

Edge 30 Ultra 2022
2022. godina
6.67" OLED 144Hz, 90.3% body
63% Snapdragon 8+ Gen 1, Android 14
RAM 8 GB, INT 128GB, EXT nema
⚡125W, 4610 mAh Neizmenjiva
4 kamere, max 200MP
Komentari
STRANA 4
Miki
•
21.12.2022 19:52h
4dm0cc9ldjt3m0v8r9gr
Pomoć, čitao sam komentare i gledao ponude kod operatera. Dvoumim se između motorole i p50 pro, cenom su skoro isti sada zbog poznatih problema koje ima huawei, čip je stariji, ali opet sve su to velike brzine i dobri čipovi.Težina i debljina skoro isti, huawei nešto manji tj širi.Kamere su koliko vidim opak na strani huawei.Šta mislite koji izabrati?
the one
•
22.12.2022 11:01h qtgp3mjmz514xc43v777zavisi od tvog koricenja i za sta ti je potreban...huawei ima definitivno bolju kameru,bez govora...kvalitet izrade je extra,solidno punjenje baterije...softver i bolji procesor je na strani motorole,pa i punjenje baterije...
the one
•
20.12.2022 17:26h
frn704pn9qvkvb652t3l
konacno stavljeno zastitno staklo...3eura na aliexpres...extra radi skener prsta posle postavljanja....folija ga stiti od sitnih ogrebotina ali staklo je dobro za padove i udarce...
Jelena
•
13.12.2022 19:43h
0w31jbjrdg864bb1qb5c
Xiaomi 12T Pro ili Motorola Edge 30 Ultra. Sta uzeti, pls help i Zasto,
Hvala unapred.
jordan
•
14.12.2022 01:17h 4vn98br8xy14jjv34zjwMotorola logično. Sama cena govori :)
the one
•
15.12.2022 09:05h yhdwx63yldxzws6w5hbqmotorola...bolji kvalitet izrade,nema zagrevanja,za nijansu kvalitetnija kamera,cist android...jednostavno bolji uredjaj...bencmark ga je proglasio telefonom godine u svojoj kategoriji...jedina prednost xiaomija je niza cena,ali ne toliko niza da bi bio bolja kupovina....
Jelena
•
15.12.2022 22:50h w60z1n24nh0jg6dsh192Hvala
drmr
•
4.01.2023 08:57h qgtnp9zgmgy852g8kdnfXiaomi 12T Pro bez razmisljanja
Molim vas
•
11.12.2022 10:27h
8cxk12br9wysvdlmt5x1
Ljudi pomagajte,
pa da li je moguće da i dalje nema nikakva maska, futrola, bilo šta sa se kupi za ovaj savršen telefon?
Igor
•
11.12.2022 22:04h dnh41wvq82191hpw47kfIzgleda da nema. Ni ja za Fusion ne mogu nista da nadjem,a ne bi da porucujem od preko dok ne vidim masku uzivo. Da li zbog toga ih bas malo ima kod nas,i ne isplati im se da uvoze opremu za nju ili je nesto drugo,stvarno ne znam.
Molim vas
•
11.12.2022 23:12h xxf41cgf6ylw2k6h1cjfStvarno sraman potez Motorole. Neko je dole u komentarima napisao da je to samoubilački potez Motorole. Prvi put izbacili vrhunski premijum fon, pa prvo nisi nigde mogao da ga uzmeš tri meseca, pa kad je konačno stigao nemaš ništa od zaštite da uzmeš za njega. Pričam sa Ultru, a vidiš da je ista stvar i za Fusion. PAKAO
Duki
•
12.12.2022 06:41h 51ngg4n4h4jwt5x7j1y9Naručiš preko interneta i rešen problem.
Md
•
13.12.2022 09:07h wqpck2tdybp271dyw2hpPa u pakovanju treba da ima providna sil maska
Igor
•
13.12.2022 09:17h mql8tdzbwl92djnv4qdt@Md,ima silikonska providna uz skoro sve njihove modele. Ja je nesto ne volim,pa Fusion nosim bez icega. Nisam imao do sad ovakav telefon gde ni jedan trag od ruku ne ostaje na njemu. Prelazi lajsna ekran i lajsna zadnje staklo su tako dobro uradjeni,da jednostavno nema meste ni za sitnu prasinu da se zavuce. Stvarno pohvala sto se izrade tice. E,da,fabricka folija na ekranu se skupila za pola cm,na koju foru,pojma nemam,pa je bilo ruzno,i nju sam uklonio. Dok ne nadjen neku lepu masku,fazon spigena ili nesto slicno,nosim je ovako. Ne smeta toliko,ali razumem ljude koji su nezadovoljni sto je stvarno tesko ili gotovo nemoguce naci opremu za Moto telefone kod nas.
the one
•
13.12.2022 16:50h yysy573vcxjdd80n55dmfabricka providna silikonska ide u pakovanje...ja sam 3 maske narucio ranije na aliexpres pa kad mi je stigao telefon imao sam automatski 4 maske...osim aliexpres nema ih nigde,a i tamo je oskudan izbor...da je veliki minus jeste,ali sta je tu je...valjda ce se promeniti situacija ako prodaju veci br telefona...
