Nikad vise sa post paidom

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

misternobg napisao:.... Navodno kad budu instalirati novi informacioni sistem ta provera ce biti tacna.
Pa sto nisu promenili infromacioni sistem cim su preuzeli od Karica? Nisu jer im ne odgovara, jer su mogucnosti manipulacije vece ovako :disgust:
.....
Eh pa promena takvog informacionog sitema je ipak malo zahtevnija operacija od instaliranja Windovsa :roll:
Tek kada to budu pocelid a rade videces koliko brljotina, raspada i padova sistema, gresaka (i grasaka ;) ) ima da bude....


Mada ocekivao bih da rese problem poput ovoga, naravno uz puno strpljenja i zivaca sa strane korisnika (neophodan uslov u komunikaciji sa bilo kime na cije se usluge zalis...)

Minus
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 39
Pridružio se: Pet, 14. Sep 2007. 02:33

Post od Minus »

=))))
pa ja jos nisam cuo da je neko nesto pustio i da je to radilo savrseno od prvog dana i da nigde nishta nije zaskripalo 8)

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

misternobg napisao:da ce se novi inforimacioni sistem postaviti do kraja godine
Cisto sumnjam da ce to promeniti, jer taj sistem im donosi duplo vise, kao na tvom slucaju: ti potrosis dinar sistem ti naplati dva... to se tako lako ne menja. I ti da si na njihovom mestu, ne bi se odrekao sistema koji donosi duplo vecu zaradu.

To mo dodje kao kantar na pijaci, prodavac i kantar na pijaci ti izmere 2 kg a ti dodjes kuci a tvoja kucna vaga pokaze 1,5 kg. Vecinu mrzi ili nemaju kuci vagu da provere cak nece sa tim proverama da se zamajavaju, malo je takvih kao ti, tj. onih koji hoce da provere sta su platili.

Ja verujem da je to jos po Karicevom licnom zahtevu podeseno da uzima vise i to je tako ostalo. :uhuh:

Spyker
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1699
Pridružio se: Sre, 28. Sep 2005. 11:38
Lokacija: Sabac
Kontakt:

Post od Spyker »

MB maneken, kod ostalih je sve cisto ako je ovako u telenoru :lol:

Ja iskreno mislim da nijedan operater NE krade, jer znam da su mnogi koji su se zalili na racun ipak videli da nisu upravu kada su pogledali listing... A i ja za pet godina nisam imao nekih ssumnjivih situacija.
iPhone + CX300

ceki
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 94
Pridružio se: Pon, 04. Sep 2006. 10:18
Lokacija: INDJIJA

Post od ceki »

naravno da kradu, samo nekad pametno , nekad ne....

recimo, meni su hteli da zakinu odmah drugi mesec kad sam presao na postpaid, nije neka kinta ali to je bilo mojih posteno zaradjenih 230 dinara...

elem, tako sam ja slao mailove, faxove i sl sa sve kopijama racuna, listinga, lepo zaokruzenim greskama i na kraju su me zvali sa nekog 011 broja, nebitno, i pocne zena da me ubedjuje, kao u pravu si ti i sve to, ali morate da platite, mi to sad ne mozemo da ispravimo, sto pravite problem za 230 dinara....

jao, samo da sam snimio taj razgovor...

i tako posle 2 nedelje ubedjivanja, ipak oni popuste za tih famoznih 230 dinara i umanje mi sledeci racun za toliko...

e sad, ja sam mozda 1 od 10, ili 1 od 1000 koji proverava racun, pa vi vidite koliko se krade ili ne...

a da, umalo da zaboravim, mt:s je bio u pitanju...

Spyker
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1699
Pridružio se: Sre, 28. Sep 2005. 11:38
Lokacija: Sabac
Kontakt:

Post od Spyker »

ceki, vidis, ja mislim da su oni svi isti...

Znaci, ili svi kradu, ili niko ne krade. S obzirom da si ih ti uhvatio, onda svi kradu, ne verujem da je neko tu posten.

