

iPhone 16 Pro Max 8GB, 256GB, 1x SIM, 2x eSIM2024
2024. godina
6.9" OLED 120Hz, 91.4% body
A18 Pro, iOS 18
RAM 8 GB, INT 256GB, EXT nema
4685 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 48MP
Komentari
STRANA 1
Branko
•
30.07.2025 14:37h
9pyf3jj1yy8ypd6
Presao bih sa Samsunga na Iphone, da li cekati jesen i novi 17 model za koji kazu da ce biti ponovo telefon godine ili uzimati 16 po nizoj ceni? Trenutno imam s24U, mnogo je kockast i ne svidja mi se OneUI. Kamera, baterija, softver, stavke koje su mi bitne. Hvala!
Dragan
•
30.07.2025 14:47h 0rlznhl683lng4wKoliko ti je hitno da ga menjaš? Ako možeš, čekaj 17 krajem godine po povoljnijoj ceni. Ako ne možeš idi na 16, nema greške ni s njim, odlično se pokazao. Ja imam 16 pro i dalje je na 100% BH a za 2 meseca izlazi 17 :)
Branko
•
30.07.2025 15:23h 61fwqzfdpm4n180Hvala, nije hitno pa cu razmisliti. Pozdrav
pera
•
29.07.2025 20:40h
3tczd2024glsqp9
Upravo stigao iOS 18.6. Navodno baterija će trajati još duže nakon ove optimizacije.
Kosovac
•
30.07.2025 11:35h 40njn14fpyyt52hNavodno, a provjereno je da nam uvaljuju baterije kao kod ostalih jeftinih telefona koje mogu izdržati 1000 ciklusa punjenja prije degradacije a Samsungove baterije izdrže 2000 ciklusa punjenja prije nego počnu propadati,to nije navodno to ti je zvaničan podatak koji imaš istaknut na kutijama telefona sad kad ih kupuješ
Kosovac
•
30.07.2025 13:25h 3ngnwccrs19n5s7Nisam dobro pročitao, degradacija je proces koji počinje već nakon prvog ciklusa. Garancija je na degradaciju do 80%. Ono što nisam znao je da brzina pada procenata ide mnogo sporije u početku, a ubrza tek kad padne ispod 90%. U prevodu ajfon može da se koristi i godinu dana da ne izgubi nijedan % baterija, ima mnogo takvih slučajeva. A 1000 ciklusa punjenja je dobrih 4 godine prosječnog korišćenja. Tako da.. bez brige
vale
•
30.07.2025 14:14h r680b7vwrmdm4t6Jedan ciklus punjenja je proces kada se telefon priključi na punjač i isključi,bez obzira da li se puni od 0-100% ili od 30-60% a 90% nas puni telefon svaki dan.S obzirom da godina ima 365 dana tj 365 ciklusa punjenja tako da ovi naši ajfoni mogu izdržati sa punim kapacitetom baterije otprilike 2-3godine kao i svi ostali jeftini telefoni,a Samsung 5-6 godina.Tako da kod Samsunga garancija na novi softver i traje 7 godina upravo koliko i baterija može da izdrži a ovi naši ne daju nikakvu garanciju za ažuriranja sofvera jer i baterija može duplo manje da izdrži
vale
•
30.07.2025 14:33h rwrvjhlqbnptbftIspravka, jeste jedan ciklus punjenja kako sam napisao, ali ne puni se telefon svaki dan u potpunosti pun ciklus 100%. Tako da 1000 ciklusa dodje 4-5 godina prosječnig korišćenja. A Samsung tek treba da ispuni to što je obećao jer su Samsung i Apple baterije identične odnosno litijum ion, a ne silicijum karbon. vrhunski kvalitet u svakom slučaju. Sad su mi objasnili da ajfon dobija 6-7 godina podrške i da ne funkcioniše kao android podrška koju moraju svako malo da ažuriraju od brenda do brenda, ajfon ima svoj operativni sistem, u koji se ja priznajem, ne razumijem najbolje jer nemam ajfon.
pera
•
30.07.2025 21:53h db1c6bsvqt4pd27Sve ovo natezanje oko baterije je sto se ne može lako zameniti kao nekada. Velika glupost.
Milosh
•
25.07.2025 01:25h
y0nd24tdkgdzdgv
Šta kupiti,novi vakuum 15PM ili vakuum 16PM od 256GB?
Razlika je 15ak-20ak hiljada dinara gore-dole
D7
•
25.07.2025 11:08h jspbh15v4bg7n0016 PM za tu razliku def.
.
•
25.07.2025 14:25h k9r293wmqv6z7p6Novije duze mozes nositi
D7
•
25.07.2025 17:28h j909xx48v82lpnkNovije nema poente u ovom slucaju, i 15 pm moze da ti traje 5+ godina. Cena je presudna i 16 pm je sada dosta jeftiniji jer 17 izlazi za par meseci, tako da je izbor lak.
Milosh
•
26.07.2025 12:35h kllrk144sbp50ghZnači 16pm?
D7
•
26.07.2025 14:08h p8td6991yc23fs1Pa da, ko nece da ceka 17 i pad cene pocetkom 2026, onda 16.
Milosh
•
26.07.2025 18:33h zhp6tt5m9kl54wwOk hvala na savetu
Royal
•
27.07.2025 18:38h 7txfkfkpm3q2x4mKome ne treba 17 sad je pravi momenat za kupovinu 16 👌🏼
S23U
•
23.07.2025 11:27h
rn162bfbqpkplwn
Imam S23 Ultru već više od 2 godine i prezadovoljan sam. U poslednje vreme razmišljam da ga zamenim i da uzmem nešto drugo. Bitna mi je kamera (uglavnom za fotografije, retko kada snimam), bitna mi je i baterija (da može da izgura dan), ekran (da je lepih boja i čitljiv na suncu) i naravno da je fluidan, da se ne greje previše, a igrice ne igram. Zadovoljan sam i sa brzim punjenjem, meni ovo nije mnogo sporo, samo da ne bude sporije od toga. Da li imate neki predlog, šta da uzmem umesto S23U? Razmišljao sam o S25 Ultra, Honor Magic 6 Pro i 7 Pro, Xiaomi 15 Ultra, iPhone 15 Pro Max i 16 Pro Max...
Dragan
•
23.07.2025 15:11h qdhpqj02w3ybfsjIli s25u ili 16 pro max. Honor zaboravi, to nije flagship brend.. a Xiaomi zaobidji, do iduce godine.. mozda.. 15 ultra je ok telefon ali sav je fokus na toj zoom kameri koju u praksi retko ko koristi. Nadam se da ce naredni model da ponudi nesto vise od toga, kinezi jedino to znaju da unaprede. 25u i 16pm su kompletni telefoni, “all around” sto bi rekli, nigde ne zaostaju, a u vecini stvari su u samom vrhu. Nikako ne savetujem 15pm pored zive 16ice.. jedino sto 17pm izlazi za 2 meseca i po navodima dobija bolju selfi i zoom kameru, i neke estetske izmene pa eto, vredi sacekati ako ti je to bitno…
ok
•
23.07.2025 18:36h zdg7b7sys04l4rc:)
Врање
•
21.07.2025 13:47h
tk4056h7cv0vwrq
има ли ко коментар на ове податке да батерија Ајфона и осталих телефона може да издржи 1000 пуњења пре деградације а да је тај циклус код Самсунга 2000.То су званични податци које сада сви произвођачи морају да објаве на кутији телефона а испитани су у ЕУ лабораторијама јер је то стандардно испитивање за сву електронику пре пуштања у продају на ЕУ тржиште???
