Daddy Yankee napisao:Šta reći, osim strašno! Ali ne i čudno. Ovo se svakodnevno dešava u Srbiji. Pismo je veoma dobro napisano, i ako dođe do nekoga "višeg" u Vipu, trebalo bi da riješite problem, recimo uz izvinjenje i nov telefon. Obavještavaj nas o razvoju događaja.

Da,da...napises pismo u kome se zalis i odmah dobijes nov telefon.
Radim godinama u prodavnici racunara (i mi prodajemo pakete operatera,svih) i ne bih ovom prilikom da branim Vip ili da se stavljam na bilo ciju stranu

ali vi niste ni svesni kakvi ljudi svakodnevno dolaze i za kakve se sve gluposti zale. Vi,gospodjo, dobili ste izvestaj iz servisa i ne razumem zasto su Vam sada krivi ljudi koji samo rade u prodavnici? Vi ste u sustini ljuti na servis ali posto niste mogli do njih dodjete resili ste da malo besnite i vredjate te radnike za koje znate da moraju da Vas saslusaju i za koje znate da ne smeju da Vam se suprotstave jer su na radnom mestu? Vi uvek mozete da kontaktirate ovlasceni servis,ali Vi ste se odlucili da svoj bes iskalite na njima?
Sto se tice toga da li su ljubazni, isto se ne mogu sloziti sa Vama,jer sam Vipov korisnik duze vreme,a pre toga i drugih operatera i mogu sa sigurnoscu tvrditi da su ubedljivo najbolje obuceni, ljubazni, profesionalni.
Iznenadjujuca i prijatna promena na nasem trzistu,jer su uvek spremni da saslusaju i pomognu koliko je u njihovoj nadleznosti i moci.
Na svakom mestu postoje pravila ponasanja tzv procedure koje se moraju postovati i koje se ne mogu menjati na zahtev pojedinaca.
Vi ste hteli da odmah dobijete nov telefon,ali to tako ne ide. Telefon (monitor,procesor...)se prvo salje u ovlasceni servis, gde rade ljudi koji su strucno osposobljeni za to,koji imaju sertifikat od proizvodjaca za tako nesto...i ako oni u izvestaju kazu da je sve u redu kako onda obicni prodavci mogu biti krivi za to?
Sto se tice zadrzavanja uredjaja u servisu po zakonu je maksimum 45 dana.
Ja licno,na mom radnom mestu imam ljude koji kupe nesto,pa se zasite za par meseci pa bi vratili to i uzeli nesto drugo i jos se ljute kada im kazemo da tako nesto nije moguce,prete,vredjaju i sl.
Dakle,mi obicni prodavci moramo sve da trpimo i uvek da budemo krivi jer se direktno suocavamo sa raznim klijentima.
