http://www.evocentar.net/post/114344370 ... a-dolazi-uVIP MOBILE: Skoro polovina prenetih brojeva dolazi u VIP mobile
Beograd, 14. oktobar 2011. godine - Tokom prva tri meseca aktivne usluge prenosa broja mobilnog telefona uz zadržavanje postojećeg broja, 46% od ukupno 14.503 prenetih brojeva je došlo u Vip mrežu. Vip je, pri tom, primio manje od 7% ukupnog broja zahteva za odlazak iz mreže.
Prema internom istraživanju urađenom u Vip radnjama i Korisničkom servisu, mnogi građani kao razlog za prelazak u Vip navode dobar izbor telefona, konkurentne promocije, najbrži internet u Srbiji i kompetentnu podršku korisnicima. Većina zahteva dolazi od postpejd korisnika koji se najčešće opredeljuju za novi telefon prilikom potpisivanja ugovora u Vipu. Kako bi u još većoj meri ispunio očekivanja korisnika, Vip je uveo ekskluzivne telefone uz naknadu za aktivaciju već od 1 RSD među kojima su: Vodafon 555 Blue - telefon stvoren za Fejsbuk, LG Bali - elegantni touch screen telefon sa kamerom od 5 MP i Alcatel OT 808 - za brzo i lako kucanje sa jedinstvenim dizajnom poput ogledala.
Takođe, Vip je na osnovu sugestija svojih korisnika obogatio Smart tarife i uveo dodatnih 1.000 besplatnih minuta za razgovore u okviru mreže. Korisnici do kraja ove godine imaju i besplatan pristup Fejsbuku preko mobilnog telefona. Vip trenutno ima više od 1.5 miliona korisnika i najbrže je rastuća mobilna mreža u Srbiji.
MNP - Mobile Number Portability
-
- Mobil stručnjak
- Postovi: 715
- Pridružio se: Pet, 24. Apr 2009. 17:52
- :: LG Nexus 5X
- Lokacija: Niš
RATEL: Preneto 20.328 brojeva
Beograd -- U Srbiji je za četiri meseca od uvođenja usluge prenosa broja mobilnog telefona u drugu mrežu preneto 20.328 brojeva.
Kako se precizira u saopštenju Republičke agencije za elektronsku komunikaciju (RATEL), tokom oktobra uspešno je izvršeno 5.825 prenosa brojeva iz jedne u drugu mrežu mobilne telefonije.
Korisnicima mobilne telefonije u Srbiji usluga prenosa broja dostupna je od 1. jula 2011. godine kod sva tri mobilna operatera - Telekoma Srbije, Telenora i Vip mobajla (Mobile).
Informacija da li je određeni broj prenet u drugu mobilnu mrežu može se naći na internet stranici www.prenesibroj.rs pomoću aplikacije koju je razvio Ratel.
Od trenutka podnošenja zahteva za prenos broja do realizacije prenosa može da prođe četiri radna dana, odnosno dva radna dana za proveru ispunjenosti uslova i dva radna dana za prenos broja.
Ratel je saopštio i da je u funkciji govorna poruka kojom se osoba koja zove obaveštava da je broj u novoj mreži.
Prema podacima Ratela, tri srpska operatera mobilne telefonije zajedno imaju više od 10 miliona izdatih brojeva. Više od polovine su korisnici usluga Telekomove Mobilne telefonije Srbije, zatim slede Telenor i Vip.
Izvor: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=553848
Beograd -- U Srbiji je za četiri meseca od uvođenja usluge prenosa broja mobilnog telefona u drugu mrežu preneto 20.328 brojeva.
Kako se precizira u saopštenju Republičke agencije za elektronsku komunikaciju (RATEL), tokom oktobra uspešno je izvršeno 5.825 prenosa brojeva iz jedne u drugu mrežu mobilne telefonije.
Korisnicima mobilne telefonije u Srbiji usluga prenosa broja dostupna je od 1. jula 2011. godine kod sva tri mobilna operatera - Telekoma Srbije, Telenora i Vip mobajla (Mobile).
Informacija da li je određeni broj prenet u drugu mobilnu mrežu može se naći na internet stranici www.prenesibroj.rs pomoću aplikacije koju je razvio Ratel.
