Evo mene opet na sceni...Pozvali me ljudi iz telenora da mi kazu da je telefon popravljen i da mogu doci po njega. Ja lepo odem, i kad sam uzeo telefon u ruke vidim osteceno staklo(izgrebano safirno staklo!), pa ostecen poklopac...pa mi dugmici na novom telefonu malo izlizani, ali kaze zena to moze da se desi u transportu...

Ja se tu vec nerviram, jer mi telefon star 3 nedelje...E onda upalim telefon i vidim da mi je sad telefon otkljucan (a bio je zakljucan na Telenor) i kontam da mi servis sigurno nije platio unlock code...e tu vec pocinjem da sumljam! Lepo skinem poklopac i vidim da mi se IMEI kodovi ne poklapaju, uz to sam dobio list u kome pise da mi je promenjena ploca, a ja prijavio da mi zvucnik ne radi!

Sta je sad ovo, zapitam se?! Kad zena mi kaze evo vam i garantni list nazad, a ja im ga uopste nisam ni predao...?! Pogledam ja garantni list( sa sve racunom) kad ono od mog starog HD2 (prepoznam ga, znao sam zadnja 3 broja IMEI koda), onog kog su mi zamenili! Aaaaaaa....!

Pa da li je moguce da su pokusali da mi uvale stari, a moj novi da maznu! Odmah odem do Mikrosa, a oni naravno nista ne znaju o tome i posalju me u Begram! Ja odem do Mrika u Deltu, vec poceo da zaplicem jezikom, a ni on covek ne moze da veruje!
Elem da ne duzim dalje...juce je servis odgovorio Mirku da je "doslo do administrativne greske"?! Pa sta , slicajno su mi poslali stari telefon sa sve garancijom(a ja im od novog telefona nisam ni predao) i zamenjenom plocom!

Naravno nisam ni ocekivao da ce reci nesto drugo nego administrativna greska!

Pa zar su stvarno mislili da sam toliki retard pa da necu provaliti o cemu se radi! Strasno, zaista no coment! Ne znam vise sta da radim, kako dalje da postupim... I li u servisu radi skup debila , ili skup lopova, nema druge!
Mirko mi je rekao da cu naravno dobiti moj novi HD2! A sta bi bilo da sam ga uzeo i u startu nisam to provalio, nego recimo za 1-2 dana?! Pa rekli bi mi da sam ja sigurno zameni telefone, da pokusavam ja njih da predjem! NE VERUJEM, PROSTO NE VERUJEM!
