Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

opušteno ćaskanje o mobilnim telefonima
Odgovori
miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

cure2fast, e lepo... Znachi nije do Telenora kao velike firme nego do servisa, odnosno uvoznika. Jajare. Ako nisu spremni na to da imaju i neke loshe primerke, nek se manu posla. Na gubitku, kako da ne. Kladim se da dobijaju telefone po znantno nizim cenama, i da po jednom imaju 20-30% zarade, sto je bezobrazluk.
Neka tebi lepo stigne nov uredjaj, i u zdravlju ga poderao od koriscenja, bez da mu ikad ista zafali.
Ne znam sta je owc uradio?
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Zligor
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 715
Pridružio se: Pet, 24. Apr 2009. 17:52
:: LG Nexus 5X
Lokacija: Niš

Post od Zligor »

owc je uzeo niki air vaucer i otiso pravo za bec do mobilkoma :lol:
cure zelim ti konacno tel koji radi i vise srece sa drugim operaterom

Mirjana
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 37
Pridružio se: Sub, 09. Jan 2010. 17:41

Post od Mirjana »

I meni najzad ponudiše telefon. Najzad su se uverili da nije ispravan (na vanrednom tehničkom pregledu). Ali postoji problem,toliko je vremena prošlo pa tog modela nema više. Ponudili su mi samo jedan model (ne da biram) koji nema čak ni FM radio za razliku od starog,pa nisam pametna šta da radim. Moj telefon nije u Vašem rangu, ni blizu. Ne vraćaju novac,pa da ja mogu da uzmem šta hoću, nego samo zamena. Bar da može neka vrsta doplate,jer nema smisla uzeti lošiji,mada možda bolje i to nego neispravan. Da li neko zna da li postoje neke dr. opcije (doplata...).
POZDRAV svima........!

Ninolina
Moderator
Moderator
Postovi: 4203
Pridružio se: Sre, 07. Dec 2005. 08:42
:: Galaxy Note 9 White
:: Galaxy Watch Active2
Lokacija: Beograd

Post od Ninolina »

Mirjana, koji su telefoni u pitanju? Koji si imala, a koji ti sada nude?
*** ALL WHITE with Teddy *** GALAXY NOTE 9 White Snapdragon *** GALAXY WATCH ACTIVE 2 Aluminum 44mm ***

Mirjana
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 37
Pridružio se: Sub, 09. Jan 2010. 17:41

Post od Mirjana »

U to vreme nije bio loš kao dr.tel. samsung m300 (mali sladak,pravi ženski bez nekih ekstra funkcija) plaćen oko 80-90€. Meni je bio zanimljiv zbog "mini" izgleda (samo za razgovore i porukice). Da ne davim,sada mi nude e2210. U specifikaciji stoji da ima FM,ali ga nažalost nema,a ne mogu da zamislim tel. bez toga. Bar da može doplata,pa da uzmem nešto bolje. Ne bih ga prodavala,pošto sam se toliko namučila oko toga.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Mirjana, ti kazi da ne pristajes na telefon ispod M620. Ima FM, a kosta 70-ak €. Malo pricaj sa njima, gnjavi sefa, i mislim da ce spor da se reshi na obostrano zadovoljstvo.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Post od Miškoni »

cure2fast, mogao si i ti da izmeniš naslov, samo u prvom postu klikneš na "izmeni" i to je to. :wink:
Evo, po tvom predlogu - "Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku".

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Miškoni, vec sam se dovoljon osramotio sa samim pitanjem o promeni imena teme... :oops: mogao si da mi ostavis bar malo dostojanstva, i ne napises da si ti promenio temu...cisto ono, kao, provalio sam sam... :)
Elem...sto se tice telefona, preuzeo sam ga, i da kucnem u drvo za sad dobro sljka...nadam se da ce i ostati tako... :)
Mirjana, nemoj da pristajes nikao na losiji telefon nego sto je bio tad tvoj! Znaci ili neka ti daju isti kao tvoj telefon neotpakovan, ili novi telefon koji sad u vrednosti tvog kada si ga kupila.
Pozz 8)
LET THE FORCE BE WITH US!

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

Pa kakav su ti telefon dali, onaj stari koji su ti popravljali ili si dobio nov telefon?

