Yettel novosti

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Odgovori
magnolija
Novajlija
Novajlija
Postovi: 12
Pridružio se: Sre, 25. Jan 2012. 18:25

Post od magnolija »

U par postova iznad je pomenuto dobijanje koda za telefon, pa me interesuje da li je neko imao iskustva sa tim. Naime, ja sam u novembru zatrazila kod za telefon, za koji mi je istekla ugovorna obaveza. Zahtev sam poslala putem emaila na osnovu uputstva koje sam pronasla na sajtu. Od korisnickog servisa sam dobila odgovor da je zahtev primljen i da cu biti obavestena naknadno, a ako bude potrebno vise vremena da ce me obavestiti i o tome. Tako sam nakom 15 dana dobila pismo da je zahtev prosledjen proizvodjacu i da cu naknadno biti obavestena o kodu. Od tada je proslo 2 meseca. Do sada sam imala odlicnu saradnju sa telenorom i to je i razlog sto sam strpljivo cekala, ali sada me strpljenje polako izdaje :? Ima li neko mozda neko slicno iskustvo, moj telefon, za koji sam zatrazila kod, je E51

snenad
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 886
Pridružio se: Pon, 09. Jul 2007. 14:46
:: LG G2mini (LG-D620r)
Lokacija: Niš

Post od snenad »

magnolija, i ja trenutno cekam, mada ja jos uvek nisam dobio mail da su prosledili proizvodjacu, ali cekam samo par dana. javi kad stigne
p.s. ja im prvo poslo mail sa zahtevom pa su mi oni odgovorili da im treba i moj potpis, onda sam im sve iz mail nazvrljao na papir skenirao i poslao. da li je i kod tebe tako bilo?
inace kao i ti mogu pohvaliti telenor na dosadasnjoj saradnji i zbog toga mi ne pada napamet da menjam mrezu

magnolija
Novajlija
Novajlija
Postovi: 12
Pridružio se: Sre, 25. Jan 2012. 18:25

Post od magnolija »

snenade, ja sam im odmah sa prvim mailom poslala skeniranu LK i u mailu sam navela sve licne podatke i podatke o telefonu, ali nisam slala zahtev sa potpisom (valjda im je to tada bilo dovoljno) i na taj prvi mail sam dobila odgovor da je zahtev primljen i da cu biti obavestena. Nakon toga sam dobila pismo na kucnu adresu gde me obavestavaju da je prosledjen zahtev proizvodjacu. Bas sam sad pronasla to pismo i vidim da je datum na njemu 2.12. Od tada nisam dobila nijednu dodatnu informaciju vezano za kod. Dacu im jos vremena, pa cu da zovem korisnicki servis da ih pitam sta se desava sa tim

fannY
Expert
Expert
Postovi: 2534
Pridružio se: Pon, 01. Jun 2009. 21:31
:: Redmi Note 7

Post od fannY »

Jel postoji mogucnost nekako da se ogranici da se potrose samo minuti i poruke unutar paketa posto brat ne moze da se kontrolise?

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

fannY, ma pusti bracu ako su zenske u pitanju :D
Mislim da nemoze to da se ogranici, opet najbolje je da se pozove cc. sa njegovog broja ili da predje na prenesi i dopuni i onda kad potrosi kredit nemoze dalje dok ne uplati.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Naravno da moze resenje je prepaid, ili kontrola troskova. Samo to!
Druga opcija za kontrolu je da nakon prvog prekrsaja, ubijes u bratu Boga od batina, i to tako da mu vise nikad ne oadne na pamet da pokusa tako nesto, pa ce svakodnevno da vrsi kontrolu stanja minimum 3 puta dnevno.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

dzonsi
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 269
Pridružio se: Pet, 10. Sep 2010. 16:02

Post od dzonsi »

miodrage, u pravu si potpuno :) Nije da "ne moze",nego nece,koliko sam puta cuo to,sto bi rekao Bata Stojkovic:"Potrebna je samo cvrsta ruka" :D

Adams
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1020
Pridružio se: Uto, 15. Jun 2010. 15:12

Post od Adams »

U slucaju da ne zelite da prizivate sluzbu za socijalni rad zbog prekomerne upotrebe sile ,,prenesi i dopuni'' je idealna stvar. Da sam imao to pre jedno 5-6 godina kad sam bio klinac nikad me cale ne bi smarao oko visokih racuna. Molio sam ga da me vrati na pre-paid jer nisam mogao da se kontrolisem al on nije hteo nego je rekao da moram da naucim i gle cuda ne racunajuci matursku ekskurziju pre par godina ni jednom vise nisam imao problem sa prevelikim racunom. :)
Al opet mislim da je tome prilicno doprinela pojava Skajpa,Fb-a i ostalih stvarcica.... :D
Nokia Lumia 1520

evolution
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 523
Pridružio se: Sre, 04. Jun 2008. 16:37
Kontakt:

Post od evolution »

Telenor: Besplatnih 400 minuta, poruka ili MB

Kupi Telenor pripejd paket do kraja februara i dobijaš 400 minuta, poruka ili megabajta koje možeš da iskoristiš u kombinaciji koja ti odgovara.