Igor
•
13.12.2022 18:39h gqqhhd3r8vfp6lh2bxtl@the one,bas tako. Da je minus,jeste,veliki,ali sta da se radi. Ja ipak volim uzivo da vidim kako maska izgleda na telefonu pre nwgo je kupim,zato i ne narucujem sa neta,a video sam na aliju to sto kazes,da je i tamo oskudam izbor. Nego ja imam jedno pitanje za tebe. Koristim Fusion model,i malo je reci da sam odusevljen kako lepo radi,ali isto tako,malo je reci da sam razocaran kamerama,ovakve kamere imaju telefoni od 300e (a52s,nord 2,a53). Reci ti meni kakva je kamera na Ultri,ako mozes da uporedis sa nekim modelom koji si imao ranije? Da li je Motorolina aplikacija kamere i tu na Ultri agresivna sa peglanjem i obradom posle slikanja,ili je to manje izrazeno. Kod mene svaku sliku unisti,manje preko dana,a u slabijim svetlosnim uslovima je katastrofa.
the one
•
19.12.2022 11:01h m1prysf5cjs6qgzjy1vdkamera je dobra,da je najbolja nije...imao sam mate 20 pro pre motorole gde je kamera max utegnuta...na motoroli trebaju neke sitnice da se ispeglaju,fokus gubi ponekad na blizini,kad radi portret mod treba mu sekunda vise nego normalno da lepo slika...malo mi je cudno da nisi zadovoljan kamerom,fusion ima isti senzor kao huawei p50 pro,a on ima fenomenalnu kameru,cipset ima dovoljno dobar isp da isprati to....treba malo softverski da ispeglaju i utegnu kameru,nadam se da ce sa android 13 to resiti...
Igor
•
20.12.2022 09:56h xylqm7z2xsblgjb71d2sHvala na odgovoru. Izgleda da je njihohov glavni problem kod kamere los softver. Znam da ima isti senzor kao p50 pro,ali je ovde tako losa ta softverska obrada nakon slikanja,posebno u uslovima koji nisu idealni za slikanje,da krajnji rezultat bude tako ispeglana slika,sa unistenim detaljima (trude se recimo da ispeglaju sum,i svi detalji ispadnu glatki. I ja se nadam da ce to naredna azuriranja srediti.
Vladan
•
5.12.2022 03:32h
x21twmzrbsjfxynhm63q
Pitanje za vlasnike ove Motorole...
Kakva su vam iskustva sa kamerom, posebno u lošim svetlosnim uslovima, fokus, stabilizacija? Planirao sam da ga naručim ali sam sada u dilemi pošto sam naleteo na puno negativnih iskustava ljudi koji su ga kupili. Upravo se žale na čudno i nepouzdano fokusiranje a i na stabilizaciju koja ne radi kako treba. Takođe je prosto nedopustivo da za toliki novac nema 4k videa na ostale dve kamere, osim glavne. Tačno ću na kraju da uzmem Ultru ali Samsungovu...
the one
•
5.12.2022 16:54h 1fk0kctn57mfgclv15ddSamsungova ultra ti je definitivno bolja,ali i dosta skuplja ako poredimo nove telefone...Ja sam bas odusevljen sa nocnim modom recimo,fenomenalno...kamera je vrhunska definitivno,ali ne i najbolja,ima mane naravno...uvek se vracamo na cenu,jer je najbitniji odnos cene kvaliteta...
Vladan
•
5.12.2022 19:03h dvvmdrs0qnpy7k9hwxwdHvala na odgovoru, ja naručih danas Motorolu pa neka ide život,hahaha... Što se mana tiče, preživeću, samo da nisu baš neki veliki problemi sa fokusom i stabilizacijom. Da se nadamo da će malo to i da ispeglaju vremenom. Samsung me odbio zbog čipseta najviše a i dosta ima pritužbi, baš dosta. A to što ne daju ni punjač je baš onako pederski do bola, posebno za tolike pare. Nadam se da ću da ubodem dobar primerak Ultre. Još jednom hvala na odgovoru.
the one
•
6.12.2022 08:07h 7q8ghrb3fss9nx2pm8pnverujem da se neces pokajati...ja jos ne mogu da svarim kako se puni...totalno menja nacin koriscenja telefona...
Vladan
•
6.12.2022 08:52h wtdtc1k9cc6ywn4y6ys4Hvala... Što se punjenja tiče, ne znam koliko je dobro za bateriju toliko brzo punjenje, jedino kad se baš mora.
the one
•
7.12.2022 08:27h bg0bpk5ktf87fby3zkdcnema los uticaj na bateriju,grafen koriste i baterija je iz 2 dela...cak su bolje od onih pre 4 godina
Vladan
•
7.12.2022 09:46h 2hdlsf1q57gfrll2kyypTo je onda super...
Vladan
•
8.12.2022 15:44h j2wnwxv95fjxm9w5p2kfEvo da i ja dodam par pohvala... Telefon je izuzetan u svakom smislu, počev od izrade koja je vrhunska, osećaja koji ostavlja čim se uzme u ruku, zaista premium. Sve radi sa lakoćom, fluidno, u trenu. Nema nekog zagrevanja pri opterećenju, kolliko sam uspeo da primetim. Ekran fantastičan, baterija takođe. Što se kamere tiče, ovo što sam stigao da isprobam je više nego zadovoljavajuće s obzirom na očajne svetlosne uslove. Ja više volim da sve ručno podesim ali i automatika solidno radi. Opet se ograđujem, nisam baš nešto posebno testirao ali prvi utisci su više nego povoljni. Odmah je stigla i prva zakrpa i izgleda da su dodali 4K snimanje i za druge dve kamere, ako se ne varam. Nadam se da će da se opamete i redovno rade na poboljšanju... Jedino na šta se možda treba malo navići jeste zakrivljen ekran mada je meni više neobičan razmer ekrana jer sam navikao na 16:9. Toliko za sada, telefon je zaista moćan u svakom smislu i toplo ga preporučujem.
