

Magic7 Pro 12GB, 256GB, 2x SIM2024
2024. godina
6.8" OLED 120Hz, 89.9% body
Snapdragon 8 Elite, Android 15
RAM 12 GB, INT 256GB, EXT nema
⚡100W, 5270 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 200MP
Podmodeli
Komentari
STRANA 1
WHS
•
8.08.2025 07:55h
z3y8w4811v7h85k
Ja kao fotograf sa poprilicnim znanjem i iskustvom,a i poznavalac mobinih telefona. Tvrdim da Huawei i Honor prave najbolje slike na ekranima istih tih telefona. Opcija kamere " Otvor Blende",ne posjeduje ni jedan telefon na danasnji dan...budite sigurni. Stari telefoni P40 Pro,Mate 50 Pro prave bolje fotke od S24 Ultre i S25Ultre. verovali ili ne. 5 najboljih telefona trenutno u potpunosti su Magic 7 pro. Viwo X200 ultra. Xiaomi 5 ultra. Pura 70 Ultra i S25 Ultra.
Photobomb
•
8.08.2025 12:12h zyy93stcx99rkm3A ja kao neko ko se bavi fotografijom bas ne mislim kao ti. Vec sam poodavno stavio ovde poduzi post sa manama kamere konkretno ovog uredjaja. Koga ne mrzi, moze da pronadje. Sto se 'Otvor blende' moda tiče, da, jeste unikatan za Honor/Huawei telefone, ali samo zato jer su ga oni tako nazvali, drugi proizvodjaci to nazivaju malo drugacije, pa npr Samsung/Xiaomi/Oppo istu opciju nude pod nazivom lens blur u portret modu, iphone nudi isto ali tek nakon fotografisanja gde biras konkretan 'f' broj (otvor blende) u edit modu. Trebalo bi kao poznavalac mobilnih telefona to da znas. Koristio sam jedan solidan period M7Pro, i sem fluidnosti u radu i lepog ekrana, nije imao da ponudi mnogo, na polju kamere pogotovo. Magic 6 Pro daleko bolja opcija svakom ko bi da slika, za point'n'shoot pogotovo. Ko poznaje fotografiju, slozice se da Samsungov Pro mod trenutno nema konkurenciju, ali opet, sa samsungom dodju neke druge mane, no dobro, ovo je stranica za M7Pro.
Nikolauss
•
4.08.2025 14:36h
lyxjjmryv00ndww
Bolji izbor s25 ultra i cene su tu negde
Uros
•
4.08.2025 17:34h 27sgxsy10cbdkdyGde si nasao ultru za 100k da idem odmah da je uzmem, naravno ako pricamo o novom neotpakovanom proizvodu.
zz
•
5.08.2025 11:46h dtb4tqtt9xxm5jrna ovom sajtu piše da u barem 10 različitih prodavnica S25u košta 830€. to je oko 97-98k rsd.
Uros
•
5.08.2025 14:48h dck5ty4jc575xxwNadji mi prodavnicu gde si licno video cenu od 100k i ja odmah idem da ga uzmem za te pare. Dovoljno je samo da pogledas ovlascene prodavce i tamo ces naci magic 7pro za 100k dok se s25 krece oko 170k za verziju 12/256 i 185k za 12/512. Slozices se da je razlika ocigledna, verujem je i kod ostalih trgovca slicna razlika
Marko
•
2.08.2025 14:30h
dcv4clfsqnny62x
Šta je pametnije uzeti honor magic 6pro ili honor magic 7 pro?
Mogu li se kamere poboljšati na sedmici da budu bolje, pošto mi nije jasno zašto su ih u unazadili
Gile
•
2.08.2025 15:04h pgv39p54bwkc3dq6 pro. Ovo ti dodje otprilike jedini brend koji ode 3 generacije unazad. 6 pro veca baterija, bolje kamere, ekran, izdrzljiviji, ja sam se pokajao sto sam uzeo noviji, malo je sad nezgodno prodati pa juriti opet sesticu jer mi je ovaj ispao i pukao..
Magija
•
3.08.2025 10:01h 2391qrnzm6x11s66pro, možda glupo zvuči, ali mnogo bolji telefon od 7pro! Neko će reći ipak 7pro ima elite čip, ali za sada nije optimizovan!
GTI
•
3.08.2025 17:29h l64ycfzr350pxsgiako je 6pro ruzniji ja bih ti isto preporucio 6icu, za 7 ima dosta negativnih komentara. Mozda bude bolje za nekoliko azuriranja sistema ali za sad je 6pro bolji
Gile
•
31.07.2025 17:54h
0f8v5mz1zg83p5l
Pad sa radnog stola, sa sve maskom, pozadina prsla. Jos nisam ni skontao odmah, ubedjen da mu nije nista. Ocekivao bi covek izdrzljiviji uredjaj za ove novce. imgur.com
Tzv
•
3.08.2025 12:29h y0g92c8vfsmh47kSad ima jedinstvenu šaru ;-)
Dobrica
•
6.08.2025 16:18h tfktfz7frf2l6sd@Gile Meni isto telefon stalno u masci, nije cak ni ispao, a puklo staklo i pozadi i napred...
Dsmra
•
29.07.2025 21:35h
lg4bcxwqvcb1hxn
Sto kasni MagicOS 10 toliko...
Vila
•
31.07.2025 11:13h 83dmdhrx823sgs7Zato što telefon nije fokusiran na EU tržište niti Srbiju. Sva ažuriranja na honoru debelo kasne nama u Evropi. Odavno su fokus prebacili samo na Aziju….
Bokac
•
22.07.2025 05:51h
ztc85fvxw7b5zr6
Pozz šta znači kad uredjaj ima 2 e sima i 2 sima ili 2 sima 1 e sim? Jel to znači da može da se koristi 4 ili 3 broja istovremeno znam da može 2 broja da rade istovremeno ali 3,4 ti ne znam. Dajte savet
Mila
•
22.07.2025 12:57h m3hrr9s7xj45qqlMoze 1 obican sim i 1 e sim da se koriste istovremeno ne vise od toga.
Toni
•
19.07.2025 20:34h
yxc1tfj4mcw5qz1
Citajuci ove komentare stvarno je tesko povjerovati da se ne trola. Kod nas stizu redovno azuriranja, nema ni jedan problem sa nekim prefiksima i da treba neki brojevi ispred pozivnog broja. Sta je onda samo sa Sr i jel to samo do odredjenih mreza ili generalno? Isto je i sa ajfonima, godinama nas jezik a Sr jos uvijek na cekanju? Nesto tu nije uredu, znamo da nije srbija u europskoj uniji, ali jel to razlog. Ili kod vas namerno uvoze neispravne telefone i bez jezika zemllje. Google dialer je eto i u non eu zemljama preinstaliran kao glavni zbog nemogucnosti snimanja poziva.
Branko88
•
20.07.2025 10:47h wghw1pp2l788wmfZa razliku od honora, iphone dobija istovremena azuriranja u celom svetu pa i Srbiji. A jezik nemaju samo jer nismo u EU (Zato HR ima). Iz licnog iskustva sam se uverio da honor kasni sa azuriranjima po par nedelja u nekim slucajevima i meseci. Gledam yt video lika koji objasnjava sta je novo u azuriranju a ja proveravam na svom azuriranju i nemam to. Onda posle mesec dana random dobijem azuriranje a drugi korisnici ne, i obrnuto. Samo zato sto si izolovan od neke situacije ne znaci da sve radi savrseno i da svi troluju. Niko nema vremena za te gluposti. Honor samo ne zna sta radi a to je i potvrdio ovim smanjivanjem baterije bez ikakvog pravnog osnova kako se prvobitno navodilo. Brend za zaobici u sirokom luku po misljenju mnogih.
Lesnik
•
21.07.2025 01:39h n4y34ldkkkch715Nemislim da je brend za zaobilazak u sirokom luku jer koristim Honor 90 i ne mogu se pozaliti da mi nevrsi posao, da me zivcira jer nije dobar, baguje itd. Sto se tice brisanja nule u memoriji poziva ostane 64 ali ne na svim kontaktima vec na nekim jer obrise nulu a kada pozivas preko imenika sve je ok ne skida nulu, bas los bag a to se dogadja na novijim uredjajima, kako su pisali neki na Honor Magic 7 pro i evo na Honor 400 sa mojim iskustvom ali ostalo je ok stvarno za sada.
Yu
•
30.07.2025 13:33h v8zc3clb191x13wPoredjenje niske klase i flagsipa kod svakog brenda je smesno... Koliko para toliko muzike. A ato se tice azuriranja, samo jedan primer trazim da kasni mesecima? Azuriranja od ostatka sveta "kasne" 2 nedelje. I posle prvog "kasnjenja" stize svake 4 nedelje otprilike. Daju po regionima, stvar koja moze da se unapredi ali je daaaaaaaaleko prenaduvana.
