Iskustva sa (online) prodavnicama
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Pozdrav ljudi,
Planiram da uzmem iphone7, pa me zanima koji su provereni KP prodavci?
I na koj način funkcioniše ona 1 godina apple garancija? Je l to od trenutka kad se upali uređaj?
I da li, ukoliko uzmem naravno vakum pakovanje, mogu da budem siguran da je telefon nov?
Je l generalno postoje još neke stvari na koje bih trebalo da obratim pažnju?
Planiram da uzmem iphone7, pa me zanima koji su provereni KP prodavci?
I na koj način funkcioniše ona 1 godina apple garancija? Je l to od trenutka kad se upali uređaj?
I da li, ukoliko uzmem naravno vakum pakovanje, mogu da budem siguran da je telefon nov?
Je l generalno postoje još neke stvari na koje bih trebalo da obratim pažnju?
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Gledaš da prodavac imaš što više pozitivnih i što manje negativnih. Jedan od najkorektnijih je svakako Igne.
Što se ostalih pitanja tiče, imaš temu u Apple delu foruma pa pročitaj, odgovoreno je na sva tvoja i još mnogo drugih pitanja.
Što se ostalih pitanja tiče, imaš temu u Apple delu foruma pa pročitaj, odgovoreno je na sva tvoja i još mnogo drugih pitanja.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Oke, ima donekle, prelistah ... hvala
Inače, recite mi ukoliko je sad neko u toku, generalno sa KP su cene tu oko 490-510 eura
Iste su, recimo, na shopovima izlistanim ovde
http://www.mobilnisvet.com/mobilni/5673 ... one-7-32GB
Koliko je sad bezbednije kupiti sa KP nego na ovim shopovima
Ili je u suštini sve isto jer apple garancija svakako pokriva godinu dana, bitno da je vakum samo pakovanje?

Inače, recite mi ukoliko je sad neko u toku, generalno sa KP su cene tu oko 490-510 eura
Iste su, recimo, na shopovima izlistanim ovde
http://www.mobilnisvet.com/mobilni/5673 ... one-7-32GB
Koliko je sad bezbednije kupiti sa KP nego na ovim shopovima
Ili je u suštini sve isto jer apple garancija svakako pokriva godinu dana, bitno da je vakum samo pakovanje?
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Bolji su ti Igne i Sloba nego svi šopovi uključujući i iStyle.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Gorstak slazem se ja sam od igne uzeo ipad pro sve pohvale.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
iPhone 13 Pro 256GB / iPad Air (3rd generation) 256GB
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Zdravo drugari. Nedavno sam imao vrlo negativno iskustvo sa prodavnicom Hram, pa bih zeleo da podelim sa svima koji su mozda planirali da bas ovde kupe svoj sledeci telefon.
Naime, posto nisam iz Beograda, narucio sam zeljeni telefon na kucnu adresu, i pritom naglasio da zelim single-sim varijantu (vise puta).
Na adresu ipak stize dual-sim, i tada krece pravo mucenje.
Prvo obecanje je bilo - trenutno nemamo single-sim, dobijamo za dva dana, pa dodjite da zamenimo. Naivno pomislim da je greska ipak bila nenamerna, a ne pokusaj prevare (jer da sam otvorio kutiju ne bi telefon primili nazad), i slozim se sa predlogom da sacekam par dana.
Nakon dve nedelje obecavanja bice danas, bice sutra, svaljivanje krivice na kolege i dobavljace (sto mene generalno kao kupca ne zanima), konacno je u radnju stigao single-sim model koji sam trazio. Medjutim - otpakovan. Naravno da nisam hteo da uzmem telefon, i trazio novac nazad.
Opet su usledila obecanja, ubedjivanja i razni izgovori, a proslo je jos nekoliko dana dok konacno nisam dobio novac nazad.
Neprofesionalizam na delu, nesposobnost i nepostovanje kupaca, eto to mozete da ocekujete u prodavnici Hram.
