Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Ja sam u Vipu direktno pitao, sta ako telefon i ostecenje ne podlezu garanciji - rekli su mi da ce me zvati iz servisa i obavestiti koliko moram da platim. Racun za mesec u kome se to desilo je stigao, i nije bio uvecan, stavise, bio je umanjen za 200 din jer sam otkazao primanje papirnog racuna.
I da, kakve veze ima Vip sa placanjem bilo cega? Oni telefone dobijaju od uvoznika, i ako se nesto desi, ovlasteni servis je taj koji nadoknadjuje (a oni su ispostava uvoznika), pisalo se o tome u ovoj temi nasiroko.
I da, kakve veze ima Vip sa placanjem bilo cega? Oni telefone dobijaju od uvoznika, i ako se nesto desi, ovlasteni servis je taj koji nadoknadjuje (a oni su ispostava uvoznika), pisalo se o tome u ovoj temi nasiroko.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
Izvinjavam se moderatorima, ali ovaj post mora ici odvojeno jer je vezan za drugi problem.
Problem se nalazi na ovoj temi viewtopic.php?t=23856&highlight=, ali tamo nije mesto mom odgovoru zbog sadrzine posta.
Sceka, ovako... Njihova "strucnost" se ogleda i u sledecem. Zakon koji su oni tebi citirali je nevazeci. Taj clan 21. postoji u tom zakonu ali je taj zakon prestao da vazi 01.01.2011. godine. Jadnici bi makar mogli toliko da se informisu kada vec baljezgaju okolo. Strasno. Uostalom evo pogledaj:
Stari zakon o zastiti potrosaca: http://www.vodevojvodine.com/img/story_ ... aca_OR.pdf
Novi zakon o zastiti potrosaca: potrosac.info/file_download/17/Zakon+o+ZP.pdf (samo iskopiraj ovo u pretrazivac)
Uzmi i procitaj poslednji clan u novom zakonu. Tamo lepo pise da ovo sto su oni naveli ne vazi od 01.01.2011. godine.
Dalje, u novom zakonu, garancija se nalazi u clanu broj 56. Procitaj ga pazljivo, jer se meni cini da ono sto stoji u clanu 21. koji su oni naveli "Davalac garancije je duzan da potrosau obezbedi servisiranje proizvoda, u skladu sa zakonom ili ugovorom", ne stoji nigde u clanu 56. niti u nekom od narednih. Postoji ali ne u toj formi i tom znacenju. Mada moj ti je savet da procitas sve u novom zakonu od clana 49 do clana 65.
Prvo mi reci ovako gde si kupio telefon? Ako ti je na garanciju lupljen samo pecat radnje u kojoj je kupljen telefon, onda idi kod njih da se zalis. A ako pre tog pecata postoji pecat uvoznika ComTrade ili PIN Computers onda se zali kod njih. Za sve ti odgovara onaj ko ti je dao garanciju. A taj je itekako povezan sa Mobisom.
Zato sam ti ja pricala da pravis prepiske sa njima. Znam da nemas vremena, ali eto. Lepo ti prvo uzmi telefon od njih. Onda lepo posalji dopis Nokiji sta se desavalo. Sve redom. Poslacu ti ja popodne, kad dodjem kuci, link gde mozes sve da objasnis Nokiji. Inace, ovi nasi iz Nokije ovde ti ne mogu pomoci nista. Zvace Promobis, ovi ce objasniti da je u pitanju mehanicki kvar i to je sve. Al' eto, neka skupljaju negativne poene.
Pitala ih ja kada su me zvali, ako PIN uvozi Nokiju E72 sa plocom RM530, kako je onda moguce kupiti U Hendiju koji uzima telefone od PIN-a, plocu sa brojem RM320.
I da, poslacu ti na mail jos neke stvari da iscitas. Da se pripremis do sledece nedelje
Problem se nalazi na ovoj temi viewtopic.php?t=23856&highlight=, ali tamo nije mesto mom odgovoru zbog sadrzine posta.
Sceka, ovako... Njihova "strucnost" se ogleda i u sledecem. Zakon koji su oni tebi citirali je nevazeci. Taj clan 21. postoji u tom zakonu ali je taj zakon prestao da vazi 01.01.2011. godine. Jadnici bi makar mogli toliko da se informisu kada vec baljezgaju okolo. Strasno. Uostalom evo pogledaj:
Stari zakon o zastiti potrosaca: http://www.vodevojvodine.com/img/story_ ... aca_OR.pdf
Novi zakon o zastiti potrosaca: potrosac.info/file_download/17/Zakon+o+ZP.pdf (samo iskopiraj ovo u pretrazivac)
Uzmi i procitaj poslednji clan u novom zakonu. Tamo lepo pise da ovo sto su oni naveli ne vazi od 01.01.2011. godine.
Dalje, u novom zakonu, garancija se nalazi u clanu broj 56. Procitaj ga pazljivo, jer se meni cini da ono sto stoji u clanu 21. koji su oni naveli "Davalac garancije je duzan da potrosau obezbedi servisiranje proizvoda, u skladu sa zakonom ili ugovorom", ne stoji nigde u clanu 56. niti u nekom od narednih. Postoji ali ne u toj formi i tom znacenju. Mada moj ti je savet da procitas sve u novom zakonu od clana 49 do clana 65.
Prvo mi reci ovako gde si kupio telefon? Ako ti je na garanciju lupljen samo pecat radnje u kojoj je kupljen telefon, onda idi kod njih da se zalis. A ako pre tog pecata postoji pecat uvoznika ComTrade ili PIN Computers onda se zali kod njih. Za sve ti odgovara onaj ko ti je dao garanciju. A taj je itekako povezan sa Mobisom.
Zato sam ti ja pricala da pravis prepiske sa njima. Znam da nemas vremena, ali eto. Lepo ti prvo uzmi telefon od njih. Onda lepo posalji dopis Nokiji sta se desavalo. Sve redom. Poslacu ti ja popodne, kad dodjem kuci, link gde mozes sve da objasnis Nokiji. Inace, ovi nasi iz Nokije ovde ti ne mogu pomoci nista. Zvace Promobis, ovi ce objasniti da je u pitanju mehanicki kvar i to je sve. Al' eto, neka skupljaju negativne poene.
Pitala ih ja kada su me zvali, ako PIN uvozi Nokiju E72 sa plocom RM530, kako je onda moguce kupiti U Hendiju koji uzima telefone od PIN-a, plocu sa brojem RM320.

