Telenor 063 pao na 35% trzisnog ucesca

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Dexter
Expert
Expert
Postovi: 3854
Pridružio se: Pon, 23. Avg 2004. 12:06
:: Samsung S21+
Lokacija: Beograd

Post od Dexter »

Traje celo letovanje ?? :ohmy:

Hmm,ja sam za 10-15 dana letos sa 69 karticom potroshio oko 100e ,tako da ne bih rekao da traje celo leto.... :chytry:

Shta znam,nije bash toliko skupo kod nas kad pogledam ove strane mreze...ustvari zavisi kako se uzme...

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

Stvarno su bezobrazni, nastavljaju po starom

Na prvoj strani "ponuda i usluge" naveli su Call Centar i "Za sva pitanja u vezi kompanije, mreže i usluga na raspolaganju Vam je Telenorov Call Center tel. 063/9863 "

http://www.telenor.co.yu/?section=services&page=1


A nisu napisali da se taj broj placa i koliko, to je cista obmana.


Izgleda da nisu ocistili kompaniju od korova tj. starih struktura koji vode politiku obmane korisnika.

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Post od Lobachewsky »

Obmana je i sto su im cene na sajtu samo bez PDVa, da bi izgledalo da su manje.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

nzb7
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 24
Pridružio se: Pet, 11. Avg 2006. 10:10
Lokacija: Beograd
Kontakt:

koliko znam Kod SC

Post od nzb7 »

nbnebojsa napisao: nije uveo jos nego je samo pustio probnu verziju 3g mreze i ima negde u beogradu da radi 3g neki su sa foruma probali svoje telefone ne znam tacno koja je lokacija u pitanju kod nekog fakulteta 8)


ako se secam rtamo funkcionise

Dexter
Expert
Expert
Postovi: 3854
Pridružio se: Pon, 23. Avg 2004. 12:06
:: Samsung S21+
Lokacija: Beograd

Post od Dexter »

Jel vi nevidite doboro ili shta ?? :o :?


Tarifiranje poziva na broju 9863 je fiksno: 9,9 dinara po pozivu. Navedena cena je bez poreza i važi i za prepaid i za postpaid sistem naplate.

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

Dexter napisao:Jel vi nevidite doboro ili shta ?? :o :?]

Ne sluzi se lazima:

Otvori

www.telenor.co.yu

klikni na ponuda i usluge, tj. na (dao sam ti link gore):


http://www.telenor.co.yu/?section=services&page=1

videces dole desno Call Centar, eeeeee zasto nema cene ako nece da obmanjuju korisnike?

ocigledno da su ostali stari kadrovi u mobtelu i da oni nastavljaju sa obmanjimvanjem korisnika tj. stvaranjem laznog utiska.

Ne pada mi na pamet da otvaram neku stotu stranu i da vidim sta su sitno napisali. Ako ste tu ili bilo gde pomenuli 9863, stavite kao sto zakon nalaze i koliko se to placa.


@nzb7

Izvukao si iz konteksta, mislio sam na 25.11.2003 kada su lazljivci objavili da su uveli 3G a to je bio EDGE a onda im se cela strucna javnost smejala, pocevsi od ljudi na TELFORU. MTS je tada na www.telfor.org.yu testirao pravi 3G i nije obmanjivao javnost tj. prodavao muda za bubrege.

A tebi ako ne smeta da ti vredjaju intaligenciju, meni jos manje :) .

Dexter
Expert
Expert
Postovi: 3854
Pridružio se: Pon, 23. Avg 2004. 12:06
:: Samsung S21+
Lokacija: Beograd

Post od Dexter »

Ti ocigledno ne znash da koristish internet....Ti da hocesh da dodjesh do te infornmacije nashao bi je u roku od par sekundi (par klikova mishem ) zato nemoj da prichash da nema...To shto ti nisi mogao da nadjesh je druga stvar.... 8)
Poslednja izmena od Dexter u Pon, 18. Dec 2006. 23:37, izmenjeno 1 put ukupno.

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Post od Lobachewsky »

Data je cena call centra (samo treba da kliknes na taj link) ali bez PDVa. Izgleda da to samo meni smeta... To je obmana! Stavljaju 20% manju cenu nego sto jeste. Nije moj problem sto drzava uzima porez.
Sta bi bilo kada bi u prodavnici stajala samo nabavna cena proizvoda?
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Post od Miškoni »

Slažem se za prikazivanje cena (globalno, ne samo na Telenorovom sajtu). Treba da budu SA uračunatim porezom uz naznaku da je to sa porezom i koliko on iznosi u procentima.

Dakle ovako:
Tarifiranje poziva na broj 9863 je fiksno: 11,68 dinara po pozivu.
Porez je uračunat u cenu i iznosi 18%. Navedena cena važi i za prepaid i za postpaid sistem naplate.

b_udder
Ex-Moderator
Ex-Moderator
Postovi: 1733
Pridružio se: Čet, 15. Dec 2005. 02:33
:: iPhone 3GS

Post od b_udder »

Lobachewsky, ako je pdv 18% onda je cena bez poreza manja oko 15% :) ..... inace i mene nervira to ...... to je kao da ti za svaki proizvod koji kupujes kazu: kosta toliko i toliko ali cena je bez carine, poreza, druge ruke, naseg zdravstvenog i dodatka zbog zakupa prostora :P :lol:

pozdrav...

