Telenor "Uradi sam"
Telenor "Uradi sam"
Telenor je omogućio svojim korisnicima da sami vode brigu o svom računu i o uslugama koje koriste. Takođe, korisnici su u mogućnosti da reše svoje zahteve i pronađu odgovore na pitanja samostalno, bez pomoći operatera ili asistencije korisničkog servisa.
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=4119
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=4119
Poslednja izmena od djuice u Sre, 30. Jan 2008. 04:22, izmenjeno 1 put ukupno.
djuice user permanently deactivated.
- Lobachewsky
- Gatekeeper
- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
Ukoliko postoje nejasnoce oko pojedinih stavki u Vasem racunu...
"Vaš račun
Ovde možete da pogledate primer mesečnog računa sa objašnjenjem svake stavke.
Da bi ste bili u mogućnosti da pregledate primer računa neophodno je da imate instaliran Adobe Flash Player. "
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=4184
"Vaš račun
Ovde možete da pogledate primer mesečnog računa sa objašnjenjem svake stavke.
Da bi ste bili u mogućnosti da pregledate primer računa neophodno je da imate instaliran Adobe Flash Player. "
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=4184
djuice user permanently deactivated.
- vlada1970
- Mobil manijak
- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
Da pohvalim i ja ovaj potez . Izgleda mi vrlo jasno i mislim da ce mnogi koji trebaju dodatne informacije , moci ovde da se informisu bez zvanja call centra 

Samsung P850 , Nokia 8310 (my precious)® - pomozimo zivotinjama oko nas
- Stoned Ryder
- Neredovni učesnik
- Postovi: 72
- Pridružio se: Uto, 16. Okt 2007. 22:38
- Lokacija: wherever I may roam...
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
He he potez,vlada1970 napisao:Da pohvalim i ja ovaj potez .
"pitanja i odgovori" su nekakav mlak FAQ na kome i nema nekih bitnih informacija a jako mi se svidja mogucnost da nekome sa par klikova i jos malo kliktanja posaljem brdo instalacionih poruka koje mu ni najmanje ne trebaju



Alo ljudi ovo je zemlja SRB ko jos ovde informacije trazi na sajtu sem posetioca ovog foruma i njima (nama) slicnih a i lepse je pricati sa operaterkom i jos zamisljati neku bujnu plavusu pa makar to kostalo kao sto kosta

Ukoliko su Vam potrebni dodatni odgovori o pojedinacnim uslugama mozete ih potraziti ih u okviru "Uradi sam" centra.
Primer:
2. Da li u okviru post paid sistema mogu da proverim koliko mi je ostalo besplatnih minuta i poruka?
Trenutno ne postoji mogucnost provere preostalih besplatnih minuta i SMS poruka. Telenor planira uvodjenje ove usluge od avgusta meseca 2008. godine.
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=4124
Primer:
2. Da li u okviru post paid sistema mogu da proverim koliko mi je ostalo besplatnih minuta i poruka?
Trenutno ne postoji mogucnost provere preostalih besplatnih minuta i SMS poruka. Telenor planira uvodjenje ove usluge od avgusta meseca 2008. godine.
http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=4124
djuice user permanently deactivated.
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Buahahahhaha, od avgusta meseca, pa daj ovo je smesno. Sta ih kosta da uvedu odmah? Em bi time pobrali bonus kod korisnika, em bi privukli nove... ali sta ces, ljudi koji vode kompanije u ovoj zemlji se ponasaju toliko iracionalno da je to zastrasujuce. Zato i jesmo u govnima kakvim jesmo. Jer ne vode mamlazi samo kompanije nego i celu drzavu.
Odoh u debeli off, ali sta da radim.
Odoh u debeli off, ali sta da radim.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
Implementacije novih billing sistema mogu trajati i po nekoliko godina, jer je to vrlo zahtevan i ozbiljan posao. Uz to, sve mora proci potpuno neprimetno za korisnika.
S obzirom da je rec o najsavremenijem sistemu, vredi se strpiti jos malo...
Vise informacija: http://www.lhsgroup.com
S obzirom da je rec o najsavremenijem sistemu, vredi se strpiti jos malo...