Gorannn
•
21.07.2025 15:54h hjlfh8h0m2fqrjk14 i stariji modeli su imali garanciju na 80% bh nakon 500 punjenja. 15 i noviji modeli sada imaju garanciju na 1000 punjenja dok ne padnu na 80%. Poredjenja radi 1000 punjenja je nesto preko 3 godine punjenja svaki dan, sto je bas mnogo ali je namenjeno kao neki “prosek”. Naravno i ti procenti variraju. Znam ljude koji i dalje imaju visoke procente BH iako bi po ovim racunicama trebali da imaju manje, najvise zbog ispravnog koriscenja i cuvanja uredjaja.
vale
•
29.07.2025 12:51h 4clkvgkl3sf6fzgPravi Samsung, naravno sa tim da najbolje ekrane ostavlja za svoje telefone a za Apple idu odlični Samsungovi ekrani ali ipak ne na nivou onih na njihovim telefonima. Pa na A56 je bolji ekran nego na ovom 15PM
Dragan
•
29.07.2025 17:06h nfxchbjz0hv74dlEkran na A56 nije ni blizu onog sa ultre, a samim tim i ajfona. Novi ajfoni i ultre imaju jednako dobre ekrane.
vale
•
29.07.2025 19:15h pk1p57xfvwl2619U pravu ste. Apple i Samsung imaju ubjedljivo najbolje ekrane.
vale
•
30.07.2025 11:37h wz847s8r1932rkqSamo neko ko nije nikad koristio ništa drugo sem Ajfona može da piše da su ekrani iste kvaliteta sve je na samsungu bolje a lako je provjeriti samo zamoliš nekog ko ima samsung da pogledaš i uvjeriš se odmah
vale
•
30.07.2025 13:22h 7nqxtv4qvc6k70nJa sam prvi provjerio i uvjerio se da nema razlike ultra i ajfon odlična oba. Ovi jeftiniji samsug modeli naravno zaostaju.
Goran
•
14.07.2025 10:48h
tslz9pwxlnhnj5d
Milos neznam drug de živiš kažem to prijateljski ja sam iz Kš i Yetelu imam karticu probaš sa žicom koji hoćeš tel.samo ako nije izložen to je i u a1.isto i kažuti ako nemaju primer 16.kažu isti ti je ko 15.naveo sam primer.kod privatnika imaš u izlog daju ti bez one žice probaš u ruci sve čak i slike i sve.hvala
Milosh
•
15.07.2025 12:06h b447hpx3xf027chKakva žica?
Stefan
•
7.07.2025 11:34h
z9z7nphm1xyp432
Pozdrav svima. Da li vredi staviti zaštitno staklo za kameru i da li se gubi kvalitet slike zbog toga?
Mladja
•
7.07.2025 13:09h ljj33ghccvb29k6Zavisi kakvo. Nista sa temua i slicnih izvora. S druge strane, kod lokalnih prodavaca tih stvari uglavnom ces naci iste temu proizvode samo par puta skuplje. Ja sam stavio zastitno prstenje na kamere jer ne nosim masku, napukao mi je jedan prsten pritom telefon nije ispao nijednom, niti sam ga jako spustao na sto (naprotiv). Ne utice na kvalitet kamere ali imaj na umu da je jako osetljivo.
Sima
•
7.07.2025 18:08h f161svmw3tsvd04Stavi masku sa nekakvim poklopcem za kameru i eto 😊
Stefan
•
7.07.2025 19:39h 5nd4t8f87sw2f9pMladjo hvala na odgovoru. Simo, ne znam kakvog je kvaliteta to staklo sto ide preko kamere. Da nece uticati na kvalitet kamere?
Joca
•
9.07.2025 08:16h k8ylkjgfs0p6rx399% maski sa staklom ne utiče na kvalitet kamere (osim ako je staklo izgrebano, prljavo, i sl.) Bitno je da ne stavis baš neko jeftino. Ja lično nisam koristio takve maske, samo one koje štite telefon, bez ičega preko kamera. Nekako je fizički jako teško oštetiti kameru ako ne dotiče tlo ni kad se spusti na pozadinu, pa računam zašto bih komplikovao 😎
Sima
•
9.07.2025 14:33h ppq8xmbbbg4hytfImas maske koje imaju poklopac za kameru. Recimo Nillkin iceblade (sa ili bez magneta). Njihova na klizac maska ne valja nista, jer se klizni poklopac neverovatno tesko pomera.
piskavac
•
15.07.2025 10:37h n3qv8l3y5bcwv8yZa ovaj telefon obavezno maska i zaštita, za kameru nije toliko važno otporno je staklo ali staklo na ekranu kao i titanijumsko kućište su veoma loši i vrlo lako ako su bez zaštite dobijaju ogrebotine imaš to i ovde na ovom tekstu sa recenzijom objašnjeno da je kvalitet materijala jako pao na ovim telefonima
Coa
•
16.07.2025 00:42h qpxvnhx9503bslyPiskavac… telefon 7 meseci bez maske, nema ogrebotine. Titanijumski premaz je odlican i lepo lezi u ruci na dodir ne klizi iz ruke takodje… ti si citao nesto… ja pricam iz prve ruke… pozdrav
slobo
•
16.07.2025 12:10h zlmtp4k3k8flng4Kod mene telefon 5 meseci, pao sa 3ćeg sprata na beton pregazio sam ga sa autom upao mi u vrelu peć i ni jedna ogrebotina ne verujte ovim naručenim tekstovima telefon bez maske možete slobodno da nosite evo i Coa to potvrđuje
nixola
•
4.07.2025 18:17h
fc4bx37xd2bxjyz
da li je neko porucivao telefon preko a1 i zanima me koliko je vreme dostave konkretno za novi sad jer sam porucio u ponedeljak ali telefon jos nije ni poslat
Voja
•
6.07.2025 01:56h 5rbt4snkwtd5nybNe, mnogo su skupi telefoni preko operatera. Uzmes preko oglasa i ostane ti za vikend u Rimu ili 7 dana u Grckoj ;)
marko
•
30.06.2025 19:26h
mdl2j99w5pm7y0k
cao svima koristim 16 pro max zanima me koliko vremenski ovakav telefon moze da se koristi a da ne mislim na kupovinu novog i koliko dugo baterija moze da se koristi a da ne mislim o zameni? Za kvalitet baterije sta se gleda procenti ili taj ciklus baterije malo mi je glupo zvuci punjenje do 500 ciklusa treba li se obazirati na to?
maki
•
1.07.2025 08:20h h414l9bmy0wwx0pI baterija i telefon mogu da ti traju 5-6 godina bez problema ali realno ko može da gleda isti telefon 5 godina jer čim izađe novi ovaj će mi se zgaditi :) ali kupovina novih modela je postala skup sport jer se mnogo gubi novca ovaj je na startu koštao preko 1600E a sad je oko 1000 gubitak od preko 500E nije više zanemariv ranije je to bilo mnogo manje bolje su držali cenu
Cvrle
•
1.07.2025 11:52h m80lt63qddkkxjdJa menjam na 2 godine. Kupio sam prosli put 14 pro max za 1100e a prodao za 750. Posle toga kupio 16 pro za 1050. Dakle, doplatio sam svega 300e za najnoviji tel. Ne znam gde doticni/a maki kupuje telefone za 1600e, ali cena je oko 1150-1200e ako ne kupujes u skupim radnjama ili odmah po izlasku, sto nikako ne savetujem. Ljudi kupe telefon odmah po izlasku kada su cene neverovatno nabudzene ne bi li upecali nekoga (a jesu rekao bih), pa posle kukaju kako ga malo preprodaju. Svi znamo da ajfon ubedljivo najbolje drzi cenu kako vreme odmice, tu je neprikosnoven, narocito ako je ocuvan fizicki, i baterija nije na izdisaju :) Baterija generalno moze da traje godinama, meni nikada nije pala ispod 95%. Sve zavisi kako cuvas telefon i koliko ga izlazes toploti, suncu, i sl. to je glavni neprijatelj baterija. Ako kupujes ovakav telefon a nisi imucan, moj savet je da ga koristis barem 3 godine pa razmislis o novom ako bude potrebe posle toga. Azuriranja dobijas barem 6 godina a mozda i 7 ili vise. Tako da tu nemas brige :)
maki
•
1.07.2025 12:07h 1ys34wtd6wq3tf3Telefon kupujem u prodavnici i naravno kupujem ga po izlasku zašto bih ja sad kupovao 16PM kad uskoro treba da izađe 17ka i mislim da ovako skupe telefone ne treba da kupuju ljudi koji nemaju novac za isti tj kupuju na rate ili se na razne načine dovijaju ništa ne gube ni sa telefonima sa 500E a neće se dovoditi u razne probleme. I da kad sam kupio ovaj model platio sam ga 1500E kupio sam ga otprilike 2 mjeseca po izlasku a tako ću i sledeći, ovaj računam da ću prodati za 1000E a doplatiti 500 da kupim 17ku zašto bih ga kupovao godinu po izlasku onda to nije najnoviji model.Smešne su mi ove osobe koje traže razne načine da uštede 100-200E a kupuju uređaj koji nema nikakve značajne suštinske prednosti u odnosu na aparate od 400-500E?