Vila
•
31.07.2025 11:15h jyrqpdpspyz2tkpProsečno kašnjenje: • 2 do 8 nedelja (uobičajeno kašnjenje u odnosu na kinesko tržište) • U nekim slučajevima, ako je u pitanju veliki sistemski update (npr. prelazak na novu verziju MagicOS-a), kašnjenje može biti i duže — do 3 meseca Razlozi za kašnjenje: 1. Regionalna podešavanja i lokalizacija • Potrebno je prilagoditi softver jeziku, zakonima i operaterima u Srbiji i Evropi. 2. Testiranja i sertifikacija • Ažuriranja se prvo testiraju u Kini, pa tek onda puštaju u ostale regione kroz “phased rollout”. 3. Manji prioritet tržišta • Honor daje prioritet domaćem (kineskom) tržištu jer tamo ima najveći broj korisnika. Kako se vrši rollout: • Prvo Kina • Zatim globalna verzija (Azija, Evropa) • Pa tek onda zemlje poput Srbije
Lesnik
•
17.07.2025 23:48h
wqv1yr0l9gm83dq
Nasao sam kako se prijavljuje bag.
Prijava bagova, odnosno prijava grešaka na Honor uređajima, može se izvršiti kroz nekoliko koraka. Potrebno je prijaviti se na svoj HONOR ID, a zatim pronaći odgovarajući kanal za prijavu bagova, obično putem aplikacije ili veb stranice podrške kompanije HONOR.
Koraci za prijavu bagova:
1. Prijava na HONOR ID:
Na telefonu ili tabletu, idite na "Podešavanja" > "HONOR ID" i prijavite se koristeći svoje akreditive (HONOR.
Ako nemate HONOR ID, možete ga kreirati na istom mestu ili putem veb sajta HONOR prodavnice (HONOR.
2. Pristupanje podršci:
Nakon prijave, potražite opciju "Podrška" ili "Servis" u aplikaciji ili na veb sajtu HONOR.
Unutar podrške, pronađite sekciju za prijavu bagova ili grešaka.
3. Prijavljivanje greške:
Pažljivo pratite uputstva na ekranu ili stranici kako biste prijavili grešku.
Navedite što više detalja o grešci, kao što su koraci koji vode do greške, očekivano ponašanje i stvarno ponašanje uređaja.
4. Dodatne informacije:
Možda ćete biti zamoljeni da dostavite dodatne informacije, kao što su verzija softvera, tip uređaja i snimke ekrana.
Pratite uputstva podrške i dostavite sve tražene informacije.
Dodatni saveti:
Proverite da li postoji već prijavljena greška koja je slična vašoj, kako biste izbegli dupliranje.
Budite što detaljniji i jasniji u opisu greške.
Ako je moguće, napravite snimke ekrana ili video zapise koji ilustruju grešku.
Pratite status prijave greške i eventualne povratne informacije od strane podrške.
Napomena: U zavisnosti od konkretnog problema, moguće je da postoji i poseban kanal za prijavu bagova u okviru određene aplikacije ili usluge. U tom slučaju, pratite uputstva unutar te aplikacije ili usluge.
D
•
18.07.2025 01:15h c25vq6zrkhzmdq0Lepo je to, al dzabe kad nema ko da ispravi te bagove nazalost. Godinu dana prodje da ne rese neke stvari. Azuriranja kod nas stizu retko. Nije ovo telefon za EU trziste.
Lesnik
•
18.07.2025 20:17h cbcxq6x87sz4n53Ja na Honor 90 nemam taj problem, očigledno da noviji uređaji imaju taj bag softverski a da ga tako dugo ne reše mi je baš čudno, to nije dobro i iskreno samo zbog toga ne gledam više ovaj telefon, možda nemaju svi taj problem ali svakako da li je vredno rizika mislim da ne, mene bi to baš živciralo jer dosta telefoniram.
Kosta
•
19.07.2025 19:00h bphn9f9h003mq68Kako baguje telefon na koji nacin ne razumem?
Lesnik
•
21.07.2025 01:46h gqlr9jyr98z8tcb@Kosta Pa primeceno je da na Honor magic 7 pro a i iz mog iskustva sa Honorom 400 iz memorije poziva tamo koga si zvao izbrise nulu i npr ostane samo 64 i izbaci cim pozoves a ako pozivas iz imenika nema tog problema ili baga. Ocigledno noviji modeli imaju taj bag i treba ga softverski resiti.
Dusan
•
31.07.2025 20:19h g0h543sh67kxynbNe koristim Honor ali i ne vidim tu nikakav problem. Ja godinama pozivam brojeve iskljucivo iz imenika. Zar nije lakse pronaci nekoga u imeniku ili ga traziti tamo negde od pre 20-ak dana kada si ga zvao. Smesan vam je bag.
Vladislav
•
2.08.2025 13:56h bwb2ps0mldvj0s0Bukvalno ne pamtim da sam neki kontakt koji vec postoji u imeniku kucao broj, uvak potrazim u istoriji ili u imeniku, da vi niste rekli ne bi ni znao da postoji taj problem a provericu nekad dal je i kod mene tako
Leanik
•
17.07.2025 21:51h
ggw1hqx14659dzc
Na mpdelu 400 žena ima taj problem sa brisanjem nule iz memorije poziva, to bi trebalo softveraki kroz ažuriranje da reše. Bzv ja na Honpr 90 nemam taj problem.
Igor
•
18.07.2025 21:37h wlflbk1bqkp9fj7Ja imam taj problem na Magic 7 Pro. Majka ima na Honor 8C (kupio joj zbog velikog ekrana,starija zena,i uglavnom telefon i koristi za pozive,pa izlude i nju a i ona mene kukanjem na to ). A u firmi koleginica ima model kao tvoja supruga,400 i ona ima problem. Probao sam na svom modelu mnogo razlicitih dialera,cak i one sto se olacaju sam kupovao,i nista se nije promenilo,problem i dalje tu. Prijavljivao sam im i ja problem odmah na pocetku,i jos ga nisu resili.
Lesnik
•
21.07.2025 01:49h dh4vwdcxfv34dj3Neverovatno da takav bag ne resavaju bas veliki minus za brend koji je po meni zanimljiv i dobar ali ovo je nedopustivo i iritantno. Ne znam da li ima veze sa operaterom ali koliko sam primetio neki kontakti rade normalno a na nekima brise nulu 🤔.
Igor
•
21.07.2025 11:08h kvhgzn04ts074k4Ovo sto se desava u mojoj okolini je sve na MTS mrezi. Za ostale operatere ne znam. Ali znam iz okruzenja da recimo relacija Honor-Yetel-VoLTE ne funkcionice najbolje sa slanjem poruka ako je ukljuceno VoLTE,poruke se salju po par minuta.
Vlada
•
2.08.2025 14:29h 4hg1b3p4ms28kr4Bravo! Taj problem imam i ja,ali na Honor 6 Pro uređaju. No,ne znam zašto. Da li možda znaš šta je razlog ovom problemu?
Vlada
•
2.08.2025 14:34h 71w9fpksh7nchnp@Igor, da li možda znaš zašto postoji problem na relaciji uređaj-Yettel-VoLTE? Pitam zato što i ja imam isti problem na uređaju Honor 6 Pro.
Neša
•
15.07.2025 23:29h
8d7910z8s0l1c2x
Bogami razmišljao sam da uzmem HM7pro ali čitajući komentare ostaću na Huawei mate 50 pro. Ne bih da se nerviram oko poziva, softvera i baterije. Možda nije komentar u skladu za ovaj model, ali čekam Huawei pura 80 pro ili ultru
Srdjan
•
17.07.2025 07:21h l7ldrcb3fw9j9trSta ce ti tel bez gugla??? Tolike pare a da razmisljas sta ce raditi???
Jovan87
•
17.07.2025 11:10h p6wshxxjkp79q2mUzećeš telefon bez google servisa, bez softverske podrške, bez 5G mreže, sa procesorom koji verovatno neće parirati najjačim modelima za tu cenu niti blizu? I honor i huawei su nagazne mine za svakog neupućenog korisnika, pričam kao bivši honor korisnik. Topla preporuka da izabereš nešto treće. Teško da ćes se pokajati šta god izabereš :) Pozdrav
Mozak
•
17.07.2025 19:57h ppmx32v2rxgf6klTvoja priča ima smisla. Ovi ljudi ne znaju ozbiljnost Huawei-a i kvalitet izrade, naročito kamera koje su daleko bolje, prednost zoom i raspon. Mate 8 koji sam kupio 2015. i danas radi, stoji u fioci jer je odradii svoje, nema ažuriranja više. Prednost najskupljih modela ultra i ranije pro je što su izrađeni da traju preko 5 godina, pored toga što imaju sve. Neko voli da menja često, neko da čuva, jer su ljudi veoma različiti
PARTIZAN
•
12.07.2025 14:05h
t38m0rvf90w7kkv
Da li moze da se separatno nameste aplikacije kad dodje notifikacija da se upali ekran, ne sve sam da izaberem koje da pale ekran a koje ne? I moze li turbo ram da se iskljuci, ne nadjoh opciju.