Vise informacija: http://www.lhsgroup.com
djuice user permanently deactivated.
- LittlePrince
- Mobil manijak
- Postovi: 1356
- Pridružio se: Ned, 28. Okt 2007. 04:32
- :: Xiaomi Redmi Note 5
- Lokacija: Topola
- Kontakt:
- vlada1970
- Mobil manijak
- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
Aman djuice , pa jel stvarno mislite da cemo pasti na te price ?djuice napisao:S obzirom da je rec o najsavremenijem sistemu, vredi se strpiti jos malo...![]()

Nisam spadalo i zakeralo totalno i veruj mi znam da kazem kad je nesto dobro uradjeno i ovo kazem da ne bi ispalo da samo nesto prebacujem . Na kraju krajeva , Telenor ne bi ni smeo da se ljuti na kritike koje su tu da bi usluga bila bolja ako hocete da slusate .
Ali moram stvarno sada da kazem Telenoru da nas zeza i to u sred mozga . Izvinite na recima ovakvim ali ne znam kako drugacije da se izrazim .
Elem , ima vec koliko meseci kako pishem ovde da ne mogu da poverujem da Telenor hoce da postane lider kod nas ( ja bih to i voleo inace , jer to znaci da je usluga vrh ) , a da nece da uvede stvar koja postoji na zapadu vec 10 godina ako ne i vishe . A to je , da u post paidu moze covek posle svakog razgovora , sms-a ili koriscenja gprs-a , da vidi momentalno koliko je potrosio ? I pitao licno u korisnickom servisu i ko zna gde i uvek odgovor da je to do sistema , i na kraju odustanem od post paida jer mi je muka da sam preracunavam .
I onda cujem ovakav odgovor tvoj ili Vas ( izvini , ja sam preshao na ti ) , da moramo da se strpimo jer implementacija biling sistema ide polako . Aman Telenore , pa zar ti je 10 godina ( tj. godinu , a pre Mobtelu ) da se setite da to uvedete ? Znaci , i ovo sto sam napisao , a tu spada i ovo za besplatne poruke i minute .
Pa zar Telenore mislis da smo svi bez mozga da to ne vidimo , da ti Telenore drzanje post paid korisnika u neznanju odgovara u stvari i da zato otezete do krajnosti uvodjenje te opcije .
Nismo svi bezmozgovici Telenore , to ti je valjda jasno do sada . Nego to jos moze da vam prodje u Srbiji i "hajde jos i mi malo da se ovajdimo kad "glupi" Srbi ne znaju na sta je normalan svet navikao josh od pocetka uvodjenja mobilne telefonije" .

Slažem se s Vladom, samo bih jednu sitnicu dodao. Ako će da radi kako treba onda i uredu da se sačeka koliko god, a ako će da radi kao na MTSu, onda nemojte ni da skupljate lovu za farbu da ne bude da ste džaba krečili.


Ako Vam je dobro, onda ništa[/url]
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
Pa pazi smisao pripejda i jeste da to možeš da radiš postpejd bi trebao da bude jeftiniji mada se razlike polako brišu...vlada1970 napisao: .... da u post paidu moze covek posle svakog razgovora , sms-a ili koriscenja gprs-a , da vidi momentalno koliko je potrosio ? I pitao licno u korisnickom servisu i ko zna gde i uvek odgovor da je to do sistema , i na kraju odustanem od post paida jer mi je muka da sam preracunavam .
Što se poređenjna nas tj zemlje SRB i zapada tiče na to zaboravi sve dok ne budemo imali primanja bar na nivou tog istog zapada pa budemo trošili koliko se i tamo troši itd itd mislimd a ovo već i vrapci znaju..... A čak i tada opet nećemo moći da se merimo sa Velikima već samo sa malim zemljama zapada prosto i ako budemo jednog dana normalni i dalje ćemo biti mali i smislu veličine tržišta.....
Sa druge strane Telenor stvarno još uvek nije imao nešto previše vremena, Mislim OK mogli su su da odrade neke stvari ali mislim da sam čak i ovde pomenuo da jedno dve godine ne očekujem ništa drastično ni od njih ni od Vipa, a promena biling sitema je drastična da ne može biti drastičnija kada je operater u pitanju
(A što li ja stalno branim Telekom
