Ljudi, Telenor je ozbiljna kompanija. Koliko god skuplji bili ima nesto sto ih po meni izdvaja pre svih, a to je ta neka ozbiljnost. Meni se svidja sto kod Telenora nemam onih smarackih poruka za Kosovo, budi human i neke razne donacije... Velika prednost su prenesi paketi koje ja koristim. Telefon se ne isplati uzimati preko operatera, jer je skuplji dosta. Svi imamo garanciju ako kupimo i u radnji, a znamo da je najcesci kvar polivanje vodom i razbijen ekran usled pada koji ne spada u garantni rok. Tako da se garancija od 2 godine ne isplati i to pogotovu ako uzmes skup telefon. Mislim na ove u samom vrhu, jer su to najjace serije i tesko da ti nesto nece raditi. Za 6 meseci ili godinu dana koliko dobijes na drugom mestu garanciju ces moci da vidis da li ti telefon sljaka ili ne. Svi ti operateri zive od tih napumpanih cena telefona... To je glavni izvor prihoda. Dok sam bio mladji bio sam u mts, pa sam presao u vip kada se pojavio htc tattoo, pa zbog loses iskustva sa jednima i drugima, presao u Telenor i nikad problem nisam imao. Bio sam i rukovodilac sektora za informacione tehnologije u jednoj stranoj firmi i bio zaduzen za biznis pakete. Tako lako sam zavrsavao sve, dok gledam u drugim firmama sta ovi strucnjaci moraju da prilazu sto se tice duple dokumentacije... Mislim da bas zato sto malo vise platis dobijas profesionalnu uslugu...
Covece ala ti lupetas za medalju, pa to je neverovatno.
Kako moze da se ne isplati garancija za telefon? Evo ti primer, cuveni Note 8 "samozapaljivi". Da nije bilo garancije, ko bi ga promenio?
Drugo, ja sam u mt:s bio 11 godina, nisam imao nikad problema sa njima, kad je Vip izbacio Smart pakete presao sam kod njih. Od tada, a evo prodje 7 godina, nikad ni kod njih problem.
Ozbiljna kompanija? Po cemu to zakljucujes? Po cemu mt:s ili Vip nisu ozbiljne kompanije? Jel po tome sto su povoljniji?
Nemamo svi dobra iskustva sa njima. Meni su u mts-u dva puta zakljucali karticu i navodno moram da platim 250 dinara novu. Kazu da ne znaju sta se desilo, a stoji katanac u samom vrhu ekrana. Kod vip-a su mi trazili da nakon 24 meseca ugovorne obaveze moram jos dva meseca da budem kod njih, pa sam se raspravljao i bacio karticu na pult, jer znam da nisam potpisao ugovor na 26 meseci, vec na 24 meseca... Kod Telenora nikad nisam imao problem. Kao biznis korisnik stalno su trazili neke dodatne memorandume, papire i slicno i ako si kao firma korisnik kod njih... To malo ume da zamori i to je moje negativno iskustvo. Ne mozemo na osnovu jednog telefona sagledavati stvari. Ja pricam globalno i sada najjace serije rade kao sat i ne znam nekoga ko ima problem. Poenta je da telefon ako ne radi, ne radi prvih par dana, a ne da cekam 20 meseci, pa da ustanovim kvar. Kod obicnog prodavca dobijas godinu dana ili 6 meseci i mislim da je to sasvim dovoljno da vidis da li je telefon ok ili ne. Ko ima para i ko zeli garanciju na duze, neka plati. Mislim da kada kupujes novu stvar nemas razloga da razmisljas imao 2 godine ili manje... Gledamo da ustedimo na svakom uglu, a ne da placamo telefon besmisleno skuplje zato sto zakonski imamo garanciju 2 godine na fiskalni racun. To onda ide da je sve mazanje ociju i prevara ako uzmemo zakon u ruke... Kapiras? Placas nesto sto vec imas zakonski kao potrosac.
Ako koristiš deezer ili hbo go onda je telenor povoljniji od drugih. Što je moj slučaj. Da sam u mts ili vipu mnogo bih morao za ove usluge da platim, osim toga, ima dodataka za društvene mreže koji je besplatan u mom paketu, pa zato skocka se jako dobar paket usluga.
С тим што „Суперсет” промоција није више у понуди од 28. марта. Оног тренутка када нови власници буду променили име компаније тада ће се и понуда променити.
