

Evo malo i od mene:
1. Ko je sumnjao u kredibilitet vesti, potvrdjujem da je istina. Ko sumnja u moj kredibilitet, tu vec ne mogu da pomognem.
2. Datum prodaje nije utvrdjen ali recimo da se radi o nedeljama.
3. App Store - nemam nikakav info
4. iStyle Servis već ima sertifikovane momke za iPhone samo će nam biti omogućen pristup delu servisnih procedura i za iPhone i tu nam dajte malo vremena da ih pročitamo nakon čega ću Vas detaljnije obavestiti o pravilima reklamacije u i van garantnog roka.
5. Telekom prodaje na ugovor, autorizovani pridavci SimFree (neproveren info).
6. Cenu će odrediti Apple!
Ispadne da imaš šanse da dobiješ polovni (popravljan) telefon, ali da nije pravilo?miodrage napisao:Ti ne dobijas popravljan iPhone u pravom smislu te reci. Jer Apple daje mogucnost da vratis uredjaj ako ti se ne svidja sada u roku od 10-ak dana...
Ne kontam, kako to mislis da ne postoji imei? Nema ga u telefonu ili na pakovanju?luca napisao:jedino sto primetite jeste da imei ne postoji jer je prenet sa prvobitnog uredjaja (koji ste kupili pa menjali)...
Nisu usrali patku, zašto bi ti produžavali garanciju ako su te pokrili u tvom garantnom roku? Nema logike da koristiš telefon i u 12 mesecu dođeš da menjaš i ponovo dobiješ 12 meseci garancije? Svakih 12 meseci nov fon? U al ti je fora, ne znam da to neko radi. Gde si video takav način poslovanja, samsung, htc, lg, sony...?Azimuth napisao:Tu su malo usrali motku. Kad daju vec prakticno nov telefon mogli su i novu garanciju. No, i to je vise nego sto drugi daju.
Skidam kapu za brigu o korisnicima. Jeste na zavidnom nivou.
A da li postoji mogucnost da ti vrate tvoj telefon kad ga srede?