Igor
•
12.07.2025 19:20h sw8g958x2pjl5zqZa app,nisam siguran,znam da viber moze u samoj app da biras,a za ostale,mislim da samo sistem dozvoljava jedno ili drugo. A za dodatni ram,ne,ne moze da se iskljuci. Kod svih moze,ovde ne moze. Zasto,to samo oni znaju.
Nemanja
•
10.07.2025 11:44h
xjx2zvhk2x87tr9
Pozdrav ljudi, imam s25 ultru i razmisljam se o prelasku na HMP7, najvise zvog baterije, da li se isplati preci da li je toliko bolja ili ne vredi? Fotografije koliko sam malo gledao deluju mi ok, tj priblizne da su, pa mi treba neki konkretan savet ko je vise upucen u ovo i bolje se razume, hvala
Nemanja
•
10.07.2025 11:46h wqybt9gwbs2ltq6Nasao sam na oglasima za 700e bez punjaca, 2 ciklusa punjenja star 2 nedelje, pa nisam siguran da li mi pametna ta odluka oko prelaska
Silva
•
10.07.2025 13:26h db96xngqhjj3lltIako za nijansu manjeg kapaciteta, daleko je bolja autonomija na ultru, sto se baterije tice. Kamera na ovom modelu ti je lošija od npr prerhodne 2 generacije honora. Ako već hoces da menjas, bolje pogledaj magic 6 pro. Mada bih ja na tvom mestu ostao tu gde sam.
Nemanja
•
11.07.2025 06:13h 9sn2xw8fjxsn96rPosle 2 sata kako sam okacio pitanje sam seo u auto i otisao da ga uzmem hahah, za sad sam odusevljen brzim punjenjem a za ostalo cu videti u narednim danima
Lesnik
•
12.07.2025 01:02h 5jh41w6fwq22bf2Super, javi kakvo ti je iskustvo, eto ovde pisu da ne mozes da pozivas iz memorije poziva, da je u meniju pola na engleskom pola na Srpskom itd da su mu kamere osrednje tj ne za ovu klasu itd. Ja sam drzao u ruci telefon i moje vidjenje i iskustvo je pozitivno i sigurno da nije savrsen telefon ali je jako dobar.
Goran
•
12.07.2025 10:58h v7ydhsm7ggn3njsLicno nisam koristio Samsung ali jesam Honor. Bezi od svakog brenda koji pocinje na H, narocito honora. Baterija ti je na s25u vise nego dobra, dovoljno da sacekas s26. Ako hoces uvek mozes preci na 16 pro max ali izlazi 17 za 2-3 meseca.
South Korea
•
8.07.2025 22:57h
qc8jsshwdstdsd4
Dobro vece Honorovci. Cestitam 22 mesto na DxO Mark testu kamera.
Soft
•
8.07.2025 23:43h vzfc2l3ybd657c9Kleli su se u dxomark prosle godine. Ove godine koriste prilike da S25U nablate uzduz i popreko, pogotovo kameru, a njihov honoric otisao 3 generacije unazad. Licno sam od prvog dana govorio da kamere na ovom modelu nisu nešto i da su na prethodnom modelu bolje.
Smile
•
10.07.2025 00:56h nz5y5jv494lrdkgLošija petice i šestice 😁. 👏🏻 Da čujem obrazloženje tačno I decidno šta je to unazađeno i lošije. Probao sam ovaj telefon i stvarno radi sve kako treba ja ne znam ljudi šta vi hoćete od telefona a i meni je kamera odlična za telefon je super.
Smile
•
10.07.2025 01:02h l54gp3p98xlk28jDa dodam po meni ovaj telefon najkompletniji kad pogledam ostale a i uglavnom već par godina nijedan proizvođač nije napravio veliki odskok i razliku u odnosu na prethodni model to važi i za Iphone 16 modele i Samsung S25 modele. Voleo bih da čuje koji su to bolji telefoni od ovog jer po meni i Iphon 16pro, ultra šta god i Samsung S25 ultra sva tri su egal i svi imaju neke svoje adute.
South Korea
•
10.07.2025 11:18h y6ny7k1rp9dk19pEvo za pocetak,losije kamere u svakom smislu. Cak i sad vremesni M5Pro pravi lepse i jasnije slike,sa umerenijim (koliko je to za Honorovu obradu moguce reci) bojama. Na ovom modelu su sve karte bacili na AI,bez nekog velikog uspeha. Baterija,na oba predhodna modela bolje drzi. Magic 6 Pro je za ovo u svemu osim zvuka bolji. Steta sto ga tako brzo prebacise na tromesecna azuriranja. Direktno sam poredio svoj M5Pro sa koga sam hteo da predjem,sa ovim. Tako da nije prica video sam na netu. I da,ovaj se greje,M5 Pro 'ladan. Ono sto hocu da kazem,ono sto je bitno korisnicima (kamera,baterija) su unazadili,a zezaju se sa nekim za vecinu nas nebitnim stvarima (jacina osvetljenja ona njihova lazna ,onda Pwm koji ni 2% populacije ne primeti,punjenje u 20w razlike,i jos tako neke gluposti).
Emil
•
10.07.2025 15:59h t21jd6l0cz94clfKamera je odlicna, zena ima iPhone 15 Pro max i konstantno trazi ovaj moj za slikanje. Meni licno se isto svidjaju slike, ne znam sta bulaznite. Druga stvar, ne moze kupovina starijeg telefona da bude bolja opcija, pogotovo ako su tu sa cenama. Treca stvar, SP Elite razbija, a telefon se greje samo prilikom punjenja, kod mene je hladan pri svim ostalim aktivnostima. Ne kazem da su Samsung i iPhone losiji ali svako uzima ono sto mu odgovara. Ja na primer necu da punim telefon sat vremena, zato mi je (izmedju svega ostalog) ovaj telefon i odgovarao.
3x9
•
10.07.2025 18:36h n4ll11ymdhhmycfSa Samsungakoristim samo zvuk za notifikacije (Signal), sve ostalo je za klasu bolje na Honoru, brze punjenje je samo bonus (:
Smile
•
10.07.2025 23:48h ywlwzhvqvd3c28jSada su se svi nalozili sa AI funkcijama i ima tu korisnih ali i one manje bitne 😁. Meni se dopao Honor i u razgovoru sa par prijatelja svi su u zadnje vreme zainteresovani za ovaj brend tj da ako bi menjali telefon mozda to bude Honor opet kazem stvar ukusa i navika. Ja samsung i ajfon ne volim bas su mi iritantni i odboji ali ne mogu a da ne kazem da nisam cak nekada i pomisljao da uzmem Samsung jer ima dobre uredjaje i to je cinjenica ali me jednostavno ne vuku. Ja sam probao kamere na moru od poznanika i iskreno odusevio sam se pogotovo telefoto kamerom i zumom, verujem da bi mi se i na Ultri Samsungovor kamere dopale pa to je imak skupa i visoka klasa nesto najbolje sto proizvodjaci imaju da ponude i verujem da su razlike jako male.
