovde servis sporan nego operater.
Po zakonu oni imaju rok od 14 dana da se izjasne o tvojoj reklamaciji i da ti daju predlog resavanja iste.
Ja bih da sam na mestu Taca089 otisao u poslovnicu u kojoj sam predao telefon i trazio menadzera poslovnice i lepo mu rekao da ukoliko mi u roku od 24h ne rese reklamaciju da cu biti prinudjen da se obratim trzisnoj inspekciji (jer ti imas zvanican papir o resavanju reklamacije od strane pravnog lica koje je ovlasceni serviser/uvoznik , a da ti Vip to onemogucava).
Po zakonu oni imaju rok od 14 dana da se izjasne o tvojoj reklamaciji i da ti daju predlog resavanja iste.
Ja bih da sam na mestu Taca089 otisao u poslovnicu u kojoj sam predao telefon i trazio menadzera poslovnice i lepo mu rekao da ukoliko mi u roku od 24h ne rese reklamaciju da cu biti prinudjen da se obratim trzisnoj inspekciji (jer ti imas zvanican papir o resavanju reklamacije od strane pravnog lica koje je ovlasceni serviser/uvoznik , a da ti Vip to onemogucava).
D500&E71
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Sto je najgore nemam, uzeli su mi taj papir i kao poslali ga zajedno sa garancijom i telefonom u servis.
Oni taj telefon salju u neki drugi servis s kojim isto imaju ugovor a ne u CT (?) pa tek onda valjda ako je potrebna popravka salju u ComTrade na koga glasi garancija.
Ja mislim da ComTrade moze da da kopiju tog izvestaja koji su mi uzeli, nadam se da im ostaje u sistemu zabelezeno kakav su izvestaj izdali.
Na papiru koji sam ja dobila od Vipa stoji: "Problem sa baterijom, brzo se prazni i ako se ne koristi, zvucnik je prigusen, cuje se zujanje u njemu, zvuk deformisan. Korisnica bi zelela da joj se zameni uredjaj za novi posto je problem prijavljen u roku od 72h. U prilogu saljemo i detaljan izvestaj iz servisa CT computers"
Ovo je potvrda da oni taj telefon salju u neki drugi servis, ali i potvrda da su poslali CT-ov izvestaj koji opet kazem, nisu priznali (?!)
Sad razmisljam da u ponedeljak odem do CT-a da vidim jel mogu ponovo dobiti taj izvestaj od njih i da odem u VIP i trazim da mi rese problem ili da cu im poslati inspekciju. Ne znam sta drugo.
Oni taj telefon salju u neki drugi servis s kojim isto imaju ugovor a ne u CT (?) pa tek onda valjda ako je potrebna popravka salju u ComTrade na koga glasi garancija.
Ja mislim da ComTrade moze da da kopiju tog izvestaja koji su mi uzeli, nadam se da im ostaje u sistemu zabelezeno kakav su izvestaj izdali.
Na papiru koji sam ja dobila od Vipa stoji: "Problem sa baterijom, brzo se prazni i ako se ne koristi, zvucnik je prigusen, cuje se zujanje u njemu, zvuk deformisan. Korisnica bi zelela da joj se zameni uredjaj za novi posto je problem prijavljen u roku od 72h. U prilogu saljemo i detaljan izvestaj iz servisa CT computers"
Ovo je potvrda da oni taj telefon salju u neki drugi servis, ali i potvrda da su poslali CT-ov izvestaj koji opet kazem, nisu priznali (?!)
Sad razmisljam da u ponedeljak odem do CT-a da vidim jel mogu ponovo dobiti taj izvestaj od njih i da odem u VIP i trazim da mi rese problem ili da cu im poslati inspekciju. Ne znam sta drugo.
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
loki13, ok je to sto si rekao, ali je malo nezgodna situacija sto su joj taj dokument uzeli i prilozili uz reklamirani tel. Bilo bi dobro ako mozes da dodjes do kopije tog dokumenta pa da uradis ovo sto ti je loki13 rekao. Ipak je dobro da se svaki dokument slika ili iskopira u vise primeraka, ali treba se setiti u trenutku
Note IV N9100 dual
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Bas tako, moras dobro da se pripremis i sve zive papire koje imas da iskopiras - za svaki slucaj. Eto meni su papir uzeli i ja sad i da hocu da dizem frku - ne mogu. Moracu da probam da dodjem do kopije izvestaja iz CT-a pa cemo videti.