Naime, posto nisam iz Beograda, narucio sam zeljeni telefon na kucnu adresu, i pritom naglasio da zelim single-sim varijantu (vise puta).
Na adresu ipak stize dual-sim, i tada krece pravo mucenje.
Prvo obecanje je bilo - trenutno nemamo single-sim, dobijamo za dva dana, pa dodjite da zamenimo. Naivno pomislim da je greska ipak bila nenamerna, a ne pokusaj prevare (jer da sam otvorio kutiju ne bi telefon primili nazad), i slozim se sa predlogom da sacekam par dana.
Nakon dve nedelje obecavanja bice danas, bice sutra, svaljivanje krivice na kolege i dobavljace (sto mene generalno kao kupca ne zanima), konacno je u radnju stigao single-sim model koji sam trazio. Medjutim - otpakovan. Naravno da nisam hteo da uzmem telefon, i trazio novac nazad.
Opet su usledila obecanja, ubedjivanja i razni izgovori, a proslo je jos nekoliko dana dok konacno nisam dobio novac nazad.
Neprofesionalizam na delu, nesposobnost i nepostovanje kupaca, eto to mozete da ocekujete u prodavnici Hram.
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Pa kad hoćete da prođete jeftinije. Hram ti je jedna od šupica koja prodaje ilegalno uvežene uređaje, bez fiskalnog računa i važeće garancije. Ti si još i dobro prošao jer mogli su ladno da te otresu i da možeš jedino da im pi*neš pod prozor pošto ti oni nisu ni prodali telefon jer uređaj zvanično ni ne postoji, tj. nigde nije zaveden da je uopšte i ušao u Srbiju.
Iako ne kontam zašto je baš toliko bilo bitno da bude baš single sim, ali dobro... Whatever floats your boat.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Iako ne kontam zašto je baš toliko bilo bitno da bude baš single sim, ali dobro... Whatever floats your boat.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Kod nekih telefona Single SIM mogu da imaju memorijsku karticu, a Dual SIM ne mogu. Bar mislim da toga ima kod nekih Samsunga. Mada ima i ona fora da na jedan slot može da legne i memorijska i SIM kartica (ali ne oba istovremeno).
I meni je još nejasnije kako takve prodavnice mogu da opstaju... Mislim, znamo kako, ali baš smo banana država.
I meni je još nejasnije kako takve prodavnice mogu da opstaju... Mislim, znamo kako, ali baš smo banana država.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Da su nam te prodavnice najveći problem u privredi, bili bismo skandinavskog standarda.
Da ponovim ono što stalno ovde pišem: kupovati samo od legalnih radnji (Gigatron, Tehnomanija, Komtrejd, Vin Vin - ako sam neku zaboravio, dopunite me). Sve ostale radnje posluju u sivoj zoni, kupovina od njih je uvek rizik, a i telefoni kod njih nisu toliko povoljni da bi se taj rizik opravdao. Koliko znam, kod njih su cene niže za oko 20%, da su niže za 50%, i ja bih kupovao kod njih jer bi rizik bio prihvatljiv.
Da ponovim ono što stalno ovde pišem: kupovati samo od legalnih radnji (Gigatron, Tehnomanija, Komtrejd, Vin Vin - ako sam neku zaboravio, dopunite me). Sve ostale radnje posluju u sivoj zoni, kupovina od njih je uvek rizik, a i telefoni kod njih nisu toliko povoljni da bi se taj rizik opravdao. Koliko znam, kod njih su cene niže za oko 20%, da su niže za 50%, i ja bih kupovao kod njih jer bi rizik bio prihvatljiv.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Zatvorise sve Handy prodavnice u Srbiji preko noci, razloge mozemo samo da nagadjamo, mada jesu cene bile kod njih naduvane. kapiram da su pukli, nemaju interes i beze.
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Cene su im bile iste, neke čak i blago povoljnije nego u Gigatronu, WinWin i sl. tajo da teško da je to razlog.