XxX
•
1.07.2025 15:35h p73gp8mg6rxhzl4Kupio si ga u Istyle i bacio 181 hiljada. Na oglasima kosta 50 hiljada manje 😁 Najjace glave… btw. Uvek je bolje sacekati par meseci da se stabilizuje softver i ispeglaju bagovi kojih bude pri izlasku. Novembar/Decembar idealno vreme za kupovinu 😊
Iggy
•
2.07.2025 13:57h vzp0kfwlp8cp0x4Ja sam moj 16pm kupio za 1080 € pre nekih mesec dana a prodao drugaru 15 PM za 750
marko
•
2.07.2025 18:47h 919lqwfx5sk4skyveliko xvala ljudi puno ste mi pomogli
Ebeneezer Scrudge
•
15.07.2025 13:15h 3lllg5wvc4mz830Telefon sam kupio u Americi i to u pretprodaji i kostao je 1320$ sa sve originalnom maskom,a dati 1500-1600€ za telefon u Srbiji je suludo,faktički proseravanje i uopste se ne radi o tome da li je neko imucan ili ne. Nepusac sam recimo,za godinu dana imam cist 16PM i jos i kusur za razliku od aktivnog pusaca,eto primera radi…Ponovo kazem dati tolike pare za Iphone u Srbiji jednostavno vredja inteligenciju i zdrav razum
Milosh
•
26.06.2025 15:06h
sfssh6nmhl2v662
Zdravo ljudi,zanima me koji telefon bolje leže u šaci,konkretno muškoj šaci,iphone 16 pro ili 16 pro max,dvoumim se između ta dva modela ali mi je šaka velika i ne znam da li će mi odgovarati pro max model,da ne bude prevelik,a s druge strane 16 pro bi mi možda bio premali.
P.s. do sad sam koristio samsung uglavnom
Bo
•
26.06.2025 21:36h 3bswdl8h6lxhfkpNajbolje da odes u neku poslovnicu operatera i probas sam.
pera
•
27.06.2025 06:27h mxyhv3h62lytdmkPro max bez razmišljanja.
Voja
•
27.06.2025 09:09h kbmnhnbt0g0gnd4Odeš u radnju i probaš u ruci. Nemoguće je drugačije odgovoriti. Šta ti vredi komentar tipa iznad “pro max bez razmišljanja”, a tebi se ispostavi da ne odgovara? Niko ne može da zna koji telefon tebi leži u ruci osim tebe. Pozdrav
ilija
•
27.06.2025 15:29h 3rwmgx2v647x5lxsamo max u pravu je pera
Mare88
•
27.06.2025 15:39h jcl04x0pmq68y53Ja sam prodao max i uzeo obican pro. Nemam male ruke, jednostavno mi je kao i 99% ljudi pro max bio prevelik za koriscenje jednom rukom. Tezina kao tezina, svaki je tezak i plus dodaj masku, ali dimenzije su takve da retko ko moze palcem dohvati od dna do vrha ekrana bez “migoljenja” u ruci i rizika od ispustanja telefona. Tako da, proveri u radnji i vidi sta ti odg. Baterija je znacajno poboljsanja na 16 pro modelu i sad je u rangu 14/15 pro max sto je fenomenalno.
Milosh
•
4.07.2025 14:28h blt0s1vk5m3b96t@Bo meni to zvuči malo sramotno s obzirom da živim u malom gradu i ko će da mi dozvolu u yettelu a1 itd da probam telefon u ruci,ljudi će me gledati sa čuđenjem
Jovan7
•
7.07.2025 10:16h j664473scshsnwkImas izloge sa telefonima na USB kablu koji sluze da ih uzmes i probas, niko ti se nece ni obratiti.
Milosh
•
7.07.2025 23:56h h9hwzpyrd3v38t2@Jovan7 gde ima to tačno,npr u yettelu nema to npr
Joca
•
9.07.2025 08:20h 359mgmwf9vdhx02Svaki operater ima izlog sa telefonima, ako nema neki gde si ti bio, idi u drugi. Ne moraš da budeš njihov korisnik niti ćete iko šta pitati. Samo si tu da probaš telefon 🙂
Milosh
•
9.07.2025 12:42h g77kjzq82twcz0hZnači ne bi me gledali u čudu ako sam npr yettel mreža a odem u a1 ?
Milosh
•
12.07.2025 13:18h 1zk486cdfl7q1qsE dobro onda,pa nisam znao,nisam do sad isprobavao to,hvala u svakom slučaju :))
Mina
•
24.06.2025 11:15h
xfxf250v87yft4q
Skoro sam prešla posle dosta godina sa Androida na IPhone pre svega zbog fantastične kamere ali nikako da se naviknem na Apple galeriju, imam verziju iOS 18.5. Naime u galeriji mi strpa sve žive slike, screenshots, downloads, WA, itd. zajedno sa snimcima sa moje kamere u onaj prvi prikaz gde je to sve pomešano i totalni haos. Kod Android OS sam imala (konkretno Samsung), posebno slike sa moje kamere u Camera folder, a sve ostalo po svojim folderima. Znao se red što je i logično. Izgleda da ne mogu Iphone Gallery App da podesim da radi to isto. Znam da mogu ja da pravim albume i dodajem slike u njih, ali ovu veliki papazjaniju gde je sve zajedno odmah na početku ne znam kako da kultivišem. Koji app drugi da skinem da je free i da se dobro pokazao? Pokušala sam da skinem Google Photos ali njega uopšte nema na App Store i kada se locira putem pretraživača i proba da instalira kaže da nije dostupan za region Srbije. Kako to? Da li mogu da nekako promenim region van Srbije pa instaliram Google Photos pa se vratim na region Srbije da mi ne bi iOS pravio probleme posle oko drugih stvari? Hvala puno :*
mrgud
•
24.06.2025 11:45h fx55t1crmr2xsyjRegistruj cloud na HR i moći ćeš
D
•
25.06.2025 11:08h gnrf6bmfmrt9kn7Trazi od ChatGPT ili na youtube uputstvo, vrlo lako se optimizuje galerija i izbace nepotrebni albumi.
.
•
25.06.2025 13:01h vl8x5vbh788qd5vNije lako. Tu izmenu su uveli prosle godine, sa iOS 18. Iako vise godina koristim Apple telefone, Galerija je stvarno haos, katastrofa kako je uradjeno. Navodno je sa iOS 26 to popravljeno i radi kako se ocekuje, tako da ostaje da se saceka Septembar kada iOS izbaci release verziju iOS 26. Cudno kako Apple neke stvari odrzava losim i pored ogromnog broja zalbi korisnika. Kao sto je slucaj sa tastaturom.
Wave
•
25.06.2025 16:29h 2yrb3r9frksz5ngTastatura je ubedljivo najbolja od svih telefona koje sam koristio 😁 Ribe sa noktima od 5cm uspevaju da kucaju bez greske. Ali nemoguce je svima ugoditi.
.
•
26.06.2025 00:16h vj37tbwc2qjyy93Najbolju tastaturu je ubedljivo imao Win phone 😊. Tastatura je IO tool na koji se ljudi godinama najvise zale Apple-u. Nista vredno pomena nisu dodali toj tastaturi deceniju i vise. Mnogo korisnika skida Swift, ali ta third party ne radi bas svuda sirom OSa.