Nakon aktivacije novog broja, sve sto je potrebno da uradiš jeste da pozoveš Moj Meni na *111# , aktiviraš ponudu „Besplatnih 400“ i dobićeš 400 besplatnih jedinica, koje možeš da iskoristiš u narednih 7 dana za razgovore u Telenor mreži, SMS, MMS i MB u domaćim mrežama.

Opširnije: http://www.telenor.rs/sr/Privatni-koris ... atnih-400/
iPhone 6 Plus

mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

I Telenor počeo ko mts, promocije samo ako kupiš novu karticu. Rešili da povećaju broj korisnika. :D

bachika
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 946
Pridružio se: Pon, 20. Feb 2006. 18:45
:: Iphone 7
:: Lenovo P780
Lokacija: On the road to the hell

Post od bachika »

mezzano, rešili su da povećaju broj kartica u opticaju... :lol: :lol: :lol:
Live to Ride, Ride to Live. I prefer to reboot my phone through SetCPU

mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

E, nekad pomislim da je bolje pre bilo. Kartica 100DEM i nikome nije padalo na pamet da ima 6 brojeva. Danas se kartice kupuju zbog promocija, pa kad se iskoriste, idu u kantu. Tako će biti i sa nekim od ovih Telenorovih. A posle se hvale "xx miliona korisnika...", a ono hiljade i hiljade kartica samo kupljene zbog bonusa...

bachika
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 946
Pridružio se: Pon, 20. Feb 2006. 18:45
:: Iphone 7
:: Lenovo P780
Lokacija: On the road to the hell

Post od bachika »

Ali najmoćnije je bilo platiti za dopunu od 200 dinara bar 300 dinara kod tapkaroša! :lol:
Live to Ride, Ride to Live. I prefer to reboot my phone through SetCPU

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

Ma da preterase ga pojedini sa menjanjem kartica zbog ovih promocija. Ja imam rodjake i prijatelje kojima nikako da pogodim koji im je primarni broj tj. broj koji trenutno koriste. Nekad pogodim tek iz treceg pokusaja.
Ovo je dobro nekome ko nema internet za update sw... ili skidanje aplikacija.

misapop
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 187
Pridružio se: Pet, 03. Feb 2012. 01:50
:: Microsoft lumia 550
:: Samsung J5 2016
Lokacija: Kraljevo,Kragujevac

Post od misapop »

Ja sam uzeo Prenesi i dopuni 490 uz ugovor na 2 godine(znaci mi zbog 2 omiljena broja),plus telefon,i dobio 1000 minuta u mrezi.Jeli to jednokratan poklon ili ih dobijam svaki mesec?

evolution
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 523
Pridružio se: Sre, 04. Jun 2008. 16:37
Kontakt:

Post od evolution »

Ukoliko se bonus odnosi na aktuelnu kampanju, 1000 minuta u Telenor mreži dobija se svaki mesec u narednih godinu dana.

Konkurs za saradnike za test uređaja


Telenor Srbija pokreće konkurs za nove saradnike koji će ubuduće raditi video testove usluga i uređaja koje ima u ponudi. Cilj je da se u tri kruga selekcije dođe do pet saradnika koji će potpisati honorarni ugovor o saradnji sa kompanijom Telenor, a uz to i dobiti telefon Telenor One Touch na poklon.

Kako biste konkurisali potrebno je da do 9. februara pošaljete svoje podatke i neki video snimak o nekom mobilnom telefonu ili tabletu koji ste do sada napravili, ili ćete napraviti do tog datuma (možete poslati i samo ideju, iako je poželjno da ste već napravili neki video prikaz mobilnog uređaja).

Opširnije
: http://i.evocentar.net/A56B1b
iPhone 6 Plus

Banega
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 114
Pridružio se: Pet, 23. Dec 2011. 19:26

Post od Banega »

@evolution, to sto nudite minute dodatne u mrezi vam je cista glupost :wacko: Zvao pre neki dan korisnicki servis da napisem ugovor na godinu a da mi daju dodatne minute, kad sam cuo da su u okviru telenor mreze samo sam se nasmejao :shock: pa jel moguce :uhuh: Trebam ja sad da gledam koga zovem i koja je mreza, da bude telenor, pa to je presmesno. Drugi minus vam je sto ne pravite izuzetke u vezi neki pogodnosti vasih korisnika, tipa novogodisnji popusti i slicno. Proradi malo na tome tamo u tvojoj sluzbi posto vidim da radis tu, bilo bi pametno...

darkooni
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 86
Pridružio se: Uto, 29. Sep 2009. 00:27

Post od darkooni »

Banega napisao:@evolution, ...
Banega: Potpuno si u pravu.