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

deksicom, nisi bas pratio temu...rekao sam u nekom od prehodnih postova da sam dobio nov HD2... :uhuh: :)

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

cure2fast napisao:Evo mene opet na sceni... Juce sam obavesten da sam dobio nov telefon! :D stize za par dana, mada dok ga ne dobijem u ruke, bicu suzdrzan.

Pratio sam temu kako nisam,ali sam te pitao dali nov ili popravljen jer kod nas je sve moguce,jer mozda su ti u medjuvremenu popravili telefon.
A sad kada su ti dali nov tel.kakva ti je garancija za njega i dali je u opste ima.Mislim na vremenski period.
Uzdravlje da ga koristis. ;) ;)

Mirjana
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 37
Pridružio se: Sub, 09. Jan 2010. 17:41

Post od Mirjana »

Danas nisam uspela da dobijem šeficu da vidim šta se dešava. Osoba koja se javila (radnica) reče da su oni telefon poručili i da će me kontaktirati kada stigne. Nisam pametna šta da radim, da li da ga uzmem, ili da pokušam da tražim nešto bolje (da pokušam na varijantu to što nema FM,a na njihovom zvaničnom sajtu stoji da ima,da može da se postavi kao alarm...).Ne znam na osnovu čega uporedjuju,na osnovu cene,funkcija...Zna se koji je odnos €-din. bio 2008,a koji je sada. Nisu u redu,ali kao što rekoh možda bolje i to nego ništa. POZDRAV!

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Mirjana, na tvom mestu ja bih bio veoma uporan, i izricito trazio odgovarajuci model. Model koji si ti imala imao je FM, imao je te i te funkcije, i na manje od toga ne pristajes, pretis trzisnom inspekcijom, raskidanjem ugovora i sl. Idi do kraja, isteruj svoje.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

deksicom, jes vala, nisam bas izricito rekao...ali se moglo zakljuciti po mojim ne gundjajucim postovima... :) Dobio sam potpuno nov HD2, sa jos jednim paketom preme(punjac, futrola, kablovi..), jer je stari paket ostao kod mene, kao i novu garanciju koja je pocela da tece od dana preuzimanja telefona, tj. pre par dana... :)
Mirjana jos jednom, nemoj da se stidis, nego nastupi vrlo ostro, jer to je tvoj telefon koji si ti platila posteno...i da je ovo neka normalna zemlja izvinili bi ti se najiskrenije i dali ti neki telefon koji je sad u rangu tvog nekada, uz jos jedno izvinjenje... Pa vidi cisto da ti objasnim prostu stvar: Posto kao kupci nemamo (trenutno) nikakva prava, jedino ti ostaje da se boris sa servisom tako sto ces da ih javno blatiti na sve strane i spustati im reputaciju, i onda pretis tuzbom, novinama i televizijom...pa nek misli da blefiras 99%, opet mu se ne isplati, za jedan telefon od 80-90€...jer i samo da dignes tuzbu i da mora da se pojavi par puta na sudu i da se konsultuje sa advokatom nije vredno...jer ako prodje tih 1%, bice na ogromnoj steti, pa mu je prosto lakse da ti da nov mob... Tako da samo napred i slobodno trazi mob u vrednosti tvog(nekad) i ne odustaj od toga... 8)
LET THE FORCE BE WITH US!

Chronos
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 4
Pridružio se: Čet, 16. Sep 2010. 23:56

Post od Chronos »

