Sluzba reklamacija Telenora

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
evolution
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 523
Pridružio se: Sre, 04. Jun 2008. 16:37
Kontakt:

Sluzba reklamacija Telenora

Post od evolution »

Kako bi izbegli teme tipa "neko me uznemirava", "telefon mi je jos u servisu", "racun mi nije u redu", "ova usluga mi ne radi" i slicno, na raspolaganju Vam je Sluzba reklamacija Kompanije Telenor koja Vam moze pomoci u najefikasnijem resavanju Vaseg zahteva ili problema.

Ukoliko imate problem sa:

- Uznemiravanjem
- Racunom/Potrosnjom
- Mrezom
- Roamingom
- Telefonskim aparatom
- Funkcionalnoscu dodatnih usluga/servisa

ili problem koji ne pripada bilo kojoj od navedenih kategorija, a tice se Vaseg koriscenja usluga Telenor mreze, sa sledece stranice mozete na najprecizniji nacin poslati poruku sa opisom Vaseg problema, koji ce u posebnoj formi biti prosledjen na obradu Sluzbi reklamacija i biti resen u najkracem mogucem roku. Nacin na koji zelite da Vam se dostavi odgovor na Vasu reklamaciju/primedbu birate sami.

Služba reklamacija: http://www.telenor.rs/?section=about&page=5844
Poslednja izmena od evolution u Ned, 07. Sep 2008. 17:55, izmenjeno 1 put ukupno.
iPhone 6 Plus

djolex
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1125
Pridružio se: Ned, 27. Apr 2008. 19:26

Post od djolex »

Jupi jupi jej !!! Sad ako me neko uznemirava ili ako mi nešto zezne kojim slučajem, mogu to i preko neta :roll:

:) :) :)
Nokia Lumia 630

sigi
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 590
Pridružio se: Čet, 03. Avg 2006. 17:12

Post od sigi »

da jupijej je do j..a meni i tebi i svima koji imaju net i pod uslovom da ga znaju koristiti a sta da rade stotine hiljada koji nemaju imoraju i da trpe deracinu zvanu naplata KK :angry: :x sve ce da se odreknu ali toga nikada nece znaci karicev naplatni sistem usluga nikad nece biti iskorenjen jednostavno ste neporavljivi nevredi vam divaniti i to je to

mp3mp3
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 664
Pridružio se: Sre, 25. Jun 2008. 17:16

Post od mp3mp3 »

Bolje bi bilo telenoru da su pozivi ka call centru besplatni pa da ne moraju da rade preko neta...
Tada ne bi imalo smisla raditi preko neta a ovako 10 din poziv :uhuh:

evolution
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 523
Pridružio se: Sre, 04. Jun 2008. 16:37
Kontakt:

Post od evolution »

Reklamacije je od sada moguce uputiti jos jednostavnije, i to preko Portala Moj Telenor odabirom linka "Reklamacije" u delu "Korisnicki servis".
iPhone 6 Plus

madness99
Expert
Expert
Postovi: 2190
Pridružio se: Uto, 07. Mar 2006. 20:40
Lokacija: Sabac

Post od madness99 »

dzabe vam sve ovo,uradio sam i preko neta i poslao faxom jos pre 15 dana i niko ne odgvoara a dugogodisnji sma korisnik.Samo cu reci ocajni ste i jadni postali i velika je ne ljubaznost na call centru! :x
iPad 3G + Samsung Galaxy Tab 10.1 9 + iPhone 4 32gb White + HTC Evo 3D

Owim
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 28
Pridružio se: Sub, 10. Mar 2007. 05:53

Post od Owim »

Takođe nisam dobio odgovoro na reklamaciju upućenu putem ove Forme pre više od 2 sedmice! :x

Na standardne poruke sa Portala odgovaraju obično za 3 dana.

madness99
Expert
Expert
Postovi: 2190
Pridružio se: Uto, 07. Mar 2006. 20:40
Lokacija: Sabac

Post od madness99 »

meni ne pada na pamet da platim racun pa cu bas da vidim kako ce da se zavrsi :)
iPad 3G + Samsung Galaxy Tab 10.1 9 + iPhone 4 32gb White + HTC Evo 3D

AquaZX
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 545
Pridružio se: Čet, 19. Apr 2007. 14:21

Post od AquaZX »

Pa zavrsice se tako sto ce ti iskljuciti broj :|


A ovaj djuice, glasnogovornik Telenora, se nikad ne javlja kada nesto ne funkcionise.

Pobegne u misju rupu :P Dakle, cist spamer :chytry:

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

Da Telenor obavlja svoj posao kako treba ovakvi servisi i sluzbe ne bi bili potrebni. Ali posto to nije slucaj, onda je potreban Call centar, servis za reklamacije preko interneta, portal Moj Telenor itd. Reklamacije na sto mesta i sto nacina. Stvarno pohvalno nema sta... :x
Umesto da se trude da budu sto bolji i da im se reklamacije ne upucuju, oni otvaraju sto servisa i sluzbi namenski za to. I umesto da snize cene usluga, oni nam se reklamiraju kao sponzori ovih i onih desavanja od cega korisnici nemaju nikakve koristi. Lepo je to sto su sponzorisali nas Olimpijski tim ali sta je to mene, kao korisnika, briga za to. Ja od toga nemam nikakvih koristi, vec samo mogucu stetu.

madness99
Expert
Expert
Postovi: 2190
Pridružio se: Uto, 07. Mar 2006. 20:40
Lokacija: Sabac

Post od madness99 »

neka iskljuce to bih i voleo al evo danas su se javili itd i skinuli su racun za 2k
iPad 3G + Samsung Galaxy Tab 10.1 9 + iPhone 4 32gb White + HTC Evo 3D

monk
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 138
Pridružio se: Pon, 07. Apr 2008. 02:45
:: Nokia E61i

Post od monk »

Samim tim sto su pokrenuli taj servis priznali su da imaju mnogo reklamacija koje im ''blokiraju'' rad korisnickog servisa! Jos se time i hvale!!! STRASNO! :x :x :x
Nokia E61i - Blumax 101 GPS receiver - SonyEricsson T230i, P800
http://www.uredikutak.com/

Odgovori