Iskustva sa (online) prodavnicama
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Pratim dugo ovaj forum i konacno odlucih da se uclanim da bih sa vama mogla da podelim svoje iskustvo sa prodavnicom MOBIL FACTORY (Sarajevska). Pre nove godine odem da kupim LG G3 kod njih i telefon odmah istog dana krece da se random resetuje po nekoliko puta dnevno. Odem sutradan da se zalim, plava devojka me nezainteresovano uputi da uradim factory reset. Ok, uradim, vratim se kuci, telefon se opet resetuje. Vec frustrirana odem ujutru ponovo da se zalim, gazda mi (jako neljubazno) kaze da telefon mora da ostane na popravci, sa cime se ne slozim jer je telefon nov i tada mi ponude da urade novi softwer, i kaze covek bice gotovo sutra, zvace me. Sutradan u 7 uvece (rade do 8h) ja zovem i javlja se ona nadrndana plava devojka da mi kaze "pa dodji sad po njega kad vec moras danas i kad ti toliko treba". Znaci telefon stigao odavno u radnju, nisu se udostojili da me obaveste (naglasila sam da mi je hitno). Ja idem po telefon, dolazim kuci, shvatam da problem postoji i dalje. U medjuvremenu me uhvatili neradni dani zbog nove godine i tek danas stizem da odem da im reklamiram ponovo. Nemaju da mi zamene crni, nude mi beli. Usput mi neki covek tu govori da "nije problem u telefonu vec u tome sto moja sim kartica nije 4G". Ne komentarisem, trazim da mi vrate pare - "nemam, dodji za dva sata". Vracam se, vracaju mi pare, trazim da mi vrate i 600 dinara koje sam dala za staklenu zastitu, plava devojka odgovara drsko "to ne mozemo da ti vratimo, puno trazis". Druga prisutna radnica je zacudjeno gleda samo. Dakle, ovu radnju ZAOBICI u sirokom luku, osoblje jako NELJUBAZNO i NEZAINTERESOVANO za vas, obracaju mi se kao da sam sa njima ovce cuvala, a ne kao da sam kupac koji je dosao da im ostavi 300 evra. Na kraju sam telefon kupila u top zoni u Balkanskoj, jeste 2500 din. skuplji, ali bar mi je sad mirna glava.
Poslednja izmena od Paskanat u Čet, 07. Jan 2016. 00:27, izmenjeno 1 put ukupno.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Paskanat, žao mi je što si imala takvo iskustvo, ali te radnje po Balkanskoj i sličnim ćorsokacima svakom savetujem da zaobiđe. S telefonima koji se kod njih uzmu se nikad ne zna. Nadam se da će taj drugi dobro da te služi.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Prosto ne znam gde da kupim telefon i da dam neke razumne pare za isti, a da znam da necu naici na ovakav neprofesionalizam ponovo... Taj stepen nezainteresovanosti za kupca mi nikad nece biti jasan, valjda su oni tu zbog nas, pa makar prodavali i u budzacima..
Hvala Evindzer, bar ovaj iz top zone za sad radi ok [THUMBS UP SIGN]
Hvala Evindzer, bar ovaj iz top zone za sad radi ok [THUMBS UP SIGN]
-
- Akcionar Mobilnog Sveta
- Postovi: 15735
- Pridružio se: Pet, 23. Nov 2007. 18:14
- :: HUAWEI P40 Pro +
- :: HUAWEI P40 Pro
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Sa svim tim divljim radnjama tj takozvanim Mobil shopovima po Bg je lutrija kad kupis telefon sta ce biti ako nesto nije u redu sa istim,kako ces i da li ces ostvariti garanciju ili povracaj novca,zamenu uredjaja.
Meni se cini da sad kad bih kupovao nov telefon da bih pre uzeo recimo od Smiljane sa KP i ne bi me cudilo da ako bi iskrsao neki problem sa fonom da bih lakse s njom to resio nego sa ovim dripcima.
Meni se cini da sad kad bih kupovao nov telefon da bih pre uzeo recimo od Smiljane sa KP i ne bi me cudilo da ako bi iskrsao neki problem sa fonom da bih lakse s njom to resio nego sa ovim dripcima.
XIAOMI Mi 11 midnight grey
HUAWEI P40 Pro classic black
HUAWEI P40 Pro + ceramic white
HUAWEI P30 Pro breathing crystal
XIAOMI Redmi Note 10 Pro onyx grey
HUAWEI P20 Pro twilight violet
HUAWEI P40 Pro classic black
HUAWEI P40 Pro + ceramic white
HUAWEI P30 Pro breathing crystal
XIAOMI Redmi Note 10 Pro onyx grey
HUAWEI P20 Pro twilight violet
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ja sam uzeo g3 u istoj toj mobil factory, koristio 8 meseci i prodao, nikad problem nisam imao, dobila si pare nazad i to je bolje nego da te vozaju, daj boze da ti ovaj bude ok jer si ociglrdno dobila neki felerican, tako ti zapalo , to za neljubaznost necu komentarisati jer su prema meni bili korektni, nije da ih branim samo iznosim i moje iskustvo...
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Je li za nju ili onu Veru pisano kako nije htela da uvaži garanciju nego se pravila luda?Sale_M napisao:Smiljane sa KP
Evindzer, dosta nas je uzimalo u LS i niko problema nije imao,
tako da to što pišeš nije tačno.
A ove pljuvačke postove od korisinika koji imaju po jedan post i tu napoljuju radnju, ipak bih uzeo sa rezervom,
možda piše konkurencija, možda neka radnja hoće da se osveti, tako da ja lično ne verujem

- Apolo
- Expert
- Postovi: 3803
- Pridružio se: Čet, 26. Dec 2013. 21:37
- :: Sony Xperia 5 II
- :: Samsung A6+ (2018)
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Koliko god da su te radnje "divljaci" ja sam na kraju imao pozitivno iskustvo sa njima. Prvobitno sa Logicshop-om gde sam dobio telefon sa fabrickom greskom, odneo da reklamiram i uvazili mi reklamaciju, nakon cega sam predlozio da doplatim za L830 i oni su odmah pristali. Drugo iskustvo sa Mobilnishop. Narucio sam L930 koja se nenormalno zagrevala pri malo jacem przenju telefona, na punjacu nisam smeo da taknem telefon, a pri light koriscenju je takodje pocelo zagrevanje (upaljen WiFi i citanje vesti na B92). Zvao sam ih i skrenuo im paznju jer sam bio revoltiran zbog ove stvari, rekli su da ce uzeti u obzir, testirati telefon i javiti mi. Naravno da je lik u servisu rekao da je to normalno, evo moj iPhone 5 se usija na punjacu, dok ga koristim ali to tako mora. Samo sam rekao da im posalje i da reklamira, nakon nekoliko dana zovu me ljudi i kazu "U pravu ste, telefon se zaista pregreva... Sta preporucujete za dalje?". Uzeo sam drugu lumiju i vratili su mi razliku, i nakon toga sam kod njih uzeo i LG G3. Toliko od mene 

Festina lente.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Cvoruga, tvoj je izbor da li da verujes ili ne, ali ja kao nov korisnik moram negde da pocnem, zar ne? Tako da ne vidim zasto automatski ne treba da se uzimaju u obzir price i postovi novih clanova. Nisam bolid pa da izmislim celu stvar samo da bih njima napakostila.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Registrovao se i odma u temu da pljuje prodavce haha, nisi se ni predstavio, nista , samo malo pljucnuo i otisao 

Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Prvo, zensko sam, a drugo, misli sta hoces, to me ne zanima [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
- Apolo
- Expert
- Postovi: 3803
- Pridružio se: Čet, 26. Dec 2013. 21:37
- :: Sony Xperia 5 II
- :: Samsung A6+ (2018)
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Svi smo imali tu nedoumicu prilikom prve kupovine. Sa top zonom sam dosad imao jedno iskustvo prilikom kupovine telefona i bilo je pozitivno, mobilnishop sam vec naveo, takodje. A eto Gigatron koji daje i fiskalni racun, garanciju, sve po PS sam imao jako negativno iskustvo i nemam vise nameru nista da kupim kod njih. Bitno je prilikom kupovine da se covek raspita da bi znao sta i kod koga da kupi. Eto ispisali smo se ovde malo, nadam se da ti je bilo od pomoci, odnosno da ce ti biti ukoliko planiras novu kupovinu.Paskanat napisao:Prosto ne znam gde da kupim telefon i da dam neke razumne pare za isti, a da znam da necu naici na ovakav neprofesionalizam ponovo... Taj stepen nezainteresovanosti za kupca mi nikad nece biti jasan, valjda su oni tu zbog nas, pa makar prodavali i u budzacima..
Hvala Evindzer, bar ovaj iz top zone za sad radi ok [THUMBS UP SIGN]
Festina lente.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Lepo od tebe što bolje od mene znaš kakva sam iskustva imao sa "divljacima".cvoruga napisao:Evindzer, dosta nas je uzimalo u LS i niko problema nije imao,
tako da to što pišeš nije tačno.


U svakom slučaju, neki od njih su prijatni, neki ne; nekad ti uvale faličan telefon, nekad ne - ja im svoje pare više ne dam, a ti slobodno možeš ako im veruješ, ja te ne sprečavam.


Paskanat, poseti temu "Predstavi se" (http://www.mobilnisvet.com/forum/viewto ... &start=300), da te više niko ne proziva.

- kvaka33
- Expert
- Postovi: 2349
- Pridružio se: Sub, 11. Sep 2010. 19:34
- :: Samsung S6 Edge Plus
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Jos ako je slobodna ,pa da vam ostavi broj telefona,mozda padne i neki dogovor 
Dokle god ove smesne firme tipa win win,comtrade i slicni budu drzali cene koje drze bice ovako
Kod njih Z ultra kosta 500 evra ,sta reci dalje,o nekom ozbilnom snizenju,akcijama tek nemam komentar,bahato i neprofesionalno,verovatno im se moze (sta li rade sa tim matorim modelima,samo nebo zna)verovatno ih bacaju na crno trziste kada dodje vreme
Sada ko ima da da te novce ,jako mali broj ljudi,nemaju svi jake pakete pa da mogu da kupe premium model po povoljnoj ceni ( a i tu nas deru kao ovce)
Jednostavno ovde ne postoji nikakva trzisna ekonomija,sve se nabavlja iz istoga izvora i zato su cene svuda skoro iste,kada na to dodas nas standard,ogromne marze, dobijes to sto dobijes,teraju te da kupujes kod tih istih u krugu Balkanske i rizikujes

Dokle god ove smesne firme tipa win win,comtrade i slicni budu drzali cene koje drze bice ovako
Kod njih Z ultra kosta 500 evra ,sta reci dalje,o nekom ozbilnom snizenju,akcijama tek nemam komentar,bahato i neprofesionalno,verovatno im se moze (sta li rade sa tim matorim modelima,samo nebo zna)verovatno ih bacaju na crno trziste kada dodje vreme
Sada ko ima da da te novce ,jako mali broj ljudi,nemaju svi jake pakete pa da mogu da kupe premium model po povoljnoj ceni ( a i tu nas deru kao ovce)
Jednostavno ovde ne postoji nikakva trzisna ekonomija,sve se nabavlja iz istoga izvora i zato su cene svuda skoro iste,kada na to dodas nas standard,ogromne marze, dobijes to sto dobijes,teraju te da kupujes kod tih istih u krugu Balkanske i rizikujes
Ono sto WP nema,znaci da ti i ne treba
- El Laki
- Prijatelj foruma
- Postovi: 6356
- Pridružio se: Uto, 18. Mar 2014. 18:37
- :: Xiaomi Redmi Note 4
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Postoji savršeno legitiman razlog za te cene koje su u WinWin, Gigatron, Tehnomanija, MediaMarket i sl. 

-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
^ Upravo. Ranije sam i ja komentarisao za cene, ali sad više sigurno ne bih uzimao tel. bez garancije. Ili preko oglasa uzet od operatera ili u legalnoj radnji.
- El Laki
- Prijatelj foruma
- Postovi: 6356
- Pridružio se: Uto, 18. Mar 2014. 18:37
- :: Xiaomi Redmi Note 4
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Naravno. Baš kao i za Apple. Podjednako smatram da su previsoke cene bilo da se radi o iPhone modelima bilo gde ili android/windows po gorepomenutim radnjama. Ali postoji razlog zašto je to tako i po meni u potpunosti opravdava razliku u ceni. Ili ću uzeti nešto sa pravom garancijom (operater ili Gigatron) ili divljaka. Neću davati pare za neke šatro garancije.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Što da ne, ja sam uvek za nova poznanstva.kvaka33 napisao:Jos ako je slobodna ,pa da vam ostavi broj telefona,mozda padne i neki dogovor

U suštini, slažem se sa svima vama, iako ne delite svi ista mišljenja.
Uglavnom, ja sam sa "divljacima" imao svakakva iskustva: sa radnicima uglavnom dobra, ali sa telefonima većinom loša. Menjao sam i telefone i propratnu opremu koja je bila falična - i onda u jednom trenutku odlučio da ću radije ređe menjati telefone ali da budem koliko-toliko siguran šta uzimam, nego da me iznova i iznova boli glava od problema. Do sada sam imao odlična iskustva sa Gigatronom, Win Win, Komtrejdom i Big Bengom.
A surova je istina da nam je standard bedno nizak i da su kod njih cene bezobrazno visoke, pa su zato ogromnom broju populacije male prodavnice mnogo privlačnije od njih.
U svakom slučaju, stanje je takvo kakvo je, i po pitanju cena ne vidim da će se nešto menjati na bolje po korisnike u bliskoj budućnosti.
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Evindzer, realno, kad pogledaš ove telefone koje ja kupujem dođe mi ipak mala razlika između npr. Handy-ja i Telekoplus-a ili Logic Shopa.
Primer - Lumia 640 izađe oko 3300 din više, Meizu M2 oko 2200 din, ili Asus Zenfone 2 Go je jedva 1000 din razlike... Mislim da se za pravu garanciju isplati ta doplata.
E sad, što se većinom gledaju Samsunzi, LGevi, htc-i i sl. gde dobar deo cene ide na ime, to je već druga stvar.
Primer - Lumia 640 izađe oko 3300 din više, Meizu M2 oko 2200 din, ili Asus Zenfone 2 Go je jedva 1000 din razlike... Mislim da se za pravu garanciju isplati ta doplata.

E sad, što se većinom gledaju Samsunzi, LGevi, htc-i i sl. gde dobar deo cene ide na ime, to je već druga stvar.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ma naravno, u tome se potpuno slažemo, pisao sam više puta da mi je razlika u ceni apsolutno razumljiva i opravdana.
Druga je stvar što su sve cene kod svih prenaduvane i, po nekom mom mišljenju, bar 20% veće od realnih.
Druga je stvar što su sve cene kod svih prenaduvane i, po nekom mom mišljenju, bar 20% veće od realnih.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Provereno znam za Hendi da zavlače za garanciju najstrašnije
a ni Gigatron nije baš nevinašce, bar što se komp komponentni tiče, za mob ne znam.
a ni Gigatron nije baš nevinašce, bar što se komp komponentni tiče, za mob ne znam.