3x9
•
13.07.2025 16:25h 178kmd5vjb9m1c9Ja ne znam nikoga ko se nalozio na "ai", jer je umetna inteligencija pocela da se stavllja imenom i prezimenom aktivno 2018 godine. U kamera aplikaciji u sistemu softvera, cak i na natpisu pored najmanje 4 kamere, nazad.. Ti koji su se nalozili kasne, ili nisu znali za bolje cak i pre 7 godina.. Ko sta voli stvar navike, najlepse je kada se ima mogucnost da se menja kada i kako hoce a ne da se zaglavi (jer mora) na neki telefon softver ili brend duze od par meseci, neko cak i duze. Drugo je to ako nekome odgovra, nema potrebu za drugim, ne razmislja o tome i sl. Mozda se nama ovde to cini cudno, ali su me vec x2 puta pitali kada vide neku Motorolu, ili cuju. Kaze, sta? Motorola jos pravi telefone?.. Ja cu sebi Samsung A5x6? To je ok, ali takvi jos uvek voze i Vw, a proizvodjaca drugih koliko hoces. Stvar izbora i zanteresovanosti. Generalno kada vidimo u danasnje vreme sta je dostupno i sta se prodaje i plasira, cak i kod nas iako nije na reklamama, valja. Ista ta Motorola kod nas je zastupljena u malom procentu, telefoni su im skuplji neko Xiaomi, generalno, ali u Latino Americi je Motorola na 2 mestu mislim, cak i u Indjiji verujem da je ispred Xiaomi-a u 2024, 2025.. A Xiaomi je bio nekada pojam sa Note serijom ulozeno dobijeno, sa ovim kao Xiaomi 15 serija, skoro nikada, tako je i danas. Ukratko, Honor ima dobar softver, stabilan, a ima i Playstore, imaju zanimljive dizajne, imaju naprednu tehnologiju punjenja, imaju jedne od najboljih ekrana, i zastite za oci, dovoljno da se neko odluci za Honor, posebno ako mu/joj je zdravlje ociju prioritet ako vec gleda u malo ekran-
Zoli
•
8.07.2025 21:17h
f4pcydp3z9qtrby
Da li je neko imao problem sa ažuriranjem slika na zaključanom ekranu. Meni vrti iste slike više od četiri meseca.
Septembar
•
8.07.2025 21:53h dlb93r92v4jn6jkDa li ima nesto na ovom Honoru da radi kako treba? Hahahaha. Sala. Ali stvarno im treba jedan ogroman update Magic Os-a.
Goksa
•
8.07.2025 22:28h 1c9qj1p282gswzgIskreno imao sam prilike da probam od prijatelja telefon i oduševio sam se kamerama i zumom a plus što radi brzo jednostavno telefon ko telefon stvarno radi ok a eto čovek je zadovoljan i nisam čuo neki negativnav komentar a ima i 6 pro predhodnu verziju i taj radi dobro, ja koristim Honor 70 i dobar je služi, sestra 90 i nema bagova softverskih kao ni ja jedino u 4k sto joj zasecka snimak na početki ništa drugo.
Mica
•
8.07.2025 20:38h
33q9ps7kcmlblm6
Konacno dxomark da odradi test kamere . Evo sad i zvanicna potvrda da su unazadili kameru u odnosu cak i na Magic 5 Pro. Magic 6 Pro je vec daleko ispred ovog u svemu unazadjenog modela. Dobro neko rece dole,Honor ide unazad. Znam recicete,ko jos prati dxomark. Ali ne valja kad ne odrade recenziju ne valja kad odrade. Sustina svega je da su ljudi koji se zale,u pravu. Baterija,kamere,i jos po nesto losije od modela starijeg dve generacije.
Android ili IOS
•
8.07.2025 21:51h k056w31hr2f7m0bJa sam se razmišljao sa pređem na njega posle s23 ultra ali sam ipak odustao.
Gile
•
7.07.2025 11:15h
qllgxntn3kgjy1b
Da li se neko susretao sa problemom mešanja jezika, po defaultu koristim engleski kao sistemski, ali povremeno iz meni nepoznatog razloga se neki delovi telefona prebace na srpski, pa se nakon restarta vrati na engleski. Licno imam ovaj problem na 7Pro, supruga ima 6Pro i isto se desava povremeno?
Mica
•
7.07.2025 12:34h jlc7c3zsnvr0khvMislim da ti problem pravi drugi izabrani jezik,a verovatno je srpski. Probaj da ga uklonis,pa nece mesati. Ja sam se mog primerka resio. Mogo razgovora imam dnevno,i izludjivalo me ono uklanjanje 0 ili +381 iz poziva. A bilo je jos decijih bolesti u softveru.
Gile
•
7.07.2025 12:56h 4gtdhksm404fr2dNegde po internetu nadjoh da uzrok moze biti sto je kao Region izabrana Srbija. Drugi jezik sam uklonio, bila je latinica(srpski), i par dana bilo sve normalno, reko resio sam, i onda se niotkuda opet desilo isto, a samo engleski imam ostavljen. Ne znam da li je do regiona mozda..
V2
•
7.07.2025 13:10h q47pp7d2gfgv4n1Još jedan od poznatih bagova na Honoru..
Gile
•
7.07.2025 15:40h 9ppvktrk0m4pvkgMica
•
8.07.2025 19:03h qf3yvpjyqyjmfnhNe bi smelo da se desava. Probaj i sa promenom regiona. Ja sam koristio i jezik i region Srpski,i tada mi je bilo sve ok. Azuriranja sam dobijao u proseku sa dva meseca kasnjenja,i google sigurnusno azuriranje mi je bilo zakucano na novembar 2024 i nije htelo da mrdne odatle.
Marko
•
2.07.2025 13:06h
q6c2ytkl4ql9rp4
Pozdrav svima, zanima me dal neko ima Global verziju telefona i gde bi se ona mogla naci?
the one
•
2.07.2025 14:19h bjwfhk4vmrptq3pNe postoji global verzija ovog telefona, jer se ne prodaje u celom svetu.
Vlada
•
2.07.2025 22:56h 54zxyn72g8h4vhzPozdrav, samo EU verzija sa osakaćenom baterijom u bez redovnih ažuriranja. Možeš je naći u većini radnji, slabo se prodaje, pa je svugde manje-više dostupan.
Alex
•
3.07.2025 16:42h m1fyc7ydqzwqbw6To sto je srbija zemlja medju šljivama ne znaci da je telefon los. U EU jako dobro rade azuriranja. Bez problema. Tako da ne kenjajte
Rakija
•
4.07.2025 14:23h s6lvzx75vr7tr3hMa sta ocekivati od njih kad su svoj proslogodisnji top model vec prebacili na tromesecni plan azuriranja (njihova zvanicna objava). Tuga za sta oni traze premijum cenu.
Stara skola
•
6.07.2025 00:38h 1h5z2yyksl4f975Ma koji ce nam azuriranja na 15 dana ne razumem, sta telefon nece raditi, bagovace, pokvarice se ili crci ako nema silna azuriranja, dobije azuriranja kada treba i kada ima razloga za to,ako je sistem stabilan i dobar sta ce mu stalno neke zakrpe i gluposti.
Sale
•
6.07.2025 15:07h 4jc1664q8j2600zBez redovnih ažuriranja? Evo treći mesec ga koristim, u aprilu i maju dobio redovno mesečno ažuriranje, u junu dva ažuriranja dobio. Androud 16 na pragu - beta verzije odavno dostupne developerima.
Gox
•
7.07.2025 10:17h tb09f1x9rgz8mdhBez redovnih ažuriranja. Moraš da kupuješ strane esim kartice jer je opšte poznato da ažuriranja na Balkanu kasne i do pola godine 😁
LeMi
•
9.07.2025 12:39h b9brh978kl1x30lKasne u Srbiji. Bih i cro nemaju problem!
Gile
•
1.07.2025 17:22h
2w777bc4k2qxvmj
Jel iko pronasao resenje za ono brisanje 0 i +381 nakon pokusaja uspostave poziva? U 50% slucajeva moram da idem u imenik i rucno pronadjem koga zelim, jer iz istorije poziva brise 0. Stigao je i 206, ali to nije reseno. Ovo je van svake pameti.
Mica
•
1.07.2025 19:22h 8lf2thm71q812n0Ne. Bar ga ja nisam nasao. A probao sam sve zezancije oko brisanja kesa,memorije,reseta mreze itd,nekoliko drugih dialera,i na kraju uradih i fabricki reset,pa podesavanje od nule bez vracanja kopije,i ne vredi. Izlude me to,jer bas dosta pozivam u toku posla. Stvarno im je softver busan kao svajcarski sir,a jos i zaostao za svima ostalima 5+ godina.
Cica
•
2.07.2025 18:21h 8kh49cdw9g1692lVazno da je oneUi stigao na vreme, najvece smece u android svetu, i najgore kamere ubedljivo, sLJamsung.