Cvv
•
26.06.2025 08:55h kygc7hddw3gdshdJedina tastatura na kojoj mogu da iskucam prosirenu recenicu bez greske :) Kome ne odgovara iz XY razloga, nek kupi drugi telefon :) Pozz!
Mina
•
27.06.2025 07:41h lgc1mnj05d780c7U vezi galerije, problem je što nigde ne odvaja fotografije napravljene glavnom kamerom, nigde, one su u bućkurišu sa svim ostalim na početku. Odvaja selfije, odvaja screenshots i video u posebne albume, ali ne i glavnu kameru. Jednostavno, nema camera folder, zaista neverovatno. I posle u bućkurišu morate da tražite fotografije koje ste sami napravili zajedno sa downloads, screenshots, WA, Viber,… zaista neshvatljivo loše. Jedva čekam da to promene do Septembra kao sto svi imaju više od 10 godina jer neću da se zezam sa promenom regiona zbog Google Photos jer sam platnu karticu već registrovala za Srbiju i kupovala na App store, pa da mi ti nešto ne zezne.
Gox
•
27.06.2025 09:22h lmn5yrwpjfnhnqc@Mina, imas aplikacije tipa Metapho, koje filtriraju fotke po focal length, odnosno žižnoj daljini. Glavna kamera je obično 26mm, ultraširoka 13 a telefoto 52 i više. Ako ti baš treba, možeš da ih tako raspodeliš.
Iggy
•
2.07.2025 14:03h n02jvd5klysl62mTastatura na iPhone je po meni najbolja. Koristio sam svakakve telefone ali ovde je najbolja. Možda bi mogao dodati da je Gboard sledeća koja je iole vredna pomena. Neko je pominjao i Swift, ali to je totalni promašaj.
pera
•
19.06.2025 14:47h
sbpqrn6xwm182st
Da li neko ima ideju kako se izboriti sa duhovima, malim svetlosnim tackicama koje se pojavljuju u video snimcima snimanim ovim telefonom nocu? Jednostavno preplave video ako je snimano u gradu jer ima dosta gradskog svetla od raznih lampi. Takodje ako snimam fotografije panorama gde je sunce u kadru, recimo zalazak na moru, dobijam veliki odblesak negde po sred kadra koga nikako ne mogu da izbegnem kako god da okrenem kameru i to je skoro u 100% slucajeva prisutno na 5x (120mm) telefoto kameri?
Dragan
•
19.06.2025 19:30h 4mnmsdcrjl3qfn1To nisu duhovi, to je odsjaj od kamere 😁 kada direktno svetlost udara i odbija se od otvor blende.
F1
•
20.06.2025 00:17h y7383kxbqj866mbJa na fotografijama koristim magic eraser za te stvari, neminovno je da se pojavi odsjaj na svakom telefonu, nadam se da ce neke buduce generacije to bolje ispeglati. Nije strasno, ali nekad smara, slazem se.
Milan
•
16.06.2025 08:03h
412v2sk3qb56x0m
Dosta iritirajuci problem imam sa Face Unlock cim telefon stavim malo iskosa na sto i prepisujem sa njega u svesku, naravno on se ugasi posle nekog vremena i ne mogu da ga otkljucam bez da kucam lozinku ili ga podizem svaki cas prema licu da moze da se otkljuca. A zaista se ne radi o nikakvom posebnom uglu na stolu, odmah pored sveske i ne moze da odradi Face ID. Na svom starom Androidu samo bih presao preko senzora otiska prsta i otkljucao bez ikakvog cimanja. Sve sam ukljucio za Face ID u podesavanjima i naravno mrka kapa. Super radi Face ID sve dok mozete telefon slobodno da drzite u ruci i usmerite savrseno prema licu onda radi i po mraku, ali cim on zavrsi na nekoj podlozi pored vas zaboravite na otkljucavanje bez da kucate lozinku. Zato Apple treba da uvede i senzor otiska prsta pa ko voli nek izvoli ovako ocigledno postoji ogranicenje koje utice na rad.
Srdjan
•
16.06.2025 12:44h 9ctndknynxsjr66Ukljucis opciju da se telefon ne zakljucava, Iphone ima tu opciju preko shortcuts. Mozes da podesis na double tap / triple tap. Ili action dugme sa strane. Naravno, mozes i da udjes u opcije “rucno” i samo iskljucis ili pomeris timer za zakljucavanje. I na kraju, iskljucis opciju da je neophodno da ti skenira oci tj. Da proverava da li gledas u ekran da ga otkljucao. Duzi niz godina sam koristio android sa otiskom prsta i bezbroj puta sam morao da ga otkljucavam sifrom, jer mi ne prepozna otisak ili su mi vlazne ruke ili nesto trece, a za 2 godine sa ajfonom mogu da kazem da sam jednocifren broj puta imao problem otkljucavanja iz raznih uglova i pod raznim uslovika (kape, kacketi, i sl.) verovatno najpouzdaniji i najsigurniji unlock na trzistu, pa verujem da i oni ne smatraju da im treba dodatna opcija :)
Kum41
•
17.06.2025 17:13h nhx4svl82b9t6xrBrv Srki. Imao sam sličnu zamerku pre par meseci i rešio vrlo jednostavno. Pozdrav
Bole
•
23.06.2025 19:44h 174yy3kql4r8fd3Kako?
Korleone
•
15.06.2025 11:03h
7vwsz2ql2kks65b
Je l' će na IOS 19 tj 26 biti opcije umanjenja ikona?
Marko
•
15.06.2025 15:25h bm91f0f69xs97rsVrlo verovatno. Video sam da postoji mnoštvo opcija, smanjivanje sata i slično.
Drasko
•
14.06.2025 10:17h
46522kgkc08258d
Pozdrav. Da li još neko ima problem da mu se telefon zagreva ekstremno prilikom korišćenja kamere, dakle nakon par minta? Ili je to do iosa (azuriran je na 18.5). Hvala.
C2
•
14.06.2025 11:11h 57pgffb45dfhyvnSvaki telefon se greje prilikom korišćenja kamere. Dodatno zagrevanje je očekivano ukoliko se kamera koristi direktno na suncu, ukoliko se snima 4k video, ukoliko je duže aktivna i sl. Iphone ima sigurnosni protokol, ukoliko se preterano zagreje iz nekog razloga, dobićeš upozorenje da je preterano vruć i aplikacije će se automatski stopirati. Moj savet je koristiti kameru onoliko koliko je neophodno, podesiti auto-lock na 30 sec - 1min. I ne koristiti preterano po velikim vrućinama i na suncu. Generalno važi za svaki telefon, pa i iphone, nevezano za verziju IOS (možda u budućnosti to bude bolje), ali kamere su dostigle dosta visok kvalitet i mnogo procedura radi u pozadini da bi taj kvalitet bio moguć, što svakako opterećuje telefon i samu bateriju u velikoj meri. Bez brige, nisi jedini :)
Drasko
•
16.06.2025 09:28h hxt7znb2882zrk3Hvala puno na odgovoru.
grk
•
12.06.2025 11:39h
03f9b48qcscrvk4
Da li će carine na kinesku robu da utiču na cene Ajfona zna li se šta?
Bole
•
12.06.2025 21:53h y9zz2d9vv3xhp40Ne, carine su za Američko tržište. Što se našeg tiče sve kao i do sada.
turak
•
13.06.2025 15:00h 2vk4wtwqkd7nyddKao i za sve ostale Kineske proizvode,zavisi od zemlje do zemlje i kakvi aranžmani lokalno postoje za Kineske proizvode.
Covke
•
13.06.2025 17:16h z5hxlvtpxh3ljf9Carine koje Amerika uvodi Kini nemaju veze sa nama. Morate to da shvatite ljudi :) uzivajte
Deki
•
8.06.2025 14:15h
qx4nyb3w4b6x4bz
Da li mogu dve kartice?