Srdjan
•
4.12.2022 10:35h
yyscc482gw2bhkrs24ly
Postovani,
Potrebna mi je pomoc, imam nov telefon Motorola eage 20 pro dali vredi prodavati telefon i uzeti ovaj model 30 ultra , dali postoji neka primetna razlika u kamerama , senzor za stabilizaviju ...., ono sto sam primetio jedina razlika u zvuku sa 2 zvucnika da pokriva takozvani Dolby Atmos motorola 30 ultra , dok eage 20 pro ima samo jedan zvucnik, i noviji procesor na 30 ultra, prosecan sam korisnik i mob.telefon ne koristim za igranje igrica , tel koristim za slikanje , pretrazivanje, gledanje video klipova ..., meilovi ...
Hvala unapred na odgovorima .
Pozdrav svima.
Realno
•
4.12.2022 15:06h 0wz0qq5m54ynb20ppbqkSa Ultrom možeš sve, bukvlano SVE! Trenutno najbolji telefon sa odnosom uloženo-dobijeno, bez ikakve dileme.
the one
•
4.12.2022 17:00h tghwzw9kfhk2b317fh29ako si nezahtevan korisnik onda ne...da ultra je bolja u svakom pogledu i stvarno vrhunski uredjaj ali ako ga ne koristis previse neces videti tu razliku...imas vec solidan uredjaj...generalno ne preporucujem upgrade telefona svake godine osim ako prelazis u klasu vise od onoga sto ima i jednostavno ti treba bolji uredjaj...
Srdjan
•
5.12.2022 17:43h 3dwqx21l99bf41zp59mjPostovani, Zahvaljujem na iskrenim odgovorima.
Dx
•
28.11.2022 09:11h
qq1jxqt6q36g0v8xmbq9
Za sve one koji se razmisljaju Xiaomi 12t Pro ili Motorola 30 Ultra osnovna razlika je u (i utice na svakodnevni rad i nerviranja):
1. Da li volite potpuno ravan ekran ili sa oborenim ivicama (Xiomi vs Motorola)? Razmislite, probajte. Sve prednosti su na ravnom ekranu (ovaj zakrivljeni samo deluje fensi)
2. Da li vam treba eSim (Xiaomi)?
3. Da li vam treba wireless punjenje (Motorola)?
Ovo je razlika na nivou funkcija i nacina upotrebe zbog cega mozete doci u poziciju da zazalite sto ste odabrali pogresan. Sve ostalo imaju i jedan i drugi i potpuno je gubljenje vremena porediti.
Napomena: Supruga ima 12T pro i deluje da je proximity sensor sada pravi (tako i pise na specifikacijama), mada je njoj uspelo da upali ekran u par navrata dok je razgovarala . To je, uzgred, najozbiljnija, ali i kriticna, mana Xiaomi telefona.
the one
•
29.11.2022 10:38h q8m8t0rl9g56c0kcwkshzaboravio si izradu telefona,motorola koristi daleko kvalitetnije materijale...
the one
•
28.11.2022 08:29h
93tmygctjscgb1hvcw42
Posle 7 dana moze ocena da se da.Odlican telefon.Svako ko ne zeli da plati preko 1000 eura za najbolji telefon moze da uzme motorolu slobodno i da se ne pokaje.Ekran odlican,veliki,dobro osvetljen,njihov uvek ukljucen ekran meni se licno svidja i prakticniji je od ostalih modela.Izrada premijum,i sumnjam da ce iko naci i najmanju manu.Baterija iznenadjujuce dobro drzi,ceo dan intezivnog koriscenja bez problema a punjenje menja nacin kako telefon koristimo.Nisam testirao da dam konkretne brojke ali nerelano se brzo puni a ne greje(koristio sam vec brza punjenja tako da mi nije novo).Zvucnici extra,sokiran sam koliko su dobri.Kamere vise nego dobre,glavna je stvarno odlicna,mozda 5% slabija od najjaceg modela na trzistu sto realno retko ko moze da primeti.Sirokougaona dobra i moze redovno da se koristi,telefoto moze da posluzi.Selfi kamera iznenadjujuce dobra.Softver ODLICAN.Jedini cisti android kod nas,i vidi se kako odlicno radi,nema gupih aplikacija i opcija koje bukvalno nikad ne korisitis.Performanse verujem najbolje kod ikog telefona,sve leti,nekad mi se cini i da je prebrz a nekog ozbiljnog zagrevanja nema,nisam mu digo temp iznad 35 stepeni.Povezivanje sa huawei uredjajima radi bez problema ali je potrebno instalirati app koje nisu direktno na playstoru
Ima i mana kao i svaki telefon,nema IP rejting i to je jedina ozbiljnija mana sto se mene tice,telefoto kamera da je 3x zum bila bi mnogo korisnija,softver i ako sam odusevljen nema neke korisne opcije kao sto je zakljucavanje aplikacija na primer ali to ce se verovatno utegnti sa androidom 13.Dodatnu opremu kao sto je vec neko rekao dole ne mozete nigde da nadjete ali tu je aliexpres.Otisak prsta je strano brz i dovoljan je dodir da se telefon otkljuca ali bi mnogo bolje bilo da je 1cm vislji.
Sve u svemu fenomenalan uredjaj za novac koji date i zaista ne vidim kod nas na trzistu bolji odnos cene i kvaliteta narocito jer se kod nas prodaje samo verzija 12/256
Maria
•
25.11.2022 15:18h
sgxt3k69n1g6sjszyvn3
Pozdrav svima, dvoumim se izmedju motorola edge 30 ultra i iphone 13, u slicnom su cenovnom rangu, ali sam malo skepticna oko kamere i to, ipak ajfon je ajfon, kvalitet. Unapred hvala za svaki komentar i sugestiju.
the one
•
25.11.2022 16:27h fgs9nbb4yxm4qj1nn7nszavisi sta volis od ekosistema,android ili ios....13tica je verovatno najbolji odnos cene i kvaliteta ko jabuke,a motorola je fenomenalna u istom odnosu telefona koji su dostupni kod nas...kamera je dobra,ceo paket kamera je bolji kod motorole barem ko grubom gledanju dxomark rankinga
Lucky
•
24.11.2022 01:04h
vbhdsplrpxnchx2znglj
Pozdrav,
Pošto Motorola Edge 30 Ultra ima Plastic OLED displej, interesuje me da li neko zna sta više o kvalitetu te vrste displeja i o eventualnim burn in-ovima nakon nekog perioda i da li je trenutno dostupna kod nekih operatera?