Evo sta se meni sve izdesavalo od kako sam uzeo HTC Desire preko Telenora.
Kupio sam telefon 13.08. i radio je prvih 2-3 dana bez ikakvih problema. Onda su pocele da se desavaju cudne stvari: resetovao se sam od sebe nevezano za to koja je aplikacija pustena, samo od jedanput beo ekran, vibracija i onda nadalje klasicno dizanje sistema, natpis htc quietly brilliant, onaj zvuk i podizanje sistema. Napiminjem desavalo se tako 3-4 puta dnevno. Sve je tako bilo nekoliko dana... 22.08. Btw moj rodjendan , vec standardno je zabo medjutim taj put se nije samo resetovao, nego je dosao do belog ekrana sa natpisom HTC i odatle nije mrdao. Izvadio sam bateriju, pa sve i ovo nanovo medjutim nije hteo da prodje beli ekran pocetni. Zatim sam pokusao da mu odradim hard reset preko tastera prateci uputstvo sa neta, medjutim nije reagovao na onu kombinaciju tastera nikako.
Posle 4 sata njakanja oko telefona, otisao sam da spavam i znao da cu sutra dan morati da ga nosim na servis.
Sutradan sam telefon odneo u Mikros mobile servis na Dorcolu, inace jedini zvanicni servis htc-ova u Srbiji, jer su mi prilikom kupovine u Telenoru rekli da se telefon u slucaju kvara nosi kod njih. Probali su da ga fleshuju i to dva puta uzastopno i to nije pomoglo, pa su mi ponudili sledece resenje: da bi ubrzao proces same popravke da ja licno odnesem telefon na Bezanijsku kosu u Begram servis gde Mikros prosledjuje telefone koji ne mogu da se poprave flashovanjem, napominjem osoblje u Mikrosu je bilo jako ljubazno i bas su mi izasli u susret.
Uputih se u Begram servis i predah telefon 24.08.
Da sam telefon predao preko Telenora, trebalo bi samo 7 dana da stigne do Mikrosa i jos toliko da stigne do Begrama,ovako sam to vreme skratio ali tako nisam mogao da dobijem zamenski telefon( logicno kad ga nisam predao direktno u Telenoru :( ) .

08.09. su me obavestili da je telefon popravljen i da mogu da dodjem pp njega. Sutradan sam otisao po telefon. Receno mi je da je zamenjema ploca ali i displej na sta sam ostao prilicno zbunjen jer je displej radio kad sam odnem telefon na servis. Uzeo sam da pregledam telefon, odlepio neku zastitnu providnu nalepniccu i na displeju video ogrebotinu i naravno odmah uputio primedbu odakle ogrebotina na displeju ako je menjan, oni su nesto poceli da se vade, te mrlja te prasina i onda kao ajde serviser da pogleda fon. Cekao sam jos pola sata on je nesto u pozadini prckao, malo sam ih pritiso, bilo je malcice cupavo i konacno je izasao i predao mi telefon ponovo. Pregledao sam ga i sve je bilo ok. Izgleda da je hteo da mi uvali neki stari displej pa kad sam ga pritiso morao jadnik sve da skida i da namesta moj originwlni dispej. Dosao sam kuci sav happy jer ponovo radi bioskop, malo se zezao sa telefonom i ubrzo video da blic ne radi...
Malo posle toga instalirao sam sensor test app sa marketa i video da light sensor na telefonu ne radi uopste sto je kasnije objasnilo zasto ne radi brightness pojacavanje/snizavanje u zavisnosti od spoljnog izvora svetlosti i ne paljenja pomocnog svetla na tasterima pri smanjenoj osvetljenosti.

... trenutno koristim telefon, sa gore opisanim manama, ali moracu ponovo da ga nosim na servis, videcemo sta ce biti na kraju. Nisam hteo odmah jer zelim malo da ga koristim. U onih prvih 10 tak dana upotrebe nisam stigao ni propisno da se naviknem na njega...

Moj konacni stav: Htc Desire trenutno jedan od najboljih telefona na svetu, ne bih ga menjao ni posle svih ovih peripetija, ali Srbija +Telenor+ Bergam servis = podrska za htc proizvode u Srbije jedna velika 0, doticni servis a nazalost jedini, tkdj. 0, i manje od toga. Ljudi u Mikrosu ljubazni ali dzaba kad tamo rade samo software-ske popravke.

Usluga servisiranja posle koga telefon ne radi u full-u,bila gotova za 20 dana ali sam morao ja da nosim telefon od servisa do servisa, i nisam imao zamenski telefon...
Sve ovo sam napisao kao neku meru predostroznosti za sve vlasnike ovog telefona koji ne daj Boze mogu da imaju posla sa doticnim servisom.
Toliko od mene...pozdav
  • _________________
    Izmenio Miškoni:: Prebačeno iz druge teme

IvanP
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 96
Pridružio se: Pon, 02. Avg 2010. 22:34

Post od IvanP »