Stara skola
•
6.07.2025 00:45h nh3qr6nyx27rsf8Ne razumem toliki hejt prema Honoru koristim honor 2 godine pre toga brat 3, probao sam ovaj teledon jedno pola sata ga cackao i sve radi super i kamere su odlicne i taj veliki zum ja ne znam kakve vi probleme imate ali ja bagove sa softverom nisam imao a to za brisanje 0 je nezgodno ali iskreno prvi put cujem, zasto ne pitate servis nadjite servis ovlasceni ili pisite Honoru kod nas pa vidite u cemu je problem, reklamirajte teledon, da li ste mozda probali sa drugom karticom ili cak sa drugim operaterom da vidite da mozda nije problem u tome. Koristim nekoliko godina Kineske brensove i sluzili su me iskreno dobro, stari Iphon pre, 5,6 god posle aziriranja poceo da baguje, Samsung
Stara skola
•
6.07.2025 01:05h qnqt98ffn5m6p69Samsung mi je isto bagovao posle nekog vremena ako dobijem video poziv na Viber i javim se ugasi celu app i znao je da restartuje tel 😁 jake egzibicije, Sony aqua model imao problem sa memorijom neki bas, stari Htc brzo crkavale baterije kako sam cuo zbog procesora, LG G flrx 2 mislim da je taj bio crkla ploca... Nabrojao sam neka do sada losa iskustva sa telefonima a Huawei P20, Xiaomi Redmi Note 9 pro i Poco X3 pa Poco F3, Honor 90 svi su radili kako treba bile su koliko se secam 2 ili 3 azuriranja gde se pojavio neki mali bag ali su odmah reagovali i sa azuriranjem sredili to aj osim toga nisam imao nikada probleme sa pozivima, porukama, kamerom, pregrevanjem pamda se gasi i hladi ili koci, zakucavanje APP ili da neka funcija ne radi stvarno i da ne zaboravimo da uvek medju zitom se nadje i kukolj pd toliko napravljenih telefona desi se da prodje neki sa nekom manom.
Vuja
•
6.07.2025 10:46h 3x8q0rp45jxq99sHonor je pod brand Huaweia kao sto je Redmi Saomijev. Znaci lite verzija onoga sto he Huawei nekad bio. Honorov flegsip model dodje kao Huaweijev lite model. Pricam naravno o starom Huaweiju. Sad se i oni raspadaju. Samsung ne koristim ali cinjenica je da postoje duze nego honor i huawei zajedno, a prave telefone jos od toki-voki vremena, pa verovatno znaju sta rade ako su i dalje na vrhu. Nemam iskustva doduse, ali rekao bih da honor korisnicima smeta samsung jer je najprodavaniji brend u Srbiji, a honor je imao cilj da ovde napreduje, i u tome nisu uspeli pa sad traze krivca :) Moj savet je da se ne vezete za brend vec kupite telefon koji je bolji. Brend je samo bitan ljudima koji proizvode telefone ali ne onima koji ih koriste :) Pozdrav
Ptrm7p
•
8.07.2025 22:43h m89zdqlz3mm22gpGoogle dialer
Goci
•
24.06.2025 14:31h
v9h03m084bq1r3w
Ko ima nemacki esim, stiglo je 206 azuriranje, AI eraser i jos kojekakve sprdnjice, nista posebno..
Dragan
•
24.06.2025 17:21h 6yqdlmgx2tl1f4pNeophodno je imati nemacki esim da bi dobio azuriranje u Srbiji? Ili?
xiaomi
•
25.06.2025 11:42h 4zkvjt3sspff2fhKod honora da, inace cekas koji mesec duze od ostalih. Kod ostalih brendova toga nema, Šomi 15 ultra stizu u dan razmaka nama i Nemcima.
.
•
25.06.2025 13:24h 8twc82kjqx527pdNe branim ih uzasni su sa azuriranjima,i to je za svaku osudu. Ali reci da je Xiaomi redovan je u najmanju ruku smesno. Na malom X15 imam .109 update i ne mrda,izasao je i .110 i jos jedan posle njega. Kod mene ga nema. Tako da ri to ne pije vodu. Zna se,kome je softver bitan ide na Epl ili Samsung. Kome su kamere primarne,a softver manje bitan,uzima Kineze. I to je to. Da se ne lazemo,ocima ne mogu Samsung da vidim i njihovo prodavanje magle godinama,ali u softveru im niko ne moze prici jos dugo vremena.
Bojan
•
26.06.2025 08:56h pjtk582j233vdszKome su kamere bitne uzima iphone/samsung. Kome je softver bitan uzima iphone/samsung. Kome je jedino bitno da se brzo napuni telefon i nista drugo, uzima honor/xiaomi.
Teo
•
26.06.2025 11:48h 5xnpbtz60bpqr00Mozda da nabavis i neki esim pa da dobijes azuriranje, pa probas i te neke AI stvari koje neki imamo vec i po godinu i po 😉
Panda
•
27.06.2025 13:52h x4q7rmnj4mn4ylbLično preskačem svaki telefon na kojem moram da kupujem strane esim kartice i ostavljam lične podatke da bih dobio ažuriranje. Ako vam ne znači moja država i region dovoljno da mi date redovno ažuriranje, ne zaslužujete moj novac. A i topla preporuka drugim ljudima, zaobidjite takve malverzacije. Pozdrav
Goxy
•
29.06.2025 22:29h 1d827pknc353wjw#Bojan Ne slažem se da je samo samsung i Iphon najdominatniji i najbolji i baš ta dva brenda ne volim iz mnogo rqzloga i sličnosti. Koristim Honor već 2 godine i prezadovoljan prosto radi kako treba, koristio sma i Xiaomi svi pljuvali meni radio kako treba konkretno Redmi Note 9 pro pa Poxo X3 pa F3, pre njih Huawei P20 takodje dobro služio tako da što se kamera tiče svi u srednjoj višoj klasi i u najskupljoj imaju sjajne kamere ko hoće nešto više i bolje kupi lepo pravi Photo aparat i onda nauči da slika i pravi kvalitetnije fotke.
Vanja
•
30.06.2025 09:20h 9ht6rpwyl9bdm3wGoxy, to su telefoni nizeg ranga, pa ako si zadovoljan njima, verovatno nisi zahtevan korisnik i ne znas da cenis prednosti skupljih, boljih telefona. Pored najnovijih ajfona i samsunga ti ne treba pravi fotoaparat osim ako se ne bavis profesionalnom fotografijom. A cak i tu mogu da pariraju u odredjenim uslovima :) uostalom i sam si rekao da imaju sjajne kamere, samo je velika razlika izmedju nekakvog poco / redmi i ajfon/samsung, veca nego sto mozes da zamislis :)
R G
•
5.07.2025 17:09h rzmbjb00l80x3p3Vanja... Sto se tice kamera, huawei pa par mesta prazno... Pa ostali kinezi i ajfon.... Samsung je ocajan sto se toga tice.
Vuja
•
6.07.2025 10:50h xc1s084xjv7kwt1Sto se kamera tice, sveukupno iskustvo - Iphone. Glavne kamere su im top, ultrasiroke vrh takodje. Telefoto do 10x zoom takodje sam vrh ponude. Preko 10x zoom nisam iskoristio niti jednom za 2+ godine a to je jedino gde huawei i kinezi izvlace pobedu. U realnom koriscenju uz softversku obradu koja je najbolja na trzistu, efekte i filtere + druge edit opcije, Iphone ubedljivo odnosi pobedu na polju kamere. Honor ima hardver ali ne zna i nema softver da obradi te fajlove. Zato je iphone milijarderska kompanija sa ozbiljnim developerima, ne uzima srednjoskolce za male pare kao honor…
Gox
•
7.07.2025 10:19h phqgm54prxwvgxfSlazem se Vuja. Zoom je obican “gimick”, marketinska forica da se proda, na kraju ga ni ne koristis. 95% fotki se pravi glavnom kamerom po statistici. 3% ultra sirokom i nesto oko 2% telefoto, i to ispod 10 zum. Sve je jasno..
Mica
•
20.06.2025 09:42h
yjknvmvdrhtgq6m
Pozdrav svima. Imam jedan jako iritantan problem na telefonu,pa ako neko zna resenje,nek podeli. Prilikom pozivanja nekog iz liste poziva,cesto mi se desi da telefon izbaci 0 (nulu),i uspostava poziva je nemoguca. Ako je broj upisan sa +381,onda izbaci sve to,i opet nemoguca uspostava poziva. Probao sam i Google dialer i isto se desava. Zanimljivo je da ako pozivam iz imenika,ne iz liste poziva,onda tih problema nema. Da li se nekom desavalo,i jel zna resenje?
D1
•
20.06.2025 16:29h 825436rdny8ytcwJel koristis kineski model? Ako ne, da li je jezik/region na Srpskom? Ako jeste, ocisti kes i kolacice za phone dialer, pa iskljuci smart dialing ako je ukljuceno. Javi jel pomoglo nesto od toga..
Mica
•
20.06.2025 17:00h 37nq6k51h3929yzModel je za nase trziste,kupljen legalno kod nas. Jezik i region su na Srpskom jeziku. Evo upravo ocistio kes i a smart dialing je iskljucen. Taj problem mi se bas ucestalo poceo javljati. I nema pravila. Pozovem kontakt iz imenika,sve ok. U medjuvremenu i taj kontak mene zvao i opet sve ok. I onda kzatreba mi opet,krenem da ga pozovem iz liste poziva,i ne mogu da obavim poziv jer telefon prilikom pozivanja ukloni nulu ili +381 u zavisnosti kako je upisan. I na Honorov9j app za pozive o na Google apo za pozive se desava isto. Javicu uskoro jel ovo pomoglo. Hxala D1.
