Iskustva sa (online) prodavnicama
- Deksi
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4924
- Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
- :: one+ nord2
- Lokacija: LE
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Siki sad ako im se isplati da nekog zeznu i sebi ubiju ugled za par desetina evra onda kopaju rupuu sami sebi.
Mobilnishop gde sam ja kupio lumiu plaća transprt, tako je pisalo na njihovom sajtu, sad mozda i lažu sve je moguće.
Mobilnishop gde sam ja kupio lumiu plaća transprt, tako je pisalo na njihovom sajtu, sad mozda i lažu sve je moguće.
- El Laki
- Prijatelj foruma
- Postovi: 6356
- Pridružio se: Uto, 18. Mar 2014. 18:37
- :: Xiaomi Redmi Note 4
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ma to su dve najsigurnije prodavnice. Ako njima ne veruješ i nećeš preko kp, onda uzmi u WinWinu i tako si jedino siguran. Oni imaju sigurne garancije, ali zato i koštaju dosta više 

- znemanja
- Moderator
- Postovi: 9188
- Pridružio se: Pon, 07. Jul 2008. 22:16
- :: Samsung S20 Ultra
- :: Samsung A52
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Uvek postoji mala doza rizika kada se ne kupuje kod ovlašćenog prodavca, ali upravo naveden prodavnice imaju odlične preporuke od ljudi koji su kupovali u istim, što je po meni dovoljna sigurnost da kupim uređaj u tiim radnjama.
Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Galaxy Watch4 Classic, Samsung Galaxy Tab S6 LTE, Samsung Galaxy A52, Samsung Galaxy A6+ (2018)
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Onako bih hteo da pohvalim Mob Trend i TelekoPlus. Sa njima sam imao samo pozitivna iskustva. Svi telefoni su mi stizali kurirskom sluzbom, i uvek sve ok. 

- zoreli
- Moderator
- Postovi: 5253
- Pridružio se: Sub, 28. Feb 2004. 01:38
- :: Galaxy S21 Plus
- Lokacija: Шид - Србија
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Evo ja bih da pohvalim on-line radnju MobilniNS na KP , ubedljivo najpovoljnije cene (novih neotpakovanih) mobilnih telefona , ja sam danas kupio LG G2 za 310 evra 

16 godina na forumu MOBILNISVET
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 3
- Pridružio se: Pon, 12. Maj 2014. 21:22
- :: Samsung Galaxy Note3
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Pozdrav ljubiteljima telefona!
Imala sam zarku zelju da podelim svoje iskustvo sa ljudima, da znate da postoje jos neki faktori koji mogu uticati na vasu kupovinu mobilnog telefona.
U utorak 29.04.2014 sam otvorila stranicu na Moblnom svetu, Samsung Galaxy Note 3 i zvala sve radnje koje su na toj strani navedene kao radnje koje imaju taj telefon. Pitala sam da li imaju taj telefon u roze boji. Na kraju sam imala spisak od 6 radnji, od toga samo je ************* imala isti na stanju, u preostalih 5 su rekli da mogu da ga poruce.
Sve sam ih pitala koja bi bila cena i kada bi telefon stigao.
Jedna od tih radnji bila je ********** gde mi je vrlo fina devojka rekla da mogu da ga poruce, cena bi bila 51740 dinara i stigao bi u ponedeljak (jer je u cetvrtak bio 1. maj pa je to malo produzilo rok isporuke).
U 17h mi dolazi suprug sa posla i kaze da bi najbolje bilo da odemo do tih radnji i pogledamo na Note 3 bilo koje boje sta pise gde je MADE IN i da pitamo kolika je garancija. Oko 18:30 smo bili u *********, pogledali beli Note 3, videli da na njemu stoji MADE IN KOREA i saznali da je garancija 2 godine. Posle toga nam je ostalo da odemo do *************-a, videli smo talefon i tamo, stoji samo MADE BY SAMSUNG, saznali da je garancija godinu dana i otisli. Odlucili smo se za kupovinu u *******. Kad smo seli u auto u 19:25 odmah sam zvala radnju ali se niko nije javljao. Zvala sam bez prestanka do 19:45 kada smo stigli ispred radnje koja je uveliko bila zatvorena, sa spustenom resetkom i pogasenim svetlima. Radno vreme je inace do 20h. Ali ok.