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
slažem se što džonsi reče..što ti nisu zamenili u CT-u ako su utvrdili sve što si rekla ?
druga stvar,sam si rekla da nisi potpisnik ugovora,u vipu mora potpisnik sve da rešava,pa tako i zamenu telefona za koju imaju verovatno neku proceduru koju moraju da ispoštuju...
ako je ct odobrio kada si ti odnela,odobriće i kada su oni poslali...
a što se tiče zakona,možda grešim ali ako vip tel daje na korišćenje,oni su vlasnici toga,pa verovatno zbog toga i ne važi sve što i kad kupiš robu u prodavnici...
druga stvar,sam si rekla da nisi potpisnik ugovora,u vipu mora potpisnik sve da rešava,pa tako i zamenu telefona za koju imaju verovatno neku proceduru koju moraju da ispoštuju...
ako je ct odobrio kada si ti odnela,odobriće i kada su oni poslali...
a što se tiče zakona,možda grešim ali ako vip tel daje na korišćenje,oni su vlasnici toga,pa verovatno zbog toga i ne važi sve što i kad kupiš robu u prodavnici...
Samsung S10+ red
- toda81
- Prijatelj foruma
- Postovi: 8679
- Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
- :: Note 4 N9100 dual
- Lokacija: Požarevac
Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Postoji sajt potrosackisavetnik.com i moze im se poslati mail na sledecu adresu mailto:redakcija@potrosackisavetnik.com . Samo lepo opisi celu situaciju i sigurno ce ti odgovoriti. Ja cu danas da im posaljem poruku i da ih pitam da li garancija vazi kada se kupi tel iz oglasa koji je od nekog operatera jer me bas interesuje
Note IV N9100 dual
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Dakle da ponovim posto izgleda nije jasno:
1. Telefon sam odnela pravo u CT u roku od 72h jer potpisnik ugovora nije bio tu tih dana, decko je otisao na odmor tako da nisam mogla da ga nosim u VIP poslovnicu. Ne vidim to kao gresku jer je ipak u pitanju CT-ova garancija, i sto bih gubila vreme cekajuci ako mozda mogu nesto i sama da uradim. Dobila sam papir za zamenu bez ikakvih problema.
2. Tri dana kasnije (08.08) sa potpisnikom ugovora sam otisla u VIP gde njima taj list nije znacilo nista. Jedino sto su mi priznali tu zalbu u roku od 72 sata ALI su telefon zajedno s tim listom i garancijom poslali u Beogram servis. To je njihov ovlasceni servis i kao tako mora, takva je procedura, taj papir sam po sebi im ne znaci nista i ako je i Ct ovlasceni servis. (?!)
3. Od tada na Vipovom sajtu stoji - uredjaj se servisira od 09.08.2013 i to je SVE sto ja kao korisnik znam.
ComTrade je odobrio zamenu i na papiru stoji:
(opis problema)
Korisnika upucujemo u poslovnicu da resi problem prijavljen u roku od 72 sata od kupovine.
Poslovnica Vip Knez Mihajlova.
Korisnik NE zeli servis aparata vec zeli novi.
Aparat sa pratecom opremom vratiti u Ct Computers da bi se pokrenula DOA procedura.
Dakle apsolutno nikakve kocnice ne postoje, CT ce da zameni uredjaj, samo treba da ide to preko VIP-a, ne mogu oni direktno to da urade.
Problem je sto ja cekam kao budala 11 dana za nesto sto moze biti obavljeno bar u pola tog vremena.
Danas odem u VIP da vidim zasto je telefon, prema informacijama sa sajta, u servisu vec 10 dana. Nikakve odgovore od Vipa u poslovnici nisam dobila. Posto nisu nista mogli da saznaju, upute mi direktno u Beogram servis.
Odem u taj servis i tamo saznam da je uredjaj stigao kod njih 09.08 i da su ga oni 10.08 poslali u ComTrade jer oni SONY NE SERVISIRAJU! O Boze!
Od 10.08 apsolutno nikakvih daljih informacija o telefonu nemaju.
ComTrade servis radi do pola 4 tako da sam tu zakasnila, sutra ujutru cu da vidim sta se desava u Ct-u, a kladim se da oni taj izvestaj iz CT servisa nisu ni poslali uz uredjaj pa je telefon tamo zaglavio verovatno na servisiranju.
Ne znam sta reci, sve je tako jednostavno a zakomplikovali su maksimalno.
Nije jasno zasto VIP uopste SONY telefone salje u Beogram servis kad ih on ne servisira- nema licencu! Jedini ovlasceni servis za SONY je CT i oni im samo prosledjuju telefone, tu se izgubi citav jedan dan. Sto lepo odmah direktno ne salju u CT.
Drugo mi nije jasno za sta daju platu njihovim radnicima kad su oni potpuno neinformisani i blage veze s zivotom nemaju. Ni oni, a ni ovi u korisnickom servisu nisu ni od kakve pomoci. Ja sam bar duplo informisanija od njih.