Pročitao topic od početka, šokantno zaista, sad tek vidim koliko sam sreće imao. Kupio Desire na buvljaku, nije mu radio gprs jer je bio zaključan na t mobile, odmah se žalio prodavačici, dao telefon u servis, isto divljačina ko i gde sam kupio, zezali me 10 dana uz stupidna objašnjenja, i onda kad sam šiznuo i doputovao u bg samo da uzmem drugi tel ili pare nazad, dali mi drugi, koji evo super radi dva meseca. Garanciju nemam, sad mi više nije ni žao. Sretno u borbi sa serviserima, svima!
Samsung Galaxy S III, Omega v23 (JellyBean test version)

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Post od Miškoni »

Sledi nekoliko postova iz druge teme:
Chronos napisao:Citajuci sve ovo u linku (postove OWC-a)shvtih kada sam se ja pojavio u mikrosu 23.08. (proveo sam tamo oko 2 sata) pricala sa svojim kolegama o nekoj bolnici infuzijama i videlo se da zeni nije bash bilo najbolje u nekoliko poslednjih dana... sad sam saznao od chega je bila bolesna...

... kad vidim kroz sta su sve proshli neki vlasnici htc telefona,vidim da sam cak i dobro prosao posle prvog servisa u trajanu od 20 dana, o onda se zapitam da li i kako da potegnem pitanje mog fail-ovanog light senzora i blica na telefonu... prosto sam zbunjen, ne bih rekao uplashen ali se nekako cudno osecam...

P.S. zamolio bih admina da ovu moju zapocetu temu ugasi a ova 3 posta prebaci u temu na linku:
viewtopic.php?t=21490
izvninjavam se sto prethodno nisam pretrazio kompletan forum na temu vezanu za servis htc-ova...
groznica za postovanjem

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Post od Miškoni »

Sauriann napisao:Nije da ih branim ali zašto u kontekst stavljaš operatera koji je izuzet iz cele priče. Sam si i odlučio da ideš sam u servis tako da ti niko nije kriv što nisi dobio zamenski telefon tih 20 dana plus nemaju nikakve veze sa načinom na koji je tvoj aparat poravljan/popravljen. To bi ti se desilo i da si kupio desire kod nekog drugog operatera tj. završio bi u jedinom "ovlašćenom" servisu.

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Post od Miškoni »

Lobachewsky napisao:Buraz... a meni Nokia dva puta servisirala telefon u roku od dva dana! Sto se tice toga zaista su korektni i profesionalni. :wink:

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Post od Miškoni »

Chronos napisao:Sauriann, operatera stavljam u kontekst cele price iz sledeceg razloga:
kada sam kupio telefon neposredno pre potpisivanja ugovora pitao sam sta u slucaju kvara i ko je nadlezan. Receno mi je da je Mikros Mobile jedini ovlasceni servis i da se u slucaju kvara nosi direktno njima. Posto sam dobio takav odgovor, jos jedanput sam pitao sledece:
Hocete da mi kazete da u slucaju kvara Telenor nema nista sa istim i da se telefon ne donosi u Telenor, nego se nosi pravo u ovasceni servis? Odgovor je bio da, uz cudjenje sta mi tu nije jasno, ali sam nazalost to sve tako olako prihvatio.

Kada sam odneo telefon na servis, pretrzio sam net na temu servisiranja telefona kupljenih preko operatera i video da su u igri zameski telefoni. Pozvao sam Telenor i gle cuda receno mi je da kupac ostvaruje pravo na zameski telefon tokom reklamacije ali samo ako je telefon poslat na servis preko Telenora...
rezime:
Sta mi je preostalo, mozda nepismenu prodavacicu za vrat, rekreacija ali ja ipak nisam divljak. Jadnica 30 linija teksta treba da zna napamet ona ni to nije u stanju, da mozda nisam trebao kao bilde neki batinama da izvucem informaciju od nje gde se stvarno nosi telefon prilikom kvara i da cu zamesnki telefon da dobijem jedino ako predam pokvareni preko Telenora. Mozda ispadam glup u celoj prici ali za zameski telefon sam saznao preko interneta, a ne od ovlascenog prodavca prilikom kupovine telefona i upoznavanja sa svim aspektima koriscenja telefona kupljenog od doticnog operatera.
Chronos napisao:Lobachewsky, nisam te bas najbolje razumeo ko je korektan i profesionalan, posto ja pominjem tri strane : Telenor, Mikros i Begram a ti pominjes Nokiu pa ne shvatam o kome konkretno pricas?
:)

Odgovori