[MTS] Ogroman račun u roamingu!

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

Od jutros, broj je na pripejdu. Radi provera stanja na *100#, ima 200din kredita...

Ensiferum
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 834
Pridružio se: Pet, 07. Nov 2008. 21:13
:: Xiaomi Mi 9T 6/128
:: Nokia 8 4/64
Lokacija: Stepa Stepanovic, Voždovac

Post od Ensiferum »

mezzano, oho, vidi ti Mt:s, svaka cast! :D :D :D I odakle tih 200din kredita?! :o :o :o Samo jos jedan od mnogih razloga zbog kojih ostajem na mt:s-u! :P
"U svetu bez iluzija, covek je stranac" A.Kami

mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

Nemam pojma. :| Pretpostavljam da te tretiraju kao novog korisnika. Kao da si kupio karticu na trafici. Ima cak i 200 besplatnih minuta, u okviru mreze, i 200 besplatnih sms-ova, koji vaze 30 dana. :)

tomas.hokenberi
Moderator
Moderator
Postovi: 4747
Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
:: Samsung GalaxyNote20
Lokacija: Beograd

Post od tomas.hokenberi »

mezzano, to potpuno odgovara onoj njihovoj reklami za valjda "cool" prepaid profil (200 din + 200 SMS + 200 minuta za 200 din).
Koji si sada tarifni profil?
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB

LittlePrince
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1356
Pridružio se: Ned, 28. Okt 2007. 04:32
:: Xiaomi Redmi Note 5
Lokacija: Topola
Kontakt:

Post od LittlePrince »

Мене интересује како се ово решило, пребацисте се на писање о преласку на при-пејд и о жалби ништа, јел уважена или није?

mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

LittlePrince, još uvek ništa. Zapravo, devojka je bila do poslovnice prošli utorak ili sredu i rekli su joj da žalba još uvek nije rešena. Trebalo bi sutra da ode da vidi da li je nešto urađeno. Uglavnom, čim bude, bićete obavešteni. ;)
Jel neko pisao žalbu RATEL-u? Jel može da se pošalje mejlom ili mora lično?

mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

Reklamacija je odbijena. Kaže se da je upoređivanjem serijskog broja kartice i telefona ustanovljeno da je saobraćaj napravljen, te da nema osnova da se reklamacija uvaži.
Inače, zanimljivost sa zaposlenima u mt:s-u. Otišla devojka jutros do poslovnice da vidi da li joj je reklamacija rešena i radnik na šalteru joj kaže: "jeste, ali ne smem da vam kažem da li je rešena pozitivno ili negativno"!?! :o "Dobićete obaveštenje"...
Obaveštenje joj je, kasnije, stiglo na kućnu adresu, ali ne mogu da razumem radnika koji "ne sme" da saopšti da li je reklamacija uvažena ili nije... :?
Napisao sam prigovor RATEL-u. Ne verujem u pozitivan ishod, ali da probam, da me ne grize savest posle.

Odgovori