Sve u svemu krajnje lose iskustvo.
Da danas nisam setala od Vipa do Beograma, ne bih znala ni gde mi je zavrsio telefon, a evo ni oni sami ne znaju sta se desava, sto je jos gore.
Ne kapiram put koji telefon mora da predje od Vipa preko Beograma do CT-a za uredjaj za koji su vec rekli da ce zameniti i da se tu izgubi citavih 11 dana ni u sta. Pri tom niko nista ne zna, niti ikakve informaie moze da mi da, a ovi u Vipu ocigledno ni ne znaju da Beogram ne servisira SONY jer su me bezveze uputili na njih. Uzas jedan.
1. Telefon sam odnela pravo u CT u roku od 72h jer potpisnik ugovora nije bio tu tih dana, decko je otisao na odmor tako da nisam mogla da ga nosim u VIP poslovnicu. Ne vidim to kao gresku jer je ipak u pitanju CT-ova garancija, i sto bih gubila vreme cekajuci ako mozda mogu nesto i sama da uradim. Dobila sam papir za zamenu bez ikakvih problema.
2. Tri dana kasnije (08.08) sa potpisnikom ugovora sam otisla u VIP gde njima taj list nije znacilo nista. Jedino sto su mi priznali tu zalbu u roku od 72 sata ALI su telefon zajedno s tim listom i garancijom poslali u Beogram servis. To je njihov ovlasceni servis i kao tako mora, takva je procedura, taj papir sam po sebi im ne znaci nista i ako je i Ct ovlasceni servis. (?!)
3. Od tada na Vipovom sajtu stoji - uredjaj se servisira od 09.08.2013 i to je SVE sto ja kao korisnik znam.
ComTrade je odobrio zamenu i na papiru stoji:
(opis problema)
Korisnika upucujemo u poslovnicu da resi problem prijavljen u roku od 72 sata od kupovine.
Poslovnica Vip Knez Mihajlova.
Korisnik NE zeli servis aparata vec zeli novi.
Aparat sa pratecom opremom vratiti u Ct Computers da bi se pokrenula DOA procedura.
Dakle apsolutno nikakve kocnice ne postoje, CT ce da zameni uredjaj, samo treba da ide to preko VIP-a, ne mogu oni direktno to da urade.
Problem je sto ja cekam kao budala 11 dana za nesto sto moze biti obavljeno bar u pola tog vremena.
Danas odem u VIP da vidim zasto je telefon, prema informacijama sa sajta, u servisu vec 10 dana. Nikakve odgovore od Vipa u poslovnici nisam dobila. Posto nisu nista mogli da saznaju, upute mi direktno u Beogram servis.
Odem u taj servis i tamo saznam da je uredjaj stigao kod njih 09.08 i da su ga oni 10.08 poslali u ComTrade jer oni SONY NE SERVISIRAJU! O Boze!
Od 10.08 apsolutno nikakvih daljih informacija o telefonu nemaju.
ComTrade servis radi do pola 4 tako da sam tu zakasnila, sutra ujutru cu da vidim sta se desava u Ct-u, a kladim se da oni taj izvestaj iz CT servisa nisu ni poslali uz uredjaj pa je telefon tamo zaglavio verovatno na servisiranju.
Ne znam sta reci, sve je tako jednostavno a zakomplikovali su maksimalno.
Nije jasno zasto VIP uopste SONY telefone salje u Beogram servis kad ih on ne servisira- nema licencu! Jedini ovlasceni servis za SONY je CT i oni im samo prosledjuju telefone, tu se izgubi citav jedan dan. Sto lepo odmah direktno ne salju u CT.
Drugo mi nije jasno za sta daju platu njihovim radnicima kad su oni potpuno neinformisani i blage veze s zivotom nemaju. Ni oni, a ni ovi u korisnickom servisu nisu ni od kakve pomoci. Ja sam bar duplo informisanija od njih.
Sve u svemu krajnje lose iskustvo.
Da danas nisam setala od Vipa do Beograma, ne bih znala ni gde mi je zavrsio telefon, a evo ni oni sami ne znaju sta se desava, sto je jos gore.
Ne kapiram put koji telefon mora da predje od Vipa preko Beograma do CT-a za uredjaj za koji su vec rekli da ce zameniti i da se tu izgubi citavih 11 dana ni u sta. Pri tom niko nista ne zna, niti ikakve informaie moze da mi da, a ovi u Vipu ocigledno ni ne znaju da Beogram ne servisira SONY jer su me bezveze uputili na njih. Uzas jedan.