Ja nestrpljiva i ushicena zbog novog telefona kao malo dete ne mogu da docekam jutro da porucim telefon. Sutradan ujutru zovem *********, javlja se nadrndani gospodin (ima stav kao da je vlasnik radnje, ne mogu da tvrdim da to i jeste) i ja pocinjem: "Dobar dan, ja sam zvala juce vezano za Samsung Galaxy Note3 u roze boji, rekli ste da moze da se poruci pa bih ja porucila", nadrndani gospodin kaze "E pa ne moze, ja sam juce zakljucio porudzbinu. Mi smo vam juce rekli da moze da se poruci i rekli vam i cenu a vi niste porucili. Ja sam zakljucio porudzbinu i ne mogu da dodajem nista, to je vec krenulo u Srbiju", ja (vrlo zbunjena): "Dobro, a kad bih onda mogla da porucim? I kada bi onda stiglo?", nadrndani gospodin: "Ne znam, zovite u ponedeljak ako do tad ne kupite nigde drugde pa cemo vam tada reci", ja: "Ok, hvala, prijatno.
Tada sam se vec smorila i bila jaaakoo tuzna ali sam odlucila da cekam jer sam zelela da telefon uzmem tamo. U subotu 3.5 sam prodala svoj telefon Samsung Galaxy Note i do daljnjeg koristila mamin stari telefon bez ijednog kontakta u njemu. Racunam - izdrzacu, porucicu nov u ponedeljak.
U ponedeljak 5.5 ujutru zovem **********, javlja se ona fina devojka, ja joj kazem kako sam zvala prethodne nedelje vezano za roze Note 3 i da su mi rekli da zovem u ponedeljak, ona se obraca nadrndanom gospodinu i pita ga sta je bilo sa tim roze Note 3, da li ga je porucio a cujem njega u pozadini kako odgovara "nisam, ne moze, vec sam zakljucio porudzbinu", fina devojka mi kaze kako toga nema a ja je pitam mogu li sada da porucim, ona prenosi moje pitanje a nadrndani gospodin odgovara "Ne moze da se poruci. Nema vise. Neka kupi negde drugde".
Imam 27 godina ali, kunem se, oci su mi bile pune suza. Takav talas razocarenja me je poklopio da sam izgubila svaku volju za kupovinom necega cemu sam se ludacki radovala.
Pri tome, ni sama nisam znala zasto ali imala sam utisak da mi nadrndani gospodin to namerno radi. Da se drnda iz kog god razloga. Suprug mi kaze - ma ne, zasto bi? Njemu je u interesu da proda, da zaradi pare.
Od tada se moj suprug jurio sa kupovinom telefona i za sebe i za mene i u petak 8.5 mi kupio telefon u *************-u za 460e i sa 24 meseca garancije na softver i 12 meseci garancije na hardver. Danas 12.5 odlazimo u ********** da moj suprug kupi LG G2, dok gledam futrole suprug razgovara sa nadrndanim gospodinom i spomene kako smo jurili roze Note 3, kako smo zvali i tu i svuda i jedva ga nasli. Nadrndani gospodin me pogleda i kaze "Pa da, znas kako, ovde je neko zvao za taj roze Note 3 i ja sam rekao cenu i sve i onda ne poruci nego zove sutradan i kao porucuje. I ja kazem ne moze, zakljucio sam porudzbinu. Iskreno da ti kazem, mogao sam ali namerno nisam hteo. Boli me uvo da saljem mejl za jedan telefon. Sta mi ti sad zoves druge radnje i proveravas. Ako ces da kupis - kupi. Ako neces - nemoj. Namerno nisam hteo da porucim i rekao sam da ne moze"
Progutala sam knedlu i precutala.
Mada zasluzuje samar u najmanju ruku.
Ali sada makar i drugi ljudi znaju - kada kupujete telefon za svoje pare ne smete da se raspitujete i proveravate na vise mesta. Jer lako mozete na sebe navuci gnev nadrndane gospode i biti uskraceni za kupovinu zeljenog aparata.
Ako nekome znaci informacija LG G2 je kostao 355e i ima garanciju 24 meseca na softver i 24 meseca na hardver.
Pozdrav svima
------
izmenio kalinicm (zabranjeno imenovanje firmi jer nije moguće proveriti tačnost, ali situacija i problem treba da se vide)
Imala sam zarku zelju da podelim svoje iskustvo sa ljudima, da znate da postoje jos neki faktori koji mogu uticati na vasu kupovinu mobilnog telefona.
