
MNP - Mobile Number Portability
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Bio juče do Telenora da podnesem zahtev za prenos broja. To je išlo, otprilike, ovako:
Ja: Dobar dan.
Radnica : Dobar dan. Izvolite
J: Hteo bih da podnesem zahtev za prenos broja u vašu mrežu.
R: Dobro. Sa koje mreže prelazite?
J: Sa mt:s-a.
R: Vi ste kod njih na pripejdu, a kod nas hoćete postpejd?
J: Ne. Kod njih sam na postpejdu, a kod vas hoću na pripejd.
R: Aha. Sada ćemo da proverimo da li može
(zove ona nekog, objasni mu o čemu se radi. Završava razgovor)
R: U redu je može na pripejd, a čak i da ste hteli na postpejd, ne bi moglo.
(tu me zbunila, ali nisam hteo da je pitam ništa dodatno, jer vidim da nije upućena, a i nameran sam bio da mi ovaj broj bude pripejd). Ali, kasnije ćete morati ostati na pripejdu, nećete moći da prelazite sa ovim brojem na postpejd
(to me još više zbunilo, ali sam prećutao i to).
J: Ok. Započnite prenos.
(Posle nekih 15-20 minuta završava ona. Ja potpišem sve što treba i onda kaže)
R: Imate li neki kontakt telefon na koji može da stigne poruka?
J: Mislite na neki drugi broj, a ne ovaj koji prenosim?
R: Da. Ali bi bilo poželjno da je tu kod vas, da možete da primite poruku.
J:
Odakle mi ovde, imam kući. Bila je tu moja devojka, pa pitam jel može njen broj. Kaže, može.
R: Dobro. Sada će vam doći poruka da je postupak prenosa započet.
(čekamo 5 minuta, ništa se ne dešava. Proveravamo broj. Tačno je unesen. Zove ona nekog i pita zašto ne stiže porua. Otuda joj kažu da će stići. Nije bila stigla do jutros.)
Posle sat vremena, zovu mene iz mt:s-a.
Operaterka: Dobro veče gospodine, zovem povodom vašeg zahteva za prenos broja.
Ja: Da. Podneo sam zahtev za prenos broja u Telenor.
O: Mogu li da vas pitam koji je razlog?
J: Razlog je taj što sam dobio ponudu da produžim ugovor i da dobijem telefon, ali uz uslov da potpišem na MIX Net M i da plaćam 3G pretplatu, a ja sam hteo da potpišem na MIX Net S i uzmem neki telefon iz srednjeg segmenta, tipa Motorola Fire XT ili nešto slično, ali ako idem na MIX Net S tretirate me kao novog korisnika i mogu da dobijem samo one najprostije telefone za 1din.
O: Kako najprostiji, gospodine? Imate Nokiu Asha.
J: Pa Nokia Asha me ne interesuje, niti ZTE Racer ili oni monoblok Samsunzi.
O: U redu. Hvala vam na vašem vremenu.
J: Prijatno.
Moram da priznam da sam očekivao da se prijatelj/ica iz mt:s-a malo više potrudi.
No, nema veze.
Sad sam u "pametnoj mreži".
Ja: Dobar dan.
Radnica : Dobar dan. Izvolite
J: Hteo bih da podnesem zahtev za prenos broja u vašu mrežu.
R: Dobro. Sa koje mreže prelazite?
J: Sa mt:s-a.
R: Vi ste kod njih na pripejdu, a kod nas hoćete postpejd?
J: Ne. Kod njih sam na postpejdu, a kod vas hoću na pripejd.
R: Aha. Sada ćemo da proverimo da li može
(zove ona nekog, objasni mu o čemu se radi. Završava razgovor)
R: U redu je može na pripejd, a čak i da ste hteli na postpejd, ne bi moglo.