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

Dexter napisao:Alo bre jesi ti lud? Ti ocigledno ne znash da koristish internet....Ti da hocesh da dodjesh do te infornmacije nashao bi je u roku od par sekundi (par klikova mishem ) zato nemoj da prichash da nema...To shto ti nisi mogao da nadjesh je druga stvar.... 8)

Decko nemoj da se nerviras, i citaj pazljivije sta sam napisao. Ja nisam rekao da informacije nema, nego da korisnik treba da se postuje, i ja nemam vremena za bacanje. Oni stvaraju lazan utisak o ceni, zloupotrebljavaju marketing sto je svuda u svetu zabranjeno.

I kod nas postoji zakon, bas da bi onemogucili takve zloupotrebe, tipa, citaj mala slova na dnu strane i otvori neku desetu stranu. Na zapadu toga nema, ostalo je jos samo u telenoru, jer su ostali stari kadrovi koji su nastavili da se sluze lazima i obmanama korisnika.

Zakon o zaštiti potrošača

Član 18.
Obaveštenje o ceni iz člana 17. ovog zakona, ne može dovoditi u zabludu potrošača u pogledu visine cene, odnosno stvarati utisak:
1) da je cena niža nego što jeste;


Zakon jasno kaze da "uz svaku cenu se mora naznačiti PDV i stopa".


Pa video si i one reklame na TV-u, novinama i sl., gde se reklamira neki broj telefona, jasno je naglaseno koliko kosta taj poziv.


Nego ti meni kazi, da li ja ili ti ne treba da platimo PDV, kada ga vec nisu naglasili, i da li treba da imam kalkulator kada gledam Telenorov sajt kao bi saznao koliko neka usluga stvarno kosta? Meni je to neozbilno, i ako tebi ne smeta da te zajebavaju, i ako imas vremena na pretek, ma mozes i po citav dan da gledas njihov sajt :) .

misternobg
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 193
Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od misternobg »

Niko nije oslobodjen placanja pdv-a, tebalo bi ih prijaviti zbog objavljivanja cene bez poreza i tacka!

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

misternobg napisao:Niko nije oslobodjen placanja pdv-a,!

Gospoda iz Telenora bi mogla da posete:

www.mfin.sr.gov.yu

www.poreskauprava.sr.gov.yu

i pocnu da postuju nase zakone.

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

mt:s se siri

Broj korisnika mt:s-a vrtoglavo raste, samo u toku dva dana od kada je u prodaju pusten CD Zdravka Colica sa mt:s pri paid karticom prodato je vise od 100 000 ovog izdanja. Do kraja nedelje ocekuje se dostizanje cifre od 300 000, koliko i iznosi tiraz novog albuma Zdravka Colica.

Biznet korisnici od sada mogu razgovarati za 0 din/minut u okviru grupe, za mesecnu naknadu od 230 dinara.

Brzo je mt:s reagovao na 'Besplatno za tim', jos je i povoljniji. A prelaz korisnika sa Telenora na mt:s, ovih dana je masovan.

Andrijano
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 968
Pridružio se: Sub, 24. Dec 2005. 03:21
:: Iphone
Lokacija: vracar-gde mi je dobro-tu mi je domovina
Kontakt:

Post od Andrijano »

Dobro je sve to,ali ne moze tako ni da se racuna-da su oni postali bogatiji za 100.000 korisniaka,jer su tu ljudi vecinom kupili broj zbog cd-ea.Ja sam pre neki dan kupio telenorov broj pri-peid i sacuvao sam ga samo zbog broja,a danas sam kupio jos jedan posto mi je trebao neki drugi broj i kad sam ga iskoristio bacio sam ga :P .Mada mi se sve vise svidja ova konkurencija,nekako je zanimljivo :D .btw.Cuo sam da telenor sprema jos jedan dzinovski izbor sa novim telefonima uskoro :lol: .Bice to zanimljivo :D
iphone 12 pro space grey & Telenor Total Data

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Post od Lobachewsky »

