kod Tehnomobila - ko kera u bunaru!
kod Tehnomobila - ko kera u bunaru!
Zbog drugih potencijalnih kupaca, nadam se da ce dvoje mladih prodavaca u Tehnomobilovaj radnji u TC Fontana, Beograd, ipak nauciti da SMTP POP3 email klijent protokoli nisu isto sto i SMS email opcija. Na moj veliki sok, bojim se da i Gospodin Direktor Maloprodaje (s kim sam telefonom razgovarala) nije tu razliku bas sasvim shvatio.
Svoju naivnost sto sam bez rezerve verovala njihovim prodavcima sad skupo placam.
Imam Nokiu 6151 za koju su reklamnom flajeru (21.04-19.05) napisali da ima email. U subotu (21.04.) smo tri puta pitali njihove prodavce u Fontani da li ta email opcija znaci da telefon ima SMTP-POP3 podesavanje, a njih dvoje su nas ubedjivali da ima.
Kupili smo telefon, srecni dosli kuci, otvorili kutiju i pri tom poderali jedan cosak, i nije nam na kraj pameti bilo da razmisljamo da bismo telefon eventualno vratili. Pitali smo ovlascenog prodavca, receno nam je da ima to sto smo trazili, i to je to, racunali smo.
Naravno, sokirali se cim smo uzeli uputstvo (str. 38). Taj model ima samo SMS email opciju. Hteli smo da ga zamenimo uz doplatu za neki model koji podrzava SMTP POP3, ali zbog ostecene ambalaze to nije bilo izvodljivo.
Ja sam sad bacila dosta para na stvar koja mi uopste ne treba. Zasto? Je li to ta njihova hvaljena profesionalnost? Da sam htela da kupujem od pacera, nestrucnih mesetara kao na seoskom vasaru, otisla bih na buvljak, a ne kod ovlascenog distributera.
Na kraju, razumem da prodavac ne moze bas sve da drzi u glavi, ali moze bar da pogleda katalog, otvori zvanicni Nokia sajt, ili pita nekog ko zna. Ovako se osecam obmanuto, i jako se kajem sto sam verovala Tehnomobilu.
Svoju naivnost sto sam bez rezerve verovala njihovim prodavcima sad skupo placam.
Imam Nokiu 6151 za koju su reklamnom flajeru (21.04-19.05) napisali da ima email. U subotu (21.04.) smo tri puta pitali njihove prodavce u Fontani da li ta email opcija znaci da telefon ima SMTP-POP3 podesavanje, a njih dvoje su nas ubedjivali da ima.
Kupili smo telefon, srecni dosli kuci, otvorili kutiju i pri tom poderali jedan cosak, i nije nam na kraj pameti bilo da razmisljamo da bismo telefon eventualno vratili. Pitali smo ovlascenog prodavca, receno nam je da ima to sto smo trazili, i to je to, racunali smo.
Naravno, sokirali se cim smo uzeli uputstvo (str. 38). Taj model ima samo SMS email opciju. Hteli smo da ga zamenimo uz doplatu za neki model koji podrzava SMTP POP3, ali zbog ostecene ambalaze to nije bilo izvodljivo.
Ja sam sad bacila dosta para na stvar koja mi uopste ne treba. Zasto? Je li to ta njihova hvaljena profesionalnost? Da sam htela da kupujem od pacera, nestrucnih mesetara kao na seoskom vasaru, otisla bih na buvljak, a ne kod ovlascenog distributera.
Na kraju, razumem da prodavac ne moze bas sve da drzi u glavi, ali moze bar da pogleda katalog, otvori zvanicni Nokia sajt, ili pita nekog ko zna. Ovako se osecam obmanuto, i jako se kajem sto sam verovala Tehnomobilu.
- MilančeBGD
- Expert
- Postovi: 3895
- Pridružio se: Uto, 13. Dec 2005. 15:38
- :: Sony Xperia U
- :: SE K800i
- Lokacija: Beograd
naivcina, ali i mogla si i ti da otvoris nokijin sajt ili bilo koji pa da pogledas da li ima ta opcija,mislim da je vise to tvoja krivica.Sta oni su mogli da napisu i da ima 5mpx i ti bi otisla i uzela,i kad bi dosla kuci videla bi da nema 

Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works...
- vlada1970
- Mobil manijak
- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
Naivcina , pa rekao sam vec jednom clanu ovde - KUPAC IMA PRAVO DA TRAZI POVRACAJ NOVCA NE SAMO AKO MU JE PRODAT KVARAN UREDJAJ , NEGO I AKO MU TAJ UREDJAJ NE ODGOVARA A U REDU JE TEHNICKI - . to stoji u zakonu i samo se pozovi na inspekciju . mnogi to ne znaju i zato pisu u radnjama NE VRACAMO NOVAC . to ne smeju da rade i uopste nije po zakonu . to "ne vracamo novac" je sarena laza koja prolazi kod nas jer smo neupuceni sa pravima potrosaca . znaci pravac inspekcija i reci im za doticnu radnju i ako je moguce da sto pre odrade posao sa njima dok ti ne istekne garancija .
pa nema par meseci , kako je u Beogradskoj hronici zena glavni ispektor za trzisnu inspekciju isto govorila da su kod nas potrosaci totalno neupuceni u svoja prava i da im radnje mnogo puta uskrate prava koja ima po zakonu sleduju . a jedno od tih i jeste:
NIJE VAZNO DA LI JE STVAR TEHNICKI ISPRAVNA ILI NE , IMA KUPAC PO ZAKONU PRAVO DA TRAZI POVRACAJ NOVCA JER MU TAJ UREDJAJ NE ODGOVARA . to je toliko dobro poznato na zapadu , da garantujem da nasi trgovci kunu sve Evropske govornike kod nas sto toliko zure u Evropu jer ce tada morati da rade skroz drugacije i nece moci vise kupce da zavrcu po usima .
imas sva prava naivcina ,samo to odradi u inspekciji i malo se upoznaj sa pravima potrosaca , mozda i na internetu .
pozdrav Vlada
pa nema par meseci , kako je u Beogradskoj hronici zena glavni ispektor za trzisnu inspekciju isto govorila da su kod nas potrosaci totalno neupuceni u svoja prava i da im radnje mnogo puta uskrate prava koja ima po zakonu sleduju . a jedno od tih i jeste:
NIJE VAZNO DA LI JE STVAR TEHNICKI ISPRAVNA ILI NE , IMA KUPAC PO ZAKONU PRAVO DA TRAZI POVRACAJ NOVCA JER MU TAJ UREDJAJ NE ODGOVARA . to je toliko dobro poznato na zapadu , da garantujem da nasi trgovci kunu sve Evropske govornike kod nas sto toliko zure u Evropu jer ce tada morati da rade skroz drugacije i nece moci vise kupce da zavrcu po usima .
imas sva prava naivcina ,samo to odradi u inspekciji i malo se upoznaj sa pravima potrosaca , mozda i na internetu .
pozdrav Vlada

- loki13
- Expert
- Postovi: 3053
- Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
- :: Htc Desire 500 dual
- :: Nokia E71
- Lokacija: Novi Sad
naivcina, imas pravo da zoves trzisnu inspekciju jer si ipak nasamarena,tj dovedena u zabludu..........
milan91, a sto bi on/ona uopste posedovali komp ili interner prikljucak?
Oni kao ovlasceni distributeri moraju da imaju ispravnu reklamu i obuceno osoblje (kao npr kod CT)!!!
Predlazem ti da se lepo nadjes sa tim dir. maloprodaje i sve lepo dogovoris........ako ne,pa zna se
milan91, a sto bi on/ona uopste posedovali komp ili interner prikljucak?
Oni kao ovlasceni distributeri moraju da imaju ispravnu reklamu i obuceno osoblje (kao npr kod CT)!!!
Predlazem ti da se lepo nadjes sa tim dir. maloprodaje i sve lepo dogovoris........ako ne,pa zna se
D500&E71
- ixtis
- Entuzijasta
- Postovi: 246
- Pridružio se: Pon, 14. Nov 2005. 15:10
- :: Galaxy J5
- Lokacija: Ниш брее!
Ja ne razumem malo sve ovo!!!
Pa Nokia 6070 ima ugradjen java email klijent kojim normalno mozes da podesavas pop3, i smtp, a ovaj model da nema
Malo mi je sve to sumnjivo!! Znam da se ljudima desavalo da im fon pobrljavi, i da nakon sto su ga flesovali nestao im je email klijent sa fona (u pitanju su bile neke S40 njoke). Ja opet ne mogu da verujem da 6151 nema odradjen email ( pa i najsugavije njoke ga imaju), ipak mislim da je tu nesto u pitanju sa softverom. A u stvari, kad malo bolje razmislim, pa posto se radi o Nokiji, to i nije toliko cudno.


- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
naivcina poslusaj ove dobre ljdue sto te upucuju na inspekciju. Moj savet, pre toga idi jos jednom do doticne firme i pokusaj lepim da ih urazumis, ako ne, pa samo reci da se vidite za koji sat, dan sa inspekcijom. A onda cemo da vidimo cija majka crnu vunu prede. Naravno, pre svega zovi i inspekciju i pitaj da li imas neka prava ili si se zeznula najstrasnije?
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
- fain2daniel
- Mobil manijak
- Postovi: 1645
- Pridružio se: Pon, 14. Feb 2005. 03:04
- Lokacija: Jönköping
- Kontakt:
u principu je tvoja rec protiv njihove i jos ako si bila sama (bez svedoka) koji bi potvrdio tvoju pricu,oni mogu ubedjivanje oko pop3 podrske da izbace iz price tako da ti ostajes praznih rukava i nikakva ispekcija ti ne moze pomoci (daj boze da se varam)...realnost je da u svakoj drugoj radnji IT tehnike radi nestrucno,neupuceno u materiju,sa osnovnom skolom lice 

One Man's Vision,Mankind's Salvation RAPTURE Nov 5 1946........Xperia Z3
Drage kolege, hvala na podrsci.
Zvala sam Trzisnu Inspekciju, evo spremam im "poklon paket", iskopirala sam i taj Tehnomobilov flajer, i slikala kutiju da se vidi kolicko je ostecenje...
Iskreno, ne nadam se da cu izvuci stetu, samo bih volela da se ovo procuje da bar sprecim da nasankaju jos nekog. Na zalost, na nasem trzistu je takav paceraj najstrasniji, a mene je kao nekog profesionalca ipak licno sramota da pustim ovakvu svinjariju nekaznjeno.
Gonicu ih preko Trzisne koliko mogu, jer "cutanje je znak odobravanja" a ja ovo ne smem da ocutim.
Inace, pokusala sam da se dogovorim sa tim likovima, da kupim uz doplatu skuplji model koji mi odgovara (ma, bez kutije ako treba), ili pak da im platim tu nesrecnu kutiju, ne vredi. Imam tuzan utisak da oni uopste ne razumeju koja je razlika izmedju smtp-pop3 i sms-email opcije. I tu je kraj svakog civilizovanog razgovora.
Zvala sam Trzisnu Inspekciju, evo spremam im "poklon paket", iskopirala sam i taj Tehnomobilov flajer, i slikala kutiju da se vidi kolicko je ostecenje...
Iskreno, ne nadam se da cu izvuci stetu, samo bih volela da se ovo procuje da bar sprecim da nasankaju jos nekog. Na zalost, na nasem trzistu je takav paceraj najstrasniji, a mene je kao nekog profesionalca ipak licno sramota da pustim ovakvu svinjariju nekaznjeno.
Gonicu ih preko Trzisne koliko mogu, jer "cutanje je znak odobravanja" a ja ovo ne smem da ocutim.
Inace, pokusala sam da se dogovorim sa tim likovima, da kupim uz doplatu skuplji model koji mi odgovara (ma, bez kutije ako treba), ili pak da im platim tu nesrecnu kutiju, ne vredi. Imam tuzan utisak da oni uopste ne razumeju koja je razlika izmedju smtp-pop3 i sms-email opcije. I tu je kraj svakog civilizovanog razgovora.
Prodavac mora da zna osnovne podatke o proizvodu koji se nudi na prodaju! To je nepisano pravilo iako ima propusta u velikoj meri.
Ok,od njih ne mozete ocekivati da vam kazu da li neki telefon ima poslednju verziju softvera ili kolika mu je brzina procesora,ali osnovne podatke bi trebalo da poznaju.
Da ne bi bas za sve oni bili krivi,ljudi vec rekose da si trebala uraditi mali domaci zadatak na temu "Nokia 6151 main features"
To se dogadja i u svetu,nismo mi Srbi bas najpopularniji u tim rabotama...
Ok,od njih ne mozete ocekivati da vam kazu da li neki telefon ima poslednju verziju softvera ili kolika mu je brzina procesora,ali osnovne podatke bi trebalo da poznaju.
Da ne bi bas za sve oni bili krivi,ljudi vec rekose da si trebala uraditi mali domaci zadatak na temu "Nokia 6151 main features"

