Mislim da bi morali bolje od tih mesec dana. On je odmah taj dan ili sutradan ako se ne varam prijavio problem, i sad da ga dr*aju mesec dana, to ne bi bilo ni u redu a mislim mi po zakonu. Mislim da bi zapravo pošto je ovakva situacija mislio da mu zamene telefon čim je utvrđeno da telefon nije ispravan. Ali dobro sad, bitno je da na kraju dobije šta je kupio.Azimuth napisao:30 dana je zakonski rok. Nikakav šablon ili automatska poruka.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ko da ti ja naplatim bojler da ugradnjom, ugradim ti neispravan, pa donesem ispravan za 29 dana...


A da ne pričam da može da se dogodi (po toj logici) da im tri puta nosiš nešto u servis, pa da te zavlače 29·3=87 dana.

Ali ovo je ipak nebitno što govorim, mislim da je ipak uređeno zakonom to tako da ne smeju toliko da te zamajavaju kad odmah uočiš problem, ali mrzi me sad opet da čitam taj zakon.
A ne vidim što mi ne bi mogli dati drugi telefon odmah, nije da im je od jednom nestalo telefona.

Sent from mTalk on Windows 10 phone