misternobg napisao: Oni stvarno imaju najbolju mrezu, ali sto se tice brige o korisnicima su nista.
Upravo. Po meni su njihova ponuda, usluge, kvalitet najbolji, ali dzabe kada nisu ustanju da daju bilo kakav popust (koliko sam kod njih, 7 godina- nikada ijedan popust nisu dali (ponude oni za iste ili vece pare
vise, ali nikada popust)), niti su ustanju da obezbede dovoljan broj telefona za sve. A to korisnici ustvari najvise cene. To, gde su oni jedna velika nula.
Gledam onaj raspali MTS

non stop neke promocije, te za djake, te za studente, te za vojnike, ratare, samo da te vezu na dve godine. Ljudi se vataju na te fore. Aha, djak sam, fon za dinar- uzimam. Promocija sa kojom se potencijalni kupci identifikuju, prepoznaju da je za njih. A ne kao Telenor, mi smo najbolji, najkvalitetniji, ali ni jednoj grupi ljudi da ponude nesto za dinar i tako ih navuku. Njihov kvalitet lebdi u vazduhu.