
Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
Srecno sa novim telefonom Bobane!
Ja jos uvek cekam, prekljuce sam otisao do Telenora da vidim sta se dogadja sa mojim telefonom i od radnice dobio obecanje da ce proveriti u servisu i da ce me obavestiti sutradan. Naravno, niko me sutradan nije zvao, jos uvek ne znam sta se dogadja ali nema veze, sacekacu da me pozovu a onda cu pritisnuti sefa.

-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 62
- Pridružio se: Čet, 04. Nov 2010. 18:52
ma samo im reci kao i ja MA NEMA PROBLEMA MOVI ZAKON O ZASTITI POTROSACA JE STUPIO NA SNAGU PA SUTRA IDEM U INSPEKCIJU PA KAD VAS OPRLJE 300 SOMICA IMA DA SE CESETE . . .pa da vidis kako ce onda da se cimaju bratac, samo ostro i nema druge sa njima , ja kada sam spomenuo 300 somica znaci posle 10 minuta jedan poziv, nakon sat vremena drugi od glavnog lika i da vidis za dva dana kako mi je taj i obecao sve je bilo zavrseno, nov aprat, NOVA GARANCIJA na 2 godine i eto . . . NAZALOST tako je i sve ostalo u nasem drustvu, supljina i ne zakonja koliko hoces al polako uredicemo mi i to 

-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
Dragi prijatelji evo i mene sa novim obavestenjima. Preuzeo sam svoj telefon u ponedeljak. Kada sam ga predao u servis iz servisa su rekli da ce mu zameniti maticnu plocu, ali su umesto toga uradili upis novog softvera, isto ono sto su uradili kada je telefon bio po drugi put kod njih. Odmah sam u Telenoru proverio telefon i video da, naravno, telefon nije popravljen, sto je videla i radnica koja je stajala pored mene dok sam proveravao. Trazio sam da ponovo razgovaram sa sefom, i kada se gospodin smilovao da dodje rekoh mu da iz poslovnice hocu da odem samo iz dva razloga, prvi razlog - da mi daju wildfire, i drugi - da odem u trzisnu inspekciju ukoliko mi ne odobri zamenu. Ispostavilo se da cu Telenor morati da napustim iz ovog drugog razloga, naime, sef mi je rekao da on nema ovlascenje da zameni telefon osim ako ne dobije takav nalog od servisa ili od nadlezne inspekcije, rekoh mu da za ustanovljavanje problema na mom telefonu nije potrebno nikakvo tehnicko znanje (ocigledno je i za najveceg tutubana da telefon nastavlja da zvoni posle cimanja) i da iz tog razloga trazim zamenu telefona odmah. Posto nije hteo da mi izadje u susret otisao sam u trzisnu inspekciju da bih tamo doziveo jos jedan sok i jos vise se iznervirao. Nacelnik trzisne inspekcije za Nis mi je rekao da od 1. januara oni vise nisu nadlezni za resavanje takvih problema i da mogu samo da me upute na centar za zastitu potrosaca koji je preuzeo na sebe resavanje problema ove vrste. Otisao sam i do tog centra, izneo dezurnom sluzbeniku svoj problem da bi me on samo posavetovao sta mogu da uradim. Dakle, ni centar za zastitu potrosaca nema neku vecu ulogu vec je samo savetodavni organ!
Na kraju sam morao da se vratim u Telenor i da im predam telefon po cetvrti put da bi pametnjakovici iz servisa konstatovali kvar (pitam se sta su radili prethodna tri puta). Sada opet cekam na njih i njihovu odluku, ako konstatuju da kvar postoji dace odobrenje za zamenu telefona (u sta cisto sumnjam). Moram da napomenem da je radnica iz telenora koja mi je izdala telefon odmah po mojoj proveri telefona zvala servis i pocela da ih laze kako sam agresivan prema njima, kako necu da preuzmem telefon i kako sam zvao advokata sa namerom da ih tuzim, iz servisa su tada i rekli da ce dati odobrenje za zamenu telefona ukoliko utvrde da kvar postoji. Toliko od mene za sada, cim me budu zvali javljam se sa novim vestima.