Više mislim da je bezvezna politika firme koju su vodili još kad sam radio kod njih. Čist primer je što si uz obnovu Vip ugovora mogao uzeti isključivo Vip uređaje, kojih su imali šačicu u ponudi, a njihove uređaje isključivo uz nov ugovor. Bilo je još dosta tako nekih gluposti i dobro su oni i opstali toliko.
Ako je pak ono prvo razlog onda je to samo još jedan dokaz da u Srbiji jako teško možeš opstati uz legalno poslovanje dok švercerske šupice samo niču k'o pečurke.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Više mislim da je bezvezna politika firme koju su vodili još kad sam radio kod njih. Čist primer je što si uz obnovu Vip ugovora mogao uzeti isključivo Vip uređaje, kojih su imali šačicu u ponudi, a njihove uređaje isključivo uz nov ugovor. Bilo je još dosta tako nekih gluposti i dobro su oni i opstali toliko.
Ako je pak ono prvo razlog onda je to samo još jedan dokaz da u Srbiji jako teško možeš opstati uz legalno poslovanje dok švercerske šupice samo niču k'o pečurke.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- Martin Mystere
- Mobil stručnjak
- Postovi: 902
- Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
- :: Samsung Galaxy Note8
- :: LG G2, HTC HD2
- Lokacija: Beograd, Voždovac
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Toliko o tome, sad ćemo videti kako će oni koji su kupovali preko njih ostvariti svoju garanciju. A pojedinci neka i dalje savetuju kupovinu preko još upitnijih firmi koji daju "masna salveta" garanciju od jedne godine...
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Da si pogledao znao bi. [emoji14] [emoji38]
Na sajtu im sada stoji spisak zvaničnih servisa, sa spiskovima proizvođača, kojima se treba obratiti u buduće radi ostvarenja garancije.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Na sajtu im sada stoji spisak zvaničnih servisa, sa spiskovima proizvođača, kojima se treba obratiti u buduće radi ostvarenja garancije.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ako su tamo uzimali telefone uz ugovor tu ne bi trebalo da imaju problema sto se tice garancije, e sad' za ovo drugo...ja ne znam kakvi su ti servisi njihovi.
Sugarcoated, vidim da se neki ex zapolseni zale da su poslodavci bili bahati, da su zakidali, evo negde sam procitao da su 700.000 evra u blokadi.
Inace gde se ovde upisuje, tj kako da u profilu ubelezim nov telefon?
Sugarcoated, vidim da se neki ex zapolseni zale da su poslodavci bili bahati, da su zakidali, evo negde sam procitao da su 700.000 evra u blokadi.

Inace gde se ovde upisuje, tj kako da u profilu ubelezim nov telefon?

- Martin Mystere
- Mobil stručnjak
- Postovi: 902
- Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
- :: Samsung Galaxy Note8
- :: LG G2, HTC HD2
- Lokacija: Beograd, Voždovac
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Nisam rekao gde nego kako jer šta ako nekom od tih servisa dune da neće da uvaži garanciju iz ovog ili onog razloga - koga hvatati za gušu. Šira ako ne može da se izvrši popravka več mora zamena uređaja ili povraćaj novca? Što bi servis preuzeo na sebe tu obavezu - uvek je prodavac taj koji je u obavezi da preko servisa reguliše prava kupca a sada njega nema. No živi bili pa videli...sugarcoated_ass napisao:Da si pogledao znao bi. [emoji14] [emoji38]
Na sajtu im sada stoji spisak zvaničnih servisa, sa spiskovima proizvođača, kojima se treba obratiti u buduće radi ostvarenja garancije.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Nešto videh na B92 u komentarima da je ovo jer su se posvađali sa VIPom, tj. sa Telecom Austria, pa usledile tužbe, i pukla tikva... Neko je to napisao u komentaru. E sad, da li je u pitanju to, ili nešto drugo...
A za garanciju, baš iz ovih razloga je ovlašćeni servis taj koji garantuje. Da, a da li će neki od servisa moći i hteti da zloupotrebljava situaciju, videćemo.