Milan
•
24.11.2022 15:40h cs7np862jxsb0nt4s2glNisam bas 100% siguran ali ekrane mislim da im radi LG. Imao sam telefone koji su uglavnom imali zaglavljene piksle pre nego mrtve. Istu nedoumicu imam bas ko i ti
the one
•
27.11.2022 14:49h dysb5qqsqfnc27crznr0imas je svuda ali u A1 nerealno jeftinija nego u druge 2 mreze...ne znam sta ovima sto formiraju cene u mts
Vuk sa Dunava
•
21.11.2022 22:03h
hz3sfjs4ht443yyjm1jz
Pozdrav svima. Kupio sam ovaj telefon pre više od 2 nedelje, jedva sam ga našao. I radovao sam se, ciljao sam baš taj telefon. Telefon koliko sam video nije loš, ne znam puno o njemu jer ga nisam čačkao prvo sam nabavio zaštitno staklo koje sam zalepio, ali preklopne futrole sa magnetom NEMA NIGDE kao da sam telefon napravio lično ja, a ne Motorola, flagship model. Zašto futrola na preklop sa magnetom? Isključivo zbog zaštite ekrana koji je naj skuplji deo na svakom uređaju to svi znate, a posebno ja, jer sam ih dosta promenio.. Zaista. I ne može mene neki dečko kome je to posao, preko insta grama sa stranice motorola. Srbija da ubedi da fabrička folija štiti ekran. Eto neka ga sa tom fabričkom folijom snimi kako pada na betonske stepenice ili pločice baš na ekran, pa ako ostane čitav, izviniću se svima i koristiti bez futrole. Motoroli VELIKA ZAMERKA ŠTO SE TIČE DODATNE OPREME I MARKETINGA, velika sramota, mislio sam da ste počeli da se budite, poradovao se.. Ne ljudi, vi srljate u duboko blato. LJUDI PRE KUPOVINE BILO KOG UREĐAJA proverite dostupnost opreme i da vam ne stoji nov telefon kao meni, 2 nedelje. Iz tog razloga, Motorola dobija ocenu 0,VELIKU NULU. Živi i zdravi bili svi 🙂
Saša
•
22.11.2022 08:00h 1trnr1459m4pjp1n3761A kakav je uređaj? Vise me to zanima, nego oprema..
Saša
•
22.11.2022 23:14h 2qzrzv025649kbyw165hSaša uređaj sam samo uključio, pogledao specifikacije, kameru, i po tome se ne čini da je loš.
Dx
•
23.11.2022 03:54h fv723pdpttx4m8mndsb4Telefon je u ravni ostalih flagshipova. Bićete zadovoljni. Sto se tice dodatne opreme.... Motorola, Xiaomi su Kinezi. Aliexpress je pun raznih glupih i pametnih stvari za njih.ovaj tel ima opreme ooodavno jer se u Kini prodaje duže vremena pod oznakom X30 Pro. Podršku u Srbiji cete da dobijete kao i za druge brendove. Mi smo mizerno tržište da bi se neko bavio ozbiljnim supportom ovde. Kao sto sam rekao u jednom od postova... Ekran ce da pukne i sa zaštitom i bez nje. Meni je ekran ostajao citav iako je tel pao na asfalt dok sam vozio bajs a pukao je kada je ispao sa 20cm visine na pločice. Ako ste lose srece ne pomažu zaštitna stakla. Inače posle mesec dana... Telefon je dobar. Radi. Nema bugove. Drži lepo bateriju. Dobro se kači na mreže. Dobar kvalitet veze. Fotografije vise nego zadovoljavajuće. I mnogo je dobra ova opcija sto se povezuje sa PC i TV. Baš sam se navukao.
Saša
•
23.11.2022 09:05h r8r856lrbcykfqc4kwsbUzeo sam ga i zadovoljan sam, koristio sam p30 pro i lepa je zamena egde 30 ultra posle 4 godine. Brzina, ekran, kamera, punjenje,, sve je to u ravni najboljih telefona i za novac koji sam dao sam zadovoljan kupljenim, jer ostali telefoni u rangu su i do 20-30% skuplji, a izmedju njih su samo neke nijanse
the one
•
24.11.2022 13:59h 1xtdl44143wkkfpvk5p2dodatna oprema mi stigla 2 nedelje nego sto sam kupio telefon...imam sad 4 futrole,2 zastitna stakla i za kameru naravno...aliexpres je zakon...
U dilemi sam!
•
11.11.2022 17:18h
3yrp274dqyh3m1m1vklg
Pozdrav ljudi,
dvoumim se između ove Motorole i Xiaomi 12T Pro!
Recite mi, molim vas, koji je bolji izbor i zbog čega?
Hvala unapred! :)
the one
•
12.11.2022 08:43h mbz9nms8d89jr2sf39gjPo meni Motorola,bolji ekran(ne rezolucija vec matrica koju korisiti),sposobnija kamera jer ima telefoto,bolje integrisan cipset jer nema pregrevanja,jace specifikacije jer je sam 12/256 dostupna kod nas,cist android.znaci stabilniji i brze stize nadogradnja,kvalitetnija izrada za klasu...
the one
•
12.11.2022 09:17h xkxg57fx2qmjfy0q0tjymana je sto ga nema trenutno kod ni jednog operatera i na kraju to ce mnogo skupo da ih kosta,jer dzaba si napravio odlican telefon koji ne mozes da kupis...
