
Nokia 6233 koja se uporno kvari - šta dalje?!
Pravila foruma
Ukoliko želite da pogledate teme vezane za određeni OS, možete to uraditi preko sledećih prečica:
● Android OS ● Windows OS ● Symbian OS ●
Ukoliko želite da pogledate teme vezane za određeni OS, možete to uraditi preko sledećih prečica:
● Android OS ● Windows OS ● Symbian OS ●
Nokia 6233 koja se uporno kvari - šta dalje?!
Kupio sam Nokiu 6233 preko Telenora krajem decembra prosle godine. Isti telefon se pokvario posle nekoliko dana (počeo je posle dan, dva da se restartuje nekoliko puta dnevno, dok se na kraju totalno ne pokvari). Isti kvar se dešava vec četiri puta i svaki put se u servisu samo flešuje softver mimo moje primedbe da je u pitanju hardverski problem čim zamena softvera ne rešava kvar. Prilikom zadnjeg kvara sam dobio uveravanja da će telefon biti zamenjen novim, medjutim posle nedelju dana na servisu me obaveštavaju kako eto već par dana "testiraju telefon" kome su opet flešovali softver i kako se dotični ne kvari, ali će mi izaci u susret i zameniti osnovnu ploču. Na moje pitanje da li ipak mogu da dobijem nov aparat mi odgovaraju stupidnom konstatacijom da je zamena ploče u stvari kao da sam dobio nov telefon (?!). Telefon je u toku ovih šest meseci na servisu bio preko mesec dana, medjutim garancija mi nije produžena već sam samo dobio usmeno obecanje da eto oni imaju podatke o mom telefonu i da će garancija biti produzena u njihovoj evidenciji. Nisam pametan šta da radim, pozvaću ovih dana par brojeva udruženja za zaštitu potrošača i ministarstva trgovine, ali voleo bih da mi neko da konkretan savet sta da radim. Inače, servis je Mobis electronic, ali to već verovatno svi pretpostavljaju i znaju.
Unapred hvala na odgovorima!

- VeNoM
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 5064
- Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
- :: Sony Xperia Z5P
- :: Sony Xperia Z
- Lokacija: Jagodina
da ti lepo vratiš taj mob i da tražiš drugi.to ti je moj dobri predlog.a ako neće da ga vrate lepo u telekom i da kažeš da hoćeš da raskineš ugovor jer su ti dali sr... od moba.video sam 3 lika kako su to uradila i to sve jedan za drugim dok sam nešto tamo čekao
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
- vlaki
- Mobil fan
- Postovi: 484
- Pridružio se: Sub, 20. Maj 2006. 00:22
- :: SG Note II
- :: Nokia 6630
- Lokacija: Zemun
VeNoM, ne Telekom, Telenor...
mokelet, moj burazer je uzeo 6233 iz Telenora, i za sada mu lepo radi...
Pokushaj da ga vratish, ako ne uspe, zovi inspekciju i verovatno ce problem biti reshen...
Pozz!


mokelet, moj burazer je uzeo 6233 iz Telenora, i za sada mu lepo radi...

Pokushaj da ga vratish, ako ne uspe, zovi inspekciju i verovatno ce problem biti reshen...

Pozz!