U utorak 29.04.2014 sam otvorila stranicu na Moblnom svetu, Samsung Galaxy Note 3 i zvala sve radnje koje su na toj strani navedene kao radnje koje imaju taj telefon. Pitala sam da li imaju taj telefon u roze boji. Na kraju sam imala spisak od 6 radnji, od toga samo je ************* imala isti na stanju, u preostalih 5 su rekli da mogu da ga poruce.
Sve sam ih pitala koja bi bila cena i kada bi telefon stigao.
Jedna od tih radnji bila je ********** gde mi je vrlo fina devojka rekla da mogu da ga poruce, cena bi bila 51740 dinara i stigao bi u ponedeljak (jer je u cetvrtak bio 1. maj pa je to malo produzilo rok isporuke).
U 17h mi dolazi suprug sa posla i kaze da bi najbolje bilo da odemo do tih radnji i pogledamo na Note 3 bilo koje boje sta pise gde je MADE IN i da pitamo kolika je garancija. Oko 18:30 smo bili u *********, pogledali beli Note 3, videli da na njemu stoji MADE IN KOREA i saznali da je garancija 2 godine. Posle toga nam je ostalo da odemo do *************-a, videli smo talefon i tamo, stoji samo MADE BY SAMSUNG, saznali da je garancija godinu dana i otisli. Odlucili smo se za kupovinu u *******. Kad smo seli u auto u 19:25 odmah sam zvala radnju ali se niko nije javljao. Zvala sam bez prestanka do 19:45 kada smo stigli ispred radnje koja je uveliko bila zatvorena, sa spustenom resetkom i pogasenim svetlima. Radno vreme je inace do 20h. Ali ok.
Ja nestrpljiva i ushicena zbog novog telefona kao malo dete ne mogu da docekam jutro da porucim telefon. Sutradan ujutru zovem *********, javlja se nadrndani gospodin (ima stav kao da je vlasnik radnje, ne mogu da tvrdim da to i jeste) i ja pocinjem: "Dobar dan, ja sam zvala juce vezano za Samsung Galaxy Note3 u roze boji, rekli ste da moze da se poruci pa bih ja porucila", nadrndani gospodin kaze "E pa ne moze, ja sam juce zakljucio porudzbinu. Mi smo vam juce rekli da moze da se poruci i rekli vam i cenu a vi niste porucili. Ja sam zakljucio porudzbinu i ne mogu da dodajem nista, to je vec krenulo u Srbiju", ja (vrlo zbunjena): "Dobro, a kad bih onda mogla da porucim? I kada bi onda stiglo?", nadrndani gospodin: "Ne znam, zovite u ponedeljak ako do tad ne kupite nigde drugde pa cemo vam tada reci", ja: "Ok, hvala, prijatno.
Tada sam se vec smorila i bila jaaakoo tuzna ali sam odlucila da cekam jer sam zelela da telefon uzmem tamo. U subotu 3.5 sam prodala svoj telefon Samsung Galaxy Note i do daljnjeg koristila mamin stari telefon bez ijednog kontakta u njemu. Racunam - izdrzacu, porucicu nov u ponedeljak.
U ponedeljak 5.5 ujutru zovem **********, javlja se ona fina devojka, ja joj kazem kako sam zvala prethodne nedelje vezano za roze Note 3 i da su mi rekli da zovem u ponedeljak, ona se obraca nadrndanom gospodinu i pita ga sta je bilo sa tim roze Note 3, da li ga je porucio a cujem njega u pozadini kako odgovara "nisam, ne moze, vec sam zakljucio porudzbinu", fina devojka mi kaze kako toga nema a ja je pitam mogu li sada da porucim, ona prenosi moje pitanje a nadrndani gospodin odgovara "Ne moze da se poruci. Nema vise. Neka kupi negde drugde".
Imam 27 godina ali, kunem se, oci su mi bile pune suza. Takav talas razocarenja me je poklopio da sam izgubila svaku volju za kupovinom necega cemu sam se ludacki radovala.
Pri tome, ni sama nisam znala zasto ali imala sam utisak da mi nadrndani gospodin to namerno radi. Da se drnda iz kog god razloga. Suprug mi kaze - ma ne, zasto bi? Njemu je u interesu da proda, da zaradi pare.