D1
•
20.06.2025 17:21h t86snfpww5sgs7kDa, onda ne znam.. Ako nista ne pomogne onda je verovatno bag, nije prvi put da se desava.. nadam se da ces resiti. Nema na cemu.
Mica
•
20.06.2025 18:27h 6cj1ck0xbw4686zD1 ne pomaze. Opet ista stvar se desava. Koji mu je,pojma nemam. Bas nervira.
Igor
•
22.06.2025 13:46h gpvy1bs87b6t6cpNi kamere nisu kao sto se pise. Presao sam na Xiaomi 15 sa Honora i sto se kamera tice,kao da sam uzeo visu klasu telefona. Pisao sam vec dole. A problem sa pozivima sam imao i ja,ali ne tako cesto,desavalo se po nekad.
Jole
•
23.06.2025 16:11h bqjpw1tgmdkmgj3Malo toga je kao što piše i to je nažalost postao neki običaj kod honora. Nisam želeo da prebacim sve na kineski marketing, ali posle ovog kraha u prodaji 7 serije sve je jasno. Realme copy, honor paste.
Mladen
•
17.06.2025 07:26h
svscxzrlnhzzf8y
Prešao sam sa Huawei telefona na Honor. Pošto sam imao Huawei sat instalirao sam Huawei zdravlje. Zašto sada neće kada podesim alarm na telefonu da zvoni i na satu? Ostale opcije rade. Da li neko zna kako da podesim ovo. Zgodno je tokom punjena telefona da mogu da odložim ujutru ustajanje preko sata.
J1163
•
17.06.2025 08:21h w2x9mnywr5h57bmŽao mi je zbog tvoje odluke. Ovde niko nema ovaj telefon, pa ne znam da li ćeš dobiti adekvatnu pomoć. Bolje probaj po netu.
Gile
•
17.06.2025 12:12h znm6lpdf3ry0bmkZato sto im je softver busan kao svajcarski sir. Mnogo restrikcija imaju sa obavestenjima inace,pa ljudi imaju problem. Telefoni su 8m hardverski odlicni,u samom vrhu. Ali softver ostao u eri Huawei P30 Pro modela. I ako napreduje,izuzetno je to sporo u danasnje vreme,a trziste to ne prasta. I moj komentar nije hejt prema njima,volim ih,trpim raznorazne gluposti na Magic 6 Pro,ali mislim da cu i ja odustati u skorije vreme.
Kralj
•
17.06.2025 17:19h wh7fr44704js7d1Ja sam davno digao ruke od kineza a narocito honora. Od tada se dosta promenilo ima napretka kod nekih ali honor ide unazad. Bleda senka huaveija i sada sam vec siguran da nikad to nece biti taj kvalitet. Malo, malo pa nesto ne radi, nesto baguje, nesto se pogorsa.. da malo vise ulazu u softver a manje kopiraju saomi / ajfon / vivo mozda bi nesto i uradili.
Mladen
•
18.06.2025 10:01h lh0vxpc5b7s1rj3U suštini prezadovoljan sam telefonom. Odgovara mi okruženje. Samo sam to primetio kao sitni nedostatak. Ostalo top.
Марко
•
12.06.2025 06:24h
28gz6488p3hnrh7
Шта се дешава са батеријом? Једе је буквално. Јел ће то будуће закпре да поправе?
Ivan
•
12.06.2025 08:27h d3zsd2fcdxp2cphUmanjen kapacitet hardverski + loša softverska optimizacija = dobitna kombinacija za lošu bateriju. Teško da će biti bolje, od kako je izašao kamera i baterija su sve gore i gore…
SD 8 gen 3
•
12.06.2025 10:48h xxwcjbvvf3thlpxVeć 13 meseci imam lično moj magic 6 pro, sticajem okolnosti sam dobio na korišćenje magic 7 pro. Iz ličnog iskustva mogu da potvrdim da se 7 neverovatno zagreva u bilo kom iole zahtevnijem zadatku, a curenje baterije na ovim vrućinama je neverovatno. Mislim da elit čip nije dobro optimizovan i troši đnogo resursa uz veliko zagrevanje!
X
•
12.06.2025 12:04h zvrhgy5yx0584gmMoze da kaze ko sta hoce, ali 7pro je downgrade u odnosu na 6pro. Baterija manja, grejanje, kamere losije. Zasto li na dxomark nema ocena za 7 pro, pitaj boga, ali 6pro je bolji telefon, bez obzira sta kaze 'papir'. Ostaje se na 6pro jos neko vreme lagano.
I.
•
12.06.2025 21:55h p0nrtyyndkfn4jwIzlaskom ovog modela honor je doslovno otisao unazad. Pocevsi od baterije. Strasno
Igor
•
13.06.2025 20:44h 35s061gys7y37y7Ja sam sa Magic 5 Pro presao na ovaj. Sa baterijom nemam problema drzi vise nego odlicno. Ali ljudi moji,ako kamera nije dva puta bolja na modelu od pre dve generacije nego na ovom,mnogo jasnija slika i recimo tekst pri kropu slike. I druga stvar koja je ovde ocajna je reorodukcija boja. Sta god mu radio,kako god ga podesio,koza ljudi je crvena,narandzasta i ne mozes je podesiti koji kod nacin slikanja da odaberes. Mozda je to atraktivno za pejzaze i slicne fotke ali za slikanje osoba,uzas zivi. I treca stvar koja bas nervira je slikas sliku sa 0.5x pa sa 1x,pa sa recimo 3x. Isti kadar,na sve tri slike razlicite boje. Ko da su tri razlicita brenda slikala. Moj ide na oglase,i tesko da cu ovom brendu dati trecu sansu. Sad ostaje potraga sta drugo da uzmem. Samsung bas ne volim,a i sa jabukom sam na vi. Tako da,predlazite nesto.
Filip
•
14.06.2025 11:19h 5t10nf5f8c5592fOnePlus 13, topla preporuka za “all around” telefon. Xiaomi 15 / 15 ultra ako ti je stalo do kamere. Istog sam mišljenja što se tiče kamere, s tim što ni baterijom nisam oduševljen. Te boje prilikom menjanja objektiva je ono o čemu ljudi pričaju kad kažu loš softver. Ne moraš gotiviti jabuku ali nijedan telefon nema tako stabilan prelazak kroz objektive niti bolje zadrži kadar i boje.
Igor
•
14.06.2025 14:19h qjm8vr42fbj7cgpKupih mali Xiaomi 15,pa cemo videti dok ga podesim. Ostavicu komentar i poredjenje sa Magic 7 Pro posle nekoliko dana. Znam Filipe,jabuka ima dosta prednosti,ali je ja nesto ne mogu.
Filip
•
15.06.2025 09:12h jmx0w4wxs9h90phPa super, srećno!
Igor
•
15.06.2025 10:34h rjjkqphqln4pwm7Hvala Filipe. Ipak mi je garancija bila bitna da prelomim izmedju OP13 i X15. Telefon je mala masina. Baterija (jos je nov pa nije realno poredjenje),ekran i zvuk su na strani Honora. Sve ostalo je na Xiaomi bolje. Sad kad kazem da je kamera na Xiaomiju kao klasa iznad Honora,osudice me ovde,ali stvarno je tako. I kvalitet slike,i boje,i jasnoca kod zuma. Za ne poverovati.
Cok
•
16.06.2025 12:49h z633b3llq4cwwlfMeni su boje na kameri saomija nebo zemlja u poredjenju sa ovim. Leica bas zna sta radi. Honor mi deluje kao da se fotka sa telefonom iz 2019. Bez preterivanja. Saturacija na max i udri :D Ne ide to tako sa telefonom od 1000 i kusur evra (sad je jeftiniji naravno). A ekran dobar, ali dzabe kad im je softver žnj. Na zvuk ne obracam paznju niti se mnogo razlikuje na telefonima od par mm zvucnika to je sve isto, sluske u usi ko hoce kvalitet :)
Marko
•
18.06.2025 08:13h jnx3ncs970yb5b2@Igor Pozdrav druze možeš da uzmes Google Pixel 9 Pro XL. Ekran mu je prelep, baterija dobro izdrzi, softver je cist Android 100%. Jeftin je, nije skup a zmaj od telefona.
