Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

opušteno ćaskanje o mobilnim telefonima
Odgovori
cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Ma jok Mirjana, crko je u potpunosti...probao sam jedno 4-5 puta hard reset, i jos nesto usput i nije radio... :uhuh: pa sam ga poslao na servis. Kad sam dosao u Telenor (u Kosovskoj), sef poslovnice na moje pitanje:"Ne znam da li me se secate?", poceo da se smejei rece:"Naravno da te se secam!" :) . Covek je bio korektan, kao i ja jel ovde definitivno niko nije bio kriv, jednostavno nisam imao srece i ponovo sam dobio telefon sa bagom.
Nego Mirjana, sta si ti uradila sa svojim telefonom, tj na prvom mestu koji si model na kraju trazila?
qwertysrb, sve cestitke... Dobro je ljudi, bitno je da idemo polako! Za jedno godinu dana imace svi ispravne telefone... :lol:

Mirjana
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 37
Pridružio se: Sub, 09. Jan 2010. 17:41

Post od Mirjana »

Baš mi je žao,ne mogu da verujem kakav je kvalitet telefona,bar ovde kod nas.Ne možeš da uzmeš tel.a da mu nešto ne fali. Skoro sam i ja uzela preko telenora nokiu C5 (kao poklon). Tel. ok radi,super je, ali već posle dve nedelje korišćenja taster 0 je maltene upao (udubio se u odnosu na ostale brojeve na tastaturi). Prosto da ne poveruješ.
Što se mene tiče,podigla sam taj telefončić koji su poručili (nisu mi dali mogućnost da biram). Kada sam se uverila da stvarno nema ni FM, ni dugme za jačinu zvuka (pošto na njihovom zvaničnom sajtu stoji da ima i da se za alarm može podesiti fm) pozvala sam šeficu i izručila problem. Reče da mora da vidi sa serviserima i da će me kontaktirati, ali se ne javlja već nedelju dana. Mislim da je njena greška,skapirala je da mogu da teram dalje pa nesme ni da se javi.
Realno gledano,bar mislim,da imam prava da se zalim,ali nisam pametna da li više vredi (maltene "nemam" više snage nakon 2 godine cimanja). Telefončić vizuelno solidno izgleda,može da posluži kao dr. U odnosu na stari razlika je u ceni (preračunato u €), fm i taster za jačinu.

knjaz
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 183
Pridružio se: Čet, 01. Apr 2010. 17:37

Post od knjaz »

Stvar je sledeca, telefon je dat u telenorovu prodavnicu na servis 13.08 danas je proslo tacno 45 zakonskih dana u kojima su trebali telefon da poprave. Zvao sam call cenar da ih pitaam sta je sa fonom i do danas mi se nisu javili. Po zakonu su duzni da daju novi ali posto njega nema u ponudi trazicu drugi. Ceracemo se jos.....

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

I Sta bi knjaz? :? Jesi li dobio nov telefon?

knjaz
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 183
Pridružio se: Čet, 01. Apr 2010. 17:37

Post od knjaz »

Bio sam u utorak i rekli su da cu u ponedeljak dobiti novi telefon. Telefon ne daju oni vec servis. Videcemo u ponedeljak sta ce biti.

