Prenosi se već prvi mesec, ma koliko kratko koristila uslugu.
Obično se prvog meseca ne potroši sve, pa se to fino doda na pun paket sledećeg mesta i eto ti radosti.
Ovo pišem kao korisnik dva broja, od kojih jedan 2+ godine.
"Kad čovek nešto neće, on nađe razlog, kad hoće - nađe način"
Kineska Poslovica
Azimuth napisao:Meni je na vipu bio presek 21./22., tako da ocekujem ovih dana racun. Broj sam preneo negde oko 15.-16. Javim kad mi stigne racun sta su naplatili a sta nisu.
javljaj ... ko god je prešao na pre a znam ih dali su im 100% popust na pretplatu, malopre drug cproveravao i reče mu ova iz call centra da su to svima uradili ko je raskinuo ugovor zbog poskupljenja ... ali nikog ko je preneo broj a da.mu je taj finalni racun umanjen nemam ... meni čak nisu ni popuste od ranije zaračunali ....
m@c|-|oR napisao:Prenosi se već prvi mesec, ma koliko kratko koristila uslugu.
Obično se prvog meseca ne potroši sve, pa se to fino doda na pun paket sledećeg mesta i eto ti radosti.
Ovo pišem kao korisnik dva broja, od kojih jedan 2+ godine.
Meni rekoše da se ne prenosi. Kod njih sam zvanično od 19. V i imam pun paket, a plaćam procentualno danima.
Inače, sigurno znate da postoji aplikacija mts za androide i mnogo je jednostavnija provera stanja, kao i ostale usluge.
Dakle, danas dobih oproštajni račun od VIP-a i šokirah se. Od 19. V sam u mts-u, a presek u VIP-u mi je 25. u mesecu. Zar nije trebalo da mi obračunaju 1 nedelju manje? Naplatiše mi punu cenu, a ne procentualno. U računu piše pun obračunski period. Da li je to u redu ili da idem da im se nahebem majke? Paket mi je 1080 dinara, a dobih da platim 1428.96. U to ulazi 100 d za poplavljene i 30 dinara za 3 poziva Korisničkom. Nije mi do novca, ali neću da me prave budalom.
Oni svakako naplacuju pun mesec. Takva im politika kuce. Ako si imala neku promociju sa popustim (ja sam imao pa me je smart 1100 kostao 1118din, a sada su mi naplatili i pdv koji ranije nisam placao) onda racunaj da ce ti ukinuti promociju za taj poslednji mesec.
Ja sam imao problem sa njima jer su mi naplatili DOLAZNI sms u kojem su bili kodovi za aktivaciju vibera. Nisam nikada cuo da se tako nesto naplacuje pa sam napravio karambol u poslovnici, da bi mi na kraju menadzerka rekla da platim korigovani racun sto danas i uradih.
deana napisao:Dakle, danas dobih oproštajni račun od VIP-a i šokirah se. Od 19. V sam u mts-u, a presek u VIP-u mi je 25. u mesecu. Zar nije trebalo da mi obračunaju 1 nedelju manje? Naplatiše mi punu cenu, a ne procentualno. U računu piše pun obračunski period. Da li je to u redu ili da idem da im se nahebem majke? Paket mi je 1080 dinara, a dobih da platim 1428.96. U to ulazi 100 d za poplavljene i 30 dinara za 3 poziva Korisničkom. Nije mi do novca, ali neću da me prave budalom.
u istom smo sosu pisi reklamaciju ..meni sutra istice 15 dana rok da mi odgovore
Azimuth napisao:Oni svakako naplacuju pun mesec. Takva im politika kuce. Ako si imala neku promociju sa popustim (ja sam imao pa me je smart 1100 kostao 1118din, a sada su mi naplatili i pdv koji ranije nisam placao) onda racunaj da ce ti ukinuti promociju za taj poslednji mesec.
Ja sam imao problem sa njima jer su mi naplatili DOLAZNI sms u kojem su bili kodovi za aktivaciju vibera. Nisam nikada cuo da se tako nesto naplacuje pa sam napravio karambol u poslovnici, da bi mi na kraju menadzerka rekla da platim korigovani racun sto danas i uradih.
Nisam imala promociju, nego regularni paket 325+321+325. Naplatili su i pdv, ne znam da li i onih 8 %. Sutra idem u poslovnicu. Stvar principa. Platiti im neću, neka se nose u tri lepe.
Meni 25.5 ugasen broj i racun za taj period mi je nula dinara. Ali imao sam to crno na belo na mailu.
Daleko im lepa kuca, od sad oni samo u prepaidu, za post su suvise komplikovani.
ali na drugom forumu decko je preneo broj kada i ja i dobio je popust na pretplatu 100% pa sad vi gledajte ..sto znaci kako kome upali i kako ih ko pritegne posto im je on slao brdo mailova da ce da ih tuzi i takoooo...a i svaki preneti broj vip dobije 1000 din od mts , stvar prenosa pa vi gledajte koliko oni hoce love da ubiju na nama
napisi pisanu reklamaciju
EDIT:
knjaz napisao:Meni 25.5 ugasen broj i racun za taj period mi je nula dinara. Ali imao sam to crno na belo na mailu.
Daleko im lepa kuca, od sad oni samo u prepaidu, za post su suvise komplikovani.
nista bez pisane komunikacije
ma nisu za post toliko komplikovani nego menadzerima se osladilo da nas oderu ... kome ces da se zalis .. ratelu .. koji kako dune vetar rade ... cas tu cas nisu tu
Kakve pisane komunikacije? Pa treba im po 20 dana da odgovore na mail. Sramota! Pitas nesto i jos naglasis da je hitno jer je vezano rokom, a oni odgovaraju 20 dana kasnije i to posle nekoliko poziva jer nisam mogao vise da ih cekam. Bagra neopevana. Da se preko goluba pismonose dopisujemo bilo bi neuporedivo brze, a ne preko mejlova...
deana napisao: Naplatili su i pdv, ne znam da li i onih 8 %.
u istoj sam situaciji kao i ti, s tim sto sam ja proveo 15 dana u tom poslednjem obracunskom periodu, pre nego sto je prenesen u telenor. i po mojoj racunici mi jesu uracunali 8% poskupljenje, ali i sneg popust...
Ratelu sam pisala sa sajta, nemam njihov i-mejl.
Danas sam dobila odgovor.
Tražili su adresu i broj telefona.
Svaka čast na ažurnosti.
Slobodno im se javi.
* maloprodajna cena sa uključenim PDV-om. Dinarske cene modela se dele sa prodajnim efektivnim kursom NBS koji se ažurira na svakih nekoliko dana. Plaćanje ISKLJUČIVO u dinarskoj protivvrednosti.