"Trgovanje bez oglašavanja je kao namigivanje devojci u mraku - vi znate šta radite, ali drugi ne." - Salvador Dali
Bio sam juče u pomenutom servisu i situacija je sledeca: telefon je flešovan, baterija je zamenjena (iako je stara super radila) i na servisnoj predajnici je dato uputstvo da proverim podatke na sd-kartici jer moguće je da oni prave problem (?!). Kažu da je telefon testiran 4 dana i da se ne kvari. Pitam ih kako je testiran, kažu mi da je kolega iz servisa 4 dana koristio telefon sa svojom karticom. Pitam ih zašto onda lifetimer (koji sam proverio u toku razgovora) pokazuje 0000, dobijam odgovor da ga je opet flešovao pošto ga je testirao (po meni to je notorna glupost, jedan od bednih načina da me otkače). Zatim sam pitao zašto je zamenjena baterija, dobijam odgovor da je moguće da je stara baterija prouzrokovala kvar i da su je zbog toga zamenili. PItam ih da li je to nova baterija, dobijam odgovor da jeste i da treba da je formatiram. Otvaram telefon i vidim da je sa holograma potpuno skinuta zastita sa serijskog broja baterije i da je na samoj bateriji vidljiv trag neke nalepnice koja je nekada stajala odmah pored holograma. Pitam ih zasto je onda skinuta ta zastita i zasto na bateriji ima tragova koriscenja, dobijam odgovor da je moguce da je ta zaštita SLUČAJNO skinuta u toku stavljanja jer ona se eto skida ovlaš povlačenjem ruke preko. Tada sam vecć krenuo da pizdim i rekao sam da je ipak malo teže skinuti tu taštitu jer sam i sam skidao na dva telefona koja sam posedovao. Nastavim dalje da ipak insistiram na zameni telefona i radnik se posle kraćeg zadržavanja na spratu gde se nalazi servis (ceo razgovor se inače odvijao u prodavnici) vraća i kaže da nema osnova za zamenu aparata i da jedino mogu da ga pošalju Nokiji da ga oni testiraju i da će ga najverovatnije vratiti kao ispravnog, ali i da će to dugo trajati. Rekao sam da ću okrenuti par telefona i konsultovati par mesta pre nego što odlučim šta dalje. Danas ću to uraditi, a vas molim da mi date neki konkretan predlog i iskustva ako ste ih imali sa serviserima i servisima uopšte! Pozz!
Nisam ga uzeo iz servisa, rekao sam da cu im javiti sta sam odlucio. Telefon se njima nije restartovao, barem tako kazu. Ali verujem da za njih "testiranje" telefona podrazumeva stajanje na nekoj polici par dana. Meni se telefon uglavnom restartovao dok sam koristio gprs, ugradjen mail klijent i nekada u toku igrice, dakle u toku aktivnog koriscenja. Osim toga, telefon se ne pokvari odmah, vec se povremeno restartuje dok na kraju potpuno ne otkaze u smislu da kada ga upalim, on se se restartuje 3 puta i na kraju ugasi. Dakle, uopste ne moze da se startuje. I svaki put su ga "popravljali" tako sto su mu flesovali softver: dva puta verzija softvera 4.91 i treci put novijim softverom 5.1. Ovaj zadnji put ne znam koji su softver stavili, pretpostavljam da je isto 5.1 s obzirom da je 5.43 izasla nedavno. Stvarno ne vidim razloga da ce flesovanje popraviti stvar kada vec nije tri puta...
Verujem da sam ispao korektan kao korisnik i da sam im dao fore da pronadju i poprave kvar, ali ovo je vec bezobrazluk koji sam mozda ocekivao od trange-frange prodavnica mobilnih telefona, ali ne i od ovlascenog uvoznika i servisera kao sto je Mobis! 
Izmenio:gameforce:Bespotrebno je citiranje postova iznad tvog!


Izmenio:gameforce:Bespotrebno je citiranje postova iznad tvog!
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Moraces da uzmes telefon, jer dotle je tvoja rech protiv njihove. Na tvom mestu, ja bih otisao, seo tamo i poceo da njakam telefon jedno sat vremena. I radi sve ono sto si radio kda si prvi put primetio kvar. Cim ga primetis, njima pod nos i to je to. A onda zna se sta je sledece. Ako nece da saradjuju, inspekcija 

Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
loki13, To mi je sasvim jasno, ali mi nije jasno gde je ta granica koja razdvaja telefon koji moze da se popravi od telefona koji ne moze. Mogu oni da me cimaju tako do kraja garantnog roka, i sta posle? Situacija je takva da posedujem poluispravan telefon koji oni eto povremeno prikrpe.
Jesi li siguran da se za novi telefon dobija i nova garancija? Sve mi se nekako cini da nije tako, tj. da taj novi telefon ostaje u vremenskom okviru stare garancije. U zakonu o zastiti potrosaca to nije precizirano, ali zato jasno pise da potrosac za SVAKI proizvod (bez obzira da li je data garancija ili ne) ima pravo da ako se kvar dogodi u roku od 6 meseci zahteva: popravku, zamenu ili povracaj novca, respektivno. Pritom u roku od 8 dana serviser mora da ustanovi kvar i da zatim KONSULTUJE potrosaca sta ce da se radi sa proizvodom, a ako se odluci na zamenu ili popravku, onda se to mora uraditi u roku od 15 dana. Dakle, ukupno 23 dana je maksimalni period. Tako da sve ostalo sto pise u bilo kojoj garanciji i cuvenih 45 dana uopste nije zakonito. Ali ko te uopste pita sta je zakon u zemlji gde koknu premijera a da niko (realno) ne odgovara, a kamoli za sugavi mobilni telefon...
Jesi li siguran da se za novi telefon dobija i nova garancija? Sve mi se nekako cini da nije tako, tj. da taj novi telefon ostaje u vremenskom okviru stare garancije. U zakonu o zastiti potrosaca to nije precizirano, ali zato jasno pise da potrosac za SVAKI proizvod (bez obzira da li je data garancija ili ne) ima pravo da ako se kvar dogodi u roku od 6 meseci zahteva: popravku, zamenu ili povracaj novca, respektivno. Pritom u roku od 8 dana serviser mora da ustanovi kvar i da zatim KONSULTUJE potrosaca sta ce da se radi sa proizvodom, a ako se odluci na zamenu ili popravku, onda se to mora uraditi u roku od 15 dana. Dakle, ukupno 23 dana je maksimalni period. Tako da sve ostalo sto pise u bilo kojoj garanciji i cuvenih 45 dana uopste nije zakonito. Ali ko te uopste pita sta je zakon u zemlji gde koknu premijera a da niko (realno) ne odgovara, a kamoli za sugavi mobilni telefon...
- loki13
- Expert
- Postovi: 3053
- Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
- :: Htc Desire 500 dual
- :: Nokia E71
- Lokacija: Novi Sad
mokelet, pa normalno da mora da ti da novu garanciju,jer pogotovo u mobisu garancija nije malo deblji wc papir (kao u onim radnjama sa niskim cenama),znaci sa novim aparatom ide novi garantni list sa novim imei brojem i novim periodom od 12 meseci!
Znaci ako te budu jos malo zafrkavali,trazi sefa (poslovodju,direktora.....) servisa i sa njim lep,telefon je kod vas bio toliko i toliko,vi ste uradili to i ti,ali mi ga niste popravili,stoga po zakonu imam pravo na zamenu aparata (naravno poslednje dve recenice idu povisenim tonom),ukoliko se ne slazete samnom bicu primoran da pozovem inspekciju,a bogme i par novinara........(koji ce uzgred jedva docekati nekog da blate)
Ali pre toga naravno moras dokazati da ti telefon ne radi ni posle 100 njihovih intervencija!
Pozz,puno srece i javi sta mislis dalje ciniti
Znaci ako te budu jos malo zafrkavali,trazi sefa (poslovodju,direktora.....) servisa i sa njim lep,telefon je kod vas bio toliko i toliko,vi ste uradili to i ti,ali mi ga niste popravili,stoga po zakonu imam pravo na zamenu aparata (naravno poslednje dve recenice idu povisenim tonom),ukoliko se ne slazete samnom bicu primoran da pozovem inspekciju,a bogme i par novinara........(koji ce uzgred jedva docekati nekog da blate)