-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
Heh, kako su serviseri brzi kad ih zoves! Zvao sam Mikros prekljuce, i vec danas su me zvali iz Telenora da mi kazu da mi je telefon vracen. Naravno, kvar nisu uspeli da ustanove kao sto sam i mislio. Radnica koja me je zvala je rekla da kvar nisu uspeli da ustanove i da su upisali novi softver (opet!) i da telefon koristim par dana pa, ukoliko problem bude postojao i dalje, preduzece neke korake u cilju resavanja problema, a kakve korake videcu danas. Necu im dozvoliti da me zeznu, necu im dati da zavedu u evidenciji da sam telefon primio pre nego sto ga proverim, a jos manje cu ga uzeti pa proveravati narednih dana, nisam lud pa da posle kazu kako sam ga ja za tih par dana namerno zeznuo da bih dobio nov. Imam nacina kako da ga proverim odmah, ukoliko ne radi jedino Wildfire moze da ih spasi. Obavestenje o tome sta je ispalo od svega toga dobijate cim se budem vratio iz Telenora.
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
Pazi, serviseri nisu uspeli da utvrde postojanje kvara a telefon je kod njih bio cetiri puta, sta su onda popravljali prethodna tri?! Pa mislim stvarno! Sve mogu da podnesem osim da me neko pravi budalom pri zdravoj pameti. Upravo sam poslao mail i HTC-om predstvanistvu kod nas sa opisom mog putesestvija i borbe sa njihovim ovlascenim servisima, i naznacio da cu sutra, ukoliko posle razgovora se sefom poslovnice telenora ne dobijem Wildfire, raskinuti ugovor i celu pricu oko servisiranja telefona proslediti medijima (sto ce se zaista i dogoditi). Znam da nista nece da urade po tom pitanju ali makar da znaju da ce biti ljagani gde god to bude bilo moguce. Jesu njihovi telefoni dobri (vecina da), ali to ne vredi nista ako im je servisna mreza ovakva kakva je!
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Crazy_Coyote, samo ostro, jer sa sljamom drugacije i ne mozes. Na kraju krajeva, sada je novi zakon o zastiti potrosaca na snazi, pa mozes eventualno da vidis i neku tuzbicu da srocis, ako si rad da se bakces i sa time. Medije obavezno aktiviraj, a posebno preporucujem one citanije - Blic, Alo, Press, Kurir...
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
I novine i TV, vec sam spremio tekst za slanje beogradskoj hronici. A posto imam par prijatelja novinara iz lista Danas, ni novine mi nece predstavljati veci problem. Sto se tuzbe tice ne isplati se, vec sam razgovarao sa advokatom, samo sudjenje bi mi ke kostalo vise nego sam telefon 
EDIT:
E sve sam mogao da ocekujem, ali da ne nadjem sefa poslovnice, to nisam. P***a je bas danas otputovala na "poslovni put" i vraca se sutra. Jooooj sreca sto radnica koja mi je u subotu rekla da dodjem danas kada je sef tu nije radila, inace bi joj glavu otkinuo!


EDIT:
E sve sam mogao da ocekujem, ali da ne nadjem sefa poslovnice, to nisam. P***a je bas danas otputovala na "poslovni put" i vraca se sutra. Jooooj sreca sto radnica koja mi je u subotu rekla da dodjem danas kada je sef tu nije radila, inace bi joj glavu otkinuo!




