
Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
Procitah ceo topic i prosto ne mogu da verujem sta se sve dogadja. Inace i sam imam problem sa telenorom (ili kako ja volim da ga zovem - TeleSmor). Kupio sam HTC Smart kod njih i posle mesec su poceli problemi, telefon je nastavljao da zvoni posle cima dok se melodija ne zavrsi ili dok mu ja ne promenim "system volume", takodje oglasavao se na svaki 7-mi sms dok su ostale stizale bez ikakvog obavestenja o prispecu. Otisao sam u Telenorovu prodavnicu i tamo mi je radnik rekao da probam sve moguce, promenim memorijsku karticu, sim karticu, koristim telefon bez memorijske, koristim predefinisane melodije.... i sve to kao " da ga nosimo u srevis, dugo se ceka". Meni se to nije bas dopalo ali ajd, nisam ostavio fon, probao sve to, naravno, bez uspeha. Otisao sam ponovo u Telenor i ovaj put ostavio telefon i dobio neki izrabljeni krs od Nokije kao zamenski. Posle 16-tak dana su me pozvali da preuzmem telefon da bih ga odmah sutradan odneo ponovo u Telenor zbog istih problema, ovaj put su mi dali kao zamenski drugi, neotpakovan Smart. Problem je sto i taj drugi Smart koji sam dobio ima identicne probleme kao moj koji sam im predao. Jos uvek cekam da me pozovu da preuzmem moj telefon (predat 01.12). Sta da radim ukoliko mi telefon ni u ovom slucaju ne bude popravljen (a sudeci po strucnosti servisera tesko da hoce), da im pretim inspekcijom, da im trazim Wildfire...? Da dodam jos i cinjenicu da svaki odlazak u njihovu poslovnicu mene kosta 500din, dakle vec sad me je d****e sa njima kostalo preko 2000.00 din. 

-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
Jesam, ali tek posto sam ga uzeo, pre toga nisam ni znao da taj model uopste postoji.
Pa to i planiram, da im ga vratim i uzmem wildfire.
Edit:
Upravo nadjoh ovu "vest", nekom jadnicku ovde koji ima probleme sa operaterima (kao i ja sam) moze da bude korisna http://www.srbijanet.rs/vesti/drustvo/4 ... efona.html
Postavicu link do ovog foruma u komentarima, ima i tamo ljudi koji se zale na "usluge" operatera.
Edit:
Izvukao sam iz zakona o zastiti potrosaca jedan posebno zanimljiv clan:

Edit:
Upravo nadjoh ovu "vest", nekom jadnicku ovde koji ima probleme sa operaterima (kao i ja sam) moze da bude korisna http://www.srbijanet.rs/vesti/drustvo/4 ... efona.html
Postavicu link do ovog foruma u komentarima, ima i tamo ljudi koji se zale na "usluge" operatera.
Edit:
Izvukao sam iz zakona o zastiti potrosaca jedan posebno zanimljiv clan:
Ala ima da ga natrljam na nos ovima iz Telesmora.Član 33.
Ako prodavac prodaje proizvod sa nedostatkom, dužan je da taj proizvod izdvoji od drugih proizvoda, da smanji cenu proizvoda u zavisnosti od vrste i obima nedostatka i da upozori potrošača na te nedostatke.
Prodavac je dužan da na proizvodu sa nedostatkom istakne jasno i vidljivo obaveštenje o sniženoj ceni, o nedostatku proizvoda i o isključenju odgovornosti prodavca za taj nedostatak
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
Danas me zvali smradovi iz Telenora, otisao sam i podigao telefon. Naravno, telefon ni posle drugog servisa nije popravljen (zasto li me to ne cudi?) U ponedeljak idem da "razgovaram" sa sefom. Videcemo sta ce biti, ima da mi daju Wildfire pa makar pevali, a s obzirom da uz tarifni paket koji ja imam (biz 450) Wildfire kosta 1.340,00 dinara, dobicu ga bez dinara. Samo jos treba docekati i taj famozni ponedeljak.