Slazem se, ali ugovor mi istice 19.6.2019 tako da neka ukidaju sta hoce, cim istikne prelazim na IPTV MAG resiver koji sada koristim u novom stanu. Imam sve za dzabe sto sbb naplacuje i to full hd.
Ivan Cirkovic, mislim da nisi u pravu sto se garancije tice, jer bas moze da se desi da telefon rikne nakon 15 meseci npr. Meni se to desilo sa Lumiom 920, riknula je nakon 17.5 meseci da budem precizan. Garanciju nisam imao, znaci morao sam da kupim nov uredjaj. Uzeo 930 u Vipu. Nakon nekih 19 meseci, zvekne zvucnik. Odnesem fon u Vip, i dobijem ga nazad nakon nedelju dana sredjenog. A dotle sam imao i zamenski telefon.
Slazem se sa tobom da je fazon proci jeftinije... Ali imas i pogodnosti skuplje stvari.
A da, ja sam 930 uzeo na akciji za 12k kesa, i jos 12 meseci po 1500 din. Znas, nekome znaci kad ne mora odjednom da pljune puno love, ja spadam u takve da ako mogu da dajem na rate, da sam rad da dam i malo vise. Slazem se da je najjeftinije preko oglasa uzeti nov uredjaj (polovnjake u principu ne gledam), i da je covek pouzdan (citaj sredice garanciju ako treba), ali ako je cifra o kojoj se govori cca 800€, pa dacu i 100€ vise, ali da mi 800€ ostane u kesu u dzepu. 900 € da dam na godinu ili 2 me nekako manje boli.
miodrage napisao:Covece ala ti lupetas za medalju, pa to je neverovatno.
Kako moze da se ne isplati garancija za telefon? Evo ti primer, cuveni Note 8 "samozapaljivi".
Khm, khm, šta sam to propustio, otkad je Note 8 samozapaljivi...
Kako funkcionise garancija u telenoru?
Da li je bitan fiskalni, pisana garancija, da ste vlasnik telefona?
Ili nista od toga, samo da je telefon pod garancijom (ne morate biti vlasnik niti posedovati racun)
Traze ti licnu kartu kao vlasniku, a fiskalni ti ne treba, jer u racinaru imaju sve podatke i do kada ti traje ugovor. Nisam za drugoga menjao, tako da ne znam... Poostreno je to dosta, jer je bilo zloupotreba.
Ja sam kod vipa bio u situaciji u kojoj si ti sada i to 2009 godine, ali ne znam kako je kod Telenora. Ja sam u Vipu reklamirao telefon sa ocevom licnom kartom, posto se na njega vodio ugovor.
Ako već nemaš proverenu informaciju, zašto se kog đavola uopste javljaš? Jesi svestan da tako možeš nekome da napraviš štetu od nekoliko stotina evropskih novčanica?
Ko nije potpisnik ugovora a ima fiskalni il garanciju odnese direktno u servis i kad poprave uredjaj zovu osobu koja je donela uredjaj na servis. Cak iako servis nije u blizini nazove se servis i u dogovoru sa njima posalje se preko kurirske sluzbe tako im se i vrati popravljen uredjaj.
Ako ne moze da se popravi uredjaj vec ide zamena onda obavestavaju potpisnika ugovora da dodje po telefon ili osobu koja ima ovlascenje overeno kod notara.
U MTS i Telenor moze da odnese uredjaj na reklamaciju samo potpisnik ugovora ili osoba sa punomocjem
Za VIP sam cuo da su nosili i oni koji nisu potpisnici ugovora sad koliko je to tacno ne mogu 100% da tvrdim.
Tako da je najbolje ko ima fiskalni ili garanciju da nosi direktno u servis.
Ako garancija tj ugovor ne glasi na tvoje ime a pri tom ne znaš ili ne možeš da dobiješ onog na čije ime glasi ili nisi siguran da će ti učiniti, nemoj nositi u poslovnicu telefon jer nećeš moći da ga podigneš/preuzmeš posle reklamacije. Uradi ovo što ti je gore rečeno, ako imaš garantni list i važeću garanciju, nosi u ovlašćeni servis direktno. Ako rade samo popravku onda možeš da ga preuzmeš, ali ako budu radili zamenu onda kod operatora nov uređaj opet preuzima onaj na koga glasi UO.
* maloprodajna cena sa uključenim PDV-om. Dinarske cene modela se dele sa prodajnim efektivnim kursom NBS koji se ažurira na svakih nekoliko dana. Plaćanje ISKLJUČIVO u dinarskoj protivvrednosti.