-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
Mozda ce moj problem i biti resen, ali van Telenora. Poslao sam sledeci mail kancelariji HTC-a u Srbiji:
Dakle, HTC Smart sam uzeo 16.06.2010 u posvlovnici Telenora u ulici Obernovicevoj bb, 18000 Nis. Pomenuti telefon je odmah poceo da stvara probleme (nastavlja da zvoni nakon cimanja ( i kada su mu tonovi iskljuceni, tj ostavljen je samo na vibraciji), ne oglasava se na poruke (oglasi se na svaku 5-tu porku)), reklamirao sam ga i radnik pomenutog operatera mi je rekao da probam sve sto je u mojoj moci da bi se videlo da li je problem u mrezi, sto znaci koriscenje telefona sa SIM karticom drugog operatera, koriscenje telefona sa drugom markom memorijske, koriscenje telefona bez memorijske.... S obzirom da nista od navedenih pokusaja nije resilo problem telefon je poslat u Vas ovlasceni servis (MMC-Mikros Mobile Centar D.O.O.) dana 17.11.2010 da bi nakon 16-ak dana bio vracen iz servisa sa istim problemima, dakle neporpavljen. U roku od 24 casa telefon je ponovo reklamiran i poslat na servis, a meni kao korisniku dat drugi Smart na koriscenje dok se moj aparat ne vrati sa servis
a. I taj drugi Smart koji sma dobio na koriscenje je imao iste probleme kao i onaj koji sma reklamirao. Po zavrsetku drugog servisa sa koga mi je telefon opet vracen u nepromenjenom stanju usledila je jos jedba reklamacija telefona istog dana uz zahtev za zamenu modela za HTC Wildfire zbog osnovane sumnje da je HTC Smart telefon koji ima fabricku gresku zbog koje ga je nemoguce dovesti u zadovljavajuce funkcionalno stanje. Zahtev za zamenu aparata mi je odbijen a telefon vracen ponovo sa istim problemima. Nakon tog, treceg, servisa aparat je poslat u servis po cetvrti put da bi gorepomenuti servis ustanovio kvar i izdao nalog za zamenu aparata za Wildfire. Nakon toga telefon mi je vracen sa obrazlozenjem da serviseri nisu ustanovili postojanje kvara i da je uradjen upis novog softvera (kao i prethodna dva puta). Iz ovih svega navedenog Vas molim da mi odgovorite na pitanje da li su osobe u Vasim ovlascenim servisima makar pismene kada ocigledno nisu strucne? Napominjem da mi
je telefon bio u oba Vasa ovlascena servisa (Mikros i Begram). Kao i da Vas zamolim da preduzmete sve sto je u Vasoj moci kako se u buduce ovakve neprijatnosti ne bi dogadjale i kako bi korisnici Vasih telefona i dalje imali poverenja u Vase aparate i Vasu servisnu mrezu u Srbiji, posto to trenutno nije slucaj. Kao nezadovoljni korisnik Vaseg modela Smart pokusacu sutra da u poslovnici u kojoj sam uzeo HTC (adresa poslovnice je pomenuta gore) pokusam da, poslednji put, dobijem HTC Wildfire ili cu u suprotnom raskinuti ugovor sa Telenorom a ceo slucaj sa servisiranjem aparata pustiti u medije. Nadam se da ce ovo moje obracanje Vama uroditi plodom i da cete uspeti da opravdate poverenje ukazano sa moje strane. Hvala
U odgovoru na mail mi je receno da gospodina koji mi je odgovorio nazovem na dati broj telefona. Zvacu malo kasnije kad pozavrsavam obaveze oko radnje pa cemo videti sta ce oni imati da mi kazu.
Dakle, HTC Smart sam uzeo 16.06.2010 u posvlovnici Telenora u ulici Obernovicevoj bb, 18000 Nis. Pomenuti telefon je odmah poceo da stvara probleme (nastavlja da zvoni nakon cimanja ( i kada su mu tonovi iskljuceni, tj ostavljen je samo na vibraciji), ne oglasava se na poruke (oglasi se na svaku 5-tu porku)), reklamirao sam ga i radnik pomenutog operatera mi je rekao da probam sve sto je u mojoj moci da bi se videlo da li je problem u mrezi, sto znaci koriscenje telefona sa SIM karticom drugog operatera, koriscenje telefona sa drugom markom memorijske, koriscenje telefona bez memorijske.... S obzirom da nista od navedenih pokusaja nije resilo problem telefon je poslat u Vas ovlasceni servis (MMC-Mikros Mobile Centar D.O.O.) dana 17.11.2010 da bi nakon 16-ak dana bio vracen iz servisa sa istim problemima, dakle neporpavljen. U roku od 24 casa telefon je ponovo reklamiran i poslat na servis, a meni kao korisniku dat drugi Smart na koriscenje dok se moj aparat ne vrati sa servis
