MNP - Mobile Number Portability
- dimi89
- Mobil manijak
- Postovi: 1934
- Pridružio se: Sre, 07. Feb 2007. 09:25
- :: Samsung Galaxy Neo
- :: LG Optimus 4X HD
- Lokacija: Nis
Pinocio, u kojoj je mrezi predplatnik tkao se obracunava nezavisno da li je preso 1-2-35 dana ili 30 secc pre poziva.Znaci u trenutku primanja poziva sve do okoncanja,sto bi znacilo da ce razgovor izmedju vas dvoice da se naplati i tarifira kao razgovor izmedju 2 razlicite mreze.
>>>Samsung S3 Neo GT I9301I<<<LG Optimus 4x HD<<<LG KS20 <<<....Nokia N76 {Symbian v60 3rd hacked}...
- dimi89
- Mobil manijak
- Postovi: 1934
- Pridružio se: Sre, 07. Feb 2007. 09:25
- :: Samsung Galaxy Neo
- :: LG Optimus 4X HD
- Lokacija: Nis
Pinocio, ne razumem kako gube smisao ? Pa sam smisao MNP-a je da ti se svidja broj a da ti se ne svidja operater i njegova ponuda(najprostije receno) pa zato zadrzavas svoj broj i prelazis kod drugog operatera na , po tebi, bolju uslugu,paket itd. Sto se tice upozorenja bilo bi korektno da se postavi neko u vidu da Vas obaesti da je pretplatnik promenio mrezu i da besplatni sadzaj koji je imao u toj mrezi vise ne vazi itd...
>>>Samsung S3 Neo GT I9301I<<<LG Optimus 4x HD<<<LG KS20 <<<....Nokia N76 {Symbian v60 3rd hacked}...
Što se tiče tog upozorenja/obaveštenja, mislim da je više dosadno nego korisno. Ne bih voleo da mi aparat stalno daje obaveštenje tipa "Pažnja, pažnja, pretplatnik koga pozivate je promenio operatera. Promocije i dodaci za ovaj poziv neće važiti". Zamislite da ljudi koje najviše zovete promene operatera i da stalno za svakoga od njih ponaosob dobijate ovo obaveštenje. Pa poludeli biste... Tu je prednost postpaida, jer dobijate besplatne minute prema svima, pa vas boli uvo kod kog operatera je korisnik koga pozivate.
dimi89 pa promocija ne gubi smisao kod tebe koji ces promeniti operatera,ali sta je samnom,koji je zadovoljan operaterom kojim ti nisi!? Recimo,ja sam korisnik Telenora i redovno koristim njihove promocije jer mi je 99% kontakata u imeniku takodje na Telenoru.I sad,kad njih 40% promeni operatera,ima li smisla promocija?Svaki odlazak nekog iz imenika kod drugog operatera,poskupljuje promociju,zar ne!? A sad jos jedno pitanje.Sta se desava ako uzmes telefon na ugovor i on je kodiran samo za jednu mrezu!? Odlucis promeniti operatera,sta se desava sa telefonom!? Hoce li izbaciti carobnu recenicu "Telefon je ogranicen"!?
Ili pak onaj ko je pod ugovorom,nece imati pravo na MNP? 


- AnGeL oF LoVe
- Mobil stručnjak
- Postovi: 958
- Pridružio se: Čet, 23. Mar 2006. 22:18
- :: Note 4
- :: Note 10 lite
- Lokacija: Vidi se po grbu
Naravno,da pod ugovorom neces imati pravo da menjas operatera dok ne istekne ugovor ali sta cu sa kodiranim telefonom posle isteka ugovora?
U subotu sam otisao u poslovnicu da se informisem kod sefa u vezi promocija ,telefona i MNP-a.Konkretno,nikakvu korisnu informaciju nisam dobio a nudio mi je da potpisem ugovor na 24 meseca i da dobijem popust na pretplatu 50% u toku 12 meseci.Na moj odgovor,da ne zelim da se vezujem ugovorom pred pocetak primene MNP-a,mnogo se zacudio i pitao me odakle mi takva informacija?Navodno,on svakog meseca ide na seminare,o tome nije obavesten a da je to istina on bi morao vec poslati svoje sluzbenike na obuku.Misljenja je da o toga nema nista a pogotovo kad firmu preuzme novi vlasnik.Navodno,trazice odredjeni period zamrzavanja takve odluke jer mu nece odgovarati da izgubi veci broj korisnika.Zakljucio sam da u MTS-u ne veruju u MNP.
U subotu sam otisao u poslovnicu da se informisem kod sefa u vezi promocija ,telefona i MNP-a.Konkretno,nikakvu korisnu informaciju nisam dobio a nudio mi je da potpisem ugovor na 24 meseca i da dobijem popust na pretplatu 50% u toku 12 meseci.Na moj odgovor,da ne zelim da se vezujem ugovorom pred pocetak primene MNP-a,mnogo se zacudio i pitao me odakle mi takva informacija?Navodno,on svakog meseca ide na seminare,o tome nije obavesten a da je to istina on bi morao vec poslati svoje sluzbenike na obuku.Misljenja je da o toga nema nista a pogotovo kad firmu preuzme novi vlasnik.Navodno,trazice odredjeni period zamrzavanja takve odluke jer mu nece odgovarati da izgubi veci broj korisnika.Zakljucio sam da u MTS-u ne veruju u MNP.
LG G2 Black,16GB
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
AnGeL oF LoVe, u mt:s ne znaju ko pije a ko placa. To sto oni ne veruju u MNP neka pricaju nekom drugom. A plus to Telekom svakako ide na dobos pa im je svejedno. I nazalost, nece izgubiti niko veliki broj korisnika, jer ako je suditi prema zemljama u okruzenju, broj onih koji su iskoristili pravo prenosa broja je zaista mizeran, ispod 5%. Neka kod nas 10% iskoristi svoju mogucnost, dolazimo do sume od ukupno 70000 korisnika. Kad se to respektivno podeli prema operaterima, ispada da ce mt:s da izgubi max 35000 korisnika, Telenor oko 25000 i Vip oko 10000.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Za kad beše najavljen start MNP-a? I ja mislim da 95% ljudi neće iskoristiti tu mogućnost (ako bude omoguceno), ali nije loše da se ima opcija.
Što se tiče obavestenja, ne bi bilo loše da postoji, ali da može da se isključi, tako da onaj ko ima besplatne minute ka svim mrežama, ili ne koriti promocije, pa mu je sve jedno koju mrežu zove, ne bi stalno i bespotrebno slušao poruku.
Što se tiče obavestenja, ne bi bilo loše da postoji, ali da može da se isključi, tako da onaj ko ima besplatne minute ka svim mrežama, ili ne koriti promocije, pa mu je sve jedno koju mrežu zove, ne bi stalno i bespotrebno slušao poruku.
- Lobachewsky
- Gatekeeper
- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
- Dream Weaver
- Mobil manijak
- Postovi: 1930
- Pridružio se: Sre, 10. Nov 2004. 02:45
- :: Xiaomi Mi Max 2
- Lokacija: BGD,Dorćol
Interesantno je da nijedan operater nema nikakvu informaciju na svom sajtu po ovom pitanju, cak ni najprostiju vest. 1. se polako blizi i mislim da je vec uveliko vreme da se oni oglase, pogotovo VIP kao najslabiji operater, koji bi trebalo da se dobrom ponudom potrudi da u pocetku privece sto veci broj nezadovoljnih korisnika sa drugih mreza. Tako je radio Tele 2 u Hrvatskoj, pa me zato ovakvo ponasanje nasih malo cudi, da ne kazem brine. 
