E ovako, registrovao sam se posto sam skontao da ovde ima finih ljudi koji bi mogli i da mi pomognu.
Dobio sam telefon pre 3 nedelje za poklon i nakon nedelju dana koriscenja ekran je poceo da trepti na svake tri sekunde - citav ekran pocrni na sekund. Nakon nedelju dana provedenih u jednom renomiranom servisu (i 20 evra samo za cackanje po njemu), receno mi je da je kvar na maticnoj ploci, i da mogu da ga popravljaju samo na moj rizik. Sta mi preporucujete, da nosim telefon jos negde, da prodajem dok mogu ili da trazim novu plocu? Molim znalce da mi odgovore kako mogu, preko ove teme, mail-a ili MSN-a, nebitno.
Kvar na 6500 Slide
Pravila foruma
Ukoliko želite da pogledate teme vezane za određeni OS, možete to uraditi preko sledećih prečica:
● Android OS ● Windows OS ● Symbian OS ●
Ukoliko želite da pogledate teme vezane za određeni OS, možete to uraditi preko sledećih prečica:
● Android OS ● Windows OS ● Symbian OS ●
Pa ako je u garanciji mozes da reklamiras telefon i da o njihov trosak dobijes novi ili da ti se zameni kvaran deo! Pogledaj sta ima u ovoj temi - tema o 6500Slide ( viewtopic.php?t=13227 )
● PRAVILA FORUMA ● СРБИ ЗА СРБЕ ●
Nosi u nerenomirani servis. Neću da se pravim pametan, nisam serviser, ali mi to zvuči čudno, i pre kao flet, mada možda su i u pravu, a ako je to onda bolje traži novi telefon. A u svakom slučaju od još jednog mišljenja "stručnjaka" neće da boli glava.
Ortak koji radi u običnom servisu je nekoliko puta o trošku renomiranog servisa (da ne kažem jednu drugu drastičniju reč, jer bi se onda možda znao o kome se radi) i za njihov račun vadio "fleke", tj. sređivao nešto što oni nisu znali. Tako da: trust no one, the truth is out there, i tako to.........

Ortak koji radi u običnom servisu je nekoliko puta o trošku renomiranog servisa (da ne kažem jednu drugu drastičniju reč, jer bi se onda možda znao o kome se radi) i za njihov račun vadio "fleke", tj. sređivao nešto što oni nisu znali. Tako da: trust no one, the truth is out there, i tako to.........

Ako Vam je dobro, onda ništa[/url]
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO
Ima jedna fora, koja se "u beogradskim servisima" veoma cesto primenjuje na telefonima sa flet kablom. Dakle, verujem da svi znate da kabl treba da bude ucvrscen i na strani gde je ekran i na strani gde je ploca, kako bi funkcionisao propisano, bilo da je telefon na preklop ili slajd ili kako god. E sad, fora je u tome da deo kabla koji ide do ekrana NE BUDE PRICVRSCEN, i naravno, kao sto u fizici 'akcija' uglavnom ima proporcionalnu 'reakciju', pa se posle nekoliko dana otvaranja i zatvaranja telefona kabl udalji od kontakata i naravno, trepce ekran, resetuje se telefon, gasi, gubi signal, laze za kapacitet baterije... ali to vec zavisi od modela do modela, a "kad ti nameste u servisu", usput ti kazu da postoji mogucnost da ne traje jos dugo jer ti je toliko redak model telefona i tesko se nalaze delovi za njega, pogotovo flet kabl, pa "hoce i u fabrici da uvale"-ne moz' da verujes kakve izgovore ljudi pokusavaju da koriste, tako da obavezno servisiraj telefon kod nekoga za koga si makar malo siguran da nije gladan tvojih 30 eura. Toliko od mene.
Na svakoj zemlji raste korov, samo sto se u Srbiji zaliva.
@milan
Pre neki dan, dok sam otvarao ortakov k750(nesto mu izbledela slika, pa sam ja istripovao da su mozda kontakti na ekranu oksidirali, jer kad sam ga nekoliko puta jace pritisnuo palcem boja se vratila i sve normalno radi/lo, pa sam hteo da ih zagrebem srafcigerom...), on mi je rekao da je "telefon bio u servisu" i da nisu znali sta je. Uglavnom, maska je, na strani donjeg levog ugla ekrana bila zatopljena lemilicom - ja sam prethodno isprozivao ovog ludaka da je lepio masku oho lepkom, ali izgleda da nisam bio u pravu, jer je ipak neki "serviser" znao sta radi. Naravno, nije dobio nikakav racun, platio je 2000 dinara, a sada mu telefon toliko i vredi jer je ipak displej na umoru, posto mi je jos rekao da je telefon nedavno upao u neku vodu ili neko pivo, slabo pamtim takve gluposti. Uglavnom, nikad kraja sreci sa serviserima.
@MWDP
Taj kabl moze "svaka budala" da zameni, i naravno ako je kabl originalan da je veca verovatnoca da je kvalitetniji i da ce duze trajati od nekog rumunskog ili bugarskog, i ako "ta budala koja to menja" ima 30 minuta vremena i po najmanje 2 prsta na svakoj od svojih saka. Pa ti vidi sta ti najvise odgovara.
Pre neki dan, dok sam otvarao ortakov k750(nesto mu izbledela slika, pa sam ja istripovao da su mozda kontakti na ekranu oksidirali, jer kad sam ga nekoliko puta jace pritisnuo palcem boja se vratila i sve normalno radi/lo, pa sam hteo da ih zagrebem srafcigerom...), on mi je rekao da je "telefon bio u servisu" i da nisu znali sta je. Uglavnom, maska je, na strani donjeg levog ugla ekrana bila zatopljena lemilicom - ja sam prethodno isprozivao ovog ludaka da je lepio masku oho lepkom, ali izgleda da nisam bio u pravu, jer je ipak neki "serviser" znao sta radi. Naravno, nije dobio nikakav racun, platio je 2000 dinara, a sada mu telefon toliko i vredi jer je ipak displej na umoru, posto mi je jos rekao da je telefon nedavno upao u neku vodu ili neko pivo, slabo pamtim takve gluposti. Uglavnom, nikad kraja sreci sa serviserima.
@MWDP
Taj kabl moze "svaka budala" da zameni, i naravno ako je kabl originalan da je veca verovatnoca da je kvalitetniji i da ce duze trajati od nekog rumunskog ili bugarskog, i ako "ta budala koja to menja" ima 30 minuta vremena i po najmanje 2 prsta na svakoj od svojih saka. Pa ti vidi sta ti najvise odgovara.
Na svakoj zemlji raste korov, samo sto se u Srbiji zaliva.