Ja sam mislio da ne kradu jer (srecom) nisam imao takvih iskustava, ali sada potpuno menjam misljenje...
iPhone + CX300

misternobg
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 193
Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od misternobg »

Ma ja sam digao ruke od isterivanja pravde, lakse mi je da platim nego da se smaram pokusavajuci da dokazem da sam u pravu. Moji racuni nisu bas veliki, sta ja imam od toga da im dokazujem da sistem za proveru besplatnih poruka i minuta ne radi, evo za septembar kaze da mi je ostalo neiskorisceno 4 minuta a ja po racunu napravio 53 minuta u septembru, bar se broj poruka slaze kaze da mi je ostalo 0 poruka i to je tacno jer sam napravio po racunu 78 poruka. Ja sam to hteo da priznaju, a oni ako smatrate da nesto nije u redu sa racunom vi napisite reklamaciju.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

E iz ovih razloga sam ja prepaid korisnik, i nemam nameru to da menjam u skorije vreme. Jeste, jako mi je primamljivo imati toliko i toliko razgovora, poruka... ali da mi zakinu i jednu paru, cirkus bih napravio. Inace sam prznica i svadjalica po prirodi, tako da bi to bilo kao naruceno za izlivanje sve zuchi koja je u meni :D
Ovako, makar ja kontrolishem to sto potrosim.
A i ne daju tarife sa uracunatim internetom i jos neke usluge koje bi mi jako znachile, tipa PTT. Sto bi mi to leglo... k'o dupe na noshu :) Ovamo se frljaju sa 3G koji bolje da ne radi nego sto ga ovakvog drze, a ne ubacuju jednu od jako korisnih opcija. Takodje globalni IM u mrezi bi im bio pun pogodak mesto onih stjupidnih chatova koje imaju.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Sijamski_Mrmot
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 55
Pridružio se: Uto, 01. Maj 2007. 13:24

Post od Sijamski_Mrmot »

@ misternobg - ja mislim da si ti malo paranoican i tvrdoglav i nemas pojma o cemu kuckas ovde :)

Ko se i malo razume u informacione sisteme znao bi da obrada baze za toliki broj korisnika "tacno u ponoc" nije moguca, tj bila bi moguca mozda na nekom serveru kakav ima pentagon :shock:

Ja mislim da sistem nisu jos promenili jer to nije bas tako lako, pitanje kako je prethodni "postavljen" tj da li je moguce promeniti ga odjednom a da korisnici to ne osete? Tebi bi mozda vise odgovaralo da lepo ugase ceo signal na 5-6 dana dok se to ne promeni? MEni ne bi. Strpljiv sam i cekam, stvari se menjaju polako i ako uporedis danas sa proslom godinom videces gomilu razlika.

Sto se foruma telenora tice... dobio si odgovor kakav si zasluzio! Procitaj pravilnik nekog foruma pre nego sto se registrujes pa onda pricaj okolo sta hoces. I ja bih ti zakljucao temu na mom forumu, dobio si odgovor i tema vise nema svrhe da stoji. A sto da je zakljucano da se ne bi jos neko zalio... nemoj kao dete da pricas... pa svako uvek moze da otvori novu temu 8)

misternobg
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 193
Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od misternobg »

Ja sam samo trazio da priznaju da im provera ne radi. A najlakse je kriti se iza nezvanicnosti inforimacija, tako nemas nikakvu odgovorinost, zasto su onda stavili nekoliko njih koji se predstavljaju da rade u Telenoru da odgovaraju na pitanja? Onda najbolje da svako prica sta hoce na forumu i da nikavu ispravnu informaciju ne dobije, ako je tako nema problema, necu ni da trazim nikakvu pomoc na forumu. Cekaj a kako oni znaju prilikom naplate koliko mi je poruka i minuta ostalo iz prethodnog meseca pa mi to ne naplate? Zasto jednostavno ne stave i nama korisnicima da mi imamo uvid u to? Ako oni imaju tacne podatke, po kojima obracunaju racun zasto ne stave i nama da je vidljivo? Nisam ja mislio da treba odjednom da ga promene ali od septembra mececa prosle godine kada su preuzeli upravljane do danas su mogli to da urade, ali ok neka urade kad urade.

Sijamski_Mrmot
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 55
Pridružio se: Uto, 01. Maj 2007. 13:24

Post od Sijamski_Mrmot »

Cekaj, ako TEBI ne daje tacno stanje, zasto tvrdis da ne radi nikome? Lepo te je taj sto ti je odgovorio uputio da prijavis problem na zvanicno mesto. Verovatno im treba par zvanicnih prijava? Ako samo tebi ne radi i prijavis, logicno mi je da ce proveriti tvoj broj a ako se javi 5 ili vise korisnika sa istim problemom onda sigurno provere da li postoji greska.

