A1 novosti
E ljudi da vas pitam nesto. Sestri je trebao da istekne ugovor avgusta ili tako nesto. Medjutim ona je napravila neki astronomski racun koji se tako vukao pa nismo raskinuli ugovor odmah po isteku. Cale je otisao u poslovnicu konacno da plati to i raskine ugovor kada mu je radnica rekla da moze da raskine tek sledeceg avgusta, dakle godinu dana nakon originalnog isteka i to zato sto nije otisao jedan dan pre isteka da kaze da hoce da raskine. E sad, ako to stvarno tako treba da bude, mada ja nisam cuo za to, da li onda imam pravo na 25% popusta koji se dobija ako se ne uzme telefon a nastavi sa koriscenjem posto ja nit` imam popust nit` mogu da raskinem. Ajd` elaborirajte molim vas.
Hvala
Hvala
Poslednja izmena od antec u Uto, 22. Nov 2011. 16:16, izmenjeno 1 put ukupno.
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
antec, pročitaj šta piše u ugovoru. Po pravilu, u ugovor se stavlja klauzula da korisnik ima pravo (dakle, pravo, a ne obavezu), da raskine ugovor u roku od 15 dana pre njegovog isteka. Posle proteka roka na koji je ugovor zaključen, korisnik ga može raskinuti u svako doba, tako da tu nešto smrdi. Malo komplikuje to što ste imali dugovanje, ali bez obzira na to, čim je dug izmiren, mora da se dobije raskid ugovora, ako se traži. Odite do poslovnice, pa tražite da vam oni, to što mu je rekla radnica, daju napismeno, i da obrazlože.
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
antec, ne moras da budes u rodnom gradu, mozes u bilo kojoj poslovnici to da uradis. Sve sto treba je licna karta. I nema sanse da pije vode ono sto si naveo da je radnica rekla... Odmah po izmirenju svih obaveza, i sa prestankom vazenja ugovora na odredjeno vreme, on vazi na neodredjeno, i samim tim moze da bude raskinut bilo kada.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
I meni logično zvuči ovo što mezzano kaže, odnosno trebalo bi da je tako. E sad ako ipak odlučte da ostanete kod njih 25% popusta možete dobiti ako ne uzmete telefon ali onda se potpisuje novi ugovor od 2 godine a ne od godinu dana.
Ako Vam je dobro, onda ništa[/url]
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Ako postoji mogućnost da tvoj otac nije razumeo, onda mu je ona, verovatno, rekla da mora da plati pretplatu sve do trenutka raskida ugovora, a ne do momenta kada je ugovor istekao, što je i logično i potpuno legalno. Ako je ugovor istekao 20.septembra, a raskinut 21.novembra, on mora da plati pretplatu i za septembar i oktobar i novembar, jer nije raskinuo ugovor onda kad je istekao, i automatski je bio produžen na neodređeno vreme. Verovatno je to, pošto ono drugo nema nikakve logike da bude.
- VeNoM
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 5064
- Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
- :: Sony Xperia Z5P
- :: Sony Xperia Z
- Lokacija: Jagodina
mislim da je u pitanju 45% kako sam načuo od jendog radnika.stvari stoje ovako uzme se onih 25% i posle ako je radnik vipa voljan on moćže da ti da još 20%.e sada tako on kaže a realnost ne znam kakva je...
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Može jedna mala pomoć
Ugovor kod VIP-a mi ističe 28.11.,sada kada sam zvao KC,kažu mi da odem do poslovnice,da podnesem zahtev pa da će mi ugovor biti raskinut tek 21.01.2012. pošto mora da se završi tekući obračunski period pa onda još jedan pun obračunski period kako je navedeno u ugovoru o opštem poslovanju... Da li je to stvarno moguće,pošto sam ja ugovor potpisao na 24 meseca a ne na 26 meseci?!?
Hvala!!