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Evo mene opet na sceni...Pozvali me ljudi iz telenora da mi kazu da je telefon popravljen i da mogu doci po njega. Ja lepo odem, i kad sam uzeo telefon u ruke vidim osteceno staklo(izgrebano safirno staklo!), pa ostecen poklopac...pa mi dugmici na novom telefonu malo izlizani, ali kaze zena to moze da se desi u transportu... :disgust: Ja se tu vec nerviram, jer mi telefon star 3 nedelje...E onda upalim telefon i vidim da mi je sad telefon otkljucan (a bio je zakljucan na Telenor) i kontam da mi servis sigurno nije platio unlock code...e tu vec pocinjem da sumljam! Lepo skinem poklopac i vidim da mi se IMEI kodovi ne poklapaju, uz to sam dobio list u kome pise da mi je promenjena ploca, a ja prijavio da mi zvucnik ne radi! :angry: Sta je sad ovo, zapitam se?! Kad zena mi kaze evo vam i garantni list nazad, a ja im ga uopste nisam ni predao...?! Pogledam ja garantni list( sa sve racunom) kad ono od mog starog HD2 (prepoznam ga, znao sam zadnja 3 broja IMEI koda), onog kog su mi zamenili! Aaaaaaa....! :x Pa da li je moguce da su pokusali da mi uvale stari, a moj novi da maznu! Odmah odem do Mikrosa, a oni naravno nista ne znaju o tome i posalju me u Begram! Ja odem do Mrika u Deltu, vec poceo da zaplicem jezikom, a ni on covek ne moze da veruje!
Elem da ne duzim dalje...juce je servis odgovorio Mirku da je "doslo do administrativne greske"?! Pa sta , slicajno su mi poslali stari telefon sa sve garancijom(a ja im od novog telefona nisam ni predao) i zamenjenom plocom! :o Naravno nisam ni ocekivao da ce reci nesto drugo nego administrativna greska! :x Pa zar su stvarno mislili da sam toliki retard pa da necu provaliti o cemu se radi! Strasno, zaista no coment! Ne znam vise sta da radim, kako dalje da postupim... I li u servisu radi skup debila , ili skup lopova, nema druge!
Mirko mi je rekao da cu naravno dobiti moj novi HD2! A sta bi bilo da sam ga uzeo i u startu nisam to provalio, nego recimo za 1-2 dana?! Pa rekli bi mi da sam ja sigurno zameni telefone, da pokusavam ja njih da predjem! NE VERUJEM, PROSTO NE VERUJEM! :o :o :o

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

cure2fast, mislim strasno.... I ne verujem da je u servisu skup debila, pre ce biti kako si sam rekao, skup lopova. Dobro da si proverio... Ali zamisli koji su to idioti, da tebi pokusavaju da uvale nazad tvoj stari telefon. Ili su retardirani, ili su nevidjeno bezobrazni. To je ona fora, APP - ako prodje, prodje. Neverovatno. Gde mi zivimo. I koja je to onda zastita potrosaca kad su ovde prodavci prakticno nedodirljivi...
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Fox
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1931
Pridružio se: Čet, 23. Avg 2007. 12:34
:: Bgd - Roma - Napoli

Post od Fox »

cure2fast,"administrativna greska"?!
Ma da al za malo,lepo je on njima spreman da ga zavale kome stignu,pojma oni nisu imali da ce sad bas desiti da stigne do bivseg vlasnika.Verovatno(99%) da su i tebi prosli put dali neciji telefon koji su "skoro" uspesno popravili...
Sada sam gotovo 100% siguran da serviseri prilikom servisiranja telefona u garanciji,uopste ni ne stavljaju nove delove,vec pogledaju sta imaju na stanju od vracenih telefona i te polovne komponente "zavale" u naredni telefon.I tako u krug.
Stvarno jadno da jadnije ne moze biti,a iako operateri nemaju preteranog uticaja na ove pojave,morali su pre nego sto su ubacili telefone doticnog proizvodjaca u ponudu,da pogledaju kakvu servisnu podrsku (SW i HW),imaju telefoni tog brenda u zemlji,a ne da dozvoljavaju da se toboze ovlasceni servisi bukvalno izivljavaju na prvenstveno njihovim korisnicima.Sramota.