Ali pre toga naravno moras dokazati da ti telefon ne radi ni posle 100 njihovih intervencija!
Pozz,puno srece i javi sta mislis dalje ciniti
D500&E71
Nokia 6233 je telefon koji sam želeo za sebe, nakon zaista iscrpnih analiza. Medjutim, prijatelji koji se bave prodajom i servisom telefona, i to već 6-7 godina, rekli su mi - NE. To je telefon sa greškom i nema rešenja. kakvo crno flešovanje, kada je problem u platformi. Dakle, prijatelju, zovi inspekciju i traži da ti vrate pare, ili da uzmeš neki drugi telefon. Od nokie 6233 beži, jer ne možeš biti sisguran da li ćeš naleteti na aparat sa greškom ili na jedna od retkih sa kojim nećeš imati problema. Imao sam godinama svoj servis i iz tvojih postova ne vidim da su ti dali potvrdu o prijemu na servis. U toj potvrdi mora biti broj IMEI-a, ali broj baterije. Koliko vidim, zavrnuli su te i za bateriju. Kakve su to gluposti da bi baterija mogla biti uzrok... Nemaju oni pojma i zavlače te. Nemaš više razloga za odugovlačenje - pravo u tržišnu inspekciju. I, nikako više taj model, jer očigledno da oni u nabavci imaju lošu seriju, pa ti ni zamena neće vredeti. Šta da uzmeš? Ne znam... Evo, ja već 2 meseca ne znam šta bih. N70 je bila njbliža, ali... o tome na drugom mestu...mokelet napisao: Stvarno ne vidim razloga da ce flesovanje popraviti stvar kada vec nije tri puta...Verujem da sam ispao korektan kao korisnik i da sam im dao fore da pronadju i poprave kvar, ali ovo je vec bezobrazluk koji sam mozda ocekivao od trange-frange prodavnica mobilnih telefona, ali ne i od ovlascenog uvoznika i servisera kao sto je Mobis!
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
E-serija je besprekorno uradjena, do sada zaista nije bilo zalbi, osim na sitan font kod E50, ali uvek mozes da pregledas telefon prenego ga qpis. I da izasao je E90, majka svih telefona, cijena prava sitnica, $1650-$1980. Pa ko voli, nek izvoli. Ovo su mi podaci sa E-series.org
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
...sve OK, ali "problem u platformi"
, šta ćemo sa ZADOVOLJNIM korisnicima 6233??? (u mom okruženju barem petoro). Možda je hardware problem ali "izolovan", kakva crna platforma...
mokelet, zapao ti "primerak", ako opet ne radi (moraš da probaš kad ti "poprave"), lepo im objasni da je hardware, naravno Inspekciju drži za "keca iz rukava"



mokelet, zapao ti "primerak", ako opet ne radi (moraš da probaš kad ti "poprave"), lepo im objasni da je hardware, naravno Inspekciju drži za "keca iz rukava"

zvezde granda ne mogu u mp3 ali mogu u 3pm
gsmcode, svaki put su mi dali potvrdu o prijemu na servis, to sam napisao u drugom postu na ovoj temi. Medjutim, na njoj nema broja baterije, samo IMEI telefona. To me podseti da fotokopiram potvrdu za svaki slucaj...
loki13 Garancija je sada vec postala nesto nalik toalet papiru od silnog presavijanja i nosenja u dzepu dok sam posecivao servis. Mozda zatrazim nov primerak...
Hvala vam na sugestijama, odlucio sam da u ponedeljak uzmem telefon "as-is" pa sta mi Bog da... Jedno je sigurno, necu ga ispustati nekoliko dana iz ruke dok ga ne "pokvarim". Nadam se da cu se sledeci put javiti sa dobrim vestima. Ili se pak uopste necu javiti!
Hvala vam puno na sugestijama!
P.S: Ne znam da li uopste postoji mogucnost da telefon zamenim drugim, jer ipak sam ga platio 9.000 dinara preko Telenora, po kojoj ce se cifri onda racunati zamena ili eventualno doplata za drugi model?
loki13 Garancija je sada vec postala nesto nalik toalet papiru od silnog presavijanja i nosenja u dzepu dok sam posecivao servis. Mozda zatrazim nov primerak...

Hvala vam na sugestijama, odlucio sam da u ponedeljak uzmem telefon "as-is" pa sta mi Bog da... Jedno je sigurno, necu ga ispustati nekoliko dana iz ruke dok ga ne "pokvarim". Nadam se da cu se sledeci put javiti sa dobrim vestima. Ili se pak uopste necu javiti!

