Pa oni se sad reklamiraju kao da ništa nije bilo, kao da su ovo upravo izmislili i da je sve super. Mnoge nije ovo ni zanimalo, i sad pošto ne znaju kako je bilo zvuči im ok, postpaid korisnike i ne zanima informacija ("malo" će da ih iznenadi sledeći račun), a pripejd korisnici će da skapiraju kad naprasno ostanu bez kredita. A od svih ovih zajedno neki će da podrže ovakav bojkot, a neki će da kažu:" pa dobro je i trajalo, šta sad da se radi, idemo dalje". Sve ovo znači da su potencijalni gubici Telenora na onima koji će da ih napuste manji od onoga koliko će ovom akcijom da zarade, što zbog momenta neobaveštenosti u prvom mesecu, što zbog onih koji će tek da ih napuste. Znači imaće čak i malo više love, malo manje korisnika, a mnogo manje saobraćaja, i relativno nepovoljnu reputaciju (koja inače nikad i nije bila mnogo dobra, samo je važilo da imaju bolji signal ali i to je davno prevaziđeno).
Da sam koristio ovaj dodatak mnogo bi me više pogodila ova odluka, i možda bih i razmislio o promeni broja koji nemam nameru da menjam (već sam dovoljno puta to radio sa 064), ali ostaje da su nedosledni i nepouzdani u smisliu da suviše često menjaju ugovore i dogovore, i obiće im se o glavu. Polako.
Širite buvu, ne menjam ni nick ni avatar ali podržvam sve koji su za bojkot. Sam ih ne bojkotujem zbog broja i zato što kod njih mesečno potrošim 200 din, a kod Telekoma po 800, ali da su pametni zapitali bi se zašto nije obrnuto.