Sent from mTalk
A za garanciju, baš iz ovih razloga je ovlašćeni servis taj koji garantuje. Da, a da li će neki od servisa moći i hteti da zloupotrebljava situaciju, videćemo.
Sent from mTalk
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Znam samo jednu (mlađu žensku) osobu koja je uzela neki jeftiniji model kod njih - i nikog drugog. Tako da će najveća šteta biti po radnike koji su ostali bez posla.
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
To ćemo već videti, ali znam da svi telefoni do sada koje sam uzimao su imali garanciju uvoznika, ne prodavca. I sada za Xiaomi imam garanciju PC Centra, ne Gigatrona. 
Evi, evo ja sam uzeo ženčetu onaj Pop UP i babi smo uzeli onaj Alcatel za matorce u Handy-ju. [emoji38]
Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Evi, evo ja sam uzeo ženčetu onaj Pop UP i babi smo uzeli onaj Alcatel za matorce u Handy-ju. [emoji38]
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
^ Zato su i pukli. [emoji14] 

-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 1
- Pridružio se: Pon, 04. Jun 2018. 17:30
- :: Alcatel Pixi 4 6
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Moja Gigatron pričica :
Telefon kupljen on line, isporučen brzo, ali potpuno neispravan?! Vraćen istog dana uz formular za povraćaj novca. Onda sledi 4 nedelje zivkanja call centra zbog samo jednog pitanja : kada će mi novac biti vraćen? (zakonski rok je inače 14 dana)
Nakon te 4 sedmice, obaveštavaju me da je moja reklamacija uvažena i da novac mogu podići u radnji gde sam i kupio telefon?! Hm, logično... Ne baš!
Ja ne živim u Beogradu, ali hajde provozao sam se do te radnje odakle su poslali uređaj, da bi mi tamo rekli da svratim popodne jer trenutno nemaju novca u kasi da bi mi vratili moj iznos?! Smešno? Sledi još smešniji deo priče. Sutradan se ponovo provozam do Beograda, ali ovaj put popodne u nadi da će imati dovoljno novca za moj refund. Sada nailazim na drugu osobu koja mi objašnjava da "oni u call centru nemaju pojma", a da su me juče "nove, mlade i još neobučene kolege" pogrešno savetovali oko načina povraćaja novca?! Novac se inače vraća na žiro račun kupca, koji sam i naravno ostavio pri reklamiranju kvara. Tako da posle mesec dana konačno dobih moju muku nazad, ali utisak o Gigatronu i njihovom poslovanju ne bih smeo na glas izgovoriti...
Telefon kupljen on line, isporučen brzo, ali potpuno neispravan?! Vraćen istog dana uz formular za povraćaj novca. Onda sledi 4 nedelje zivkanja call centra zbog samo jednog pitanja : kada će mi novac biti vraćen? (zakonski rok je inače 14 dana)
Nakon te 4 sedmice, obaveštavaju me da je moja reklamacija uvažena i da novac mogu podići u radnji gde sam i kupio telefon?! Hm, logično... Ne baš!
Ja ne živim u Beogradu, ali hajde provozao sam se do te radnje odakle su poslali uređaj, da bi mi tamo rekli da svratim popodne jer trenutno nemaju novca u kasi da bi mi vratili moj iznos?! Smešno? Sledi još smešniji deo priče. Sutradan se ponovo provozam do Beograda, ali ovaj put popodne u nadi da će imati dovoljno novca za moj refund. Sada nailazim na drugu osobu koja mi objašnjava da "oni u call centru nemaju pojma", a da su me juče "nove, mlade i još neobučene kolege" pogrešno savetovali oko načina povraćaja novca?! Novac se inače vraća na žiro račun kupca, koji sam i naravno ostavio pri reklamiranju kvara. Tako da posle mesec dana konačno dobih moju muku nazad, ali utisak o Gigatronu i njihovom poslovanju ne bih smeo na glas izgovoriti...