Baron
•
12.11.2022 11:47h 21yqrqcjjd5jgp0sxdtv@the one,slazem se za sve osim za brzu nadogradnju. Motorola i brza nadogradnja ne idu zajedno u istoj recenici nikako,na osnovu mojih iskustava sa njima,a bilo ih je zadnjih godina poprilicno.
the one
•
13.11.2022 08:52h d7trlfv1b5790kl38t80zavisi koju si klasu telefona koristio,edge serija je uvek bila dobra po tom pitanju...
Baron
•
14.11.2022 07:13h 7xg5wdt6sm8fxnt2fr4bOne Action,Edge+, Edge 30 Pro. Trenutno Edge 30 Fusion.
gojKo
•
14.11.2022 10:06h jdnxpf17hs67g279wnkzbolje gledaj neke druge modele,motorola kao da je na putu samounistenja...kad izbace lose telefone imas ih svuda i koliko hoces,sada kad su izbacili extra telefon ne mozes da ga nadjes nigde vec puna 3 meseca! mrtva tisina kod svih operatera...dzaba dobar telefon kad ne mozes da ga kupis...
Leka
•
8.11.2022 17:10h
4bzt1n5kqjhb7x05m9w2
Zdravo,volela bi da mi se javi gospodin Smesko da mi pomogne oko izbora telefona.Ja trenutno imam A50 ,vec 3 god,radu bi bez greske,s tim sto ne igram igrice.Zadovoljna sam sa njim.Majki crkava telef.,njoj bi ostavila A50,a sebi kupila novi.Ali koji?Baterija mi je najbitnija,kamera takodje,nfc,brzina.I na prvom mestu da ima redovno azuriranje softvera.Koliko vidim razlike izmedju A50 i A53 nema velike ni znacajne.Xiaomi ne volim zbog softvera.Sta kupiti?Motorola edge fussion,A 53(ostati veran A seriji),S21 Fe,ili ipak odluciti se za Xiaomi 12 t?Koji uopste telefon uzeti posle A 50 a da obicni korisnik oseti razliku i da vredi uloziti malo vise para?Hvala
Mića iz pornića
•
10.11.2022 16:14h ppd8k9qpy7mfsrp10n14Nisam gosn Smeško, ali mogu da napišem svoje mišljenje. Fe je odličan telefon, ali mu baterija nije baš sjajnija, računaj na 4:30-5 sati uključenog ekrana. Izdrži dan i to je to. Motorola i Xiaomi imaju bolje baterije, ali Fe ima bolje kamere, dužu softversku podršku i ip68 sertifikat. Na tvom mestu bih razmislio i o Google Pixel 7.
Nenad
•
11.11.2022 00:46h 83924v308xdrwhjmpmcdLeka moj savet ti je da uzmes S21fe.Mislim da je to najzaokruzeniji telefon za svoju cenu
Dx
•
23.11.2022 04:04h 4jy1bkyc36b9h75nhn9bLeko, Xiaomi ima problem sa proximity senzorom. Dokazano. Pun je net sa primerima i magičnim receptima kako to popraviti. Ali budi uverena da ces da poludis od toga. Deluje kao sitnica, ali je mnooogo frustrirajuce. Za druge telefone ne znam, ali ako daješ pare iz svog džepa, umesto 21fe mozes da pocastis i sebe i mamu sa novim A53, a A50 držiš u fioci, za ne daj Bože
Dx
•
31.10.2022 15:53h
fd3xvrk7swbstrlq884k
Dobio 30 Ultra. Fenomenalan. Stabilan, brz, HLADAN, puni se za manje od 30 min. Baterija mu traje preko 1 dana komotno (ne igram igrice, malo video, uglavnom surf) i ne tros mnogo kad je stand by, nocom.
E sad:
Da firma nije kupila, nikada ne bih kupio flagship bilo kog proizvodjaca.
U prethodnih par nedelja probao sam 12t, s22 ultra (vrlo kratko, iz ruke) i na kraju kupio edge 30 ultra.
Sve skupa, ista stvar. Sto je najbolnije, za OBICNOG korisnika (ne gejmera) nece videti razliku ni u odnosu na Mi 11 Lite (koji takodje imam i koji kosta oko 250E). U odnosu na A50 razlike su primetne, ali ne da bi covek patio.
Da li su kamere bolje ili ne.. tu i tamo, za nekoga ko zeli da uslika nesto u prolazu - svejedno mu je. Mobilni, bez obzira na tehnologiju, nemaju socivo dovoljne povrsine da primi dovoljno svetlosti pa se dovija improvizacijama, AI obradama, interpolacijama, sw algoritmima i napravi nesto kao wow (da to nema veze, Hablov teleskop bi bio kao kutija cigara).
Dakle, kamere, JESU bolje kod flagshipova ali ne toliko da vrede toliko para (u 99.9% slucajeva niko nece primetiti razliku kada okacite na Instagram fotku sa A50 ili S22 ultra)
Brzina.. odlicna, ali za mene, 0.01 sekunda ne predstavlja nesto da bih dao 500 i vise evra. Mogu da sacekam da se nesto otvori umesto 1 sekunde u 1.5 sekundi..
Ekran, samo ovi sto mere mogu da vide razliku,
Xiaomi 11 lite i S22, tek kad se stave jedno pored drugog se vidi razlika. U rezoluciji, razlika se vidi samo ako bas hocete da je vidite. Inace fenomenalan ekran i tamo i ovamo.