Forum nije zvanican i meni to uopste nije nelogicno posto da bi ti neko resio reklamaciju mora da ima neku "potvrdu" da bas ti imas problem a, priznaces, nick na forumu moze svako da registruje i da pise sta hoce?

Kad se registrujes lepo u pravilniku pise da forum nije mesto za reklamacije vec za pratecu pomoc i razjasnjavanje problema pa ipak cini mi se da sam u vise navrata tamo primetio da oni cak cesto daju i zvanicne informacije i odgovore koje nisu duzni... znaci to je ekipa ljudi spremna da pomogne a ti im ovako uzvracas pisuci sve i svasta zato sto ti licno nisi zadovoljan odgovorom koji si dobio... to meni ne zvuci fer...

Pogootvu sto si ovde napisao samo deo svog posta, mogao si lepo i da ostavis link? http://forum.telenor.co.yu/viewtopic.php?t=3957 ovo je tema o kojoj pricas? Dobio si sasvim normalan odgovor posto si u poslednjem postu napisao da ti "svaki dan pokazuje isto..."

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

Da konacno napisem epilog cele ove odiseje 8)

Posle druge zalbe koju sam napisao a zbog prvog odgovora gde su napisali da je sve u redu jer su kao omiljeni broj i dodaj sms 200 dodaci deaktivirani u 4.55 ujutro i da mi je zato sa pravom naplaceno do 16.55 istog dana sve sto sam pricao sa omiljenim i slao poruke , pre dva dana me je sluzbenica Telenora pozvala na kucni broj i odgovorila da mi je zalba ili reklamacija usvojena jer je sluzbenica neka greskom napisala 4.55 a ne 16.55 , tj. pobrkala je a.m. i p.m. i zato se cela stvar ovako odigrala . Smanjen mi je racun sa 987,60 na 405,87 dinara . Znaci prihvatili su da sam posle svih razgovora i svih sms-ova , deaktivirao dodatke u 16.55 i da sam tada otisao kod sluzbenika u Merkator i deaktivirao karticu . 8)

Eto , da napisem kako se sve zavrsilo .

Hvala Telenoru na priznanju i na kooperativnosti .

8)
Samsung P850 , Nokia 8310 (my precious)® - pomozimo zivotinjama oko nas

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

vlada1970 napisao:reklamacija usvojena jer je sluzbenica neka greskom napisala 4.55 a ne 16.55 .
Da li su ti se izvinili za maltretiranje i pretrpljeni stres, da li su ti u to ime npr. poklonili jedan mob. telefon? Tako se to radi na zapadu!


PS Izgleda da stvari stoje ovako, tebi je ovde sluzbenica to uradila u 16.45 ali je ona tvoj zahtev prosledila koleginici u Japanu jer im je tamo biling server a ta sluzbenica nije vodila racuna o vremenskoj razlici.
;)

BTW Jos mi nije jasno sledece ti si deaktivirao usluge tarifnih dodataka u 17 h a oni su to obradili i tako je listing zapisao ali kao 12 sati ranije, kako sad sluzbenica? Da li si isao u Telenor licno samo da deaktiviras usluge tarifnih dodataka i onda kada si isao sluzbenica je pogresno zapisala, jer ja sam mislio da se te usluge deaktiviraju putem SMS poruke koja direktno komunicira sa bazom na serveru.

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

Nista od poklona , na zalost . Ako mi verujes , bas sam se nervirao dok nisam dobio konacan odgovor od sluzbe za reklamacije , da sam zaboravio i da pomislim na bilo sta kad mi je rekla da mi je reklamacija usvojena . Ali razumem sve i znam kako se radi preko i ne cudi me sto ovde nemaju takve manire .Tako se izgleda radi u Srbiji jer mi jos nismo navikli na normalne odnose kupac-prodavac itd. Ne znaci meni mnogo taj poklon ali kapiram da je to najnormalnije u normalnom svetu jer je njihova greska bila i oni su mi "pojeli" deo zivaca 8) A da nije ispravjena greska moglo je i da me kosta po dzepu , sto se kaze . Jeste da je ovde suma ( 581 dinar ) i nije nesto veliko ali moglo je zbog propusta da bude i mnogo vise i da posle bas "boli" dzep .Princip je bitan i zbog toga sam i zahtevao da isprave to . Ko zna koliko njih ne bi tako uradili .

