
Jel moguce da je ovo istina???
Jel moguce da je ovo istina???
Nesto je moja mama isla do telenora da prebaci moj broj na njeno ime (da ona placa racun), i rekli su joj kao ako se promeni broj da se ne moze koristiti telefon u romingu tri meseca... Jel moguce da je to istina 

iPhone + CX300
- McLaren F1
- Ex-Moderator
- Postovi: 1507
- Pridružio se: Pet, 28. Apr 2006. 16:51
- :: LG G2
- Lokacija: Novi Beograd
Probaj ovde http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=432 ili pošalji mail na service@telenor.co.yu
Samsung Omnia HD 8GB
Uslovi za korišćenje roaminga
Fizička lica
Kompanija Telenor omogućava besplatno aktiviranje usluge "roaming" za sve pretplatnike Telenor mreže posle tri izmirena mesečna računa uz uslov da u tom periodu broj nije bio isključen iz mreže (odlazni i dolazni saobraćaj).
Mogućnost korišćenja usluge "roaming" i pre ovog roka, pretplatnicima Telenor mreže omogućava se uz uplatu namenskih sredstava u iznosu od 9.000 dinara. Uplata namenskih sredstava od 9.000 dinara važi i za pretplatnike koji kasne sa izmirenjem obaveza po osnovu mesečnih zaduženja. Sredstva, koja korisnik-fizičko lice uplati za aktiviranje usluge roaminga, imaju tretman više uplaćenih sredstava i odobrava se kroz prvi mesečni račun.
Prilikom povratka sa pre paid-a na postpaid korisnik će imati aktivnu uslugu roaming-a odmah nakon aktivacije ugovora, pod uslovom da je on bio i stari vlasnik tog broja pre prelaska na pre paid. Za one koje nisu bili stari vlasnici i vrše povratak broja iz pre paid-a u postpaid sistem uslov za sticanje roaming-a je uplata namenskih sredstava u iznosu od 9.000 dinara ili 3 redovno plaćena računa.
Pravna lica
Pravnim licima će se usluga aktivirati (bez uplate 9.000 din) nakon odobrenja pismenog zahteva koji se šalje na fax Službe za praćenje pretplatničkih odnosa (011) 30-13-162. Ista procedura važi i za pretplatnike (Pravna lica) koji su izgubili pravo korišćenja usluge roaminga usled ne izmirenja obaveza po osnovu mesečnih zaduženja.
Svako pravno lice koje ima više od pet telefona i izmirena dugovanja, stiče pravo uključenja roaminga bez uplate namenskih sredstava u iznosu od 9.000 dinara, za svaki novi broj. Potrebno je dostaviti zahtev na memorandumu firme (sa pečatom firme i potpisom ovlašćenog lica) sa navedenih pet brojeva kao i novi broj za koji želi uslugu roaminga.
Kada pretplatnik izvrši prenos vlasništva sa fizičkog na pravno lice (on je ovlašćeno lice firme) a pritom poseduje uslugu roaminga biće omogućeno korišćenje usluge roaming-a bez uplate namenskih sredstava u iznosu od 9.000 dinara (pisani zahtev sa pratećom dokumentacijom se upućuje Službi za praćenje pretplatničkih odnosa).
Kada pretplatnik izvrši prenos vlasništva sa pravnog na pravno lice, a potpisnik depo kartona je isti, biće omogućeno korišćenje roaming-a bez uplate namenskih sredstava od 9.000 dinara (pisani zahtev se upućuje Službi za praćenje pretplatničkih odnosa).
Svi pretplatnički brojevi koji koriste Biznis 5 i Biznis 10 tarifne pakete ili se nalaze u zatvorenoj grupi korisnika mogu na zahtev dobiti uslugu roaming-a bez uplate namenskih sredstava ili tri plaćena računa.
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=450
Fizička lica
Kompanija Telenor omogućava besplatno aktiviranje usluge "roaming" za sve pretplatnike Telenor mreže posle tri izmirena mesečna računa uz uslov da u tom periodu broj nije bio isključen iz mreže (odlazni i dolazni saobraćaj).
Mogućnost korišćenja usluge "roaming" i pre ovog roka, pretplatnicima Telenor mreže omogućava se uz uplatu namenskih sredstava u iznosu od 9.000 dinara. Uplata namenskih sredstava od 9.000 dinara važi i za pretplatnike koji kasne sa izmirenjem obaveza po osnovu mesečnih zaduženja. Sredstva, koja korisnik-fizičko lice uplati za aktiviranje usluge roaminga, imaju tretman više uplaćenih sredstava i odobrava se kroz prvi mesečni račun.
Prilikom povratka sa pre paid-a na postpaid korisnik će imati aktivnu uslugu roaming-a odmah nakon aktivacije ugovora, pod uslovom da je on bio i stari vlasnik tog broja pre prelaska na pre paid. Za one koje nisu bili stari vlasnici i vrše povratak broja iz pre paid-a u postpaid sistem uslov za sticanje roaming-a je uplata namenskih sredstava u iznosu od 9.000 dinara ili 3 redovno plaćena računa.
Pravna lica
Pravnim licima će se usluga aktivirati (bez uplate 9.000 din) nakon odobrenja pismenog zahteva koji se šalje na fax Službe za praćenje pretplatničkih odnosa (011) 30-13-162. Ista procedura važi i za pretplatnike (Pravna lica) koji su izgubili pravo korišćenja usluge roaminga usled ne izmirenja obaveza po osnovu mesečnih zaduženja.
Svako pravno lice koje ima više od pet telefona i izmirena dugovanja, stiče pravo uključenja roaminga bez uplate namenskih sredstava u iznosu od 9.000 dinara, za svaki novi broj. Potrebno je dostaviti zahtev na memorandumu firme (sa pečatom firme i potpisom ovlašćenog lica) sa navedenih pet brojeva kao i novi broj za koji želi uslugu roaminga.
Kada pretplatnik izvrši prenos vlasništva sa fizičkog na pravno lice (on je ovlašćeno lice firme) a pritom poseduje uslugu roaminga biće omogućeno korišćenje usluge roaming-a bez uplate namenskih sredstava u iznosu od 9.000 dinara (pisani zahtev sa pratećom dokumentacijom se upućuje Službi za praćenje pretplatničkih odnosa).
Kada pretplatnik izvrši prenos vlasništva sa pravnog na pravno lice, a potpisnik depo kartona je isti, biće omogućeno korišćenje roaming-a bez uplate namenskih sredstava od 9.000 dinara (pisani zahtev se upućuje Službi za praćenje pretplatničkih odnosa).
Svi pretplatnički brojevi koji koriste Biznis 5 i Biznis 10 tarifne pakete ili se nalaze u zatvorenoj grupi korisnika mogu na zahtev dobiti uslugu roaming-a bez uplate namenskih sredstava ili tri plaćena računa.
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=450
djuice user permanently deactivated.