a. I taj drugi Smart koji sma dobio na koriscenje je imao iste probleme kao i onaj koji sma reklamirao. Po zavrsetku drugog servisa sa koga mi je telefon opet vracen u nepromenjenom stanju usledila je jos jedba reklamacija telefona istog dana uz zahtev za zamenu modela za HTC Wildfire zbog osnovane sumnje da je HTC Smart telefon koji ima fabricku gresku zbog koje ga je nemoguce dovesti u zadovljavajuce funkcionalno stanje. Zahtev za zamenu aparata mi je odbijen a telefon vracen ponovo sa istim problemima. Nakon tog, treceg, servisa aparat je poslat u servis po cetvrti put da bi gorepomenuti servis ustanovio kvar i izdao nalog za zamenu aparata za Wildfire. Nakon toga telefon mi je vracen sa obrazlozenjem da serviseri nisu ustanovili postojanje kvara i da je uradjen upis novog softvera (kao i prethodna dva puta). Iz ovih svega navedenog Vas molim da mi odgovorite na pitanje da li su osobe u Vasim ovlascenim servisima makar pismene kada ocigledno nisu strucne? Napominjem da mi
je telefon bio u oba Vasa ovlascena servisa (Mikros i Begram). Kao i da Vas zamolim da preduzmete sve sto je u Vasoj moci kako se u buduce ovakve neprijatnosti ne bi dogadjale i kako bi korisnici Vasih telefona i dalje imali poverenja u Vase aparate i Vasu servisnu mrezu u Srbiji, posto to trenutno nije slucaj. Kao nezadovoljni korisnik Vaseg modela Smart pokusacu sutra da u poslovnici u kojoj sam uzeo HTC (adresa poslovnice je pomenuta gore) pokusam da, poslednji put, dobijem HTC Wildfire ili cu u suprotnom raskinuti ugovor sa Telenorom a ceo slucaj sa servisiranjem aparata pustiti u medije. Nadam se da ce ovo moje obracanje Vama uroditi plodom i da cete uspeti da opravdate poverenje ukazano sa moje strane. Hvala
U odgovoru na mail mi je receno da gospodina koji mi je odgovorio nazovem na dati broj telefona. Zvacu malo kasnije kad pozavrsavam obaveze oko radnje pa cemo videti sta ce oni imati da mi kazu.
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
Sad okrenuh broj koji su mi dali i covek mi rece da mu posaljem papire koje sam dobijao iz servisa da bi on probao da mi u Mikrosu izdejstvuje odobrenje za zamenu na osnovu koje mogu da trazim od Telenora Wildfire. Videcemo hoce li gospoda iz Mikrosa da se posle ovoga malo uozbilje.
@lesa0208 Ma jock, nisu odobrili nista, nego im je telefon poslat kako bi ustanovili postojanje kvara i odobrili zamenu, sto oni nisu uradili nego su mi vratili telefon nazad sa obrazlozenjem da nisu ustanovili postojanje kvara.
Izmenila Ninolina:: nemoj pisati poruke jednu za drugom.. koristi opciju Izmeni.. Obavezno procitaj pravila foruma..
@lesa0208 Ma jock, nisu odobrili nista, nego im je telefon poslat kako bi ustanovili postojanje kvara i odobrili zamenu, sto oni nisu uradili nego su mi vratili telefon nazad sa obrazlozenjem da nisu ustanovili postojanje kvara.
Izmenila Ninolina:: nemoj pisati poruke jednu za drugom.. koristi opciju Izmeni.. Obavezno procitaj pravila foruma..
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
Koliko sefova bre imaju ovi u Telesmoru???? U utorak sam razgovarao sa nekim njihovim sefom koji je bio skroz ok i ljubazan za razliku od onog sa kojim sam ranije razgovarao. Covek mi je odmah izasao u susret i rekao da ce stvar podici na visi nivo. Odmah je pozvao njihovu osobu u vrhu telesmora zaduzenu za kontakt sa servisima kako bi dobio odobrenje za zamenu telefona i rekao mi da sacekam 2-3 dana da ta osoba proveri da li svi Smart-ovi imaju problem koji sam ja reklamirao i da ce mi, ukoliko svi imaju taj problem, odobriti zahtev za Wildfire. Ukoliko se, pak, dogodi da nemaju svi onda cu dobiti nov Smart. Sad, rece covek 2-3 dana ali evo ni danas me niko nije kontakirao a danas je treci dan....
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Ajde pa da nam javis. I ako treba neka podrska, mozes ti da skupis nas ovde 20-ak pa da odemo svi zajedno u Telenor, to bi bio dozivljaj, a svako od nas pojedinacno zna o celoj materiji vise nego svi oni zajedno
A mozemo i servise da preslisavamo...
Zamislite foru, odemo u Mikros i Begram i ispreskacemo ih samo tako

Zamislite foru, odemo u Mikros i Begram i ispreskacemo ih samo tako

Ceterum censeo, Androidam delendam esse!