J: Ok. Započnite prenos.
(Posle nekih 15-20 minuta završava ona. Ja potpišem sve što treba i onda kaže)
R: Imate li neki kontakt telefon na koji može da stigne poruka?
J: Mislite na neki drugi broj, a ne ovaj koji prenosim?
R: Da. Ali bi bilo poželjno da je tu kod vas, da možete da primite poruku.
J:

R: Dobro. Sada će vam doći poruka da je postupak prenosa započet.
(čekamo 5 minuta, ništa se ne dešava. Proveravamo broj. Tačno je unesen. Zove ona nekog i pita zašto ne stiže porua. Otuda joj kažu da će stići. Nije bila stigla do jutros.)
Posle sat vremena, zovu mene iz mt:s-a.
Operaterka: Dobro veče gospodine, zovem povodom vašeg zahteva za prenos broja.
Ja: Da. Podneo sam zahtev za prenos broja u Telenor.
O: Mogu li da vas pitam koji je razlog?
J: Razlog je taj što sam dobio ponudu da produžim ugovor i da dobijem telefon, ali uz uslov da potpišem na MIX Net M i da plaćam 3G pretplatu, a ja sam hteo da potpišem na MIX Net S i uzmem neki telefon iz srednjeg segmenta, tipa Motorola Fire XT ili nešto slično, ali ako idem na MIX Net S tretirate me kao novog korisnika i mogu da dobijem samo one najprostije telefone za 1din.
O: Kako najprostiji, gospodine? Imate Nokiu Asha.
J: Pa Nokia Asha me ne interesuje, niti ZTE Racer ili oni monoblok Samsunzi.
O: U redu. Hvala vam na vašem vremenu.
J: Prijatno.
Moram da priznam da sam očekivao da se prijatelj/ica iz mt:s-a malo više potrudi.

No, nema veze.
Sad sam u "pametnoj mreži".

Čitam na više mesta kako se operateri neljubazno odnose prema svojim korisnicima i sada kada bih prelazio sa Telenora ne bih znao gde da odem. 

● PRAVILA FORUMA ● СРБИ ЗА СРБЕ ●
neznam sta da ti kazem u vezi telenora ja sam na telenoru i imam ugovornu obavezu do juna 2013 cim mi istekne ugovor prelazim u mts na 50 posto popusta ili na vip smart 1100.telenor sa tom pametnom mrezom se ponasaju kao da su izmislili toplu vodu,em sto nemaju flesibilan paket ako necu tel da uzmem nedaju 50 posto popusta u telenoru su telefoni skupi za oci.uporedi mts paket mix net M za 1180 din i na telenoru prenesi i surfuj 1000 za 1900 din na mts za manje pare se dobije blizu isto kao na telenoru
Ja sam sa Telenora presao na VIP,i apsolutno sam zadovoljan i cenom i uslogom na VIP mrezi.
ALI cu cim mi istekne ugovorna obaveza cu se vratiti na telenor,iz jednog jedinog razloga!!!!
A to je jbn. govorni automat koji govori da je broj prebacen u VIP mrezu
,poludecu vise od ljudi koje me svakodnevno pitaju zasto ne mogu da me dobiju na moj broj,sto sam nedostupan,sto sam promenio broj...

ALI cu cim mi istekne ugovorna obaveza cu se vratiti na telenor,iz jednog jedinog razloga!!!!