Drago
•
8.06.2025 19:02h kftc8m37lcv0v93Da, ima varijanta 1x sim 1x esim ili 2x esim.
Petar
•
11.06.2025 16:14h y9kh5f1fgphzk2zKako to da ne mogu 2 x SIM?
Boki
•
11.06.2025 16:33h cqgpsbz99cslt8yPolako se prelazi na eSim, američki modeli već furaju isključivo varijante 2x eSim, kod nas će to EU verovatno da nametne kroz koju godinu, možda već i 2027.
jABUKA
•
14.05.2025 21:05h
gy87spz8fbyht12
Konacno srpski jezik u podesavanjima telefona! Wee
Lazar
•
15.05.2025 15:49h 0hwmptj6djtybypI opet nista odavno je srpski jezik ali bukvalno je samo tu
Dragan
•
16.05.2025 11:10h nlynxyt4kp4x0qsI dalje mi ne treba, visestruko lakse koristiti telefon na engleskom i mnogo lakse razumeti neke fraze i segmente sistema koji na nasem jeziku zvuce mnogo konfuzno i nema adekvatan prevod.
Vule
•
28.05.2025 11:04h 7lr3bsbppqfrj6pcekaj srpski kroz sve aplikacije kao hrvatski npr. ili samo delimicno?
Iggy
•
16.06.2025 13:02h x785sns0d1b1yshSamo nikako. Nema na Srpskom nego samo Hrvatskom.
VV
•
17.06.2025 08:18h dv5s0j4sk4028hkSve je to isto. Kad su izrazi menija u pitanju nema znatnih razlika od Srpskog. Iako licno koristim Engleski, znam starije ljude koji ga koriste na hrvatskom bez ikakvih problema.
Lidija
•
15.04.2025 08:58h
10201xqndg9vrwf
Treba mi hitna pomoč u vezi toga koje srpske kartice rade da bi se mogle registrovati na Apple ID account. Hoću da kupim dve aplikacije, ali nikako ne mogu da registrujem karticu, probala sam tri već, poslednja debitna devizna Mastercard NLB Komercijalne i ne radi. Šta radim pogrešno? Hvala :*
S/
•
15.04.2025 11:04h 74g5rc3kf22cnvbApple Pay je dostupan u Srbiji i podržava sledeće banke: • AIK Bank  • Banca Intesa  • Erste Bank a.d. Novi Sad  • HALKBANK  • Mobi Banka  • NLB Banka  • OTP Banka  • OTP Bank Serbia  • Postal Savings Bank  • ProCredit Bank  • Raiffeisen Bank  • UniCredit Bank Korisnici koji imaju račune u ovim bankama mogu dodati svoje kreditne i debitne kartice u Apple Pay na iPhone uređajima. Apple Pay podržava većinu glavnih kartičnih mreža, uključujući Visa, Mastercard, American Express i druge. Možda da kontaktiraš banku direktno i uputiš pitanje njima…
Damir
•
8.04.2025 11:41h
b5660k1n3h808jj
Savet da li uzeti sad 16promax ili sačekati 17promax? hvala
Nikola
•
8.04.2025 11:47h cyw8y6hdmmpdm0fMislim da je bolje da ga uzmeš sada iako je veliko iskušenje pošto taj 17 Pro Max po najavama će biti totalni redizajn. Kažem sada jer samo za 3 dana Apple je izgubio na berzi neverovatnih 640 milijardi dolara zbog Trampovih carina. Nema šanse da to ne zahvati i nas kao što nas i sve loše zahvati što može. Navodno najjači Apple model mogao bi d aposkupi 350 dolara. politika.rs
F
•
8.04.2025 12:03h 6yz9llp7m2d5kqhNece poskupiti jer su vec prebacili mnogo toga po Aziji, konkretno Indiji. To su samo price za lozenje sada, kada bi toliko poskupeo izgubili bi sve haha. Ljudi moji… ako bude 50e skuplji to je to, a i do septembra ima mnogo. Apple je prevelika kompanija da bi dozvolila da zavisi od jednog ludaka za foteljom. Bez brige.
Damir
•
8.04.2025 12:09h 2by7x019qfrvtxjNe brinu me carina imam 14promax koji sam uzeo još malo 2 godine pa da li je ok da ga zamenim za 16promax ili sačekati 17promax možda neko zna da li će biti značajnijih promena u odnosu na 16promax
F
•
8.04.2025 13:28h cfp2yj36fg8x9hsDolazi bolja telefoto kamera na 17, prica se o izmeni izgleda pozadi, ali ne ocekuje se nista drasticno. Veca baterija, ekran i ostrvo ostaju, punjenje bi trebalo da bude napokon ubrzano malo, ne ocekujem neko ludilo kapiram da ce da gadjaju do 45w kao samsung. Iskreno male su razlike iz godine u godinu ako nisi prezahtevan i ne trazis dlaku u jajetu sto se kaze, mozes da uzmes 16 i ne brigas brigu, sad mu je i cena dobra. Ja sam uzeo 16 pro pocetkom godine i zadovoljan sam, pro max mi je bio glomazan, a za ostalo sto dolazi sa 17om ne marim, uvek mogu da prodam ovaj i kupim 17 kada izadje :)
Damir
•
8.04.2025 16:14h 5f7dwbnk7z2ybl7Hvala ti :)
F
•
8.04.2025 17:02h cg3rq0y7dz9lz2tNema na cemu :)
ilija
•
8.04.2025 18:26h 8wjr3x42wctpmnsbrate uzmi ga, sta da cekas.. telefon je full... dok sacekas 17ku koja ide krajem septembra tek prezentacija, dok ga uzmes bice posle oktobra,novembra.. uzmes ovaj i uzivas pa posle kad izadje das i doplatis ako ti bas bude trebao poslednji model.. realno.. pozz :))
Damir
•
8.04.2025 20:36h 8b0nj79k8hc4m68👍
Stole
•
10.04.2025 08:58h lvfrx9gzlky7k2dDamire Max verziju obavezno.
Damir
•
13.04.2025 12:06h ygnqzfgc2gq52qrSamo max i dolazi u obzir.
Ty
•
30.04.2025 21:51h mlc6f8cswgrvqzlNova serija ce i ove godine da donese razocaranje na kraju, imajuci u vidu sta se mesecima ranije prica. Bice kozmetickih izmena. Carine afektuju modele koji ulaze u Ameriku, za Evropu su distributivni centri Irska i Holandija. Ali Apple nece dozvoliti vece razlike u ceni, pa se ocekuje da i cenu u ostatku sveta podigne zbog carina.
Sale
•
6.04.2025 12:18h
m07npshyk46pxkh
Zdravo imam 16 pro i razmišlja da predjem na Samsung s25ultra da li je pametno
Mladen
•
6.04.2025 14:53h hc70tp34l93qcd0Zasto bi presao je glavno pitanje? Jel ti nesto ne odgovara na ajfonu ili si iz fazona da promenis malo?
Sale
•
6.04.2025 16:09h 37l5xd5cx19csx9Zbog baterije a malo bih i da prometnim
Mladen
•
6.04.2025 20:18h 5fldtb8kt9jmfzmBaterija ce ti biti malo bolja na ultri, ako ti odgovara android neces pogresiti.. sve je individualno. Ajfon ima po meni bolji softver i jedini daje istovremena azuriranja svuda u svetu nesto sto mi je falilo na Androidu i zbog cega sam presao.
S
•
6.04.2025 22:11h xhjhkrvhzjypyfbS25 Ultra ti je moćniji uredjaj od 16 pro, imao 16 pro i zamenio ga za Ultru. Vizuelno, ekran sam pogled na uredjaj je na strani Ultre, moćan je. Brzina i fluidnost je slična. Kod Iphona su mi extra te Ios forice, dobar je softver, tastatura za kucanje je najbolja, Imessage toop. Baterija je na strani Ultre, jak dan korišćenja i uveče na 25-30% ostane. 7h ekran plus na to oko 2-3h razgovora, baterija u realnom je jako dobra, koristio sam dosta novih modela. Iphon kada kupiš nikada ne napuni sa punjačem mimo originala, inače od tada je baterija potpuno nestabilna. 16 pro sam mora da dopunjavam stalno. Pozz
Uvek.