Hvala vam puno na sugestijama!
P.S: Ne znam da li uopste postoji mogucnost da telefon zamenim drugim, jer ipak sam ga platio 9.000 dinara preko Telenora, po kojoj ce se cifri onda racunati zamena ili eventualno doplata za drugi model?
Telefon sam podigao sa servisa danas u 19.30 h. Sada je tek ponoc a telefon mi se restartovao dva puta. Pritom ga nisam uopste puno maltretirao, u pitanju je bilo obicno gledanje vesti na b92. Cenim da ce se potpuno pokvariti bar do kralja nedelje.
Inace sam u medjuvremenu poslao mail Telenoru sa pitanjem da li oni kao ugovorna strana (prilikom kupovine telefona sam potpisao aneks pretplatnickog ugovora koji sam zasnovao pre nekoliko godina) mogu da izvrse neki vid pritiska i da zastite mene kao njihovog korisnika. Dobio sam sledeci odgovor:
Postovani,
Shodno dostavljenoj reklamaciji koja se odnosi na popravku aparata Nokia 6233, zelimo da Vas obavestimo o sledecem:
Kompanija Telenor ima zasnovan ugovor sa ovlascenim serviserom Mobis Electronic o popravci mobilnih aparata u garantnom roku od godinu dana, uz prilozeni garantni list.
Shodno tome, a s obzirom da je aparat vec bio na popravci i da je ustanovljeno da nije potrebno da se vrsi zamena istog, nismo u mogucnosti da uvazimo Vasu reklamaciju, na osnovu izvestaja servisera.
Nadamo se da nastala situacija nece uticati na nasu dalju saradnju i da cemo opravdati poverenje koje ste nam ukazali izborom Telenorove mreze.
Izvinjavamo se zbog kasnjenja odgovora.
Srdacan pozdrav,
Draginja Korac
Postpaid podrska
TELENOR
U prevodu: ko te je8e.
Da li sam ja to pogresno razumeo ili je telenor kontaktirao Mobis u vezi mog mail-a? Osim toga, ovaj mail je poslat u isto vreme (10-ak minuta razlike) kada su me ponovo zvali iz Mobisa da dodjem i podignem telefon.
Ne znam sta da kazem, imam gorak ukus u ustima.
E sad, ako je g0vno gorko, onda sam ga pojeo....
Inace sam u medjuvremenu poslao mail Telenoru sa pitanjem da li oni kao ugovorna strana (prilikom kupovine telefona sam potpisao aneks pretplatnickog ugovora koji sam zasnovao pre nekoliko godina) mogu da izvrse neki vid pritiska i da zastite mene kao njihovog korisnika. Dobio sam sledeci odgovor:
Postovani,
Shodno dostavljenoj reklamaciji koja se odnosi na popravku aparata Nokia 6233, zelimo da Vas obavestimo o sledecem:
Kompanija Telenor ima zasnovan ugovor sa ovlascenim serviserom Mobis Electronic o popravci mobilnih aparata u garantnom roku od godinu dana, uz prilozeni garantni list.
Shodno tome, a s obzirom da je aparat vec bio na popravci i da je ustanovljeno da nije potrebno da se vrsi zamena istog, nismo u mogucnosti da uvazimo Vasu reklamaciju, na osnovu izvestaja servisera.
Nadamo se da nastala situacija nece uticati na nasu dalju saradnju i da cemo opravdati poverenje koje ste nam ukazali izborom Telenorove mreze.
Izvinjavamo se zbog kasnjenja odgovora.
Srdacan pozdrav,
Draginja Korac
Postpaid podrska
TELENOR
U prevodu: ko te je8e.
Da li sam ja to pogresno razumeo ili je telenor kontaktirao Mobis u vezi mog mail-a? Osim toga, ovaj mail je poslat u isto vreme (10-ak minuta razlike) kada su me ponovo zvali iz Mobisa da dodjem i podignem telefon.
Ne znam sta da kazem, imam gorak ukus u ustima.
E sad, ako je g0vno gorko, onda sam ga pojeo....