Petar
•
1.06.2025 21:54h
lcwz4d7b8wyhvll
Ćao ovaj model ili Samsung s25 ultra ili saomi 15 ultra
Dal je bolje biti na androidu ili iosu? Hvala
F1
•
1.06.2025 23:11h k01c9k5kxsz9bzxNijedan od modela nije na IOS-u 😆 Ja bih izabrao Xiaomi u ovom izboru. Pa samsung, pa na kraju honor.
M.
•
7.06.2025 08:26h kftfj21b0vsffgkHonor, bez razmisljanja
Voja
•
7.06.2025 14:12h 6bqn1mtjtsfj1xmŠta god uzimaš, izbegni Honor po svaku cenu. Možeš i Realme pre da uzmeš. Ja bih išao na 15 ultra, kamera je svetlosnu godinu ispred ovoga a softver su lepo upeglali za razliku od honora.
Voja
•
7.06.2025 18:52h 2rc2t3s5nfhxjkbTi verovatno mislis na prethodni hyper OS i tu se slažemo. Ali ja pričam o Hyper OS 2 koji je jedno lepo iznenadjenje i savetujem da ga probaš, pošto su mnogi koje znam bili prijatno iznenadjeni, uključujući i mene.
.
•
7.06.2025 19:43h xfrjhpcbgyk540wNe secam se koji verziju sam imao na Xiaomi 14 Ultra koji sam koristio pre ovog,ali ono je bilo bas lose. Telefon se grejao bas puno,baterija mi drzala do 15h popodne. Cak ni animacije (znam da su ih sredili) nisu bile kao ovde. A ni kameru nije imao bolju (mozda na papiru,sociva,ali u praksi je to tanko bilo),cudno procesuiranje. Ovaj telefon radi bez greske. Kamera odlicna (3x telefoto jedna od najboljih),baterija fantasticna,fluidnost i sam Magic OS za sada bez greske,zvuk jedan od najboljih na mobilnom telefonu. Koleginica je juce kupila Xiaomi 15 Ultra,i imacu priliku ovih dana da uporedim,pa cu preneti utiske ovde (nisam imao priliku do sada da je ni i ruku uzmem,a ne koristim). Svakako,ti si jedan normalan momak,i sa tobom moze normalno da se vodi diskusija,bez vredjanja,i svega ostalog sto prati ovu stranicu vec neko vreme. Uvek je korisno razmeniti prave informacije,iskustva iz prve ruke.
Voja
•
7.06.2025 20:39h sdfmksy6yjh8xk9Xiaomi 14 sa Hyper OS je bio jedan od gorih flegšip telefona sa najgorom baterijom. Ali dolaskom Hyper OS uz Xiaomi 15 ultra sve se promenilo na bolje. Naravno, uvek podržavam civilnu diskusiju, drugačije ne može :)
.
•
7.06.2025 22:23h 131y0l8dvk2d1rnDa li je najgori bio,ne znam,znam da sam pogresio sa tim telefonim,i zato sam otisao na Honor sa kojim sam prezadovoljan. Uporedicilu kao sto rekoh ovih dana sa 15 Ultra pa cu ostaviti svoje utiske ovde.
Voja
•
8.06.2025 09:37h y47zzj02sp1k2mgBio najgori veruj mi imaš i sad testove po netu, na svakom testu se prvi isprazni. Posle njega pixel (eej, pixel ispred), pa onda ostatak koji se bolje držao :) ma, svaki brend ima neki svoj promašaj. Ja lično mislim da je honorov ovaj model. Ali, možda nekome nije toliko loš…
.
•
9.06.2025 09:47h v449czhyzk18ytrMoje misljenje je skroz suprotnog od tvog. Mislim da im je ovo najbolji i najkompletniji mob do sada. Bas me zanima zasto ti mislis da im ie promasaj?
Voja
•
10.06.2025 09:07h qmfp4x336mpxnhvPa evo.. Umanjena baterija u odnosu na prošlogodišnji model, ekran isti kao prethodni, pogoršana kamera i reprodukcija boja, softver opet pokušava da iskopira ajfon ali jeftino, da hoću ajfon kupio bih ga, isto važi za ostrvo za koje sam se nadao da će ukloniti i staviti full screen sa prednjom kamerom ispod ekrana kako je obećano (naravno nemaju tehnologiju za to) i još nekoliko softverskih propusta. Meni lično (a po prodaji ni mnogima) nema smisla kupiti ovaj pored 6 pro ako zeliš honor. Ali opet kažem, neko voli samo da je novo pa po svaku cenu.. ja lično ne. Cena opet pada, ispade 400 pro skuplji od ovog modela?! Nije to bez razloga…
.
•
10.06.2025 12:33h dbqdfz29t3wvfgfZa bateriju se slazem sa tobom. Treba da bude svima isto. Vecina Kineza je to uradila ove godine iz samo njima znanih razloga. Ekran je jedan od najboljih na jednom telefonu,ne znam sta ti je tu zamerka. 10 bitni panel za razliku recimo od Samsunga koji ima 10 bitni panel,ali ga prodaje iPhonu,a u svoj flagship i dalje ugradjuju 8 bitni. Kamera ne znam po cemu je pogorsana,vrhunska je. Za bije se slazem,jesu malo zasicenije,ali opet imas tri rezima pa izaberes prirodne fotke,i to bude skoro pa to sto se boja tice. Softver im ie takav kakav je od ere Huawei modela,teze ka tome da budu slicni jabuci. Ostrvo,pa donekle si u pravu,lepse je kad je manje,ali ovaj 3d skener lica je tako dobra stvar,da mi sada ne smeta. Kamera ispod ekrana je jos uvek problem za sve,jer kako god na tom delu mora da se providi (gledah na Nubiji Z70 Ultra). Sa samim softverom se trude,ubacuju nove opcije,pokusavaju da ga modernizuju,ali to ne ide preko noci (seti se koliko je Samsungu trebalo da dodje do ovog nivoa koji sada ima OneUI 7). Ko ima Magic 6 pro,slazem se da nema razloga za prelazak,ali neko ko ih prvi put uzima,ili neko sa starijih modela,apsolutna preporuka,odlican je u svakom smislu. 400 Pro je novi model,i cema mu je nerealna kao sto ke na pocetku bila i za S24 Fe,neke Motorole i slicne modele iz klase. Ja stvarno ne robujem ni jednom brendu,jeste mi OneUI najdrazi,ali osim tog skina,Samsung nema sta drugo da ponudi a da na ovom modelu nije bolje. Ok,ajde taj antireflektivni premaz na ekranu (koji se gubi kada se stavi staklo,folija,a vecina nas prvo to uradi). Da ne bude da ih samo hvalim,jako me recimo nervira trend koji je Xiaomi zapoceo sa onim rupicama gore za drugi zvucnik,a ovi to stavljaju na svoje modele. Uzasno resenje. Dosta razgovaram,i zvuk je glasan i odlican,ali okolina ga cuje koliko god da ga prilagodim da mi bude komforno slusati sagovornika. Eto,moja iskustva kao neko ko prvi put koristi Honor. Telefon nije za izbegavanje ni po cemu,cak mu je cena ok.
Voja
•
10.06.2025 17:30h bgzpzypywldr1cyMeni lično nije legao kao sklop softvera i hardvera. Ekran jeste dobar, brzo punjenje mi je svakako plus, ali tu negde staje sa prednostima. Ne poredim ga samo sa Samsungom, koji svakako ima svojih mana da ne pričam o njima trebalo bi vremena… ali kad baterija ide unazad, kamera stagnira, ne prave pomak na softveru već sve nade polažu u google AI… ne znam, nemaju moj glas da im dam 800+ evra. Meni je drago da nekome odgovara ali mnogi bi morali da spuste kriterijum da bi ga razmotrili. Nadam se da će to značiti kinezima ali sumnjam, čim nam zakidaju baterije i ažuriranja nemam mnogo optimizma u njihovu budućnost na evropskom tržištu. A svakako bih razmotrio druge brendove koji ne rade iste stvari, ili makar modele koji nisu zakačeni (odustao sam i od šaomi ultre zbog smanjene baterije za EU)…
.