Od trenutka podnošenja zahteva za prenos broja do realizacije prenosa može da prođe četiri radna dana, odnosno dva radna dana za proveru ispunjenosti uslova i dva radna dana za prenos broja.
Ratel je saopštio i da je u funkciji govorna poruka kojom se osoba koja zove obaveštava da je broj u novoj mreži.
Prema podacima Ratela, tri srpska operatera mobilne telefonije zajedno imaju više od 10 miliona izdatih brojeva. Više od polovine su korisnici usluga Telekomove Mobilne telefonije Srbije, zatim slede Telenor i Vip.
Izvor: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=553848
- tomas.hokenberi
- Moderator
- Postovi: 4747
- Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
- :: Samsung GalaxyNote20
- Lokacija: Beograd
Aleksaboy, pa na linku koji si sam postavio u poruci od 31.10 (http://www.prenesibroj.rs/) imas "uputstvo o prenosivosti broja". U principu svodi se na to da odes do poslovnice operatera kod koga zelis da predjes i popunis potrebne formulare. U roku od nekoliko dana ces biti obavesten da li je prenos moguc i odobren.
E da posto si prepaid korisnik, trebalo bi da prvo registrujes svoj prepaid broj:
E da posto si prepaid korisnik, trebalo bi da prvo registrujes svoj prepaid broj:
Ako nemas plasticni deo na kome ti pise PUK broj, onda broj mozes da registrujes, bez PUK-a, u nekoj od poslovnica Telekoma, pre nego sto podneses zahtev u Telenoru.Da li je moguće izvršiti prenos broja prepaid korisnika? Da bi mogli da prenesu svoj broj korisnici koji nemaju zaključen pretplatnički ugovor (prepaid korisnici) moraju da budu registrovani. Pod registracijom korisnika se podrazumeva identifikacija korisnika u skladu sa procedurom javnog telekomunikacionog operatora. Registracija neregistrovanih prepaid korisnika se može obaviti i kod operatora primaoca broja uz davanje na uvid SIM kartice i PUK broja, i važećeg identifikacionog dokumenta (lične karte ili putne isprave).
Prepaid korisnik ne može od operatora davaoca broja da zahteva bilo kakvu naknadu za preostali iznos na svom računu i neiskorišćeni saobraćaj.
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
tomas.hokenberi, čitao sam to uputstvo ranije ali me zanimaju iskustva ljudi koji su prenosili brojeve jer se teorija i praksa najčešće ne poklapaju. Čitao sam neke komentare ali bih voleo da čujem još, ako neko nešto ima novo da doda. Inače broj je registrovan odavno na moje ime i imam plastični deo na kome piše PUK kod.
Evo mene sa novim vestima, na žalost, vrlo lošim. Podneo sam pre tri dana zahtev u Telenoru za prenos mog starog 064 broja i dobio danas poruku da je moj stari operater to odbio. Pozvao sam odmah Telenor CC da pitam koji je razlog i dobio ovakav odgovor: "vaš broj je bio na postpaidu (sestra ga je koristila inače) a onda je pre nedelju dana prebačen na prepaid. Potrebno je da broj koristite kao prepaid najmanje tri meseca da bi prenos bio moguć". Odakle se sada pojavilo to pravilo? Ja znam da moram da budem korisnik jedne mreže najmanje tri meseca da bih mogao da pređem u drugu mrežu, ali nigde nisam mogao da pročitam da je pri tome zabranjeno da se menjaju tarifni profili? Kakva je to glupost sad? Da li je neko znao za ovo...?
djoxie, kao što sam rekao, moja sestra je koristila postpaid, raskinula ugovor i vratila mi broj. Bio je prepaid kada ga je uzela, pa ga je prebacila na prepaid kada ga je vratila. Valjda je to logično. Na kraju krajeva, moje je pravo da s mojim brojem činim šta hoću. A ova glupa pravila, koja pri tom nigde jasno ne stoje napisana, nisam ja smislio nego "genijalci" iz RATEL-a.