P.S. Koliko citam klik,danas je zvanicno otvorena kancelarija HTC,eto prilike da im,ako imas zivaca,posaljes jedan lep mail sa kompletnim opisom svih dosadasnjih "putovanja" tvog telefona.
Samsung S8,Sennheiser CX300 II

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Fox, od subote sam slobodan i imam opet vremena na pretek, tako da se lepo pakujem i idem do HTC-a da im saopstim moju torturu licno, a ako treba i pismeno... :angry:
P.S. Sto se tice ovoga:
Sada sam gotovo 100% siguran da serviseri prilikom servisiranja telefona u garanciji,uopste ni ne stavljaju nove delove,vec pogledaju sta imaju na stanju od vracenih telefona i te polovne komponente "zavale" u naredni telefon.I tako u krug.
pricao sam sa serviserom u Mikrosu, jer sam im rekao da kad meni vrate telefon, da ce opet nekom da uvale ovaj moj stari, a on mi rece :"Pa znas ako mi dobijemo telefon star 7-8 meseci i on ne moze da se popravi, e onda on nece dobiti nov telefon nego recimo ovaj tvoj, jer je njegov telefon vec dosta koriscen?!!!", wtf? :blinky: Pa jadni ljudi koji kupuju telefone ovde...a reci da je fazon podizao telefon moj cale ili keva, pa tako bi opusteno zajebali da je to strasno...nadam se da ce odlazak u HTC bar malo uroditi plodom...
LET THE FORCE BE WITH US!

Fox
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1931
Pridružio se: Čet, 23. Avg 2007. 12:34
:: Bgd - Roma - Napoli

Post od Fox »

Nikitas Glikas,regionalni direktor za jugoistocnu Evropu je pored najave povoljnijih uslova nabavke HTC telefona u Srbiji izjavio i sledece:
On je naglasio da je veoma zadovoljan servisiranjem HTC telefona u Srbiji,koje je na veoma visokom nivou,a koje se obavlja preko regionalnog oficijalnog servisa.
Jel ovo neka sala ili...:o :o :o :ohmy:
Samsung S8,Sennheiser CX300 II

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Fox brate to su ti one klise izjave tipa:"Visoki zvanicni EU su dobro ocenili napredak Srbije na puta ka evropskim integracijama..." ili "Veoma smo zadovoljni ekonoskim paretkom u Srbiji", a to sto smo 100 godina daleko od EU i sto ljudi u privredi ne primaju plate nekoliko mesici, e jbg...

Fox
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1931
Pridružio se: Čet, 23. Avg 2007. 12:34
:: Bgd - Roma - Napoli

Post od Fox »

cure2fast,ok su te "diplomatske" izjave (zna se cemu i za koga sluze),ali se ovde covek direktno osvrnuo na servisiranje njihovih uredjaja u "oficijalnom" servisu,uz "zadovoljstvo" sto je servis za HTC uredjaje kod nas na "veoma visokom nivou".
Ponavljam ako te ne mrzi,obrati im se i "otvori im oci",(ako vec to i sami ne znaju),uostalom i sam znas da nisi jedini koji je imao problem sa HTC telefonom kao i popravkom istog u garanciji.
Samsung S8,Sennheiser CX300 II

knjaz
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 183
Pridružio se: Čet, 01. Apr 2010. 17:37

Post od knjaz »

Ja jos nisam dobio telefon, zvali su me, kao bice sledece sedmice, izvinjavali se bla, bla, bla... Ako se taj telenor zali na ratel da ne radi po zakonu pa sta oni onda rade. Ma koliko pricali da se plase ovakvih zemalja gde je sigurnost ulaganja mala ovde moze da se radi sta hoce i ako poznajes bar jednog lika iz vrha vlasti mozes da radis sta hoces. Banana republika i dalje :shock:

qwertysrb
Novajlija
Novajlija
Postovi: 13
Pridružio se: Čet, 26. Avg 2010. 01:14

Post od qwertysrb »