•
10.06.2025 20:55h g2kwmsjlfjd18cpPa kazem ti,to sa baterijama vecina njih je uradila ove godine i samo oni znaju zasto. Ono sto ne znamo je da li su uslovljeni necim da bi bili na trzistu Eu. Samsung sam samo uzeo kao reper,jer stvarno volim njihov OneUI,i koristio sam ih bas dugo. Sada su i oni postali kao jabuka. Evo najave za s26 seriju vec bruje da baterija,punjenje i kamere ostaju iste,i nema tu sta da se prica. Ukidaju Plus model,da bi losiji telefon prodavali kao zamenu za njega po vecoj ceni (Edge model). Svi se grbave i prave nesto sto nama kao korisnicima nikako ne odgovara. U potunosti razumem tvoje razmisljanje. Ja sam prvi put Honoru dao sansu,i stvarno mi je legao lepo (nekad davno sam koristio Huawei P10,pa P20 Pro pa P30 pro,i oseti se da je to u stvari njihovo sve,samo eto sad pod drugim brendom koji je kao prodat). I iskreno,kad pogledas legalnu ponudu kod nas (ko tako kupuje),stvarno nije telefon za izbegavati,bec suprotno,za preporuku,jer daje ipak vise od ostalih. Pozdrav za tebe i drago mi je da smo normalno diskutovali malo ovde.
Voja
•
10.06.2025 23:16h 8nhchjjjylwdzznNaravno, ključ je “legalna ponuda”.. ja bih pre uzeo vivo ili oppo, možda čak i oneplus. Ali nisu zastupljeni širom sveta kao što su u Aziji. Bojim se da i honor ovim načinom poslovanja ide u istom pravcu, na kraju ćemo “legalno” imati samo izbor samsung ili iphone… Ali da ne mračim, pozdrav i za tebe “kolega”!
Mixi
•
31.05.2025 21:41h
jkvcnl888d9s4d0
Honor magic 7 pro ili one plus 13
Goran
•
31.05.2025 22:16h dcjsrl5rgnr9fcqOnePlus 13 bez razmisljanja.
.
•
1.06.2025 13:25h 93nltrynqjjtrnk7 Pro bez razmisljanja. Plus imas i garanciju koja vazi u nasoj zemlji,jer se prodaje legalno. I cak je i cena malo povoljnija,ako ne racunas onaj OnePlus sa oglasa gde pise Only in India.
Cole
•
1.06.2025 16:48h rm290fl7n32yw8xOnePlus 13 je po svemu bolji telefon i dolazi sa 6000mah baterijom, a ne ovaj sa smesnih 5270 sto kinezi namerno smanjili evropi. Tako da… meni je izbor bio jednostavan ;)
Masa
•
3.06.2025 08:21h gz2xmspwzyvtwbv@cole da li si koristio magic 7 pro? Podeli nam iskustvo
Cole
•
3.06.2025 14:17h pjdf5tsgm0r2pjzJedino glavna kamera upotrebljiva, i to u dnevnim uslovima. Boje su prejake i nerealne, a po noci tamniji kadrovi zatamljeni i bez detalja. Video po noci na nivou telefona od 200-300 evra. Ekran po suncu dobar, uvece ugodan za oko. Baterija razocarenje, izgura jedva 1 dan dok OnePlus gura lagano sa 30ak procenata u drugi dan. Punjenje solidno brzo, s tim sto je brzo prvih par min, valjda da ga dopunis na brzinu ako treba.. kasnije sporije. Preko kamere ne bih mogao da predjem ali ni softver im nije nista bolji. Guraju dosta google AI gluposti u vec neupeglan softver sto cesto rezultuje da stuca i zakuca neki app. Brzo se oporavi ali sa ove pare i “flagship” nivo ne ocekujem takve pojave. Najiskrenije mislim da ne vredi uzeti ovo pored OnePlus 13 za iste pare koji nudi vise. Sa ostalim brendovima ga necu ni porediti.
TÜV flicker 339
•
3.06.2025 17:37h pgjv03gwbvfl2y9Meni je moj samsung najbolji, trep trep u 240HZ (:
.
•
30.05.2025 09:59h
bjjjnp9fh9x730k
Ja cu postavljati ovo pitanje svaki dan jer ne krsim nijedno pravilo sajta a brise se svaki dan :) Nije problem, 30 sekundi posla. Zašto OnePlus 13 ima 6000mAh bateriju i nije smanjena za EU? Na njih se ne odnosi EU zakon, šta? Zašto Honor Magic 7 lite ima 6600 mAh bateriju? Na njega se ne odnosi EU zakon, samo na Magic 7 Pro? Kada prestanete da se tapkate i tešite raznoraznim glupostima koje pišete svakodnevno ovde pokušavajući da na neki način opravdate svoj izbor kupovine telefona / brenda koji se na široko izbegava svugde u EU osim kod nas koji smo kao i uvek zaostali za drugima, shvatićete zašto nema šanse da ikada bude išta osim budzet telefon, flagship lite, nazovi ga kako hoćeš. Ljudi svojevoljno umanjuju baterije za EU tržište i namerno ne puštaju redovna ažuriranja (Apple je dokazao da je to moguće u celom svetu istovremeno, godinama unazad). Dakle mnogo se zaostaje i mnogo vas potkradaju a vi ih mnogo branite i baš je smešna, presmešna cela ta priča, do mere da prestaje da bude smešno.
Bane
•
30.05.2025 20:06h yk7tyvmy261h3mtUsteda resursa, krate bateriju za EU jer im je prodaja svakako dno. Kad bi to uradili za Azijsko trziste izgubili bi i ono malo sto im je ostalo pored Vivo, Oppo i OnePlus…
Rajko
•
31.05.2025 16:27h 929nc8n7tz4054sNajnoviji S25 Ultra pre samo 4 meseca kostao 1300+ e,sada ga ima za 830e. Ista barerija kao prethodnih 5 modela. Ma ne samo baterija. Punjenje,kamere... I jos tako brzo cena dole ode. Bukvalno nas prave ludima. Strasno. Ovi kinezi bar u svakoj generaciji daju nesto novo,pa i ima nekog napredka.
Damir
•
31.05.2025 22:18h s2v3jqn6nf8djmmCijena honora padne za 50% poslije 3-4 mjeseca, ali samo njima. Drugima poslije godinu dana. To je klasika za honor, nemaju taj kvalitet da drze cijenu duze od toga. Ja sam jednom uzeo, jedva sam ga prodao za pola para poslije 3 mjeseca koriscenja u top stanju.
Bole
•
1.06.2025 01:56h 53c6287pmvnnlp7@Rajko Kad poredis pocetnu i trenutnu cenu, onda to radis za istu prodavnicu. Ne mozes za pocetnu uzetu onu iz velikih lanaca koji 'deru', a za trenutnu uzeti onu iz manjih radnjica. U tim istim manjim je na pocetku bio nesto preko 1000, tako da je trenutnih 830 korektno.
Gile6153
•
5.06.2025 08:05h nl6nvn1f07f3l55Koliko uredjaj vredi i koliko je kvalitetan govori njegova trzisna vrednost nakon nekog vremena. Nema veze sa suvim novcem, dokaz kvaliteta je istrajnost na trzistu i odrzavanje vrednosti. A tu je honor jedan od gorih na trzistu i to je samo cinjenica. Prepakovan mid range telefon u kucistu “flegsipa”, prodaju vam srednji rang telefona i jos vam umanjuju baterije namerno.. azuriranja da se pomolis da ga dobijes.. o kamerama da ne govorim. to nije premium iskustvo.
Sasa
•
23.06.2025 11:02h 2sqdw9bfvsy3vs5Regulativa EU kaže da je maks. moguća baterija oko 5300 mAh po ćeliji. Oneplus ima dual cell bateriju.
Dragan
•
24.06.2025 17:26h g8mx0m31x8m4h73Ne postoji EU regulativa koja direktno ograničava kapacitet pojedinačne ćelije u baterijama mobilnih telefona (npr. Ah ili Wh po ćeliji). Regulativa se fokusira na celokupnu bateriju uređaja – ne na svaku ćeliju pojedinačno. • U bilans ulaze ukupni kapacitet, trajnost i stabilnost—bez specifikacije tipa, veličine ili energije ćelijske baterije (kao što su Ah/Wh). • Jedino što ima veze sa ćelijama jeste zahtev za digitalnim pasošem baterije, gde se navodi nominalna kapacitet (Ah) i napon ćelije za baterije veće od 2 kWh (pre svega LMT/EV/industrial), ali ne i specifikacija za mobilne uređaje.
Dragan
•
24.06.2025 17:29h 38v2pc76lh34b65Uostalom honorov jeftiniji model 7 lite ima 6600 mAh. Honor je svojevoljno izabrao da smanji potrošnju resursa na tržištu gde nemaju mnogo šanse (EU), vodeći se logikom “prodaj šta prodaš”. Azija je njihovo ciljno tržište i jedino mesto gde njihovi telefoni mogu da se koriste uspešno, sa punim kapacitetom baterije, redovnim ažuriranjima i sl. Srbija, Balkan, Evropa, gde god se koristi honor telefon, korisnik je na gubitku u odnosu na druge brendove i odnos cena/kvalitet. Izbor je naravno, uvek na vama. Lep pozdrav
STRANA 1