I da, poslacu ti na mail jos neke stvari da iscitas. Da se pripremis do sledece nedelje

Poslednja izmena od leonine u Pet, 21. Okt 2011. 23:06, izmenjeno 1 put ukupno.
Nokia 6600 slide; Nokia E72
Koliko je meni poznato,E72 postoji u dve varijante sa oznakom RM-529 i RM-530.leonine napisao:...Pitala ih ja kada su me zvali, ako PIN uvozi Nokiju E72 sa plocom RM530, kako je onda moguce kupiti U Hendiju koji uzima telefone od PIN-a, plocu sa brojem RM320...
Taj RM-320 koji si ti navela "koristi" Nokia N95 8GB !

Samsung S8,Sennheiser CX300 II
Meni je VeNoM napisao na temi za E72 da mu je ploca RM 320. Sem ako on nije nesto pomesao.
Evo pogledaj ovde, na sredini je post viewtopic.php?t=18176&postdays=0&postor ... start=1080

Evo pogledaj ovde, na sredini je post viewtopic.php?t=18176&postdays=0&postor ... start=1080
Nokia 6600 slide; Nokia E72
- Lobachewsky
- Gatekeeper
- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
Lobachewsky je l' VIP zahteva da se telefon nosi prvo kod njih pa da ga oni salju u servis?
Konkretno mozda najbolje miodrage da ti kaze jer je skoro imao iskustva sa tim.
I da, slikaj telefon sa svih mogucih strana i iz svih mogucih uglova pre nosenja. Prevencija je zakon.
Ja sam na svom cak i neki serijal broj na bateriji slikala. Paranoja

Konkretno mozda najbolje miodrage da ti kaze jer je skoro imao iskustva sa tim.
I da, slikaj telefon sa svih mogucih strana i iz svih mogucih uglova pre nosenja. Prevencija je zakon.



Nokia 6600 slide; Nokia E72
Joj miodrage, meni su ostetili masku i nisu mi vratili deo maske izmedju tastature i rama, u pitanju je E72. Tako da nemoj da te cudi moja paranoja 
EDIT:
Premesten post da ne bude off topic.
cyber_vrbas, znam ja da se niko ne hvata mog problema u losem smislu tipa da kaze da nisu oni problem nego ja. Skontala sam da je akcent na serviserima. Ne sumnjam da ima i onih koji su zadovoljni njihovim uslugama. Ali ja nisam i eto, taj licni trenuak preovladava a i nisam htela da sirimo o mom slucaju da ne objasnjavam sve da nas ne najure sa teme
ali ajde. Pazi, svesna sam ja svega ovogo sto si i sada rekao. Nego, telefon je bio star svega 23 dana. Odnet u Promobi, odatle prosledjen u Mobis. Na servisu bio 30 dana, zamenjena mu je maticna ploca. Sa servisa mi je vracen, to su u Promobiju oni konstatovali zajedno sa mnom, bez dela maske, sa iskrivljenim ramom i tastatura krcka kao da si isekao slamcicu i te delove plastike nagurao ispod tastature.
I to nije sve, telefon je opet neispravan
Svako ko zna zakon zna za saobraznost u prvih 6 meseci od kupovine,za koju odgovara davalac garancije, u ovom slucaju PIN. Pogotovo sto je Mobis konstatovao da nije nista do mene. Odradili su zamenu, ali ocigledno ne kako treba i jos su mi ostetili telefon dodatno.
Ja trazim zamenu aparata, trazim nesto sto je zakonski. E sad posto sam uzela mob u Hendiju uz produzenje ugovora na mts-u, tesko je i naci koga zakaciti za nesaobraznost. Ali mislim da sam pronasla. Cekam odgovor iz PIN-a pa cemo videti. Ja telefon star 23 dana nemam nameru da nosam na servis svako malo, koliko god oni imali dobru volju da ga do besvesti popravljaju. Pazi telefon je kupljen pre 70 i nesto dana, a koriscen je 23. Eto i sad mi stoji spakovan, preseo mi je!
Videcemo...
Tebi i drgrgi hvala na smernicama. Svako novo saznanje znaci.
drgrga, u tom si poslu i znas, postujem to sto kazes. Al' znas sta ne razumem, sto Promobi dozvoljava da ga kalja servis kao Mobis? Pazi, meni je Mobis odradio korektno zamenu, ali nisu odradili dobro jer je mob opet neispravan i ostetili su mi masku. I pazi ovo, kada je devojka u Promobiju videla da fali deo maske i da je maska ostecena, rekla je da je to bezobrazluk i da im oni to namerno rade. I znas sta je meni plus, u Promobiju su na prijemu odmah pregledali telefon spolja i nije bilo nikakvih zamerki da postoji neko ostecenje, tako da nisu ni navedene u servisnom nalogu. Ovo sto meni zjapi na coskovim i da je corava videla bi,moze sibica da se gurne. Tako da oni jako dobro znaju kada i gde je nastalo ostecenje, a nastalo je u Mobisu jer u Promobiju kada je donet telefon nisu ga ni otvarali, odmah je prosledjen u Mobis, sto su mi u Mobisu rekli.
Hvala jos jednom na uputima

EDIT:
Premesten post da ne bude off topic.

cyber_vrbas, znam ja da se niko ne hvata mog problema u losem smislu tipa da kaze da nisu oni problem nego ja. Skontala sam da je akcent na serviserima. Ne sumnjam da ima i onih koji su zadovoljni njihovim uslugama. Ali ja nisam i eto, taj licni trenuak preovladava a i nisam htela da sirimo o mom slucaju da ne objasnjavam sve da nas ne najure sa teme




Videcemo...
Tebi i drgrgi hvala na smernicama. Svako novo saznanje znaci.

drgrga ::
leonine,
Isto tako kao i kolega tvrdim da "Promobi" radi po svim propisima Nokie i licno poznajem gazdu (vlasnika).
drgrga, u tom si poslu i znas, postujem to sto kazes. Al' znas sta ne razumem, sto Promobi dozvoljava da ga kalja servis kao Mobis? Pazi, meni je Mobis odradio korektno zamenu, ali nisu odradili dobro jer je mob opet neispravan i ostetili su mi masku. I pazi ovo, kada je devojka u Promobiju videla da fali deo maske i da je maska ostecena, rekla je da je to bezobrazluk i da im oni to namerno rade. I znas sta je meni plus, u Promobiju su na prijemu odmah pregledali telefon spolja i nije bilo nikakvih zamerki da postoji neko ostecenje, tako da nisu ni navedene u servisnom nalogu. Ovo sto meni zjapi na coskovim i da je corava videla bi,moze sibica da se gurne. Tako da oni jako dobro znaju kada i gde je nastalo ostecenje, a nastalo je u Mobisu jer u Promobiju kada je donet telefon nisu ga ni otvarali, odmah je prosledjen u Mobis, sto su mi u Mobisu rekli.
Hvala jos jednom na uputima

Poslednja izmena od leonine u Čet, 20. Okt 2011. 22:38, izmenjeno 10 puta ukupno.
Nokia 6600 slide; Nokia E72
@miodrage: ne bih da baksuziram, ali sačekaj sledeći račun, pa ih onda hvali.
Račun za septembar je zaključen 01. oktobra i nisu mogli ni da ti ufakturišu.
Nisu te zvali jer svaki servis ima propisan minimalan iznos za kvarove za koje ne konsultuje mušterije. Kod običnih majstora je to 500 do 1.000 dinara.
Kod ovih "legalnih" lopova je to paprena cifra.
Priča mi 99% liči na mog komšiju koji je za tač na HTC tatoo prso 11.400 dinara.
Nije ga zvao ni servis ni VIP.
Ako laže on, lažem i ja vas.
Račun za septembar je zaključen 01. oktobra i nisu mogli ni da ti ufakturišu.
Nisu te zvali jer svaki servis ima propisan minimalan iznos za kvarove za koje ne konsultuje mušterije. Kod običnih majstora je to 500 do 1.000 dinara.
Kod ovih "legalnih" lopova je to paprena cifra.
Priča mi 99% liči na mog komšiju koji je za tač na HTC tatoo prso 11.400 dinara.
Nije ga zvao ni servis ni VIP.
Ako laže on, lažem i ja vas.
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
siki069, nadam se da nisi u pravu, obaska sto je popravka zavrsena 27.09. Pa sad, nadam se da cu saznati za 2 nedelje, a ako bude tako nesto, odbicu da im platim, pa da vidimo, ja imam bas celicne zivce da se preganjam sa nekim... Ne tice se mene nikakva nadoknada, jer sam ja jasno i glasno pitao da li imam neke troskove - rekli su da nemam. I time cu i da se vodim.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
Kupio sam telefon 26.12.2011. godine u telenoru. Nakon 4 dana koriscenja crkao je punjac i pojavila se linija u desnom uglu duz celog ekrana! Posto su bili praznici ja odnesem telefon u poslovnicu Telenora, sluzbenik ga restartuje i linija nestane. Proslo je jos nekih 20ak dana opet se pojavila linija i ja odem u servis Bg elektronik serviser proveri bateriju (do tad sam koristio nov punjac ali sam zahtevao od njih da mi zamene stari koji je pokvaren) i dok je gasio i palio telefon linija nestane! On uzme telefon poce da sara po ekranu levo-desno gore-dole i kaze " sa telefonom ti je sve u redu". Opet posle nekih 20ak dana se meni pojavi ista ta linija ja odnesem u servis i kazem serviseru evo opet linije necu da mi krpis telefon nego hocu nov! prodje 5 dana i on mene zove kaze da ne moze da mi zameni telefon jer ima ogrebotinu ( telefon mi je ispao pre 15 ak dana) ali da moze da ga popravi! Ja sam naravno u medjuvremenu procitao sve zakone i nasao u jednom clanu da ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od trenutka prelaska rizika na potrosaca, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala i u trenutku prelaska rizika na potrosaca, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom odredjene nesaobraznosti.
Isto tako mi serviser kaze da ce staviti i novu masku ako hocu ali ako budem pravio "frku" ( jer sam mu rekao da u zakonu o zastiti potrosaca pise da on mora da mi zameni telefon) da ce mi ponistiti garanciju!
Molio bih Vas ako je neko imao slicna iskustva da podeli to sa mnom!!! Sta da radim?
Hvala unapred
Isto tako mi serviser kaze da ce staviti i novu masku ako hocu ali ako budem pravio "frku" ( jer sam mu rekao da u zakonu o zastiti potrosaca pise da on mora da mi zameni telefon) da ce mi ponistiti garanciju!
Molio bih Vas ako je neko imao slicna iskustva da podeli to sa mnom!!! Sta da radim?
Hvala unapred
Evo malo da osvezim temu. Citajuci sve ovo, prilicno sam se uplasio jer mi je prosle nedelje crkao display natelefonu. Telefon je u decembru kupljen preko Telenora. U cetvrtak sam ga odneo direktno u Begram servis, a juce (tri radna dana kasnije) su me zvali da je telefon popravljen. Priznata je garancija i apsolutno nikakvih problema nije bilo. U pitanju je Samsung Galaxy S+.
error974, imao si mnogo srece jer obicno ljudi imaju problema, kao sto se moze videti iz prilozenog. Sasvim slucajno sam pricao sa jednim serviserom koji radi u nokijinom servisu pre jedno mesec dana. Problem je sto ovalsceni servis imam ugovor sa proizvodjacem telefona, i sve popravke koje su u garanciji servis naplacuje od proizvodjaca telefona, zato njima nije u interesu da poprave telefon sto pre nego da to malo oduze (parafrazirao sam ono sto mi je rekao covek). Savet svima je da se samo dobro informisu u novom zakonu o zastiti potrosaca i da provere da li su povredjena njihova prava. U koliko nisu mogu samo da sednu i da placu...
Zelim vam puno srece sa popravkama i da se nikom ne ponovi ono sto se desilo meni!

Zelim vam puno srece sa popravkama i da se nikom ne ponovi ono sto se desilo meni!