Prava stvar bi bila kada bi operateri svi pa i Telenor stavili da se ti besplatni minuti ili barem deo njih tipa 300min ili manje paralelno trosi sa minutima iz paketa, pogotovo na ovim manjim paketima recimo presnesi i surfuj 500 (zbog siromasne zemlje i prosecne platezne moci korisnika) . 150min za 1000din je zaista malo to sto se prenosi vecini ne znaci nista jer NEMAM STA da prenesem i ovako stedim. Pa bi tako broj korisnika znatno bio povecan i u njihovoj mrezi. Fosrsiranje sopstvene mreze na jedan krajnje korektna nacin.
Ili bi mogli da poskupe malo pretplatu i razdvoje te minute, opet bi broj korisnika ostao isti ili se povecao. Zaista njihove menadzere ne razumem.
Prelazak na drugu mrezu nije resenje ili mozda privremeno sa posledicama koje one nose.
Ipak sto se tice odgovornosti i profesionalizma Telenor je tu najbolji od tri operatera ali i uzasno skup.
Ono sto si se kod njih dogovorio i potpisao u ugovoru to ti i ostaje sve dok ti ne promenis ne kao u mts-u menjaju uslove i pravila kako oni hoce i kada hoce-kao sada sto su uradili sa Kontrolom Troskova-za vreme trajanja ugovorne obaveze oni istu menjaju. Da, znam da ima ta opcija u ugovoru ali nije fer.
Telenor je tu bio kranje korektan kada je pre 1.5god uveo nove tarife a korisnicima koji su na starim prenesim tarifama je omogucio da ih i dalje koriste sve dok mi sami to ne promenimo, i tu je Telenoru mana:

1- Ne mozemo da sklopimo nov ugovor sa telefonom na stare tarife.
Ne treba svima internet na telefonu koji se uglavnom svodi kod vecine korisnika na citanje novina i menjanje statusa na fejsbuku i eventualno citanje mail-ova(ovde ne racunam poslovne ljude) . A za te mail-ove nam zaista ne treba 1gb saobracaja.
Krajnje korektno bi bilo povecanje minuta u pretplati za populaciju poput mene i naravno istovremeno ostaviti ove pakete sa internetom.
Pa ko sta voli i kome sta treba.

2- Uzasno skupi aparati- totalno ne isplativi pogovo telefoni `srednje` i `visoke`klase.
3-ne izlazak u susret korisniku. Hteo sam dva meseca ranije pre isteka ugovorne obaveze da sklopim nov ugovor-zapravo samo produzim postojeci i iskoristim Novogodisnji popust. I naravno bio sam odbijem iako za nikada nisam kasnio sa placanjem racuna. 5000din popusta nije malo i potpuno je logicno da ce moj sledeci korak biti odlazak iz Telenora. Vi biste trebali mene da jurite i da me zadrzite kao korektnog korisnika a ne ja Vas.

@evolution nadam se da prenosis dalje i dacete nesto po tom pitanju uraditi, mada ne verujem.

mb011
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 922
Pridružio se: Pet, 07. Jul 2006. 22:18
:: Sony Xperia M4 Aqua
:: Nokia 208
Lokacija: Beograd

Post od mb011 »

Slažem se svim gore napisanim, i sam sam korisnik prenesi plus 500 paketa, i 150min za ~1000din je smesno malo, ali treba da smo svesni da ce oni promeniti svoju politiku samo ako ocene da profit pada i/ili da gube korisnike. Ako im ovako ide ok, nece se oni smilovati na raju. Pravi primer je ona "mega" akcija sa telefonima pred NG, kad su bombasticno najavili "povoljne telefone" u prodavnici ispred tc ušće, pa kad im to nije islo, dve nedelje pred NG munjevito dadose 5000 popusta uz prenesi surfuj pakete...

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Toliko o "profesionalizmu" i raznim superlativima prema Telenoru. Otkada ja trubim da su im paketi najgori? Totalno neizbalansirani. mt:s isko ima slicne, neizbalansirane pakete, em daje vise, em sa ovom akcijom 50% ubija. Za pricu - Vip Smart i tu nema sta da se raspravlja. Za 1490 din (1120 sa 25% popusta) imam 18.3 sata price... Alo pa gde to ima?
Jos jednom - nemojte da robujete mrezama, preispitajte svoje potrebe, MNP je tu zbog vas.
Meni je prica apsolutni prioritet, i zato sam presao na Vip. Komsija moj ima kao apsolutni prioritet SMS i net - presao na mt:s. Hteo je da ostane na Telenoru, ali su ga 'ladno odjebali, u fazonu ako vam se kod nas ne svidja, mozete da idete gde god pozelite.
Pa jel to ta "profesionalnost" kojom su nekima ovde puna usta? Ajde ljudi da se ne lazemo.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Odgovori