Sta covek moze da dozivi u niskom VIP-u

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Marina68
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 3
Pridružio se: Pet, 19. Dec 2008. 16:18
Lokacija: Nis

Sta covek moze da dozivi u niskom VIP-u

Post od Marina68 »

Pozdrav svima. Danas sam posle veoma dugog kidanja zivaca sa niskom podruznicom VIP poslala sledece pismo na njihovu adresu:
Postovani,

Obracam Vam se ovim putem jer su granice mojeg strpljenja bile testirane zadnjih 5 meseci zahvaljujuci nebrizi i javasluku Vase poslovnice u Nisu. Naime, u proteklih 5 meseci telefon koji sam donosila u nisku poslovnicu je prosao sledeci tretman (ili, da budem preciznija, nepostojanje istog): kada je doslo do prvog kvara - tj. kada je mobilni telefon SAMSUNG J700, nabavljen kod Vas uz Paket 350, blokirao pri dolaznim pozivima i nije vise mogao da bude koriscen za SMS poruke, odnela sam ga u Vasu poslovnicu kako bi telefon bio prosledjen na servis. Od dana donosenja telefona u Vasu poslovnicu do dana kada mi je originalni telefon vracen A DA NIJE URADJENA NI JEDNA IZMENA NITI POPRAVKA U SOFTVERU protekle su 3 nedelje.

U medjuvremenu, meni je na koriscenje bio ustupljen neadekvatan telefon kao zamena, sa kojim sam imala vise muke nego koristi. Posto sam po drugi put vratila originalni telefon na servis jer ni dalje nije radio receno mi je da je telefon prethodno bio na "posmatranju" i da zapravo nije nista ni uradjeno po pitanju gresaka u njegovom softveru koje su uzrokovale njegova cesta blokiranja. Zatim mi nije nista naknadno receno, vec je telefon ostao jos dva dana na "servisu", posle cega mi je ponovo vracen. U narednom danu je blokirao 3 puta, posle cega sam ga po treci put vratila i pritom naisla na neljubaznost, svakojake poglede i poptuno ignorisanje od strane sefa Vase poslovnice (on vecito "nije tu").

Juce sam telefon koji mi je ponovo dat u zamenu 15.12. probala da dopunim posto se njegova baterija ispraznila i tom prilikom sam utvrdila da mi je uz njega na koriscenje dat i NEISPRAVAN punjac za njega, sto je prepunilo casu. Jutros u 08:10, cvrsto resena da ovoga puta nadjem sefa niske poslovnice VIP-a, jer bi njegovo radno vreme trebalo da bude od 08:00, nisam u tome uspela jer sef ponovo "nije tu". Kada sam potpuno razocarana neljubaznoscu i neprofesionalnim pristupom kome sam bila izlozena zatrazila raskid ugovora receno mi je da moram da kupim telefon J700 koji sam originalno dobila.

Pitanja koja ovom prilikom zelim da Vam postavim a koja jutros nisam bila dovoljno pribrana niti smirena da ih postavim Vasim zaposlenim u poslovnici Nis su sledeca:
- Da li smatrate da je postupak koji sam Vam opisala - petomesecno povlacenje, maltretiranje sa oba modela koja nisu radila pravilno, fakticko nepostojanje servisa i totalna nebriga prema krajnjem korisniku - normalan tretman koji korisnik VIP-a treba da prodje?
- Da li je normalno da korisniku koji zeli da raskine ugovor sa Vasom firmom PRIMORAVATE da kupi neispravan telefon?
- Da li mislite da vasi korisnici nemaju nikakve druge obaveze ili poslove sem da svako malo dolaze u poslovnicu Nis, samo da bi se suocili sa krajnje neprofesionalnim tretmanom koji se granici sa gruboscu a povremeno je i prelazi?
- Da li je ponasanje sefa poslovnice koji nije dostupan ni u jedno doba dana i koji odbija da barem nakratko saslusa prituzbe korisnika, bez obzira da li su one opravdane ili ne, normalna praksa u vasoj firmi?
- Da li mislite da ce ovakvim postupcima Vasa firma prosperirati u Nisu?