•
7.04.2025 08:23h sjmlr3lyntvb541Koristim 16 pro 2 meseca, imam 32 ciklusa punjenja i 100% BH. Baterija na ovako malom telefonu je zver, kao i softverska optimizacija ajfona koja ide korak ispred svih ;)
Sale
•
7.04.2025 08:51h f9m6ltlyz8462qqPrešao sam sa androida pre dva meseca i jedino što mi nedostaje je upravo baterija i softver koji nije tečan kao na starom OP,najviše mi u stvari i nedostaje baterija jer ovde traje kao i na OP to nije sporno ali kada hoću da je dopunim na brzinu to je prosto nemoguće kao ni dopunjavanje sluški na telefonu ostalo je top.I ovo prozivanje oko ažuriranja ja sam na moj stari OP redovno dobijao ažuriranja ne znam šta je problem tu
Z
•
7.04.2025 09:59h 9fjbg4m9ywkb2brSta je OP?
Sale
•
7.04.2025 15:16h klyhdlkdg0fzvp2OnePlus sam zadnji koristio 12 sa 512gb odličan telefon.Internet dostaa brže puni stranice nikad nije se desilo da smrzne neku app a ovde jest posebno kameru kad izlazim i to punjenje neuporedivo bolje.Menjam telefone najčešće na 6 meseci tako da ko voli IOS ovaj je odličan ali za mene nije previše kompromisa posebno sam primetio da mi u zadnje vreme instaliraju sami neke app evo sad su mi instalirali asphalt igricu a ja ne igram igre i neku app ne znam ni za šta služi nešto ne smeta mi ali nisam znao da sa ažuriranjima instaliraju app bez mog pitanja
Z
•
7.04.2025 16:12h 38wb6gt46swz367OnePlus je ok brend sa losim kamerama.
ilija
•
7.04.2025 17:11h 47bwkwv2phypynjljudi vi ovde svi pisete za 16 pro, ali za pro max, baterija je odlicna..dan i po izgura lagano..
Aca
•
7.04.2025 21:38h jwy0h9f8scwfrl4I 16 pro ima odlicnu bateriju, bukvalno u rangu 14/15 pro max
Sale
•
8.04.2025 08:28h xy59k7wtwxf087g16PM je kod mene i baterija je odlična ali punjenje je očajno a kamere na OP su predobre ja ne znam šta na njima ne valja super je telefon kao i ovaj samo mnogo jeftiniji
Aca
•
8.04.2025 08:57h tjw8t1p2qmb3jzrPunjenje je sasvim dovoljno jer se telefon puni na dan i po - dva po sat vremena. Ko voli da przi bateriju brzim punjenjem moze slobodno da uzme kineza. Sto se kamera tice, svako ko se razume u telefone ce ti reci da je tu gde 1+ pravi kompromise i toga su svesni i oni. Nisu lose ali nisu u rangu iphona, ultre, huawei i sl.
Sale
•
8.04.2025 10:49h 4hzc1xsg1751rcdTo je tvoje mišljenje i ne bih da te ubeđujem u suprotno i verovatno nisi koristio nikad ništa sem Ajfona i ne znam kako su pre radili ali ovo sad ne može da se poredi sa OP punjenje,pa ja sam OP za 15tak minuta ujutro punio sa 30 što ostane od prethodnog dana do 100% i naveče ga opet svučem do 30-40% sa 7-8SoTa a ovde mi ostane naveče oko 20-30% baterije i moram ga puniti noću jer ujutro za to vremena koliko imam ne mogu da ga dopunim ni do 50-60% a to mi nije dovoljno.kamere nisam testirao ali snimci i slike koje sam pravio sa OP i sada ove kada uporedim veruj da nema razlike možda u laboratoriji ali ovako na TV ja kad gledam to je isto sve samo što ovaj mnogo bolji osećaj ima kvaliteta izrade samog telefona da li zbog titanijuma i nekako je lep za držati ali fluidnost i brzina rada OP rules
Aca
•
8.04.2025 12:05h xhdbgscy5scc2zkKod mene je oko 9h SoT na 16 pro obicnom, a punim ga do 90%. Izgura i drugi dan cesto, nista lepse od malog a mocnog telefona. Ceo zivot sam koristio Androide pa znam i razliku. Dobar je OP, daleko iza ajfona doduse, ali kome je dobar, super ;)
Sale
•
8.04.2025 15:20h zxj08d6mpdt2wqxSoT im je generalno sličan nema skoro razlike ali kažem punjenje je miljama ispred kod OP i žično i bežično s tim da sad ne mogu da dopunim sluške na Ajfonu a na OP sam mogao a veruj mi brzina rada i stabilnost su na strani OP kamere su iste a kvalitet izrade na strani Ajfona,neću ga koristiti duže od 6-7 meseci ne da nisam zadovoljan nego jednostavno jer tako menjam telefone i idem na android do 17PM i to samo ako unaprede sistem što se tiče korištenja brzine i stabilnosti to je na strani OP često menjam telefone i pre je Ajfon bio vrh što se tiče glatkoće i stabilnosti ali to više nije tako nisu sad to neke velike razlike ali oseti se u radu
Dragan
•
9.04.2025 09:30h hkzkvfkymcqpqj4Nije miljama ispred nego u minutima :D sto vole ljudi da dizu brzinu punjenja kod kineza u nebesa. Dzabe sve mene zanima kakav je kad se skine sa punjaca a ne da li se puni za 30 ili 50min. Koristim ga 40+ sati 20-30min mi ne pravi nikakvu razliku, hocu stabilan i fluidan telefon a to je ajfon. Oprosteno je nesto sporije punjenje, zato mogu posle godinu dana da ga prodam za fine pare dok OP i slicne brendove ne mozes ni upola cene.
Sale
•
10.04.2025 09:23h 8f2nd7z2rdy5k8yJa sad koristim 16PM odličan i kvalitetan telefon ali nije u redu da pišeš protiv ako nisi koristio a ja jesam dosta androida i 23Ultra ali kažem iz iskustva najbolje iskustvo od svih do sada sam imao za pola godine korištenja OP a od Ajfona sa 13PM jer 14 i 15 nisam ni kupovao.Punjenje pravi veliku razliku i da brzo punjenje uništava bateriju onda ne bi proizvođači auta gde baterije koštaju desetine hiljada eura stavljali što brže punjače to su priče za malu decu a o fluidnosti sistema moraš prvo da isprobaš nešto drugo pa da pišeš ja jesam i kažem da je OP primetno bolji u tom a ovaj je bolji samo što je jednostavniji manje ima podešavanja a svi su Kineski to nema zabune bar ovaj kod mene mada čujem da ih ima i iz Indije a cena ja ču videti kako ću ovaj prodati a OP sam platio 900E a posle pet meseci sam ga prodao za 850E nije loše zar ne
Voja
•
10.04.2025 18:48h fhvqwtn2hzg1972OP platis 900 prodas 500-600 ako imas srece.
Sale
•
11.04.2025 07:49h c3yqn45rmpgnyhpNije u redu da pišete neistine samo da bi omalovažili neki telefon ja sam napisao kako sam prošao sa OP i to je jedan telefon sa kojim sam do sad bio najzadovoljniji i najbolje prošao kod prodaje.npr sa 13PM kog sam platio oko 1300E krajem 21 godine prodao sam ga u ljeto 22 za 1000e i ja sam bio zadovoljan sa OP sam naravno prošao bolje ali neću da kažem da neko drugi nema drugo iskustvo
Trziste
•
11.04.2025 12:43h 54t1ddpb8ptp2htSve ok Sale. Neka bude kako si ti rekao. Mnogi ovde ce se sloziti da to nije bas realna prica, ali nije ni nemoguce. Necemo ulaziti dublje u temu jer nema poente, kada je kupovina / prodaja u pitanju ima previse faktora koji mogu da uticu. Civilizovani smo, pa cemo i ovaj put biti. Sportski pozdrav
.