Znaci , kao sto sam ranije i pisao , ja sam deaktiviranje izvrsio u 16.55 preko portala posto sam vec obavio poslednji razgovor i kad sam poslao sve poruke , i onda za nekih 15-ak minuta otisao do Merkatora kod sluzbenika Telenora i rekao da hocu da iskljucim broj . I to je znaci sve bilo gotovo oko 17.30 . ( Sad , sto je on meni rekao da ce sluzba za to da me kontaktira za najkasnije 15 dana , to je druga prica i nema veze sa ovim . Hteo sam samo da napomenem ponovo , mada sam vec pisao i diskutovali smo vec ovde , meni je deaktiviran broj i napravljen raskid racuna tek kad me je sluzbenica zvala za 14 dana . I od tad mi je tekao prekid racuna iliti broja . A ne od dana kad sam bio u Merkatoru - dobro nema veze ova prica , izgleda da tako rade sada ) .

Da se vratim na tvoje pitanje MB maneken . Ako cemo posteno , nikakva sluzbenica nije ni imala tu neka posla da ona pogresi sa pisanjem 4.55 umesto 16.55 jer je to sistem trebao sve sam da odradi . Ali nije tako bilo i verovatno je ova sad zadnja sluzbenica koja me je zvala , to tako prokomentarisala jer nije znala bolje i smislenije da objasni zasto se to desilo a moguce i nema ovlascenja da govori o problemima u sistemu , nego idu po onoj - " RECI TI NJEMU DA MU JE REKLAMACIJA USVOJENA I SMUTLJAJ MU NESTO KAO RAZLOG , A ON SE ZA TO VEROVATNO NECE NI UHVATITI , JER CE BITI SRECAN STO MU JE SMANJEN RACUN I TAD CE VEROVATNO DA ZACUTI OD SRECE STO SMO GA ISPOSTOVALI "- . Tako da stvarno kad covek razmisli , razlog koji je ona navela je skroz na skroz bez veze .

Mada , uvek kazem , treba iz svake situacije izvuci pouku za kasnije , bilo ona losa ili dobra po coveka i opet sam srecan na neki nacin , jer sam sad skroz upoznao kako se radi i sta moze da se uradi itd. pa se nadam i verujem da cu dobro u buducnosti gledati sa kim sta potpisujem i od koga kupujem .

Treba nama ovde jos mnogo vremena da prihvatimo sve standarde u poslovanju sa uspesnijeg zapada a kad ce to doci kod nas , stvarno ne znam . Imam 37 sad godina i od 1990 od kad sam se vratio iz vojske , kao cekam da prozivim nesto i da nam finansijski bude bolje i jos ne docekah 8)

p.s. a pricam sa mnogima sa uspesnijeg zapada preko neta i pazite , ja sam 1990-te imao 20 godina a sad 37 , sto je 17 godina , i sve sto mogu da kazem je da sam prezivljavao samo , osim par putovanja na zapad u doba najvece krize i nista vise .A mnogi na zapadu moje godiste koje znam , za to vreme se i naputovase ljudi i stvorise imovinu koju ovde ja necu moci ni da zivim 200 godina da steknem itd . 8) To sam hteo da napisem samo kao primer , koliko se "brzo" u Srbiji desavaju promene na bolje za obicne gradjane ( ne mislim na mutikese i ostale ) .

8)
Samsung P850 , Nokia 8310 (my precious)® - pomozimo zivotinjama oko nas

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

vlada1970 napisao:Ako cemo posteno , nikakva sluzbenica nije ni imala tu neka posla da ona pogresi sa pisanjem 4.55 umesto 16.55 jer je to sistem trebao sve sam da odradi.
Verovatno im je lakse da svale gresku na "slzuzbenicu" nego na "sluzbenika" kako zensko je pa poresila i ti ces manje da se ljutis. A da priznaju da imaju gresku u sistemu to nikako. Sve u svemu ovo je veliki propust za takvu kompaniju.

A i kada svale gresku na "sluzbenicu" tj. nece da priznaju da greska postoji i kod drugih nego samo kod tebe, jer da su rekli da je sistemska greska, bunilo bi se bar pola korisnika Telenora.

Glupo je sto vredjaju intaligenciju korisniku, pa ne treba biti mnogo pametan da covek shvati da su nastelovali sistem da radi u njihovu korist.

Odgovori