Od tada se moj suprug jurio sa kupovinom telefona i za sebe i za mene i u petak 8.5 mi kupio telefon u *************-u za 460e i sa 24 meseca garancije na softver i 12 meseci garancije na hardver. Danas 12.5 odlazimo u ********** da moj suprug kupi LG G2, dok gledam futrole suprug razgovara sa nadrndanim gospodinom i spomene kako smo jurili roze Note 3, kako smo zvali i tu i svuda i jedva ga nasli. Nadrndani gospodin me pogleda i kaze "Pa da, znas kako, ovde je neko zvao za taj roze Note 3 i ja sam rekao cenu i sve i onda ne poruci nego zove sutradan i kao porucuje. I ja kazem ne moze, zakljucio sam porudzbinu. Iskreno da ti kazem, mogao sam ali namerno nisam hteo. Boli me uvo da saljem mejl za jedan telefon. Sta mi ti sad zoves druge radnje i proveravas. Ako ces da kupis - kupi. Ako neces - nemoj. Namerno nisam hteo da porucim i rekao sam da ne moze"
Progutala sam knedlu i precutala.
Mada zasluzuje samar u najmanju ruku.
Ali sada makar i drugi ljudi znaju - kada kupujete telefon za svoje pare ne smete da se raspitujete i proveravate na vise mesta. Jer lako mozete na sebe navuci gnev nadrndane gospode i biti uskraceni za kupovinu zeljenog aparata.
Ako nekome znaci informacija LG G2 je kostao 355e i ima garanciju 24 meseca na softver i 24 meseca na hardver.
Pozdrav svima
------
izmenio kalinicm (zabranjeno imenovanje firmi jer nije moguće proveriti tačnost, ali situacija i problem treba da se vide)
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Dr. Mobil se opet zatvorio, tj pise daje lokal u pripremi. Zna li neko da li su se i gde premestili.
- Baraba
- Akcionar Mobilnog Sveta
- Postovi: 11008
- Pridružio se: Ned, 08. Feb 2009. 04:06
- :: Ivan I. na Kupujem
- :: Prodajem
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
U TC Milenijum, odavno su se prebacili. Guglaj, naćićeš telefon itd.
- Layne_Staley
- Mobil manijak
- Postovi: 1768
- Pridružio se: Čet, 16. Feb 2006. 18:41
- :: iPhone 6 64gb SG
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Da napomenem, ja sam imao slicno iskustvo kao i Deneris87... Naime, kada sam devojci kupovaio N4 pre jedno pola godine, zvao sam dosta radnji po Beogradu koje prodaju na crno (i guess), i posle par poziva u jednoj radnji su mi rekli (ne mogu da se setim u kojoj) da je bolje da dodjem licno i da kupim telefon nego sto telefonom proveravam cene u svim radnjama. Ja sam pitao o cemu pricaju , devojka mi je preko telefona nabrojala sve radnje koje sam zvao.. Ili su vanzemaljci, ili je Snouden, ili se oni bas drze zajedno



There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...
-- iPhone 6 space gray, 64 GB --
-- iPhone 6 space gray, 64 GB --
- Baraba
- Akcionar Mobilnog Sveta
- Postovi: 11008
- Pridružio se: Ned, 08. Feb 2009. 04:06
- :: Ivan I. na Kupujem
- :: Prodajem
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ti za svoje pare kupujes gde hoćeš. A siguran sam da to nije jedino mesto gde ima roze note 3. A sto si se oslanjala na spisak radnji ovde, a ne malo istrazila jbg, sama si kriva. Iz principa ne bih u tom Loguc kupio ništa, a vi kupili G2 (smajli što sam sebi puca u glavu).
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Pa kontam da su svi oni povezani, jedni od drugih "pozajmljuju" telefone kad im kupac dodje, pa vracaju pri sledecoj nabavci.