To se dogadja i u svetu,nismo mi Srbi bas najpopularniji u tim rabotama...

- vlada1970
- Mobil manijak
- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
ovde je najbezobraznije to sto ta radnja ne dozvoljava da se telefon promeni . na primer kupac kupi nesto , pa bilo to zbog greske prodavca sto mu nije rekao za odredjene opcije ili zato sto je to otkrio kupac posle par dana a fali mu ta neka opcija ili mu se ne svidja sto je taj telefon crven ili ruzicast , mora da se omoguci zamena proizvoda .
ali u ovoj nasoj Srbiji ce toga jos dugo biti jer mi nismo u normalnom svetu . mi smo posebni u svakom smislu .
ne samo da mora da se zameni proizvod bio on ispravan ili nije ,ako je kupac njime nezadovoljan , nego i novac mora da se vrati ako kupac tako trazi . raspitajte se kako to funkcionise na zapadu . bas tako . cak ako nesto narucis postom i donese ti vozac na primer na zapadu , kad hoces da zamenis ,opet dolazi vozac da to uzme od tebe . neki ce reci da tako rade samo velike firme koje to sebi mogu da priuste , ali nije tacno . tako rade pogotovo male firme na zapadu . jer ako ne bi tako radile , ti se vise nikada ne bi pojavio u njihovoj radnji a to je njima veci minus nego da ti ne vrate novac . imate verovatno svi po nekoga u inostranstvu pa se malo raspitajte .
http://www.nops.org.yu/modules/zakon/in ... index.html --- 35-ti clan
http://www.vojvodina.co.yu/propisi/potrosaci.htm

ali u ovoj nasoj Srbiji ce toga jos dugo biti jer mi nismo u normalnom svetu . mi smo posebni u svakom smislu .
ne samo da mora da se zameni proizvod bio on ispravan ili nije ,ako je kupac njime nezadovoljan , nego i novac mora da se vrati ako kupac tako trazi . raspitajte se kako to funkcionise na zapadu . bas tako . cak ako nesto narucis postom i donese ti vozac na primer na zapadu , kad hoces da zamenis ,opet dolazi vozac da to uzme od tebe . neki ce reci da tako rade samo velike firme koje to sebi mogu da priuste , ali nije tacno . tako rade pogotovo male firme na zapadu . jer ako ne bi tako radile , ti se vise nikada ne bi pojavio u njihovoj radnji a to je njima veci minus nego da ti ne vrate novac . imate verovatno svi po nekoga u inostranstvu pa se malo raspitajte .
http://www.nops.org.yu/modules/zakon/in ... index.html --- 35-ti clan
http://www.vojvodina.co.yu/propisi/potrosaci.htm

Samsung P850 , Nokia 8310 (my precious)® - pomozimo zivotinjama oko nas