Ovo je strašno šta radi "Begram", pa to nisu majstori, to su pravi dunđeri, prevaranti. Slažem se da telefon koji sam koristio godinu dana ne treba da se zameni za novi uređaj ako ne može da se popravi, ali sam isto tako mišljenja da treba da se takav uređaj zameni sa uređajem koji je u istom ili boljem stanju, u krajnjem slučaju neka zamene kućište telefona. Ali uređaj koji je tri nedelje star da se menja za lošiji - nemam reči, ako već nisu mogli da ga poprave, lepo su trebali da daju nov, bez obzira što je korisnik već jednom menjao uređaj - dobio novi.
Nadam se da će sve ovo da se promeni kada stupi na snagu novi zakon o zaštiti potrošača koji kaže da uređaj mora biti zamenjen novim ako se pokvari u prvih šest meseci. Mada što "Knjaz" reče ovo je banana republika, tako da je sve moguće.
A to da je HTC zadovoljan servisom telefona, čisto sumnjam, ali ne mogu zvaničnici HTC-a da izjave da servis u Srbiji i nepostoji, i da majstori nisu obučeni. Kako bi to prestavilo HTC u Srbiji, dalo bi pravu sliku a naravno njima to ne odgovara.
A što se tiče "administrativne greške" oko zamene telefona, kako se te greške uvek dešavaju na štetu korisnika!

knjaz
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 183
Pridružio se: Čet, 01. Apr 2010. 17:37

Post od knjaz »

Dobio sam nov telefon i prica je zavrsena posle 65 dana. Prvo su obecali nov, kada sam dosao da ga uzmem jeste da je bio novi ali ne kao onaj sto se servisira nego malo losiji. To nisam hteo da uzmem pa mi je ponudjen c5 koji je bolji od mog i na sta sam odmah pristao. Ali taj fon mi nisu odobrili jer su nasli nov isti kao moj u nekoj poslovnici u unutrasnjosti. Sve u svemu uzeo sam ga i zadovoljan sam jer mi ugovor istice za 2 meseca a imam nov fon. Popravka je kostla u obicnom servisu 600 din, jes da sam se kajao sto ga tu nisam popravio i imao tel posle 2 dana al mislim da sam na kraju dobro prosao.

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Takodje su i meni vratili moj HD2, naravno onaj koji su trebali ovoga puta...i sve to naravno uz izvinjenje da je upitanju "administrativna greska"! :blinky: Za sad sve radi kako treba da kucnem u drvo. Pozz
LET THE FORCE BE WITH US!

Baraba
Akcionar Mobilnog Sveta
Akcionar Mobilnog Sveta
Postovi: 11008
Pridružio se: Ned, 08. Feb 2009. 04:06
:: Ivan I. na Kupujem
:: Prodajem

Post od Baraba »

Размишљао сам се да узмем неки ХТЦ, али какве сам среће има да ме забоде нешто као cure2fast. Како је подршка за ХТЦ код нас овакава, одустајем. Са срећом и дуго да служи нова машина cure2fast и knjaz.

bojannp
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 73
Pridružio se: Sub, 20. Mar 2010. 19:41

Post od bojannp »

Po naslovu ova tama najvise lici mom problemu pa cu ovde pisati.
Kupio sam telefon kome se pre nekoliko meseci pokvarila tastatura. Stoji mi kuci pokvaren vec neko vreme. I ako je pod garanciom, jos ga nisam odneo na servis zbog napomene koja pise u garanciji, a ja cu taj deo citirati:
''Garancija ne obuhvata: displej, antenu, punjac, kuciste, slusalice, MMC kartice, tastature i flert kabal jer je to potrosni material.''
E sad mene zanima da li je ovakva garancija validna?

Layne_Staley
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1768
Pridružio se: Čet, 16. Feb 2006. 18:41
:: iPhone 6 64gb SG
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od Layne_Staley »

Au... po mom misljenju trebaju da ti poprave tastaturu, jer iako je to potrosni materijal, ne potrosi se posle 2 dana( ili posle vec koliko ti se pokvarila ) :?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...
-- iPhone 6 space gray, 64 GB --

Fox
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1931
Pridružio se: Čet, 23. Avg 2007. 12:34
:: Bgd - Roma - Napoli

Post od Fox »

bojannp,a na sta si ti ustvari uopste dobio garanciju?!
Samo na softwer? :dry:
Strasno... :disgust:
Samsung S8,Sennheiser CX300 II

Odgovori