A to je jbn. govorni automat koji govori da je broj prebacen u VIP mrezu




Sony Xperia P
aleksaa, raspitaj se u VIP-u u vezi ovoga:
Prilikom pozivanja prenetog broja može se čuti automatska govorna poruka da je broj koji se poziva prenet u drugu mrežu. Na zahtev poruka se moze deaktivirati. Potrebno je da korisnik, koji čuje govornu poruku, pozove svog operatera.
● PRAVILA FORUMA ● СРБИ ЗА СРБЕ ●
frace, čitao si moja iskustva i, na žalost, moram da ti potvrdim da je to zaista tako. Koliko god nelogično i debilno bilo, tebe će zbog promene načina tarifiranja tretirati kao "novog korisnika". A to znači da ćeš morati da ostaneš u matičnoj mreži još najmanje 3 meseca da bi stekao uslov da svoj broj preneseš u drugu mrežu. Inače, ta pravila nigde nećeš moći da pročitaš i ja sam zbog toga ovde na forumu izneo svoja iskustva kako bih upozorio ostale da ne ponove istu grešku. Ako možeš, poništi zahtev za prenos u prepaid i 18 maja podnesi zahtev za prenos u drugu mrežu.
Poruku čuje onaj ko poziva, a ne onaj ko je prebegao iz Telenora u VIP.
99% ljudi kada čuje početak poruke "mobilni pretplatnik nije..." misli da je prebegli korisnik nedostupan i prekida poziv.
Prebegli korisnik je ne može isključiti.
Za nekoga ko telefon koristi u poslovne svrhe, prebeg je ravan katastrofi.
99% ljudi kada čuje početak poruke "mobilni pretplatnik nije..." misli da je prebegli korisnik nedostupan i prekida poziv.
Prebegli korisnik je ne može isključiti.
Za nekoga ko telefon koristi u poslovne svrhe, prebeg je ravan katastrofi.
- Deksi
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4924
- Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
- :: one+ nord2
- Lokacija: LE
siki069, da znas da je ravan katastrofi, i zato cu ja ako prelazim sa telenora u mts, telenorov broj ugasiti ili prebaciti na pri peid a u mts-u uzeti nov. Sve ce to biti ako ostanu popusti 50%.
Govornu poruku moze iskljuciti samo onaj ko poziva a ne onaj ko je preneo broj.
Ugovori operatera bilo koje delatnosti su postali sve gori i gori. Skoro sam potpisao novi ugovor na 2 godine za intenet i imam utisak kao da sam potpisao smrtnu presudu. Bolje da su napisali ugovor je nemoguce raskinuti jer da bi se ugovor raskinuo oni traze sve pretplate da se isplate unapred i to bez popusta koji sam dobio tim dvogodisnjim ugovorom, 100 eu. za opremu koja je vredela 3000 din. (a sada se taj ruter vise i ne proizvodi) i pride jos "uvecanu za pripadajuce fiskalne obaveze".
Izvinite za mali off ali morao sam.
Govornu poruku moze iskljuciti samo onaj ko poziva a ne onaj ko je preneo broj.
Ugovori operatera bilo koje delatnosti su postali sve gori i gori. Skoro sam potpisao novi ugovor na 2 godine za intenet i imam utisak kao da sam potpisao smrtnu presudu. Bolje da su napisali ugovor je nemoguce raskinuti jer da bi se ugovor raskinuo oni traze sve pretplate da se isplate unapred i to bez popusta koji sam dobio tim dvogodisnjim ugovorom, 100 eu. za opremu koja je vredela 3000 din. (a sada se taj ruter vise i ne proizvodi) i pride jos "uvecanu za pripadajuce fiskalne obaveze".
Izvinite za mali off ali morao sam.

- VeNoM
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 5064
- Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
- :: Sony Xperia Z5P
- :: Sony Xperia Z
- Lokacija: Jagodina
mislim da je govorni automat vezan za vip jer drugar se prebacio sa telenora u mts nema toga i još neki takodjer ali meni npr iz vipa u mts se javlja taj automat.kao to je po nekom rajtel pravilu bla bla bla.
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Ja sam takođe prebacio broj iz mt:s-a u Telenor i javlja se automat. Ali to je ponovo jedan od debilizama koji pokazuje da je u ovoj zemlji sve naopako. U Hrvatskoj npr. automat nije uključen po default-u, osim ako korisnik sam ne zahteva da bude uključen. A iz razloga da, eventualno, uštedi pozivajući brojeve u mreži u čemu mu automat pomaže. A kod nas je to obrnuto, verovatno da bi se "žigosali" korisnici koji koriste prednosti MNP-a i slobodnog tržišta. Zašto se u ovoj zemlji uvek žigošu i blate oni koji žele da žive slobodno? Ne može bre ništa od ove Srbije da bude... Daleko smo mi i od EU i od ostalog normalnog sveta.
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Ta poruka je korisna, ali treba da se uvede lak nacin za njeno iskljucivanje/ukljucivanje. Recimo, preko USSD koda. Nekome, ko ima minute u mrezi ce znaciti, nekome ko ima samo minute ka svim mrezama, ta poruka ci biti samo jedan "pain in the ass". Zato bi bilo najbolje *100#/*121# > 9. obavestenje za prenesene brojeve > 1. aktivirati; 2. deaktivirati.
Neka stoji poruka ali neka bude što kraća, a ne da zvuči kao da je neko nedostupan. Nešto kao: "Pozivate broj iz Telenor mreže."
Mislim da je to sasvim razumljivo, a i dovoljno je pozivaocu da shvati koga zove.
Mislim da je to sasvim razumljivo, a i dovoljno je pozivaocu da shvati koga zove.
● PRAVILA FORUMA ● СРБИ ЗА СРБЕ ●
Da je malo pameti, to operater može da stavi da čuju smo oni koji nemaju linearne tarife nego im je bitno koju mrežu zovu, ali lakše je svima i ćao. Mada to je realno do zakonodavstva (i možda želje) a ne do mogućnosti operatera. Samo džabe mi mlatimo ovde, neće tu niko ništa da menja 

Ako Vam je dobro, onda ništa[/url]
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO