6630 pitanje?

Pravila foruma
Symbian deo foruma posvećen je uopštenoj priči o svemu vezanom za operativni sistem.
Ukoliko želite da pogledate teme vezane za određeni model telefona, možete to uraditi preko sledećih prečica:
NokiaSamsungSony Ericsson
delija
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Pridružio se: Sre, 22. Feb 2006. 16:16

6630 pitanje?

Post od delija »

Kupio sam nokiu 6630
orginal je finska nije skinuta sa mreze
ima meemorijska kartica 128 mg rama i 1.3 megapixel kameru
potpuno je prazna sto se tice podataka?
Kako da popunim podatke vezane za msms gprs za 064 karticu
i interesujeme od cega da pocnem
upozoren sam da svasta ne snimam na telefon
pa me interesuje od cega da pocnem
posto sam totalni amater za mobilne telefone?
neki link sa upustvima ili tako nesto,kako se prebacuje sve to sa kompa na telefon.
dobio sam full opremu slusalice cd i ostalo

napster
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Pridružio se: Čet, 10. Nov 2005. 14:15

Post od napster »

A kako bi bilo da malo procackas ovim forumom mozes svasta da saznas pa i izmedju ostalog i to sto tebe zanima...Parametre za mms i gpes trazis od operatere 064 mreze ili direktno kod njihovom prestanistvu u tvome gradu odneses i oni ti podese...I na kraju dobar si telefon uzeo :)

Maverick_
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Pridružio se: Pet, 28. Okt 2005. 22:06

Post od Maverick_ »

Da delija,imas puno toga ovdje na forumu :wink: ...sto se tice gprsa i mms-a mozes nazvati njihov call centar i oni ce ti poslati parametre za tvoj telefon ili ovako kako ti je napster napisao. Programe,meodije,teme itd mozes prebacivati bluethotom,card readerom isto tako. Naravno moras imati bluethoot na kompu da bi povezao komp i telefon,za pocetak :wink:
I da, kao sto rece napster,6630 je extra fon :)

Zoka
Mobil manijak
Mobil manijak
Pridružio se: Sub, 18. Jun 2005. 15:07

Post od Zoka »