Postovani,
Vise ne zelim da odlazim u ispostavu VIP-a a da moram da razmisljam usput sta ce se sledece desiti i da li cu ponovo dozivljavati ponizavanje na ovakav nacin. Neispravan telefon ne zelim natrag; ako raskid ugovora zaista predvidja kupovinu telefona zelim ISPRAVAN telefon sa ISPRAVNIM softverom, koji je proveren i koji se nece pokvariti za 2 dana. Iako su mi ocekivanja mala posle svega sto sam prozivela sa poslovnicom Nis ipak Vam se obracam u nadi da cete imati razumevanja i da ce svemu ovome najzad doci kraj. Ako ovo ipak ne urodi plodom i ako ponovo udarim u zid nerazumevanja i nebrige, moj sledeci potez ce biti kontaktiranje poznanika u niskim medijima koji ce vrlo rado saslusati i objaviti moje potucanje od nemila do nedraga u reziji VIP Nis.

S postovanjem,
Marina


P.S.: Nevezano za problem sa samim telefonom - iako sam trebala da imam dostupan Roaming servis u Makedoniji, on mi nije bio dostupan tako da je do samo dodalo jos malo gorcine i razocarenja postojecem utisku o Vasoj firmi
Ono sto zelim da pitam ljude ovde je da li ce ovo imati bilo kakav uticaj na bilo koga u VIP-u ili cu verovatno morati i dalje da se zlopatim sa njima i na kraju kupim neispravan telefon od njih ako zelim da raskinem ugovor? Za Samsung J700 to, u ovom trenutku, iznosi 17.000 dinara sto me veoma jedi... :uhuh:

Daddy Yankee
Banned
Postovi: 836
Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13

Post od Daddy Yankee »

Šta reći, osim strašno! Ali ne i čudno. Ovo se svakodnevno dešava u Srbiji. Pismo je veoma dobro napisano, i ako dođe do nekoga "višeg" u Vipu, trebalo bi da riješite problem, recimo uz izvinjenje i nov telefon. Obavještavaj nas o razvoju događaja. :wink:

mdenic85
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 325
Pridružio se: Sre, 30. Avg 2006. 01:16

Post od mdenic85 »

Katastrofa! :o Ja se slazem sa Daddy Yankee, mislim da postoji dobra sansa da dodbijes izvinjenje i novi telefon, mislim red je! Izvestavaj nas!

Marina68
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 3
Pridružio se: Pet, 19. Dec 2008. 16:18
Lokacija: Nis

Post od Marina68 »

:smutny: :smutny:
Hvala na podrsci,to je jedina svetla tacka u mracnom tunelu kojim hodam pet meseci....

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Marina68, nazalost u nashoj zemlji tesko da ovo moze nekoga da dirne, osim nas ovde forumashe. Njih tamo u Vip-u, Telekomu ili Telenoru bas zabole jetra za krajnje korisnike.
Sto se samog pisma tiche, dobro je napisano, ali nazalost mislim da ce tesko da dodje do nekog visheg. Ja bih eventualno dobro prouchio ugovor, i ako ima elemenata presavio tabak i tuzio ih. Mada, i to moze da ne urodi plodom, verovatno imaju dil sa drzavom i sl.
Sve u svemu, ja bih dodatno postao agresivan, pokushao da saznam ko je direktor niske poslovnice, i jedan dan zauzeo busiju da ga sacekam. Sto se medija tiche OBAVEZNO bih ovo sto pre pustio u iste.
Nadam se da ce ces ipak da istrajes u borbi, i da ces na kraju da izadjes kao pobednik.
Ja te u potpunosti podrzavam.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Vlada Zem
Expert
Expert
Postovi: 3380
Pridružio se: Ned, 14. Maj 2006. 13:25
:: N9
Lokacija: Zemun

Post od Vlada Zem »