Brzina punjenja... 30 minuta, .. da ali sa punjacem od 120W koji je skoro kao punjac od laptopa. I sta? Idete ulicom, ostanete bez baterije, i vadite punjac iz dzepa? Ako ste kod kuce, onda vam svejedno, mozete da kupite 2m kabl pa da punite i 5 sati ako treba. Ako ste napolju... sigurno nemate punjac koje je velik kao 2 telefona u dzepu (ponesite eksternu bateriju)
Bitna je BATERIJA i koliko efikasno telefon je trosi. Edge 30 Ultra je BOLJI (za nekih 50%, tj pola dana) od A50 i Mi 11 lite.
Dizajn, jeste lep, ali iz ruke svaki ispada. Svaki koji padne, zavisno kako padne i gde padne, polomice se (sve telefone koje sam do sada imao su se polomili, Gorila ili ne, svejedno, puca). Naravno ako je S22, ta popravka ce da vas kosta 3x vise nego kada ispadne A53 ili Mi 11 Lite.
Vodootponost... voleo bih da upoznam vlasnika S22 ultra koji redovno pliva sa njim u bazenu ili se bavi alpinizmom. Potpuno suvisno. I ako je otporan, niko nema petlju ni da proba, kamo li da to koristi.
Ako vam treba otporan telefon, idite na tu klasu, ima ih, onih za zidare, ronioce, alpiniste, rudare...
Softver. Priznajem da VOLIM Samsungov softver (ima svakakvih nekih gluposti da se namunji). Ova Motorola je, klot prazna (osim osnovnog Androida) pa sam probao Nova launcher, pa to komplikovano... pa sam se vratio na fabricka podesavanja. Sve kako ko voli, ali me i kod Xiaomi i kod Samsunga nervira sto traze da se registrujes na njihove sajtove... ne treba mi to. Jedan (Google) mi dovoljan.
Sta fali Motoroli, a da me je bacalo u dilemu?
U odnosu na 12t, nema eSim (ako je to zamerka, a jeste nekom kome to treba). S druge strane 12t pro nema bezicno punjenje (iako mi nije jasno zasto bih punio bezicno kada je bolje sa kablom jer mozete da nosate telefon bar 2 metra u krug, ipak je za automobil bezicno punjenje prednost: prislonis, upalis navigaciju i ne mislis) i to je bio razlog zasto Motorola.
Ostale razlike, stvarno, ne bih pominjao.
Moj kriterijum za kupovinu:
- da ne trosi bateriiju
- da se ne greje (povezano sa trosi bateriju)
- da ima sve sto bi trebalo da ima (dobar ekran, dobru kameru, da je brz, da lepo izgleda...)
i to je sve Motorola (ali i mnogo drugi) imala. Nista najbolje ali sve dobro
Zbog grejanaj ai potrosnje, izbor je bio ovaj Snapdragon 8 plus, a za budget firme nije bilo nekog izbora a da je legalna kupovina.
Ako mene pitate, a kupujete od svojih para, neki telefon srednje kategorije ~250 evra, u potpunosti radi sve sto vam treba (i vise od toga). Xiaomi 11 lite je drasticno lepsi telefon (po mom i zeninom misljenju) od bilo kojih dostupnih flagshipova.
Kupite 4 telefona, pa poklanjajte po familiji, vise ce vas ceniti nego kada bacite na sto jedan S22 ultra.
Ako kupujete na racun firme, onda naravno, naveca moguca cena pa eci/peci pec...
E da, iPhone, to trazi da ste deo Apple ekosistema, menjate kontinent... Verujem da cu jednom to uraditi ali imam previse podesenih (i kupljenih) aplikacija i Google servisa da bih sada migrirao...
Hvala na razumevanju
Dx
•
31.10.2022 16:02h 5kysw3bk3ww62m4kzq11E, i onaj proximity senzor na Xiaomi je diskvalifikacioni kriterijum. Svi Xiaomi (imao ih 2 do sada a sad sam probao i 12t pro) imaju taj nesrecni problem. Neko kaze nikada nije imao problem, ali taj proximity radi po algoritmu pa neko ima pokrete ruke da telefon ukpaira da je na uvu, a nekom ne. Meni omasi u 70% slucajeva.
Darko
•
1.11.2022 18:34h jzdzmvjpzs13jc56j5gbDx...bolji komentar odavno nisam pročitao....ima nade!
zicapro
•
3.11.2022 14:17h jn6rs72fcmmcx58fx481Svaka čast na iskrenom i opširnom odgovoru!
Mala
•
27.10.2022 17:44h
t8cdv3k533f099dncj8s
Uskoro trebam da kupim nov telefon pa se dvoumim izmedju motorole edge 30ultra, honor 70, huawei p50pro ili xiaomi 12tpro? Ako moze mala pomoc i misljenje.. Hvala
Smešak
•
28.10.2022 14:04h j6nq2pscvv9nk4zj16fbDxomark rezultati kamera: Honor 70 - 115 poena Xiaomi 12t Pro - 129 poena P50 pro - 143 poena Za Motorolu još nije urađen test ali pošto ima istu kameru kao i Xiaomi možemo reći da je tu negde po rezultatima. Brzina punjenja kod Motorole i Xiaomija je 125W odnosno 120w, dok je kod H&H 66W. Procesorska snaga je na strani M&X pošto imaju najnoviji Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1. Honor je na Snapdragon 778 procesoru (2x sporiji od 8+), dok je P50 pro na Kirin 9000. Prevedeno na srpski na AnTuTu benchmarku Honor daje oko 550.000 poena, Huawei oko 700.000, a Motorola i Xiaomi preko 1.100.000 poena. Huawei nema instalirane Google programe zbog problema sa USA, ali se jako lako instaliraju pomoću Gspace. Što se tiče cene, Honor 70 je oko 470 evra, Huawei 660 evra, 12t pro oko 760 evra i Motorola oko 800 evra. Ja se lično dvoumim izmeđe Motorole i P50 pro. Xiaomi mi je ispao iz trke pošto mi izgleda vizuelno slabije od prethodna dva. Dosta je tu plastike. Šta god da izabereš dobićeš i više nego dobar telefon koji će te služiti godinama. Ja od 2019. imam P30 pro i mogu ti reći da fercera bez problema i dan danas. Srećna kupovina.