Ugovor kod VIP-a mi ističe 28.11.,sada kada sam zvao KC,kažu mi da odem do poslovnice,da podnesem zahtev pa da će mi ugovor biti raskinut tek 21.01.2012. pošto mora da se završi tekući obračunski period pa onda još jedan pun obračunski period kako je navedeno u ugovoru o opštem poslovanju... Da li je to stvarno moguće,pošto sam ja ugovor potpisao na 24 meseca a ne na 26 meseci?!?
Hvala!!
- Ivan Cirkovic
- Banned
- Postovi: 972
- Pridružio se: Sre, 19. Jul 2006. 08:49
- :: LG G5 SE
- Lokacija: Cacak
- Kontakt:
- VeNoM
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 5064
- Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
- :: Sony Xperia Z5P
- :: Sony Xperia Z
- Lokacija: Jagodina
pa mora da prodje neko vreme da bi raskid krenuo u proceduru a o raskidu može da se razgovara tek kada se izadje iz ugovrne obaveze ako nećeš da platiš.prema tome kada dodje do raskida mora da se čeka mesec dva.takva je politika vipa.
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Sto se tice politike "uvaljivanja sitnim slovima", Vip je tu daleko ispred Telenora i mt:s-a. Oni zavuku neku klauzulu u ugovor, i onda kako korisnici ne citaju, moraju da plate jednu-dve pretplate vise, nego sto su nameravali/racunali. Kod mt:s-a mozes 15 dana, pre isteka ugovora da ga raskines, i danom kojim istice, automatski ti prestaje ugovorna obaveza, i placas pretplatu za taj mesec srazmerno broju dana koji je broj koriscen (ako je ugovor raskinut 15-og, placa se 50% od pretplate).
- Ivan Cirkovic
- Banned
- Postovi: 972
- Pridružio se: Sre, 19. Jul 2006. 08:49
- :: LG G5 SE
- Lokacija: Cacak
- Kontakt:
- n82
- Redovni učesnik
- Postovi: 133
- Pridružio se: Pet, 05. Dec 2008. 01:25
- :: Huawei P10 plus DS
- Lokacija: Beograd
Kod MTSa datumom isteka ugovora prestaje ugovorna obaveza i automatski se prelazi na izabrani tarifni paket koji se moze otkazati u svakom trenutku.
Kod nemaca u pokusaju je to zakomplikovano(citaj kao "lopovska posla"). Pa ja jos ne mogu da ih se otkacim(sada mi prete tuzbom sudu), a samo sam letos delimicno koristio "isprobaj VIP besplatno". Pisao sam vec o toj "besplatnoj" zoni sumraka. Mogu samo da pretpostavim kakav lopovluk rade sa korisnicima koji se ugovorom vezu za njihovu mrezu.
Moja muka sa VIPom je cak mala u odnosu na:
viewtopic.php?t=24343
Tretiraju nas kao koloniju.
Kod nemaca u pokusaju je to zakomplikovano(citaj kao "lopovska posla"). Pa ja jos ne mogu da ih se otkacim(sada mi prete tuzbom sudu), a samo sam letos delimicno koristio "isprobaj VIP besplatno". Pisao sam vec o toj "besplatnoj" zoni sumraka. Mogu samo da pretpostavim kakav lopovluk rade sa korisnicima koji se ugovorom vezu za njihovu mrezu.
Moja muka sa VIPom je cak mala u odnosu na:
viewtopic.php?t=24343
Tretiraju nas kao koloniju.
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 46
- Pridružio se: Sub, 16. Jul 2011. 14:42
Da li neko zna, hoce li u Vipu proraditi provera stanja sa kodom (*#) kao kod ostalih operatera?
Ono slanje poruke je pocelo izuzetno da smara... A i mogli bi da se potrude oko azuriranja potrosnje, jos ranije su mi rekli u call centru da imaju svega tri preseka dnevno, sto je smesno u poredjenju s konkurencijom...
Ono slanje poruke je pocelo izuzetno da smara... A i mogli bi da se potrude oko azuriranja potrosnje, jos ranije su mi rekli u call centru da imaju svega tri preseka dnevno, sto je smesno u poredjenju s konkurencijom...

Moja neka logika je da 15-ak dana pre isteka ugovora naglasim da želim da raskinem ugovor i da od datuma isteka više ne budem njihov korisnik. Npr.,ugovor mi ističe 28.11.,lepo podnesem zahtev početkom novembra i od 29.11. više nisam njihov korisnik,a račun mi ispostave za tih 7 dana što sam prešao u sledeći obračunski period. Čak i da moram da budem njihov korisnik do kraja tekućeg obračunskog perioda,ajd' i to nekako da progutam,ali + još jedan mesec... Stvarno lopovska posla...
Razmišljam se da 29-og odem lepo u poslovnicu,podignem galamu pa davidim šta će mi reći,jer ja sam potpisao ugovor na 24 meseci a ne na 25 ili 26 meseci...ili da im ostavim karticu na pultu,eventualno isečem pred šefom i da im kažem da ću platiti do kraja obračunskog perioda a za taj +1 mesec neka me tuže
Razmišljam se da 29-og odem lepo u poslovnicu,podignem galamu pa davidim šta će mi reći,jer ja sam potpisao ugovor na 24 meseci a ne na 25 ili 26 meseci...ili da im ostavim karticu na pultu,eventualno isečem pred šefom i da im kažem da ću platiti do kraja obračunskog perioda a za taj +1 mesec neka me tuže

- VeNoM
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 5064
- Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
- :: Sony Xperia Z5P
- :: Sony Xperia Z
- Lokacija: Jagodina
ovde izgleda veoma malo ljudi imaju lepa iskustva sa vipom.ja npr sam veom azadovoljan njima i uvek sve u mm obračunaju.nikada ništa ne preteraju niti dodaju.
ali nešto mi govori da oni imaju pored baze korisnika verovatno i onaj deo mob user da li je beginer pro advanced ili master pa se možda po tome i vladaju jer ove mastere ne mogu zajebavati jer verovatno oni znaju više od njih.
ali nešto mi govori da oni imaju pored baze korisnika verovatno i onaj deo mob user da li je beginer pro advanced ili master pa se možda po tome i vladaju jer ove mastere ne mogu zajebavati jer verovatno oni znaju više od njih.
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
- mb011
- Mobil stručnjak
- Postovi: 922
- Pridružio se: Pet, 07. Jul 2006. 22:18
- :: Sony Xperia M4 Aqua
- :: Nokia 208
- Lokacija: Beograd
nesto mi govori da si mozda u pravu. ja sam uzeo postpaid broj bez ugovora prosle godine, i posle mesec dana sam hteo da otkazem, kada su me oni "podsetili"na nove (cuvene) Opste uslove, koji su tada izmenjeni - mora da se koristi broj 90 dana plus tri onbracunska perioda moraju da prodju (kao maksimalno) da bi se raskinuo postpaid odnos. meni je posle dva meseca pukao film, otisao sam u poslovnicu, devojka mi je to sve ispricala, na sta sam joj ja slozio pricu da se iseljavam u inostranstvo i da nece biti nikog da placa te racune koji oni budu dostavili... onda mi je ona rekla da podnesem molbu pa da vidimo... posle tog tekuceg obracunskog perioda prestao mi je postpaid odnos sa vipom...VeNoM napisao: ali nešto mi govori da oni imaju pored baze korisnika verovatno i onaj deo mob user da li je beginer pro advanced ili master pa se možda po tome i vladaju jer ove mastere ne mogu zajebavati jer verovatno oni znaju više od njih.