sugarcoated_ass napisao:Uzela sestra juče u Telenoru J5 2016. Uveče provalila da joj ne radi vibracija i odnela ga danas oko 9h u poslovnicu. Rečeno joj je da moraju da ga šalju na servis i neće da joj zamene iako je prošlo manje od 24h od kako je uzela telefon. Vredi li se nešto žaliti, svađati, j*ati im sve najmilije ili pristati na servis?
Sent from HUAWEI P9 lite via tapatalk
Ono čime oni jedino mogu da "pravdaju" slanje telefona u servis je dijagnostika, odnosno da vide u servisu da nešto zaista nije ispravno. Pišem pod navodnicima jer ste inače ti i Miodrag pravu, ali hajde to da im istolerišemo (ako moramo). Oni sad imaju 8 dana da kažu da li su uočili problem (a naravno da će ga uočiti), a onda ti da biraš kako da ti izađu u susret. Da li popravka telefona ili novi telefon. A ti traži novi telefon jer si ga sad kupio, i hoćeš sad da ga i koristiš sad, a ne za mesec dana kad ga oni poprave, a ni onda ne znaš da li će ti ga popraviti.
Naravno, morali bi oni i efikasnije od ovoga što sam ja napisao, ti ne bi smeo da čekaš mesec dana na telefon koji si juče kupio, ali generalno važi to da moraš da dobiješ ispravnu stvar od njih u roku od 30 dana. Po zakonu oni sad nemaju ni tih 30 dana fore, ali pišem ovako zbog slamki za koje bi se oni hvatali (iako te slamke nisu ispravne).
DODATAK: Možda im se može pretiti i sa otkazivanjem ugovora, ako oni ne poštuju zakon, onda bi ti za to imao osnova. Imaj na umu da u Zakonu o zaštiti potrošača (ako sad tako zove) piše i da kupac NE MOŽE da se odrekne ni jednog od svojih prava garantovanih zakonom. Dakle, čak i da popišeš recimo da pristaješ da nemaš pravo na reklamaciju, to je nevažeće, ti ne možeš da se odrekneš tog prava.
Sent from mTalk on Windows 10 phone