Venom,pise da se ne moze kupiti vise istih dodataka .E da su bar pustili da moze da se stavi dva/tri omiljena broja cak i po skupljoj ceni pa bila bi najbolja mreza na svetu
Steta sto su ovako napravili... Tarifni dodaci su krenuli da budu glupost... Cim ne postoji neka vrsta slobode to postaje glupost.
A sta ce da se desi ako neko salje vise od 400 poruka mesecno? Ili razgovara vise od 40 minuta u toku veceri? Ili trosi 150 MB mesecno? Sta onda? Koristice standardne skupe cene... Umesto da korisnika nagradjuju jeftinijim cenama kao nagradu za vernost, sto je jedina logicna opcija (i koju sprovode kroz pakete vise price 500, 1000, 2000, 4000 za minut razgovora), korisnici ce posle 400 poruka morati da placaju po skupljoj tarifi.
Sta je posledica toga? Kupovina jos jedne i jos jedne i jos jedne prepaid kartice koja ce verovatno da leti u kantu kada se taj dodatak (i one besplatne poruke koje idu uz broj) potrose... Napravili su besmislenu situaciju.
Ne, nismo se dobro razumeli a i moje informacije su bile oskudne. Kada kupite npr. DODAJ SMS 50, vi ne mozete dokupiti jos jedan paket iz DODAJ SMS tarifnog dodatka, dok ne potrosite ovaj, a onog trenutka kada ga potrosite mozete da kupite novi od 50, 200, 400 poruka i tako ukrug, nema ogranicenja... vi ga mozete potrositi za 2, 5 ili 12 dana svejedno je i odmah uzeti novi. Samo nema vise akumulacije saobracaja koja bi se mogla napraviti dodavanjem jednog dodatka iste vrste na drugi.
jel se nekome josh desilo da ne moze da primi poruke,ili mu one stizu sa zakashnjenjem od nekoliko sati??Meni je to pochelo da se deshawa od 01. juna. . zwala sam njihow call centar i rekli su mi da ce restartovati dolazne poruke,tako neshto. . medjutim,nishta se nije promenilo,i dalje mi prouke stizu sa zakashnjenjem. . I ewo wecheras sam na drugoj kartici pokushala da aktiviram omiljeni broj,prvo nije htelo,pisalo mi je da nemam dovoljno kredita za tu uslugu ,a onda je upalilo,samo shto mi nije stigla potvrdna poruka od njih,ali m ije skinuto sa rachuna,(isto to mi se deshawalo i na prwoj kartici kada sam 1.juna pokushala ponowo da aktiwiram omiljeni broj) i kako sam aktiwirala uslugu,ni na drugu karticu mi wishe ne stizu poruke kako je to moguce?Ne mogu da werujem
ja na svi sreću nemam tih problema tanja tako da može da se desi da je problem u tvom mobu.pokušaj sa drugim mobom pa javi.
inače probali smo sa 7 brojeva 063/62 sms i svi rade ok
@tanja, problem sa omiljenim brojem se desavao jos nekima. Kada su pozvali call centar, rekli su im da restartuju telefon. Posle toga, omiljeni broj je radio...
A ovo za sms- ne znam da li su imali problema, znam samo da sinoc nisu primili ni jednu poruku
@djuice, pa lepo kazi, za trenutak smo svasta pomislili... Ipak je telenor najbolji! (malo subjektivno, a malo je i realno tako... bar na prepaidu).
Ne. Postpaid korisnik može da aktivira samo jedan tarifni dodatak iste vrste u toku jednog obračunskog perioda. Prepaid korisnik može da aktivira samo jedan tarifni dodatak iste vrste u roku od trideset dana od dana aktivacije.
Lobachewsky, obrati paznju na AquaZX-ov post, pre nego sto krenes u hvalospeve
Lobachewsky napisao:@tanja, problem sa omiljenim brojem se desavao jos nekima. Kada su pozvali call centar, rekli su im da restartuju telefon. Posle toga, omiljeni broj je radio...
A ovo za sms- ne znam da li su imali problema, znam samo da sinoc nisu primili ni jednu poruku
ja sam restartovala telefon potpuno (hard restart) i vratila ga na podeshawanja kao posle fleshowanja,medjutim nishta,ubaciwala sam tu karticu u josh tri telefona i ista stwar
@tanja, a jel' si ih pre toga pozvala da ti to srede? Tek onda ide restart. Nego, sta si radila to telefonu Trebalo je da ga ugasis i upalis (restart), nisi trebala nista drugo da diras jer nije problem u tvom sw.
@batancev, od 1. juna ovde se svasta pise, uglavnom napamet i niko nije potpuno siguran... do sada smo nagadjali.
A od sada
Evo ga iz prve ruke-dakle trenutno (nadam se ) ne moze vise od jedne iste usluge u 30 dana
batancev napisao:a na kraju krajeva vi ste na 063 pa pozovite koisnicki i lepo pitajte
Zaboravljas da se podrska naplacuje
btw. u postu iznad sam napisao kako trenutno stoje stvari, pa ti proceni. Jeste da su pokvarili utisak, ali idalje moze da prodje kao dobro...
ne nisam ja zaboravio da se naplacuje (zar ti delujem kao neko ko takve stvari previdja, ako nisi shvatio to je bilo namerno) ali to vam valjda do sada nije bio problem
sta je tricava naplata korisnickog kada si korisnik "tako dobre mreze"
jer kao sto ti Lobachewsky, rece, Ipak je telenor najbolji! Srećan sam. (malo subjektivno, a malo je i realno tako... bar na prepaidu).
@batancev, salim se ja malo na nas (Telenorov) racun... ne primaj k srcu
batancev napisao:jer kao sto ti Lobachewsky, rece, Ipak je telenor najbolji! (malo subjektivno, a malo je i realno tako... bar na prepaidu).
A iza ovoga stojim idalje i posle gluposti koju su napravili od prvog juna... Licno mislim da ce tu glupost da isprave, samo im treba vremena da uvide koliko je ta glupost velika...
I ova mogucnost, koju sam malopre primetio, je krajnje korektna: "Svi pozivi koji počnu između 22:00 i 8:00 časova (bez obzira da li se produže posle 8:00 časova), biće uključeni u tarifni dodatak "Dodaj Večernje razgovore".
izgleda da dati telenorci imaju mali problem.samo omiljeni broj može da se aktivira dok npr sms i večernji razgovori ne mogu.kao rade nešto i tome slično
Hteo bih da uzmem dodatni megabajti paket,jedan prijatelj je danas uzeo 10 mb ne koristi puno samo za mail i surf.Sta mislite jel to dovoljno za svakodnevni mail i surf?
iPad 3G + Samsung Galaxy Tab 10.1 9 + iPhone 4 32gb White + HTC Evo 3D
Ja sam neke 3 nedelje bio nesto bez struje (i samim tim bez neta) i za to vreme sam proveravao mail i surfovao sa telefona. Slike prilikom surfovanja su bile iskljucene, osim za pojedine sajtove kada sam morao da ih ukljucim. Mail sam proveravao bar 10 puta dnevno jer mi stize oko 30tak mailova dnevno (razne liste, grupe, promocije, po koji koristan ) i sve me je to "kostalo" 15MB. Ti iz ovoga pokusaj da procenis koliko bi ti koristilo tih 10MB.
* maloprodajna cena sa uključenim PDV-om. Dinarske cene modela se dele sa prodajnim efektivnim kursom NBS koji se ažurira na svakih nekoliko dana. Plaćanje ISKLJUČIVO u dinarskoj protivvrednosti.