Ja ne znam što se više plašimo raznoraznih jaja... I pravimo :smutny: face.
Ima razloga za:
Tržišna inspekcija Republike Srbije - Nišavski Okrug
(Strahinjića Bana bb) 515-522
Fight for your right, do kraja, i na bezobraznost odgovoriti duplo bezobrazno :wink:

madness99
Expert
Expert
Postovi: 2190
Pridružio se: Uto, 07. Mar 2006. 20:40
Lokacija: Sabac

Post od madness99 »

Imao sam slican problem sa Vipom,al je bio u vezi gasenja broja koji nije bio na ugovoru.Zahtev potpisan u maju,a stigli racuni za jun,jul,avgust iako je broj bio ugasen :).Sefica u Sapcu drska naravno,bas je briga za sve i posle pretnje inspekcijom bila je u fazonu bas me briga,dovedi slobodno.Iako se radilo o 250 dinara mesecno,iz inata nisam hteo da platim.Oni slali dopis da ce kao ici na sud itd.Nazovem korisnicki servis u junu riba mi ladno spusti slusalicu,kaze kako sam bio drzak itd.Nazovem ja sa 062 broja sve po srpski :D.U septembru sam nazvao,javila se veoma kulturna radnica.Resila to za 5. minuta cak je ispalo da sam bio u plusu nekih dinar i nikad vise kod njih necu nista uzeti :)
iPad 3G + Samsung Galaxy Tab 10.1 9 + iPhone 4 32gb White + HTC Evo 3D

vuchko987
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 302
Pridružio se: Sub, 29. Sep 2007. 20:06

Post od vuchko987 »

Ja bih samo da se nadovezem da potpuno podrzaam svakog ko je protiv smrdljivog Vipa, i bilo bi lepo kada bi ova tema postala sticky (znam da nema sanse), pa da se javljaju svi koji su nezadvljni neprofesionalnoscu i bedom ove "firme".

Marina68, OBAVEZNO zovi trzisnu inspekciju, postoji program za zastitu korisnika od zloupotreba, a medije bi bilo odlicno obavestiti! Nadam se da ce pored ispranih Vipovih reklama naci nekako mesta u svojim novinama da napisu i o realnom stanju stvari u Vipu.
Marina68, nemoj da odustajes, i isteraj ovo do kraja, pa se pohvali ovde!
iPhone je najbolji telefon na svetu. Tacka.

Pinocio
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 344
Pridružio se: Sub, 12. Feb 2005. 23:27

Post od Pinocio »

Vlada Zem napisao:Ja ne znam što se više plašimo raznoraznih jaja... I pravimo :smutny: face.
Ima razloga za:
Tržišna inspekcija Republike Srbije - Nišavski Okrug
Bogme ni ja jos nisam dobio svoju 6500,a problem je samo softverski.Proslo je vec 20 dana.Polako i ja gubim strpljenje.Samo sto nisam kivan na operatera vec na prodavnicu koja prodaje legalne telefone.A ni setio se nisam da trazim neki fon za privremeno koriscenje.

madness99
Expert
Expert
Postovi: 2190
Pridružio se: Uto, 07. Mar 2006. 20:40
Lokacija: Sabac

Post od madness99 »

Dzabe vam,oni po zakonu mogu da drze telefon 45. dana tako da tek posle mesec i po mozete da se zalite.
iPad 3G + Samsung Galaxy Tab 10.1 9 + iPhone 4 32gb White + HTC Evo 3D

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Post od Azimuth »

A onda samo da se ne desi ovo sto je covek lepo opisao s obzirom da svi ti legalno uvezeni i prodavani telefoni zavrse u istom servisu... Iskreno se nadam da ishod biti pozitivan po tebe Marina68, da neces imati novih problema i neprijatnosti.

hmmmm
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 7
Pridružio se: Sub, 20. Dec 2008. 17:45

Post od hmmmm »

Daddy Yankee napisao:Šta reći, osim strašno! Ali ne i čudno. Ovo se svakodnevno dešava u Srbiji. Pismo je veoma dobro napisano, i ako dođe do nekoga "višeg" u Vipu, trebalo bi da riješite problem, recimo uz izvinjenje i nov telefon. Obavještavaj nas o razvoju događaja. :wink:

Da,da...napises pismo u kome se zalis i odmah dobijes nov telefon. :D :D :D
Radim godinama u prodavnici racunara (i mi prodajemo pakete operatera,svih) i ne bih ovom prilikom da branim Vip ili da se stavljam na bilo ciju stranu ;) ali vi niste ni svesni kakvi ljudi svakodnevno dolaze i za kakve se sve gluposti zale. Vi,gospodjo, dobili ste izvestaj iz servisa i ne razumem zasto su Vam sada krivi ljudi koji samo rade u prodavnici? Vi ste u sustini ljuti na servis ali posto niste mogli do njih dodjete resili ste da malo besnite i vredjate te radnike za koje znate da moraju da Vas saslusaju i za koje znate da ne smeju da Vam se suprotstave jer su na radnom mestu? Vi uvek mozete da kontaktirate ovlasceni servis,ali Vi ste se odlucili da svoj bes iskalite na njima?

Sto se tice toga da li su ljubazni, isto se ne mogu sloziti sa Vama,jer sam Vipov korisnik duze vreme,a pre toga i drugih operatera i mogu sa sigurnoscu tvrditi da su ubedljivo najbolje obuceni, ljubazni, profesionalni.
Iznenadjujuca i prijatna promena na nasem trzistu,jer su uvek spremni da saslusaju i pomognu koliko je u njihovoj nadleznosti i moci.

Na svakom mestu postoje pravila ponasanja tzv procedure koje se moraju postovati i koje se ne mogu menjati na zahtev pojedinaca.
Vi ste hteli da odmah dobijete nov telefon,ali to tako ne ide. Telefon (monitor,procesor...)se prvo salje u ovlasceni servis, gde rade ljudi koji su strucno osposobljeni za to,koji imaju sertifikat od proizvodjaca za tako nesto...i ako oni u izvestaju kazu da je sve u redu kako onda obicni prodavci mogu biti krivi za to? :D

Sto se tice zadrzavanja uredjaja u servisu po zakonu je maksimum 45 dana.
Ja licno,na mom radnom mestu imam ljude koji kupe nesto,pa se zasite za par meseci pa bi vratili to i uzeli nesto drugo i jos se ljute kada im kazemo da tako nesto nije moguce,prete,vredjaju i sl.

Dakle,mi obicni prodavci moramo sve da trpimo i uvek da budemo krivi jer se direktno suocavamo sa raznim klijentima.

:lol: :lol: :lol:

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

hmmmm, po ovome ispada da su prodavci ustvari zasticeniji od kupaca, jer iako moraju svasta da slusaju, ne moraju nista da ucine po tom pitanju. Znachi dolazimo do situacije da je kupovina rizik, i ide na sopstvenu odgovornost. A posle neka nam je Bog u pomoci. To je po mom skromnom misljenju i vishe nego sumanuto. Nazalost, desavanja na ovim prostorima u poslednjih 20-ak godina su dovela do ovoga i omogucila ovako nesto. U svetu bih u momentu dobio sva moguca izvinjenja, i momentalno nov telefon na koriscenje. Znam, za Vip je to ogroman trosak, 17k dinara...
Kupac bi uvek trebalo da dobije nov uredjaj, a servis neka posle dokazuje da nesto nije u redu, i neka salje u centralu - ako je ovlasten, to ne bi trebalo da bude problem. Na kraju krajeva, sta je sa onim da je musterija uvek u pravu?
Navescu jedan primer koji nema veze sa telefonima - ali eto: moj brat je negde u Nemackoj putovao vozom. Voz je kasnio 10minuta. Kondukter je isao od putnika do putnika, svakome se ponaosob izvinjavao zbog neugodnosti i vracao 10E od cene karte (cena karte za mog brata je bila 22.50E).
Drugi primer koji ima veze sa telefonima: Drugarica je u Americi izgubila telefon koji je kupila preko operatera (AT&T iPhone 4GB), i bez ikakvog pitanja je dobila nov fon na koriscenje. Onom starom je kako mi je ona rekla, samo poslat kod za blokadu i cao.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

hmmmm
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 7
Pridružio se: Sub, 20. Dec 2008. 17:45