•
22.04.2025 11:01h ckwt213zznpt2x8Reverse punjenje bi trebalo da postoji, zicano. Tako da mozes da probas.
Sale
•
29.04.2025 14:40h 8mm0hqhp054ktnzKako misliš žičano, kada stavim sluške na telefon kao na ranijim što sam radio nema punjenja, jel ima negde u opcijama ja nisam mogao naći da uključim bežično obrnuto punjenje tako na OP funkcioniše? I samo da kažem evo posle dva tri meseca da sam razočaran u sistem, telefon je odlično odrađen ali IOS je blago je reći smešan, fali brdo opcija imao sam problem i sa plaćanjem parkinga u Bosni SMSom i još mnogo neprijatnosti od samostalnog instaliranja i brisanja aplikacija do izbacivanja iz aplikacije kamere. Na 13ki je to sve bilo mnogo bolje i stabilnije.
Boki
•
29.04.2025 23:36h h5phv19l4rvzpkpPlacanje parkinga nema bas nikakve veze sa telefonom haha. A ako ti toliko fali android, vrati se. Ne razumem potrebu da koristis sistem koji ti ne odgovara? Ja sam prezadovoljan 16icom, od kamere do softvera, najmanje mi fali AI. 13 je bio odlican model kome ne treba najnoviji i dalje je dobra kupovina.
Mony
•
30.04.2025 21:53h cfyz5rj5cnt63zyZicano znaci preko zice, koja se drugacije zove kabl ;)
Sale
•
5.05.2025 11:36h 1ztfg24q4vksn2tPa znači da nema ni bežično dopunjavanje drugih uređaja,mislio sam da su bar to dodali za ove tri godine znači ništa i dalje im i to fali.Preću ja na Android samo se nadam da neću mnogo da izgubim na PM jer već za tri meseca kako vidim na oglasima sam kalirao bar 300Evrića,platio sam ga 1400 a sad ako dobijem 1100 biće kako vidim premija.
LK
•
7.05.2025 18:15h g3mjwpgm2zmp635Sale, ajfon najbolje drzi cenu. To sto si ga platio 1400 je mnogo, trebao si da sacekas da se ispumpa lazna cena koja je uvek visoka u pocetku. Samsung i ostali androidi su opet izgubili mnogo vise cene u poredjenju na ajfon.
Sale
•
8.05.2025 14:28h 33xhpwk5r5zf7ykJednostavno nije tako kako pišete,evo sada gledam na oglasima ja sam 22 godine prodao 13PM za čini mi se 850E i oni se sada kreću oko 300E a S21U iz te godine isto 300E a npr Xiaomi 11 ultra iz tih godina najbolje drži cenu njega nema ispod 350E i više tako da to što pišeš nije činjenica nego ti tako misliš a činjenice su ipak drugačije sve je to tu negde što se tiče polovnih telefona a kažem ti da sam i OnePlus prodao čini mi se isti dan kad sam ga oglasio i na njemu sam zaista malo pao sa cenom
C
•
10.05.2025 10:40h 3nf1481mccmbyfxPosalji mi link ili screenshot gde si nasao 13PM za 300 evra ja ga kupujem odma.
C
•
10.05.2025 10:42h cwbr59rxwfyhg4yOnePlus za mesec dana sa 1100 na 760 🤣
trta
•
12.05.2025 11:50h gg7sn74pw9cjz3bimas ih na oglasima za 300 to bar nije problem nać jestee da takvi brzo nestanu ali ih ima jutros ja ovde otvorio neko je bio postavio link ali ga sad nema obrisan je izgleda
Branko
•
12.05.2025 15:27h lf7mm1xh34tztqmKoristim Android ali činjenica je da iphone ubedljivo najbolje drži cenu i najlakše se pronalazi na oglasima. Nigde nećeš naći očuvan telefon po toj ceni kao što reče f1, možda sa polomljenim / zamenjenim ekranom ili zamenjenom baterijom. Iphone 13 običan model košta oko 440-460 evra. Pro max je oko 550e ako želiš normalan telefon. Ti slobodno pošalji screenshot oglasa tog gde ga nadješ za 300. Ja koristim ultru i čak i on gubi cenu dosta brže od iphona. To je opšte poznata činjenica i ko god se razume u telefone može da potvrdi. Sportski pozdrav, nećemo se lagati ovde bezveze :)
Sale
•
15.05.2025 10:16h l928qwj02w8by1sPa normalno da su svi ti sa jeftinom cenom verovatno lošiji od onih koji su dosta skuplji, kako kod Ajfona tako i kod drugih. Generalno kod ajfona u startu daš vipe novca i ja kažem na svom primeru i ne znam čemu odma tako gorčina i prozivanje da je laž ja sam za tri meseca ako ostane ovako izgubio 300E, nisam ga još prodao ali koliko vidim da ne mogu više od 1000E da dobijem za 3-4 meseca star PM u ovoj konfiguraciji
S1
•
18.05.2025 09:02h dcwlfvw5pq28s62Sale, ajfon se ne kupuje u septembru/oktobru, to su nabudzene cene i pecaju ljude poput tebe. Sacekas decembar i castis sebe lepo za NG kad dodje na realniju cenu. Kasnije i kad ga prodajes manje gubis. Nije ajfon problem, ti si napravio gresku. Svakako najbolje drzi cenu od svih telefona, bez razmisljanja.
Sale
•
21.05.2025 15:44h jcjxwfwytkkp1f9Kupio sam ga nekako odmah posle nove godine i platio 1370E, e sad to nije ni septembar ni oktobar pa da me tako prozivaš a pitanje je da li sad za njega mogu dobiti 1100E priznaćeš da je to ipak veliki pad cene za telefon za koji ti kažeš da najbolje drži cenu,na svim pre sam manje gubio
Goran
•
5.06.2025 08:06h dlgyphc8md58th8Kupio si ga za 1370 kad je kostao 1200. To je tvoja greska majstore.
Sale
•
6.06.2025 14:43h 28fxz9pls6yj2ydPa ovaj je sada nov oko 1200E bez veze pišeš,pa kako bih ja inače onda za polovan dobio 1100 ako nov košta 1200 to možda na nekim oglasima kombinacije neke i to a u prodavnicama sa fabričkom garancijom i sad je oko 1200 možda 50E niže negde ima.
Drago
•
8.06.2025 19:05h zqlhj7pqjrdbj6sPa Sale druze, cena mu se ne menja toliko posle nove godine. Septembar / Oktobar je naduvana, u Novembru pocinje da pada, a posle Decembra dolazi na “realnu” cifru. U pravu je Goran, i ja sam kupio telefon kada i ti i tada je bio 1229 za 256gb verziju. Znaci dao si 150 evra vise nego sto si trebao, drugi put bolje prati cene, nije ti ajfon kriv :)
Sale
•
9.06.2025 15:32h gjyfhwwmk7jxbrmGeneralno ta priča o držanju cene ne pije vodu, evo odlučio sam da prodam svoj 16PM i kupim 15Ultra i gledam novi su skuplji Šaomi u istoj konfiguraciji nego 16ProMax nov tako da ispade da bolje drže cenu Šaomi nego Ajfoni, a isto i polovni ne može se 512 nać za 950E i jedan i drugi
Cena
•
10.06.2025 23:23h 89rz8wjf9rqpx73Generalno pričamo o ajfonu koji je star 10 meseci i šaomiju koji je predstavljen u Evropi pre 2 meseca. Ušao sam na oglase da bacim oko i… iphone 16PM - 1090 evra za 256gb, Xiaomi 16/512 istovremeno 990 evra. Znači opet skuplji ajfon za 100 evra iako je izašao 8 meseci ranije. A razlika će tek da se pravi kako odmiču meseci jer xiaomi gubi cenu jako brzo, i dalje je relativno “nov”. Nadam se da ti je sad malo jasnija cela ova priča :) Tu sam ako imaš još neke nedoumice. Pozdrav
Sale
•
11.06.2025 08:32h ql5ycdbhvqg5bbzGeneralno nisi dobro informisan a nisi dobro ni video,ima ih i za 950E oba ali ispod nema,cene na oglasima ti 15U su kineski koji su mnogo ranije počeli da se prodaju kod nas.Generalno kada sam sada pogledao cene za 15PM i 14U najjeftiniji su tu 650E na oglasima.Ako imaš još neke nedoumice oko cene slobodno piši,tu sam da ti objasnim
Sale
•
12.06.2025 21:54h 64zf15t83w9b2rcNisam dobro video, moja greska. Izvinjavam se, ipak ste u pravu.