Doberman
•
29.10.2022 06:38h 3f4t8hwqm1xsp4r2pry1Mislim da je p50 pro ubedljivo najbolji od ponudjenih.Razmotri gugl Pixel 7 ili jos bolje 7 pro.
Dejan
•
29.10.2022 14:49h f01zrz254j4yt1jzgb2nHuawei za nase trziste ima snap 8gen1 , na zalost nema kirin koji je po me i daleko bolja opcija kad je huawei u pitanju.
the one
•
29.10.2022 17:53h 9j9wm4l507ryflt5ck0vsmesak ti je lepo sve objasnio....ako ne mozes google onda motorola,ako mozes p50pro
Doberman
•
31.10.2022 14:55h p4tm50s0hxh1v7mtjbrvDa,kirin je def vrhunski.
Roki
•
27.10.2022 09:09h
kyd2lxzjfjxng2yz2x10
Jel zna neko zašto ga nema na testu dxomark i može li kamera da se upoređuje sa modelima sa vrha lista...
the one
•
27.10.2022 10:24h l7k67jf3n0jh5gky19pmi mene to zanima...ali kamera mu je vise nego sposobna koliko sam gledao po recenzijama
the one
•
29.10.2022 17:51h mrw775kdbd7k560r7m56xiaomi 12tpro ima 129 na dxomark,znaci da motorola sa istim senzorom i jednom kamerom vise sigurno ima 130...sposobna definitivno...
keyno
•
17.10.2022 16:57h
bm4104j0pzyh1zxj8v5d
Jel ovaj ili Iphone 13 pro ?
the one
•
27.10.2022 10:23h wj5qbf9hrdy5vtxq3xmwsmesno porednje...ultra je bolja u svemu...
Nošoint
•
9.10.2022 16:45h
94rjypm57lt29s266jy5
Šteta što nema mogućnost proširenja memorije.
the one
•
27.10.2022 10:24h 4phwtfqprm8j7lbwbc48god nas kod operatera stize samo u 256gb varijanti...vise nego dovoljno
Marko
•
5.10.2022 19:08h
s25f82bv6058w7p0s226
Da li uzeti Edge 30 ultra ili xiaomi 12t pro?
Radoznao
•
5.10.2022 23:03h 6npqysgxjd2vff8ygq9sIsto me zanima..
Dejan
•
6.10.2022 11:14h 3q9bzg4nwy6jw10ygmrnMisljenja sam da je motorola ispred xiaomija , probati kod operatera oba pa sta vise legne . Pozz
Doberman
•
6.10.2022 14:29h nrtcf1kvhrd577vkbzsxCini mi se da je u startu Xiaomi jeftiniji za nekih 150e.
Bmw
•
8.10.2022 02:57h hs787z5v2wbqbb5zxzv7Cena je slična. Oba imaju Snapdragon najbolji mogući koji je mnogo bolji od predhodnika, oba imaju nove 200pikselne kamere... Xiaomi je provjeren kvalitet, a Motorola se tek sad probija sa jačim tel. Tako da -ko šta više voli.
Doberman
•
8.10.2022 07:55h zz005qmv8rcr2060v0kfXiaomi ima bolju rezoluciju,sto je jos vaznije.Licno ih ne volim zbog softvera,ali sto se kvaliteta izrade tice tu su vrhunski.
Neša
•
8.10.2022 10:58h rnrwclcm9tsrlvwdrx1bTrenutno Motorola je defintivno sigurniji telefon nego XIaomi.
...
•
10.10.2022 15:18h vyhd0xzhndcs8g76n7gwXiaomi je trenutno jeftiniji više od 100 evra, a trenutno traje akcija uz koju se dobija i Mi grejalica. Nisam imao prilike da probam nijedan, ali na osnovu recenzija bih rekao da Xiaomi ima malo bolji displej i glavnu kameru, dok Motorola ima bolju selfi kameru i pravi bolje portretne fotografije. Motorola ima bežično i reverzibilno punjenje, a Xiaomi ima ip53 sertifikat. Za Motorolu rekoše da se greje prilikom gejminga, dok za Xiaomi ništa nisu pomenuli. U tom cenovnom rangu je dobra opcija i Realme GT2 Pro, koji ima vrhunski LTPO2 WQHD displej, dobar sistem kamera i jako dobar softver, ali takođe nema bežično punjenje i zvanični ip sertifikat.