Post od hmmmm »

Nije kupovina rizik, dobije se garancija koja se ostvaruje kod ovlascenog servisa. Kada kupite racunar i on se pokvari vi ga saljete na servis,ne dobijete novi u prodavnici...kada kupite auto i on se pokvari isto ide na servis, ne dobijete novi...kada kupite tv i on se pokvari...itd,da se ne ponavljam. :D
Servis vrsi dijagnostiku i popravku,ne mi koji prodajemo.
I...da ne uporedjujemo Ameriku i Nemacku sa Srbijom. :)
Sto se tice Vipa, on je prvi poceo sa davanjem bilo kakvog telefona dok je musterijin telefon u servisu. Ljudi nisu zadovoljni kvalitetom tog telefona,ali ako ga dobijete besplatno na koriscenje zar i to nije usluga? Dobijete drugi auto da vozite dok je vas na servisu? Ili drugi TV? 8)
Razumem da ce uvek ljudi biti nezadovoljni,ali to nije razlog za prozivanjem ljudi koji samo rade svoj posao.
Koliko puta se desilo da nam se vrati musterija koja je prethodnog dana pravila problem i da se izvini jer je on ili ona imao los dan,pa je nasao tog coveka sa druge strane pulta da bi kanalisao svoj bes... :)
Svako ko se bavi ovom vrstom posla moze se sloziti sa ovom cinjenicom i ne moze je poreci. Tuzno ali istinito. :(

Daddy Yankee
Banned
Postovi: 836
Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13

Post od Daddy Yankee »

hmmmm napisao:Vi,gospodjo, dobili ste izvestaj iz servisa i ne razumem zasto su Vam sada krivi ljudi koji samo rade u prodavnici? Vi ste u sustini ljuti na servis ali posto niste mogli do njih dodjete resili ste da malo besnite i vredjate te radnike za koje znate da moraju da Vas saslusaju i za koje znate da ne smeju da Vam se suprotstave jer su na radnom mestu? Vi uvek mozete da kontaktirate ovlasceni servis,ali Vi ste se odlucili da svoj bes iskalite na njima?

Sto se tice toga da li su ljubazni, isto se ne mogu sloziti sa Vama,jer sam Vipov korisnik duze vreme,a pre toga i drugih operatera i mogu sa sigurnoscu tvrditi da su ubedljivo najbolje obuceni, ljubazni, profesionalni.
Iznenadjujuca i prijatna promena na nasem trzistu,jer su uvek spremni da saslusaju i pomognu koliko je u njihovoj nadleznosti i moci.

Na svakom mestu postoje pravila ponasanja tzv procedure koje se moraju postovati i koje se ne mogu menjati na zahtev pojedinaca.
Vi ste hteli da odmah dobijete nov telefon,ali to tako ne ide.


Telefon (monitor,procesor...)se prvo salje u ovlasceni servis, gde rade ljudi koji su strucno osposobljeni za to,koji imaju sertifikat od proizvodjaca za tako nesto...i ako oni u izvestaju kazu da je sve u redu kako onda obicni prodavci mogu biti krivi za to? :D
Pošto je ovako pametan post moraću par stvari da komentarišem. Ovo boldovano.

-Dobila je izvještaj, pa? Šta da radi sa njim? Da ga uokviri i okači na zid? I ko da joj bude kriv? Zna se procedura (koju u nastavku i sam pominješ), neće ona nostiti telefon u Koreju gdje je napravljen nego u poslovnicu gdje ga je kupila. I koji ovlašteni servis kad je napisala da ga nema. Čitaj malo.

-Ti si korisnik Vipa već duže vrijeme... Sa koliko si radnika u poslovnicama ili operatera imao susret? Koliki je to procenat ili promil da možeš da tvrdiš da su ljubazni?

-Nije htjela odmah da dobije nov telefon nego da se njen popravi, a dok je na servisu dobije adekvatan zamjenski na korištenje (to je isto propisana procedura, zar ne?)