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 3
- Pridružio se: Pon, 12. Maj 2014. 21:22
- :: Samsung Galaxy Note3
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
@Baraba u tom prvom cugu sam zvala samo te sa sajta. Onda kad su me ovi iz Logic shop-a ispalili, moj muz je zvao svaku radnju u Beogradu koju je mogao da nadje i tako zavrsismo u Hermes-u koji ga je imao na stanju i davao garanciji dve godine (mada je skuplji od ostalih). A sto se njegove kupovine LG G2 tice nisam htela da ulazim u to, on je nekako stekao utisak da su im aparati ok i odgovarala mu je cena i garancija koju daju a ja sam to podrzala. Imaj u vidu da se nadrndani gospodin nije razotkrio kao kompletna ameba kakva jeste dok se vec nije stampala garancija za LG G2. U svakom slucaju, bitno mi je da je on uzeo telefon koji je hteo i da je zadovoljan njime. Ali zelim da ljudi znaju s kim imaju posla. Da znate cemu mozete da budete izlozeni ako neko prosto bude raspolozen da vas tome izlozi
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ma znam da su tamo, ali sada ih vise ni tamo nema, tj pise da je lokal u pripremi.Baraba napisao:U TC Milenijum, odavno su se prebacili. Guglaj, naćićeš telefon itd.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Kako bre nema, lokal u suterenu, broj 14 cini mi se... Inace, sve male radnje uzimaju od istog dobavljaca telefone i svi se poznaju... Sigurno se i dogovaraju pa je zato svejedno gde cete uzeti aparat... Kod nadrndanih nemojte iz principa i to im kazite, bar da malo uticemo na njihov kvalitet usluge...
Jos jednom preporuka za Top zonu u Balkanskoj...
Jos jednom preporuka za Top zonu u Balkanskoj...
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Pa bio sam juce. Pise lokal u pripremi.luca napisao:Kako bre nema, lokal u suterenu, broj 14 cini mi se... Inace, sve male radnje uzimaju od istog dobavljaca telefone i svi se poznaju... Sigurno se i dogovaraju pa je zato svejedno gde cete uzeti aparat... Kod nadrndanih nemojte iz principa i to im kazite, bar da malo uticemo na njihov kvalitet usluge...
Jos jednom preporuka za Top zonu u Balkanskoj...
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 3
- Pridružio se: Pon, 12. Maj 2014. 21:22
- :: Samsung Galaxy Note3
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
@iLuka cak i ako uzimaju kod istog dobavljaca nije svejedno gde uzimas jer imaju razlicitu duzinu garancije i razlicite cene. Kada sam ja taj dan zvala i u 6 radnji mi rekli da mogu da nabave cene su bile od 50000 do 58500 dinara. Nije mala razlika. A nadrndanima treba neko da objasni neke stvari samo sto ja bezim od svake vrste konflikta i nisam bila sposobna da ispljunem sve sto sam imala da mu kazem 

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Zanima me da nije neko imao iskustva ili zna nekoga ko jeste (posto je relativno skoro otvorena) sa prodavnicom Mobil Factory u Sarajevskoj?
- El Laki
- Prijatelj foruma
- Postovi: 6356
- Pridružio se: Uto, 18. Mar 2014. 18:37
- :: Xiaomi Redmi Note 4
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Veliki minus za Ivana Obradović. Naime, kao što ste već viđali, neretko sam ga preporučivao i hvalio, međutim danas me je neprijatno iznenadio. Nakon što sam mu nabacio 7 kupaca, i lično kupio 3 telefona, on mi daje popust 20e za sledeći. To je bilo pre mesec dana. Danas ga zovem, da bih uzeo bratu Note 3, a Ivan se pravi da me ne poznaje i da nije to obećao. Iako mu ja dajem ime, prezime i adresu, slikam račune, on se pravi lud. Ja kažem dobro, ne moraš 20e,plati poštarinu bar a ja cu razliku od 20e iz svog džepa jer sam dečku rekao manju cenu. A on, nakon 7 kupaca koje sam mu doveo i 3 kupljena telefona, odbija da smanji cenu za 300din iako je obećavao 2500. Iako mi je pričao da na telefon ima zaradu čisto 30+ evra jer uvozi iz Austrije po dosta nižim cenama i bez carine. Lično sam jako razočaran, jer očekujem da kada daš reč, onda to i ispostuješ. Mislim da sam od njega bar toliko zaslužio. Nemam zamerke na telefon ali kao čovek je nula. Velika nula.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
El Laki, trgovac kao i svaki drugi, umesto da te časti on te izgubio kao kupca
.
A i koliko sam primetio S3 je podigao cenu, za 5€, ali opet, umesto da mu pada cena on podiže, wtf?

A i koliko sam primetio S3 je podigao cenu, za 5€, ali opet, umesto da mu pada cena on podiže, wtf?