MTS novosti
- AnGeL oF LoVe
- Mobil stručnjak
- Postovi: 958
- Pridružio se: Čet, 23. Mar 2006. 22:18
- :: Note 4
- :: Note 10 lite
- Lokacija: Vidi se po grbu
- Daddy Yankee
- Banned
- Postovi: 836
- Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13
01.02.2009.
Svaki drugi SMS besplatan
Mobilna telefonija Srbije pripremila je novo SMS iznenađenje za sve svoje prepaid korisnike.
U promotivnom periodu koji traje od 01. februara do 31. marta 2009. godine u 23.59.59, svaka druga poslata SMS poruka u nacionalnom saobraćaju biće besplatna.
Ova pogodnost namenjena je korisnicima Tipi,Toki, Laki i Kul tarifnih profila 064 i 065 mreže.
Korisnici koji su dobili bonus poruke u prethodnim promotivnim kampanjama, u novu SMS promociju biće uključeni tek pošto iskoriste sve preostale bonus poruke.
http://www.mts.telekom.yu/index.php?ID=202&Type=1
Svaki drugi SMS besplatan
Mobilna telefonija Srbije pripremila je novo SMS iznenađenje za sve svoje prepaid korisnike.
U promotivnom periodu koji traje od 01. februara do 31. marta 2009. godine u 23.59.59, svaka druga poslata SMS poruka u nacionalnom saobraćaju biće besplatna.
Ova pogodnost namenjena je korisnicima Tipi,Toki, Laki i Kul tarifnih profila 064 i 065 mreže.
Korisnici koji su dobili bonus poruke u prethodnim promotivnim kampanjama, u novu SMS promociju biće uključeni tek pošto iskoriste sve preostale bonus poruke.
http://www.mts.telekom.yu/index.php?ID=202&Type=1
- vlada1970
- Mobil manijak
- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
Svidja se i meni ova promocija, svaka cast. A i sto kaze Aleksaboy, da mts izbacuje promociju za promocijom.
Nego me kopka povodom ovog predloga da se uvede na primer '180 min za 80 din' . Ok zvuci, nego da se nadovezem na konstataciju da bi pukla mreza. Nikada mi nije bilo u potpunosti jasno, na koji nacin funkcionise njihova centrala. U stvari bilo kod mobilnog operatera centrala.
Da li je to skup kompjutera koji razvrstavaju pozive i poruke i ostale usluge i vode racuna da se sve zavede u potrosnju, ili to izgleda bas kao i starinske telefonske centrale, samo u digitalnom obliku? Pitam, jer me zanima sta je njima potrebno da bi kapacitet svoje mreze i centrale unapredili? Da li vise kompjutera i bolji,jaci kompjuteri ili vise takvih nazovi,digitalnih centrala? Da li ih to mnogo kosta pa ne prate potraznju trzista ili je neka druga caka u pitanju?

Nego me kopka povodom ovog predloga da se uvede na primer '180 min za 80 din' . Ok zvuci, nego da se nadovezem na konstataciju da bi pukla mreza. Nikada mi nije bilo u potpunosti jasno, na koji nacin funkcionise njihova centrala. U stvari bilo kod mobilnog operatera centrala.
Da li je to skup kompjutera koji razvrstavaju pozive i poruke i ostale usluge i vode racuna da se sve zavede u potrosnju, ili to izgleda bas kao i starinske telefonske centrale, samo u digitalnom obliku? Pitam, jer me zanima sta je njima potrebno da bi kapacitet svoje mreze i centrale unapredili? Da li vise kompjutera i bolji,jaci kompjuteri ili vise takvih nazovi,digitalnih centrala? Da li ih to mnogo kosta pa ne prate potraznju trzista ili je neka druga caka u pitanju?

-
- Redovni učesnik
- Postovi: 159
- Pridružio se: Čet, 14. Dec 2006. 15:37
@vlada1970
Evo mogu ja da ti odgovorim!
To ti je gomila kompjutera, tj. servera na unixu i nije nikakav problem da se to prosiri s tim da moras prosiriti i software, baze,... da bi se svi ti pozivi mogli obradjivati (citaj -> najvaznije da se mogu naplacivati) a to ti sve kosta recimo par miliona eura. Sada treba vidjeti koliko se to isplati za npr. guzvu u sms-ovima tokom Nove godine ili u peak-ovim tokom dana.
Evo mogu ja da ti odgovorim!
To ti je gomila kompjutera, tj. servera na unixu i nije nikakav problem da se to prosiri s tim da moras prosiriti i software, baze,... da bi se svi ti pozivi mogli obradjivati (citaj -> najvaznije da se mogu naplacivati) a to ti sve kosta recimo par miliona eura. Sada treba vidjeti koliko se to isplati za npr. guzvu u sms-ovima tokom Nove godine ili u peak-ovim tokom dana.
- vlada1970
- Mobil manijak
- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
Thanks outsider_hr .
Jedna od najbitnijih stavki po meni je, pouzdanost rada sistema, i mislim da bilo kakvo ulaganje u savremenizaciju istog nije samo pitanje isplativosti. Razumem ja da njih sve to košta, ali to je ulaganje na duže staze. Kad se tako sagleda, onda fakticki nije skupo.
Mora kolicinu brojeva koji se prodaju i uključuju u sistem i kolicinu ili broj usluga koje se nude, da isprati na adekvatan kvalitetan način i sam sistem sa svojim mogućnostima. Šta nam znači da imamo mnogo brojeva i mnogo usluga i čega sve ne, a to ne možemo kvalitetno da iskoristimo?
Zato nije ni čudno što većina ljudi priznaje da je Telenor mreža najkvalitetnija u tom smislu. Ne govorim ovde o ikakvim drugim stavkama, ali stvarno mislim da je što se tiče pouzdanosti rada mreže, Telenor najbolji.
Jedna od najbitnijih stavki po meni je, pouzdanost rada sistema, i mislim da bilo kakvo ulaganje u savremenizaciju istog nije samo pitanje isplativosti. Razumem ja da njih sve to košta, ali to je ulaganje na duže staze. Kad se tako sagleda, onda fakticki nije skupo.
Mora kolicinu brojeva koji se prodaju i uključuju u sistem i kolicinu ili broj usluga koje se nude, da isprati na adekvatan kvalitetan način i sam sistem sa svojim mogućnostima. Šta nam znači da imamo mnogo brojeva i mnogo usluga i čega sve ne, a to ne možemo kvalitetno da iskoristimo?

Zato nije ni čudno što većina ljudi priznaje da je Telenor mreža najkvalitetnija u tom smislu. Ne govorim ovde o ikakvim drugim stavkama, ali stvarno mislim da je što se tiče pouzdanosti rada mreže, Telenor najbolji.
- Daddy Yankee
- Banned
- Postovi: 836
- Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13