-A koliko su stručni serviseri to već svi odlično znamo. Nemoj da ja pišem moj događaj kod stručnih servisera. I nemoj da se praviš da je sve savršeno i idealno jer je daleko od toga, godinama daleko, i to je realnost. To izgleda vidimo svi osim tebe.


I kad znaš pisati ovako pametne postove trebao si sa svojim pravim accountom, a ne registrovati novi da provociraš.


Pozz. 8)

hmmmm
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 7
Pridružio se: Sub, 20. Dec 2008. 17:45

Post od hmmmm »

Naravno da postoji ovlasceni servis, za svaki legalno kupljeni uredjaj postoji ovlasceni servis.
To sto gospodja tvrdi da ne postoji ovlasceni servis ne moze nikako biti istina,jer ja licno prodajem te iste telefone i svaki ima garantni list. Nokia-Mobis ili Alpha Copy, Samsung-Roaming, SE-CT...
Ona tvrdi da nema??? Pozovite bilo koji CC bilo kog operatera pa ih pitajte da li imaju ovlascene servise ili ne.

Ovo je moj jedni acc....nismo svi toliko puno aktivni u diskusijama, do sada mi je bilo dovoljno da citam. :)

Sto se tice mog iskustva sa radnicima,ja pricam za konkretan primer koji je godpodja navela, bas za tu radnju za koju se ona zali.
Ne zelim da ulazim u raspravu jer vidim da su svi slozni kada treba napadati nekoga, a to je uvek najlakse.
Gospodja je zelela da izazove reakciju i to je uspela, a da li je u pravu ili ne nije na nama da sudimo. Postoji Trzisna inspekcija pa moze da se zali,moze i da tuzi servis ako zeli,da zahteva od nekog drugog i nezavisnog servisa dijagnostiku...ali ako se pokaze da nije u pravu morace sve troskove da snosi sama. :wink:

U svakom slucaju,ako uspe da dobije novi telefon odmah idem i ja da se zalim, ovaj stari mi je vec dosadio, ne bi mi smetala zamena za novi. :D

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

hmmmm, ti ocito debelo brkas babe i zabe. Njoj telefon nije dosadio nego joj nije ni radio. I ima prava da zahteva da dobije ono za sta je platila. A inache, odgovorno tvrdim, da telefon vishe nije u garanciji, bio bi za 10 minuta popravljen i sredjen kao nov, ali bi se za to morala da izdvoji odredjena suma novaca. E o tome se radi!
Nije za dzabe izreka plati pa se klati.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

hmmmm
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 7
Pridružio se: Sub, 20. Dec 2008. 17:45

Post od hmmmm »

Pa da...nije radio samo kod nje. :D
Evo i moj pocinje da ne radi ... :lol: :lol:

I dok mi ovako polemisemo, gospodja Marina68 se ne oglasava. Mozda joj je vec resen problem?
Da li je dobila povratnu informaciju posle onakvog preteceg pisma? Cisto da znamo,da budemo u toku,da vidimo koliko su plasljivi i sta prolazi kod njih...ko zna od kakve nam koristi moze biti takva infomacija.


:wink:

sigi
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 590
Pridružio se: Čet, 03. Avg 2006. 17:12

Post od sigi »

njima je samo jedna stvar bitna u glavi devojko dobila si telefon za 1 dinar i jos se bunis koliko para toliko i muzike tj telefona
mene su ovde mnogi napadali zbog teske mrznje prema telenoru samo nikada nisu teli da procitaju zasto sam ja takav prema njima nevide razlog , kada svatite da se operateri u srbiji ponasaju kao nigde u svetu onda ce vam biti mnogo lakse .
o nadr serviserima koji bi bi se razbolili a da neotvore malo telefon da vide ima li tu malih ljudi.
raskid ugovora je svetinja i raskines ga i kazes ceracemo se i gotovo :lol: :lol: :lol: srbijica majka ceram ceram ceracmo se mi jos :D :lol: :lol: :lol:

Daddy Yankee
Banned
Postovi: 836
Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13

Post od Daddy Yankee »

Jel' imaš fobiju od interpunkcijskih znakova ili... :uhuh:

Odgovori