i kod mene je trajalo 7 dana, izgleda cekaju 15i da podele racune.aleksaa napisao: A zahtev sam podneo 08.07. oko 10h
MNP - Mobile Number Portability
Da nastavim svoju pricicu o MNP-u.
14.07. se dogodilo uspesno prebacivanje broja,odem ja taj dan u VIP reko daj da potpisem sad ugovor na dve godine,kad ono...
Kaze riba,posto nemas zvanicna primanja nisi prosao proveru kreditnog biroa,tako da je najveca tarifa koju mzoes da uzmes SMART 300,iako uopste nisam planirao da uzmem telefon,znaci samo karticu!
Reko pa sta sam koji ku... prelazio u VIP!
Kad smo prvi dan radili zahtev za prebacivanje broja,bilo je... "ma nema da brines sve moze"... Onda su poceli da zovu centralu,da se raspituju,objasnjavaju... onda kao da napisemo neku molbu,i nista ne vredi!
Onda mi rekose,aj cujemo se za dan,dva pa cemo srediti nesto. I danas me zovu,pitaju jel imam neke racune na svoje ime (struja,voda,telefon...) da im donesem te racune od zadnjih par meseci da se uvere da sam redovan platisa
Sva sreca pa moja keva cuva sve racune (stara skola
) i odnesem im zadnjih 5 racuna od Telenora i resena stvar!
Tako da uponedeljak dobijam smart 550 (1100 smartova) uz 25% popusta (1120 din.)!

14.07. se dogodilo uspesno prebacivanje broja,odem ja taj dan u VIP reko daj da potpisem sad ugovor na dve godine,kad ono...

Kaze riba,posto nemas zvanicna primanja nisi prosao proveru kreditnog biroa,tako da je najveca tarifa koju mzoes da uzmes SMART 300,iako uopste nisam planirao da uzmem telefon,znaci samo karticu!

Reko pa sta sam koji ku... prelazio u VIP!


Onda mi rekose,aj cujemo se za dan,dva pa cemo srediti nesto. I danas me zovu,pitaju jel imam neke racune na svoje ime (struja,voda,telefon...) da im donesem te racune od zadnjih par meseci da se uvere da sam redovan platisa



Tako da uponedeljak dobijam smart 550 (1100 smartova) uz 25% popusta (1120 din.)!

Sony Xperia P
- mb011
- Mobil stručnjak
- Postovi: 922
- Pridružio se: Pet, 07. Jul 2006. 22:18
- :: Sony Xperia M4 Aqua
- :: Nokia 208
- Lokacija: Beograd
prvi rezultati MNP-a:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=525765
4200 zahteva podneto, Vip i Telenor na dobitku, mts ocekivano gubi korisnike... sad je jasno zasto se MNP cekao ovoliko...
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=525765
4200 zahteva podneto, Vip i Telenor na dobitku, mts ocekivano gubi korisnike... sad je jasno zasto se MNP cekao ovoliko...
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
AquaZX, tako je. Ja sam hteo na rate, ali kako su mi objasnili to moze samo cekovima gradjana, a mene zaista zabole da idem u banku da se akam oko toga. Isplaticu to u kesu i to je to. Konkretno, primerak koji sam ja izabrao, nije kodiran na Vip mrezu, pa sam do dobijanja uredjaja, kartice i svega, trazio da mi ostave taj uredjaj sa strane na moje ime.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
NE ne ne... cekam da me zovu iz mt:s ali to jos nisu uradili, pa da se zavrsi i taj deo, da Vip dobije saglasnost za prelazak, i pa-pa 
EDIT: upravo me zvali - jos uvek sam zgranut!
Pita me zenska da li je tacno da prelazim kod Vip-a, rekoh jeste. Da li je Vasa odluka konacna? -Pa ukoliko ne dobijem ponudu koju ne mogu da odbijem... (smeh). Koji telefon uzimate? -Ma najobicniji neki za suprugu, meni treba paket koji mi vise odgovara.
U redu, hvala Vam na dosadasnjoj saradnji, ako zelite, nakon 3 meseca se mozete vratiti kod nas...
Toliko o zelji da zadrze korisnike, uskoro nece imati korisnika ako ovako nastave.

EDIT: upravo me zvali - jos uvek sam zgranut!
Pita me zenska da li je tacno da prelazim kod Vip-a, rekoh jeste. Da li je Vasa odluka konacna? -Pa ukoliko ne dobijem ponudu koju ne mogu da odbijem... (smeh). Koji telefon uzimate? -Ma najobicniji neki za suprugu, meni treba paket koji mi vise odgovara.
U redu, hvala Vam na dosadasnjoj saradnji, ako zelite, nakon 3 meseca se mozete vratiti kod nas...
Toliko o zelji da zadrze korisnike, uskoro nece imati korisnika ako ovako nastave.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
miodrage, zar si od mt:s-a očekivao neku poslovnost? Dovoljno si dugo njihov korisnik da znaš koliko ne vode računa ni o čemu. Da nije MNP-a nikada ne bi sredili proveru stanja na postpaidu. A za korisnike će početi da brinu tek onda kada izgube jedan veći broj njih, i to onaj koji redovno plaća svoje račune. Koliko sam upoznat, tvoji računi nisu bili tako mali. Telenor i VIP bi se svakako borili za tebe da ostaneš njihov korisnik. Ponudili bi ti nešto svakako.
mezzano, nije miodrage prvi od koga čujem ovako nešto. Lično znam četvoro ljudi koji su u postupku prenošenja brojeva sa mt:s-a i svi pričaju istu priču, odnosno imaju ista iskustva kao miodrage. Jedna od njih je i moja sestra. Prema tome, baš me briga šta piše na Bench forumu. Pošteno, ja ne verujem ni u sve ono što piše na ovom forumu dok ne čujem lična iskustva ljudi koje poznajem ili se na neki drugi način lično uverim. Na žalost, još uvek postoji određeni broj ljudi ovde koji su pristrasni i pišu sve i svašta kako bi promovisali određenog operatera.