-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 62
- Pridružio se: Čet, 04. Nov 2010. 18:52
POZ od jos jedne mesterije CUVENOG telenora (: SRAMOTA ! HD2 je u pitanju , problem nastao prilikom snimanja kamerom gde mi je nakon nekih 10-tak minuta telofon ili zabagovao ili se restartovao i sl. i onda cupaj bateriju da bi uopste proradio i onda jos jednop 5 minuta da dodje sebi - isti predat u poslovnicu doticnih i evo danas 38 dan i nista , pozovem iste kazu evo vam broj od servisa, proverim MIKROS u pitanju, isti utvrdili da nije naravno softverski problem nego hardverski (verovatno ploca izuzetno dobra ! (: ) - pa posto oni to ne rade telefon prosledjen sledecoj firmi (servisu) BEGRAMU , dobijem i njihov broj i svake nedelje zovem i po obicaju JOS NIJE GOTOV, JOS NIJE GOTOV - CEKAMO DELOVE ,e, posto se pribliziva ZAKONSKI ROK 45 dana ja danas krenem u ponovno zvanje prvo MIKROS kaze nije gotov, rekoh dobro a, koji je ROK (kao ne znam) kazu mi pa 45 dana od PRIJEMA u SERVIS e, tu ga ja cekao i kazem BAS ME TO I NE ZANIMA ZNAM KAD JE ISTI PREDAT U POSLOVNICU a, to sto ga oni nisu isti dan prosledili bas me . . . mogli su da ga drze i do danas ista onda ??? OK, kazem ajmo dalje zovem BEGRAM riba se javi DAJTE MI IMEI broj , ja dan JOJ PA NOV MI PROGRAM NE MOGU DA VIDIM DA SE CUJEMO U PONEDELJAK (pre dva dana ih dao bio stari a, sad eto KAO novi !?!) - ma reko super CUJEMO SE - i onda slag na tortu CUVENI telenor pozovem i krenemo redom KOJI JE ROK , kaze 45 od prijema u SERVIS - odmah prvo krpljenje REKOH NE ZANIMA ME, pa ponovim pricu do kada su mogli da ga drze i predaju u servis i da to mene uopste ne zanima jel, ja imam papir gde lepo stoji datum PRIJEMA paz reko kad NADLEZNI budu racunali vrlo lako cemo utvrditi 45 dan, pa onde zakrpim jos malo da je sve ovo jako lepo i divno da covek kupi telefon po tadasnjoj ceni 60.000 i da sve ovo dozivi, da u zamenu dobijem krdzu 3 puta jeftiniju koja nema nista u odnosu na ono sto sam kupio i zeleo, da svoje obaveze i dalje ispunjavam a, isto NE KORISTIM itd itd, tako da rekoh sve dalje probleme ne bi imali cisto na vreme da vas obavestim da vam 01. JANUARA istice ROK pa gledajte sta cete . . kaze ma OK JE , ETO KONTAKTIRACU JA SAD POSLOVNICU PA DA VIDI STA SE DESAVA MADA VI ETO I SAMI ZNATE, PA ETO AKO ISTEKNE ROK SERVIS CE NAS OBAVESTITI I DOBICETE DRUGI U ZAMENU, PA POSTO VISE NEMAJU HD2 imamo u tom rangu DESIRE HD ili HD7 i jos jedan nabroja . . . ma more . . . tek ce imati probleme samo ako drugi ne dobijem do prvih radnih dana januara - uglavnom JAKO NE OZBILJNO od KAO jedne ozbiljne firme sa tolikim brojem korisnika !!! Eto, malo sam vas namucio - NISTA Novo i Ne poznato vam ne rece ali eto bar da se malo pojadamo
POZ do daljneg pa Vas obavestavam sta se dalje desava cisto zbog nekih daljih problema i nacina resavanja istog !

-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
U svakom slucaju Bobane ne ocekuj da ce se sve tako lako zavrsiti (mada je u tvom slucaju moguce i da hoce s obzirom na rok).