Adnan
•
13.10.2022 10:33h 7ks69v8d81ff2b0mk0cmJa bi se pre odlučio za Motorolu. Nekako mi je sigurnija. Uz to još 3 godine podrške a i lepše mi izgleda. Kvalitetniji je
Realno
•
14.10.2022 07:47h y2vgny1vqfhqdzk8grp8Podrska i Motorola nikada nisu isli zajedno u istu recenicu. Ni Xiaomi nije tu sjajan, ume da kasni po par meseci, cak i za njihove vodece modele, ali je daleko bolji od Motorole. Licno, 12t pro mi je najkompletniji uredjaj ove godine i on bi bio moj izbor, a najbolje je otici licno i cackati oba modela, pa onda doneti odluku. Ne verujem da cete pogresiti sa bilo kojim.
the one
•
27.10.2022 10:26h v9mfsf223llw0l9lbhpxbolja je i kvalitetnija motorola u svakom pogledu,izrada je za klasu bolja,bolje regulise temp procesora,kamera sposobnija definitivno...xiaomi je jeftiniji i to mu je jedina prednost
Stevan
•
4.10.2022 10:54h
5bsp85tsb6xjlwynw44d
Gubi se Motorola sa ovom edge serijom,nikako da se pokupe!200mpx a pixeli sitni 0.60um,ne mogu da prime puno svjetlosti i sta si uradio...nista. Solidan tel ali nista vise od toga.
Beograd
•
5.10.2022 12:06h 1mfznyclwvwbgc9xyngsJa ne razumem ljude poput tebe, ako ti treba vrhunska kamera kupi sebi lepo DSLR full frame foto aparat i pravi vrhunske slike, očekivati od telefona da to radi je apsolutno besmisleno i apsurdno. Meni kamera na telefonu (a mislim i većini) služi da zabeleži neku uspomenu po danu u idealnim uslovima, a tu će i kamera od 8mp koja ima OIS solidno odraditi posao. Prestanite da očekujete od mobilnih telefona performanse DSLR-a jer je to fizički nemoguće i neće biti moguće još sigurno narednih 10-20 godina. Mada i tada sumnjam da će to biti iole približno profi foto-aparatima jer i oni evoluiraju.
Doberman
•
5.10.2022 13:28h n9bftn82zcvn48trvkscMalo si pobrkao loncice,ako dajes 90 hiljada,naravno da ocekujes da sve bude super,inace bi kupio telefon od 200 e i belezio uspomene.Slazem se sa Stevanom da je ovo promasaj.
Rotvajler
•
6.10.2022 07:52h clvybqc2yq2phx9ydy53Ti ko da dajes 900.000din pa bi i motorola da plati 10 dana letovanja.! Nisi ni video telefon unapred znas da je promasaj.
Adnan
•
27.09.2022 08:14h
5l8h9s4657cj9pr6zxg4
Konačno je Motorola napravila par telefona koji mogu da pariraju konkurenciji. Ovaj model su baš nafvalili na testovima. Odličan, cena 99.990 rsd
A
•
27.09.2022 17:04h 0r2k98jw623tqff26d0dNajbolja kupovina
zicapro
•
27.09.2022 22:00h l37yxtsfl204dk3rvvl8yettel
zicapro
•
3.10.2022 18:14h p18rjw0mxjmtfwm132lkAko ga neko ima neka napiše utisak za ovo kratko vreme... Razmišljam o ovom modelu S22 ultra i Pixel 6 Pro...Pa ako je neko imao priliku da se testira ili koristi neki komentar ili savet... Čini mi se da je Motorola napravila Boom sa ovogodišnjim modelima samo ne znam kakav im je softver?!
Dax
•
5.10.2022 12:09h bkl829p6k3g4hrqqlj6dSoftver je čist android što ih čini boljom kupovinom od bilo kog samsunga. Donekle su u rangu Pixela (softverski) jer je to googlov telefon, ali za pixele ti je dostupnost i servisna mreža u Srbiji košmar, a motorola je zvanično prisutna kod nas i sve je to daleko lakše i pristupačnije. Ja se na tvom mestu ne bih dvoumio ni sekund i kupio bih motorolu, Ja sam prezadovoljan sam mojim edge 30 iako je mid-range i slabiji je od ovog Ultra modela.
...
•
5.10.2022 20:08h 5qvqdn6mm4ry0jtdhw24@Zicapro, moj ti je savet, preskoči S22 Ultra i sačekaj februar i S23. Razlog je taj što se ovogodišnji Exynos nije sjajno pokazao (blago rečeno), a od sledeće generacije će Samsung biti dostupan isključivo u Snapdragon varijanti, koji ponovo izrađuje TSMC, i već je SD 8+ Gen 1 značajno bolji od SD 8 Gen 1. Što se tiče Pixela, običan 6 se pokazao kako bolja kupovina od 6 Pro, a ovih dana izlazi 7 i 7 Pro.
BG
•
14.10.2022 14:10h gmf0z8p5pbjjk4w6129lImam Motorolu već nedelju dana, posle mnogo pregledanih ozbiljnih recenzija dosla je i ona koja kaze da su vratili stari sjaj... Sada sam je prvi put kupio nakon 2007. godine, od kada su ozbiljno propadali. Od tada sam uvek kupovao najjači Samsung. Ne uporedjujte Motorolu sa Xiaomi-em, Edge 30 Ultra je ZLO od telefona, ubica, za svaku preporuku.
Marko
•
15.10.2022 16:08h f6jr7l00khhk3v9n54b4Kakva je baterija, ima li pregrevanja, kamera?
ser_dex
•
18.10.2022 07:01h 45v03xc4w11btb62cq6kZbog posla se ne skidam s telefona, prosto rečeno, a baterija 2 dana bez problema. Prethodno sam dugo drugovao sa Huawei 20 Pro, pravio odlične amaterske fotografije ali ultra je i to prevazišla. Bez prepucavanja sa raznim tehničkim podacima i šta ima ili šta nema, šta može a šta ne, Edge 30 Ultra je top. Estetski je jako lep, brz i za sada veoma pouzdan telefon - nema kočenja, bagova, grejanja, restartovanja i sl...
the one
•
25.10.2022 15:24h xcdxm5y5tvpw0lbrlz68uzimam ga cim se pojavi u A1,menjam mate 20pro
STRANA 4