
Naručio sam nekoliko njihovih skinova pre koju nedelju. Izabrao sam koje hoću, platio preko PayPal-a i u roku od par minuta mi je stigao mejl koji potvrđuje moju narudžbinu.
U tom mejlu je pisalo da ako se predomislim, imam fore da promenim porudžbinu dok mi je ne pošalju. Pošto sam se, hvala Bogu, tad i predomislio, poslao sam im mejl gde sam napisao šta bih hteo da promenim u porudžbini. Međutim, nakon par dana mi stiže mejl od njih da su već obradili prvobitnu porudžbinu i poslali je, a ako hoću da menjam, sve što treba da uradim jeste da paket pošaljem nazad (at no cost) čim mi stigne i da im pošaljem sliku one potvrde o slanju kako bi mi oni što pre poslali zamenu.
To sam i probao da uradim, ali nisam uspeo zbog nekih zavrzlama u DHL-u, pa sam javio ljudima iz dbrand-a da imam problem. Rešili su ga tako što su mi rekli da zadržim paket koji mi je stigao, a oni će mi poslati te druge skinove koje sam hteo. Baš lepo od njih, nisam očekivao tako nešto.