Drugo, okrivljuješ me da se nisam raspitao... Pa pogledaj par postova gore i videćeš da sam baš ovde na forumu postavio pitanje vezano za prenos brojeva, i to danima pre nego što sam otišao do poslovnice. Pitao sam za iskustva drugih korisnika i da li postoje eventualno neke začkoljice. I eto, postoje, iako na to niko nije znao da me upozori. A na samom sajtu RATEL-a, čiji je link postavio tomas.hokenberi, nigde ne piše ovo pravilo. Tako da, toliko o mojoj krivici...
Planiram da u toku dana pozovem RATEL i da im ukažem na ovaj propust, pa ću ovde na forumu napisati šta su mi rekli. Želim da obavestim što više ljudi, kako ne bi još neko upao u zamku kao ja.
Drugo, okrivljuješ me da se nisam raspitao... Pa pogledaj par postova gore i videćeš da sam baš ovde na forumu postavio pitanje vezano za prenos brojeva, i to danima pre nego što sam otišao do poslovnice. Pitao sam za iskustva drugih korisnika i da li postoje eventualno neke začkoljice. I eto, postoje, iako na to niko nije znao da me upozori. A na samom sajtu RATEL-a, čiji je link postavio tomas.hokenberi, nigde ne piše ovo pravilo. Tako da, toliko o mojoj krivici...
Planiram da u toku dana pozovem RATEL i da im ukažem na ovaj propust, pa ću ovde na forumu napisati šta su mi rekli. Želim da obavestim što više ljudi, kako ne bi još neko upao u zamku kao ja.
- tomas.hokenberi
- Moderator
- Postovi: 4747
- Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
- :: Samsung GalaxyNote20
- Lokacija: Beograd
Pravilnik o prenosivosti broja u javnim mobilnim telekomunikacionim mrezama
Pogledaj clan 9. Tamo pise da ce prenos broja biti odbijen ako je preptplatnik u mrezi davaoca broja bio manje od tri meseca. Ako se do raskida postpaid ugovora broj vodio na tvoju sestru, koja ga je prevela na prepaid i ustupila tebi, ti si sa tacke gledista te stavke "u mrezi davaoca manje od tri meseca", bez obzira na to koliko je dugo ranije broj koriscen, posto se pravo vezuje za korisnika, a ne za broj. To naravno vazi samo ako si hteo taj broj da registrujes na svoje ime, a ne na sestrino.
Pogledaj clan 9. Tamo pise da ce prenos broja biti odbijen ako je preptplatnik u mrezi davaoca broja bio manje od tri meseca. Ako se do raskida postpaid ugovora broj vodio na tvoju sestru, koja ga je prevela na prepaid i ustupila tebi, ti si sa tacke gledista te stavke "u mrezi davaoca manje od tri meseca", bez obzira na to koliko je dugo ranije broj koriscen, posto se pravo vezuje za korisnika, a ne za broj. To naravno vazi samo ako si hteo taj broj da registrujes na svoje ime, a ne na sestrino.
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
Broj je svo vreme bio registrovan na moje ime, tako da ni to nije problem. Moja sestra (od tetke) je maloletna, a htela je da koristi postpaid za šta bi joj bilo potrebno odobrenje roditelja koji žive i rade u inostranstvu. Da bi izbegli peripetije i komplikacije, ja sam joj ustupio svoj stari broj i potpisao ugovor za postpaid. Ja potpisao, ona koristila i plaćala...
Elem, ne bih da više vodim raspravu o ovom problemu jer se ništa ne može učiniti. Sačekaću da prođu ta tri meseca pa ću se prebaciti u Telenor. Samo sam hteo da podelim svoja iskustva sa drugima na ovom forumu i ukažem na propust koji postoji u sistemu, kako se ne bi neko upecao kao ja.
Elem, ne bih da više vodim raspravu o ovom problemu jer se ništa ne može učiniti. Sačekaću da prođu ta tri meseca pa ću se prebaciti u Telenor. Samo sam hteo da podelim svoja iskustva sa drugima na ovom forumu i ukažem na propust koji postoji u sistemu, kako se ne bi neko upecao kao ja.
Da li neko zna da li je moguće preći sa biz korisnika na privatnog korisnika kod drugog operatera ili je samo dozvoljen prelazak biz na biz? 

● PRAVILA FORUMA ● СРБИ ЗА СРБЕ ●