Joka
•
31.03.2025 08:58h
sd3twqyh0r6wjjb
Čini mi se da je prednja kamera u uslovima kontra svetla u sobi lošija nego na Redmi Note 8 Pro iz 2019. god. Nikako da pogodi bez tog žutila i značajno manja oštrina očiju osim ako se ne omogući night mode, ali nije to to. Počinjem da sumnjam i u zaštitno staklo koje je preko kamere, da možda ono ne pravi problem? Na Redmi Note 8 Pro nema zaštite preko kamere i ta selfi kamera zaista pravi prelepe slike lica, oštrina i boja kože prelepe sve ove godine dok sam sa PM16 razočarana jer maši boju, vuče na žuto i koža je katastrofa. To samo unutra dok je napolju znatno bolji. Glavne kamere vrh, međutim selfi razočarana sam... osim ako nije staklo, koje je novo, ali opet ne skida mi se comicell staklo da probam bez ipak 500 din bačeno, nema na ajfonu zaštita sa prorezom za kameru kao na ostalima ili ima možda?
Ogi
•
31.03.2025 12:34h w2pm9xn3bq05d4vJedna od najboljih selfi kamera na svetu. I naravno da ima folija sa prorezom, gde god ga odneses, stavice ti je. zasto bi iko koristio staklo od 500 din na telefonu od 1000+ evra?
Joka
•
31.03.2025 15:10h dvf6lgy61w5nw1mUvek sam do sada koristila staklo, a ne foliju i nikakvih problema nisam imala. Staklo je jako, o da, trpi sve, padove i slično, i naravno da ću njega da stavim na telefon od 1250 evra. Kapiram ja šta je folija nego sam htela staklo i rekli su mi da je ovo dobro i stavili mi. Moje pitanje je da li postoji staklo sa prorezom za kameru za ovaj model pa da probam i to jer računam da problem za kameru možda dolazi i od dodatnog sloja stakla preko nje...
Ogi
•
31.03.2025 16:49h 2q98958dj6my3sgPa skini staklo i probaj, jednostavno. Nema razloga da imas problem sa kamerom koja ima jednu od najboljih ocena i u 2025. Godini. Folija je mnogo bolja jer ne stavljas bilo kakvu foliju, vec otporne i zastitne folije. A staklo pukne prilikom pada, devojci je puklo kad je samo zakacila telefonom vrata u prolazu. Od tada 20-30e za foliju a ne stakla od 500 din :)
Joka
•
2.04.2025 18:50h sz8nsfkkngp6pxjDa li možeš da mi preporučiš koja je to folija koja se dobro pokazala i koja ne smeta selfi kameri? Takodje mi je bitno da ide do kraja ekrana tj. prekriva komplet ekran. Hvala.
Zola
•
3.04.2025 09:30h pfv6fsmgsrw4vdnJoko radis ispravno. najjeftinije staklo ne moze da utice na selfi kameru.
Marko
•
3.04.2025 11:11h 2b84gnlvrx50962Moze, licno se uverio.
D
•
30.03.2025 23:45h
vmb7gbfsl0msj3j
Dvoumim se izmedju ovog ili pro modela.. Mnogi kazu uzmi ovaj jer je bolja baterija i pregledniji ekran...
Ogi
•
31.03.2025 01:14h kjphlrx41qhf628Vrlo je jednostavno, da li zelis veci i tezi telefon sa boljom baterijom, ili jednako mocan telefon, iste kamere i specifikacija, ali u manjem kucistu i sa slabijom baterijom? 16 pro odlicno drzi i tesko ga je isprazniti u jednom danu, ako ti ista znaci. Meni licno traje dan i po - dva, laganijeg koriscenja. 2 meseca i imam 28 punjenja na 16 pro. Vise nego dobar rezultat.
Nikola
•
31.03.2025 08:46h 8g7zpt1q5glcnh5Nije veći toliko veći i teži, dok je baterija značajno bolja. Bez dileme 16PM.
Ogi
•
31.03.2025 12:32h lyyhvbr272gxbf8Ne bas toliko znacajno bolja, ako ja 16 pro punim na dan i po - dva, kome treba jos bolja? Ali da, ako je 16 pro prazan, 16 pro max je na nekih 15-20%
Nikola
•
1.04.2025 12:22h 3xjhpmkjlxnvfpfGsmarena kaže posle testiranja baterije active user score za 16PM 17h dok je za 16 Pro 14h, tako da se baterija u testovima pokazala kao 21% jača na 16PM, pa se ovaj model upravo zbog jače baterije preporučuje zahtevnijim korisnicima. To svakako nisu slabi rezultati za 16 Pro, ali ipak 16PM je tata :)
X
•
1.04.2025 12:50h sy0hsfz330l6ssbGsm arena nije relevantan izvor realnog koriscenja.
Nikola
•
1.04.2025 13:14h 6f2xrmt0bytsjrgRealno korišćenje je širok pojam, zato se pribegava testovima gde se baterija testira korišćenjem poziva, web browsera, videa i igranja igrica i na taj način simuliraju najčešće aktivnosti koji bi jedan korisnik mogao da ostvaruje na svom uređaju. Kao izlaz ovih testova dobijaju se rezultati koje sam naveo i koji kažu da je baterija na Pro Max uređaju za 21% jača od Pro uređaja...
tops
•
1.04.2025 15:20h d8gyvp0gdbh28zjnije ni GSMArena ni DXomark relevantni tebi će da verujemo
X
•
1.04.2025 16:13h qbyq9ynpw664hg4DxoMark nije relevantan nikada ni bio, ko za pare daje bolje ocene taj ne moze da se smatra relevantnim za bilo sta. GsmArena je ok ali nece testirati telefon u uslovima u kojima ce ga koristiti svaki pojedinac, nece biti jednako svima iskustvo. To valjda svako zna, ne mora da se napominje.
Milos
•
28.03.2025 11:25h
d8b01zsk41tb8mj
Zanima me kakvo zastitno staklo koristite na 16 PM, s' obzirom da ekran ovog modela ide poprilicno ka ivicama samog kucista telefona.
Fari
•
28.03.2025 15:17h 6k7h3c5c4npktplNajnormalnija folija, outfitters, armadillo, neka sa temua / alia… svejedno, ravan ekran lako nadje zastitu i lako se primeni :)
Vanja
•
29.03.2025 13:46h kdc40yzw88ccqm5Ekran je ravan sto je odlicno za zastitu. Ja licno koristim armadillo 2000 placena, drzi i po godinu-dve dana bez greske, ako ne divljas sa telefonom, a svaka iduca zamena je 1000 din.
Nenad
•
26.03.2025 19:10h
gddvhz2tstbp1hf
Sta bi bilo bilje uzeti 16 pro max ili S25 ULTRA ?
Nisam nikad koristio iphone, uvek S serije samsunga, trenutno imam S22+
Hvala
S1
•
26.03.2025 22:58h kgbx3wk8q1vvs6sNećeš pogrešiti ni sa jednim, sve zavisi od sistema i da li ćeš se privići na IOS. Ja sam dao šansu ajfonu i dopao mi se, sa sada se ne vraćam na Android. Ali da sutra hoću da uzmem neki, to bi bio Samsung ili Vivo.
STRANA 1