Ljudi obicno padaju na foru "gde svi, tu i ja", a mt:s to iskoriscava... Pune nam mozak da su "bogatiji za 100.000 korisnika", a ljudi se loze... :dry: A dobro bi bilo da su i za 1000 bogatiji...
Poceli su da dele kartice kao letke na ulici (mislim, na to me podseca :roll: ), oni ti daju pa ti ako hoces uzmi, ako ne- baci... Kao kad dele one letke za kurs engleskog, naocare ili gace u Knez Mihajlovoj :)
Moze da se prica da je mt:s bolji, da ima vise korisnika i da je jeftiniji... Prvo, razlika u ceni je minimalna, vise je kao marketinski trik, nego sto se stvarno oseca...
A i da nije:
1. prvo: korisnicki servis mt:s-a je najgori servis na svetu, pa neka je besplatan jos toliko. Bolje je platiti 10 dinara, nego cekati 5 minuta (i vise, ponekad) da bi se neko javio...
2. Druga stvar: Koliko sam ja primietio: SMS poruke na mt:s-u nekad (cesto :dry: ) ne stizu odmah. Mnogo puta mi se desilo da stignu posle sat- dva vremena- zbog, kako oni kazu, preopterecenja mreze. Mozda je ovo subjektivno, ali na Telenoru mi poruke uvek stizu istog momenta... Ipak je, u Srbiji, bolje biti korisnik nekog manjeg operatera, a kvalitetnog jer kod njega retko kad dodje do preopterecenja mreze... Opet kazem, po meni Telenor i Telekom ne mogu da se porede- telekom jeste jeftiniji, ali ta razlika gotovo i da se ne oseca...

(ovi komentari su potekli iz licnog iskustva, ako neko misli drugacije, neka se ne ljuti sto mu diram Telekom :) ;) :) )
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Pa ne bih mogao da se slozim sa tobom, sto se mene tiche, poruke mi stizu odmah, verni sam "Telekomovac" vec skoro 7 godina. Kao i Mobtel (sada Telenor) imali su svoje uspone i padove. Sto se call centra tiche, slazem se da je cekanje na vezi naprijatno, ali koliko puta si vao neku drugu ustanovu pa si cekao da te isprebacuju i sl. Mislim, zoves neku bolnicu jer te interesuje sta ti je sa nekim koga znas, pa zovite lokal xyz, pa ti tamo kazu da to nije kod njih, pa zoves opet i tako nekoliko krugova voznje. Mislim da bi mogli da naprave vecu propusnu moc call centra, to se slazem, ali mislim da je svinjarija tu uslugu naplacivati. Mada je bilo da sam jednom cisto zezanja radi zvao u 4 nocu, i cekao jedno 10 minuta. Ima dosta neprofesionalnosti kod nas, ali je isto tako imas svuda, i u zdravstvu, i u prosveti, policiji, gde god da se okrenes. Mentalitet nam je takav. Zasto bi se 2 mobilna operatera razlikovala? Ionako tamo rade NASHI ljudi, a ne stranci. Izmeni sistem i mentalitet i imaces sve kao na zapadu.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Andrijano
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 968
Pridružio se: Sub, 24. Dec 2005. 03:21
:: Iphone
Lokacija: vracar-gde mi je dobro-tu mi je domovina
Kontakt:

Post od Andrijano »

Evo pre sat vremena sam zvao korisnicki servis telekoma da bi aktivirao gprs i mms sestri i jednom sam cekao 6-7minuta :uhuh: da bi mi se prekinula veza,a drugi put 2-3minuta :uhuh: i ponovo je pukla veza i onda sam se smorio i aktiviracu joj valjda sutra :uhuh: ,ako uspem da uspostavim vezu.E mnogo jak servis,zamisli da jos i naplacuju :lol:
iphone 12 pro space grey & Telenor Total Data

misternobg
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 193
Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od misternobg »

Kad rece da poruke ne stizu odmah, ja sam korisnik Mobtela iliti Telenora od 1998. secam se da je jedno vreme mislim bas te ili sledece godine bio jedan period kad posaljes poruku pre podne a ona stigne uvece! Ali to je bilo tada kad mreza i pokrivenost nije bila bas dobra. Sto se tice korisnickog servisa nikad nisam cekao duze od minut-dva a najcesce se operater odmah javljao. Koliko se secam uvek se naplacivao poziv. Jedan savet idi u korisnicki servis i daj tamo ljudima da ti sve to podese, ja sam tako probao preko telefona da mi posalju aktivacionu poruku pa nista nisam uradio onda sam otisao u Kosovsku jer mi je to relatvno blizu i covek mi je za pet minuta sve namestio. Kad su promenili parametre za mail u telenor.co.yu otisao sam u bulevar umetnosti i opet su mi za pet minuta sve namestili. Zasto bih se ja zezao sa tim kad su oni placeni da to rade a ne ja :D

skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

Lobachewsky napisao:Ljudi obicno padaju na foru "gde svi, tu i ja", a mt:s to iskoriscava... Pune nam mozak da su "bogatiji za 100.000 korisnika", a ljudi se loze... :dry: A dobro bi bilo da su i za 1000 bogatiji...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uvek se iskidam od smeha na ovakve komentare. Dal' si ti svestan da mt:s ima preko 1000 novih samo postpejd korisnika (i to onih vezanih na 2 godina) dnevno da da DNEVNO :lol: :lol: :lol: :lol:

Sto se korisnickog sevisa i cekanja tice pa tu su stvari jako jednostavne: ili placas poziv ili cekas na red (tj reeeeeeeeeeeeeeeeeeee...eeeed), zamislite samo koliko u zamlji Srbiji ima takvih kao "miodrage" koji zovu iz zezanja 24 sata 7 dana u nedelji

:disgust:

Zaključana tema