Kod mene situacija stoji ovako, telefon predat po treci put servisu (menjace mu plocu, ne znam zasto kad samo slepac ne moze da vidi da je problem softverski), uz zahtev da mi se telefon zameni za Wildfire. Sada cekam da me iz telesmora zovu pa da vidimo sta ce dalje biti (rekli su da ce biti pre n. godine). U slucaju da mi vrate moj Smart, nepopravljen ponovo, e onda idemo drugacije, dacu sefu sat vremena da mi rodi Wildfire ili kontaktiram inspekciju. Poslovanje im je zaista 0! U normalnim zemljama sa normalnim firmama to ide ovako, korisnik reklamira telefon, operater mu menja za nov (ili isti ili bolji), korisnik odlazi zadovoljan a operater reklamira telefon kod uvoznika, uvoznik dalje reklamira telefon kod proizvodjaca i proizvodjac obestecuje uvoznika, uvoznik operatera i svi zadovoljni i bez glavobolja. A ja sam moj Smart reklamirao evo vec treci put, i sad moraju da mi daju Wildfire, posto sam imao dva njihova Smarta u rukama (oba su bila nova) i nijedan nije radio kako treba.
Kod mene situacija stoji ovako, telefon predat po treci put servisu (menjace mu plocu, ne znam zasto kad samo slepac ne moze da vidi da je problem softverski), uz zahtev da mi se telefon zameni za Wildfire. Sada cekam da me iz telesmora zovu pa da vidimo sta ce dalje biti (rekli su da ce biti pre n. godine). U slucaju da mi vrate moj Smart, nepopravljen ponovo, e onda idemo drugacije, dacu sefu sat vremena da mi rodi Wildfire ili kontaktiram inspekciju. Poslovanje im je zaista 0! U normalnim zemljama sa normalnim firmama to ide ovako, korisnik reklamira telefon, operater mu menja za nov (ili isti ili bolji), korisnik odlazi zadovoljan a operater reklamira telefon kod uvoznika, uvoznik dalje reklamira telefon kod proizvodjaca i proizvodjac obestecuje uvoznika, uvoznik operatera i svi zadovoljni i bez glavobolja. A ja sam moj Smart reklamirao evo vec treci put, i sad moraju da mi daju Wildfire, posto sam imao dva njihova Smarta u rukama (oba su bila nova) i nijedan nije radio kako treba.
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Eto.. strano... Kolega vec 4. put odneo Innov8 u servis, sad su ga drzali 44 dana, i kao radi (a ja sam ubedjen da su malo samo zamazali), i cekaju da mu istekne garancija (jos koji mesec). A recimo evo drugar u Nemackoj prijavio operateru da je izgubio iPhone4 i dobija nov za nedelju dana.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
Ljudi, upravo dobih obavestenje od HTC-a za Srbiju da Mikros i Begram jesu ovlasceni servisi za njihove telefone. http://www.facebook.com/permalink.php?s ... 0105421777
-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 62
- Pridružio se: Čet, 04. Nov 2010. 18:52
POZ svima - evo da se nadovezem na moju pricu, danas je bio 43 dan od mog slanja telefona u servis i danas su me kontaktirali iz Telenora da mi je odobrena ZAMENA telefona posto za moj NEMA DELOVA !? i da dostavim u poslovnicu punjac i slusalice koje ce oni tek u utorak proslediti dalje (valjda zbog praznika) pa cu valjda posle toga dobiti Novi HD2 kako mi rece koji me je kontaktirao - e, sad otkud novi kad ga Telenor vise nema u ponudi sto mi je i njihov operater rekao pre par dana NE ZNAM ali eto . . ako nije OPET neka MUTLJAVINA !!! jedino ako SERVIS svojom greskom nije u obavezi Telenoru da u ovakvim slucajevima prosledi nove aparate iz nekih njihovih zaliha ili cega vec ! Uglavnom tako za sada stoje stvari pa se pisemo kad budem imao novih informacija - POZ
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
Pa servis i dodeljuje HTC telefone Telenoru, bar su meni tako rekli (kao servis je i uvoznik, jest' da im ne verujem ali...). Pazi samo da ti ne uvale neki popravljan, od njih je sve moguce!
Poslednja izmena od Crazy_Coyote u Sub, 01. Jan 2011. 11:31, izmenjeno 1 put ukupno.
