Vaša uplata još nije registrovana, a finansijski centar radi do 3, a pošto je surta subota, pa onda nedelja, oni tada ne rade, verovatno će da registruju uplatu tek u ponedeljak, a onda proces uključivanja odlaznih poziva traje 24 sata!!!!!
Prvo moje neprijatno iskustvo sa TELEKOMOM
- DJ_Boris
- Ex-Moderator

- Postovi: 460
- Pridružio se: Pon, 16. Feb 2004. 02:44
- :: Samsung Note 8
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Prvo moje neprijatno iskustvo sa TELEKOMOM
Nije toliko dramatično, i mogu reći da sam sam kriv jer ne plaćamračun u roku... Jednostavno niasam imao vremena i platio sam ga 29.05. i to sam platio dosta veći iznos nego što je na računu kako bih pokrio i za sledeći mesec da ne bih morao da plaćam ponovo... Elem, pošto sam platio račun 29.05. u četvrtak, u petak ujutru sam ukapirao da su mi isključili odlazni saobraćaj.
STRASNO... Ja sam onako frapiran, pozvao odmah KS, i hteo da ih pljujem, psujem... A odgovor je bio...
Vaša uplata još nije registrovana, a finansijski centar radi do 3, a pošto je surta subota, pa onda nedelja, oni tada ne rade, verovatno će da registruju uplatu tek u ponedeljak, a onda proces uključivanja odlaznih poziva traje 24 sata!!!!!
Vaša uplata još nije registrovana, a finansijski centar radi do 3, a pošto je surta subota, pa onda nedelja, oni tada ne rade, verovatno će da registruju uplatu tek u ponedeljak, a onda proces uključivanja odlaznih poziva traje 24 sata!!!!!
.:Amazonka:. - Prodaj brzo, kupi lako! https://amazonka.rs/
- Ninolina
- Moderator

- Postovi: 4203
- Pridružio se: Sre, 07. Dec 2005. 08:42
- :: Galaxy Note 9 White
- :: Galaxy Watch Active2
- Lokacija: Beograd
Pa jos gora situacija se desila mojoj drugarici...sad u petak 30. juna...samo u jednom momentu vise niko nije mogao da je dobije na poznati broj...ako je neko pozove sa fixnog telefona prijavljuju da birate nepostojeci broj...a ako se zove sa moba...kao da je nedostupan...inace je bila na pre-paidu tako da je iskljucena mogucnost da su joj iskljucili karticu zbog ne placanja racuna...a telefon kad ubaci karticu prikazuje Insert SIM card...nema pojma sta se desava...Nazove ona Call Centar...i da ne pricam sad kakva su sve neprijatna pitanja i sumnje iznosene od strane operatera...da ona i nije vlasnik kartice i kako naravno nije platila racun za taj mesec, da je negde ukrala karticu pa sad proverava nesto(samo on yna sta bi i u takvom slucaju neko proveravao)...dok ih ona ubedjuje kako taj broj ima vec 4 godine i kako je oduvek na pre-paidu...na kraju su joj trazili da im izdiktira sve pin i puk kodove koje je (sva sreca) sacuvala i tek tada su skontali i naravno rekli joj da je neko prebacivao broj na post paid...ali da je doslo do greske, jer je broj koji je menjan pocinjao sa 2391... a oni su "slucajno" iskljucili njen broj 2392...i kao eto super sto je greska otkrivena ispravice oni to, i cak ce joj i sav kredit, koji je imala na kartici, biti vracen...
...kao, treba da bude srecna...
... naravno posto je petak popodne, ukljucice joj broj tek u ponedeljak a do tada, nista...
I sta sad da im covek uradi...strasno...
I sta sad da im covek uradi...strasno...
*** ALL WHITE with Teddy *** GALAXY NOTE 9 White Snapdragon *** GALAXY WATCH ACTIVE 2 Aluminum 44mm ***
- Koren
- Mobil poznavalac

- Postovi: 670
- Pridružio se: Ned, 16. Apr 2006. 09:09
- :: Samsung Note 2
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
"Svega ovoga ne bi bilo da je Pera (detlic) odmah otisao u policiju!"
I ja sam bas ovog meseca imao slicno iskustvo ali sa mobtelom, uplatio sam takodje dan posle roka i do danas sam cekao na ukljucenje. Iz jednostavnog razloga sto je posti toliko vremena trabalo da obradi uplatu...
Ipak nam se vise isplati da placamo na vreme!
PozZ
I ja sam bas ovog meseca imao slicno iskustvo ali sa mobtelom, uplatio sam takodje dan posle roka i do danas sam cekao na ukljucenje. Iz jednostavnog razloga sto je posti toliko vremena trabalo da obradi uplatu...
Ipak nam se vise isplati da placamo na vreme!
PozZ
- Ninolina
- Moderator

- Postovi: 4203
- Pridružio se: Sre, 07. Dec 2005. 08:42
- :: Galaxy Note 9 White
- :: Galaxy Watch Active2
- Lokacija: Beograd
E sad tek cujem vrhunac njihovog neodgovornog ponasanja i rada...
...Proradila je danas kartica mojoj drugarici...ali su joj na njenu karticu prikljucili onaj broj koji je zamenjen...znaci umesto njenog 2192...dali su joj 2191...i sad kao radi kartica, ali niti moye da prima porukr koje joj salju niti da prima pozive jer je njen broj kod nekog drugog...
...a sve stize kod pogresne osobe...
.... 
*** ALL WHITE with Teddy *** GALAXY NOTE 9 White Snapdragon *** GALAXY WATCH ACTIVE 2 Aluminum 44mm ***
- Dexter
- Expert

- Postovi: 3854
- Pridružio se: Pon, 23. Avg 2004. 12:06
- :: Samsung S21+
- Lokacija: Beograd
Ja nisam imao prob za divno chudo sa Mobtelom ovaj mesec,zakasnio sam sa uplatom bio kao u 15h iskljuchuju broj ja naravno zakasnio ali za divno chudo kao sve je ok i broj vam nije iskljuchen itd...
A inache ima par pricha tako da su jednostavno "maznuli" pre-paid brojeve i prebacili ih na post paid ali su uglavnom izvaljeni svi pochinioci takvih dela...
A inache ima par pricha tako da su jednostavno "maznuli" pre-paid brojeve i prebacili ih na post paid ali su uglavnom izvaljeni svi pochinioci takvih dela...
- Masterokrata
- Mobil manijak

- Postovi: 1355
- Pridružio se: Uto, 13. Jun 2006. 20:10
Hm, znam da je cale prvi put proslog meseca zakasnio par dana s uplatom racuna i mobtel je poslao poruku da se iskljucenje odlaze za 7 dana zbog redovnog izmirenja dosadasnjih dugovanja.......da li je to uobicajena njihova praksa? Ja nisam cuo za tako nesto i svi koji su culi se krste....
5130+Koss the plug....
- Masterokrata
- Mobil manijak

- Postovi: 1355
- Pridružio se: Uto, 13. Jun 2006. 20:10
-
aleksandarl
- Novajlija

- Postovi: 12
- Pridružio se: Sre, 15. Mar 2006. 13:46
- Lokacija: Beograd,SCG
- Koren
- Mobil poznavalac

- Postovi: 670
- Pridružio se: Ned, 16. Apr 2006. 09:09
- :: Samsung Note 2
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Eh sto to nisam tada znao...aleksandarl napisao:Svim postpaid pretplatnicima mobtelove 063 mreže server je 31. 12 2005 resetovao račune tako da oni koji su imali neka dugovanja ništa nisu morali da plate, i automatski su ih uključili posle par dana.
Mogli bi to negde da objave pa da ljudi to iskoriste na pravi nacin
Ja sam ljudi pre nove godine kupio 064 karticu u posti (pepaid) isfotokopirao licnu kartu...i sve po redu,posle dve nedelje koriscenja dobijem ja sudski poziv da idem na sud za ne placene racune za mesece(septembar,oktobar,novembar) suma 16.988.00 din!Na racunima su bili moji licni podaci,moj jmbg broj ali nije bil ugovora!Zvao sam operatera da im se zalim,pricao sa nekom kokoskom 2 sata,ozracio se maksimalno i na kraju sam morao da idem u najblizu ispostavu telekoma u Novom Sadu.Tamo sam pisao izjavu da nisam nikada potpisao ugovor o postpejdu.... i da nisam nikada koristio taj broj!Inace ja sam kupio o64,a na racunima je bio 065broj!Nisu mi dozvolili da vidim ugovor,kao nije tu nego u Beogradu,zovem Beograd pitam gde je,kazu tamo gde ste kupili,u ovom slucaju u Novom Sadu!Govorlili mi da ce sve biti ok,kad ono posle dve nedelje opet sudski poziv i to ako neplatim dolaze da mi nose stvari u vrednosti od 16.988.00din. E tu je vec proradio advokat,bio sam dva puta na sudu,oni se nisu pojavili,platili su advokatu troskove....tako da se na tome zavrsilo!Sta reci za telekom i za njihov sistem,prikace ti neciji racun,pobrkaju ti imena na ugovorima,strasno!!! 