-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 62
- Pridružio se: Čet, 04. Nov 2010. 18:52
-
- Povremeni posetilac
- Postovi: 35
- Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
- Lokacija: Doljevac (Nis)
-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 62
- Pridružio se: Čet, 04. Nov 2010. 18:52
pa sve mi je to jasno i ja nekeko imam sumnju da oni recimo kao sada taj moj sto nisu sad stiglu u roku popraviti to urade za neki dan i onda ge posle uvale nekom drugom . . . ma sve je moguce al sta d se radi, pogledacu malo iznutra da li se vidi imali zastitu na sraficima da li je otvaran i slicno mada u nekoj sustini ni jedan nije toliko star jer je model relativno nov i u pravu ste meni je najbitnije da to cudo radi da ta ploca bude ok jer ocigledno na njoj samoj imaju greske . . . a, videcemo uskoro
- da SRECNA VAM Nova Godina !

-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 62
- Pridružio se: Čet, 04. Nov 2010. 18:52
-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 62
- Pridružio se: Čet, 04. Nov 2010. 18:52
ma . . da se ne ponavljam al ukratko 43 dan me obaveste da nema delova i da ce mi biti zamenjen telefon, nov naravno i da vratim punjac i slusalice od HD2 i onda od tog poziva evo 2 nedelje proslo i nista, u subotu zovek Korisnicki servis i kaze snajka EVO SAD CU JA DA U POSLOVNICU SALJEM MEJL POD HITNO I U TOKU DANA CE VAM SE JAVITI i jok prodje subota, nedelja i juce cekam do podne i nista i onda prsnem opet cimnem Korisnicki nakrpim neku drugu snajku, svasta sam joj rekao a , ona PA NE MORATE DA VICETE e, reko moram i ajde kao cekaj , sacekam a, ona za 15 minuta ce vas zvati iz poslovnice, zovnu oni JOJ SVE JE OK IDE ZAMENA SAMO IZ SERVISA NASEM MENADZERU TREBA DA DAJU PAPIR ZA ZAMENU ma ja i njega napusim, on se kao izvinjava i kazem i njemu kao i snajki prethodno ma sutra palim u INSPEKCIJU lepo je sad ovaj Zakon izasao pa kad vas osisaju za jedno 300 somica ima da se cesete . . .zavrsim sa njim kad posle sat vremena zove covek bas iz telenora neki jaci lik IZVINJAVA SE I ETO SAD JE ON TO PREUZEO NA SEBE DA ZAVRSI I STA SE DESAVA NA TRZISTU SE VISE KAO NE POJAVLJUJE TAJ HD2 NE PORIZVODI SE KAO I MORAJU MI DATI ZAMENU ZA NJEGA KAO OVAJ Desire telefon I DA CU GA DOBITI DO SREDE, CETVRTKA NAJKASNIJE e, pa ajd i to cudoi da vidimo a u PETAK ja znam kako cu - dosta je bilo zaje . . . . . - pa mislim stvarno jako NE KOREKTNO i NE PROFESIONALNO ! Toliko i kao sto rekoh NASTAVAK sledu ubrzo 

- VeNoM
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 5064
- Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
- :: Sony Xperia Z5P
- :: Sony Xperia Z
- Lokacija: Jagodina
drugar je imao sličnih problema i mob je nosio 3x u telenor.w950 je u pitanju jer mu se zeznulo dugme za back.ok prodje neko vreme njega više nema u ponudi a mob su mu servisirali celih 120dana.i kažu oni njemu da ovaj mob više nema i da će da dobije neki drugi.i dobio je drugi...w950.odakle su ga izvadili ja nemam pojma.naravno poklopac za bateriju i baterija je od njegovog starog moba.mi smo planirali nešto da nam daju u rangu ali oni nam dali isto...
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 62
- Pridružio se: Čet, 04. Nov 2010. 18:52
i MISIJA upravo - NAJZAD zavrsena !!!!!! Uzeo Desire u nekoj belo-sivoj boji pa sad sledi testiranje, upoznavanje i tako to, opet ubacivanje navigacije posto ova sto sam imao (IGO
je bila za Windows telefona a, za ovaj sad mora druga i tako, jos malo para da mi izbiju, uglavnom to je to, putesestvija od DVA meseca eto zavrsena pa dok ga malo upoznam i ispitam pisem se
- POZ svima !!!

